Текущее время: 01 июл 2022, 16:01

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 188 ]  На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Конверсія KTM sx85
#52378Сообщение 17 фев 2018, 10:41 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Lviv
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 122
Мой электротранспорт: KTM SX-E
Изображение

Довгоочікуваний проект поїхав! :bravo: Тестую і відловлюю нюанси! Згодом обов'язково напишу детальний огляд у своєму блозі! Цікаво буде порівняти з Pozitive MD, оскільки це був перший ебайк в моїх руках на якому можна було поганяти по горах!

Коротко по комплектації/характеристиках:

Ходова: KTM SX85 2008 року;
Мотор МК QS 205 50h v3 40*3T 3000w (редукція 1:2,15)
Контроллер Kelly KLS 8430s (300А)
Акумулятор 88v48,5ah 24s1p (4.260kWh)
Вага 93кг
Максимальна швидкість (при співвідношенні 1:2,15) 75-80 км/год
Система охолодження відсутня (пасивне охолодження)

_________________
SilentEnduro


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#52446Сообщение 18 фев 2018, 16:38 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
підпишусь, цікаво що з того получиться :)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53072Сообщение 27 фев 2018, 11:50 
Не в сети

Откуда: харьков
Благодарил (а) 154 Поблагодарили 5
Мой электротранспорт: делаю
Хочу электротранспорт: эндуро мот
когда подробностей ждать?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53090Сообщение 27 фев 2018, 14:16 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Lviv
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 122
Мой электротранспорт: KTM SX-E
В нас зараз -15-20 надворі. Хай трохи попустить, чуть розтане сніг - можна буде нормально його поганяти хоч би тиждень. А так, доробляю деякі косметичні нюанси. Але їде він дуже цікаво!

_________________
SilentEnduro


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53851Сообщение 11 мар 2018, 19:00 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Хмельницкий
Благодарил (а) 20 Поблагодарили 22
Снігу вже нема :)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53858Сообщение 11 мар 2018, 20:47 
Владелец электровелосипеда, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Ukraine, Lviv
Благодарил (а) 5 Поблагодарили 3
AdeptusOne писал(а):
Снігу вже нема :)

тепер є купа багна :(
ще тиждень-півтора і все розтане/підсохне

_________________
Изображение

https://www.youtube.com/c/silentenduro


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53905Сообщение 12 мар 2018, 13:39 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Lviv
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 122
Мой электротранспорт: KTM SX-E
Катаю, аналізую, доробляю. Не хочу писати поспішних висновків.

Між іншим, підключив PowerWatcher - тепер можна спостерігати витрату енергії. В режимі міста, якщо їхати акуратно в потоці, часті зупинки і в міру плавний розгін - середній розхід 35вт/км. Якщо веселіше крутити ручку газу - розхід получився 41вт/км (на оффроудній гумі з тиском 1атм). Сьогодні поганяв круті підйоми по оффроуді - 50вт/км В принципі, цифри мені подобаються. Рекуперація в середньому +10%

Контроллер зараз запрограмований на 100% фазного і 70% батарейного (300/210а), чутлива ручка газу і потужний момент з нуля обертів. Покищо не бачу необхідності збільшувати батарейний струм.В діапазоні 0-50 км/год крутний момент чудовий, запас по максималці до 75-80 км/год, на даний час мені цього достатньо.


Вложения:
IMG_20180312_084109.jpg
IMG_20180312_084109.jpg [ 592.88 КБ | Просмотров: 9748 ]

_________________
SilentEnduro
Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53956Сообщение 13 мар 2018, 09:03 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Lviv
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 122
Мой электротранспорт: KTM SX-E
Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота).

Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а.
Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити.

По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби.

_________________
SilentEnduro


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53979Сообщение 13 мар 2018, 13:51 
Владелец электрояхты, член клуба
Аватара пользователя
В сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 456 Поблагодарили 363
Мой электротранспорт: электровелик )
Хочу электротранспорт: строю электрояхту
vchaban писал(а):
Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити.


Може кулер якійсь на радіатор контролера поставити?

_________________
Блог о парусных путешествиях www.dnevki.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53985Сообщение 13 мар 2018, 15:12 
Создатель электромобиля, член клуба
Не в сети

Откуда: Ковель
Благодарил (а) 48 Поблагодарили 234
Мой электротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу электротранспорт: Уже есть 2
vchaban писал(а):
Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота).

Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а.
Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити.

По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби.

Взагалі цей контроллер має 100ампер постійних фазних і 300ампер пікових 30секунд.Попробуй поставити фазный 35відсотків і нього перегріти тоді :) для таких режимів треба брати не по піках а по номіналі контроллер.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#53986Сообщение 13 мар 2018, 15:29 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Lviv
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 122
Мой электротранспорт: KTM SX-E
Grigoriy.k писал(а):
vchaban писал(а):
Вчора зважив байк по-осях, на моє здивування, ідеально 50/50 (передок на 100 грам важчий, враховуючи вагу прилиплого болота).

Дуель між контроллером Kelly KLS 8430s і мотором QS 205 50h v3 40*3T на тему перегріву виграв мотор. Контроллер набрав 75 градусів і почав збавляти потужність. Мотор ззовні був ледве теплий, всередині 85 градусів. Це при умові крутих затяжних підйомів з м'яким грунтом, фазний 300а, батарейний досягав 175а.
Потенціал у цього мотора фантастичний, враховуючи вагу байку і мої 80кг. Щодо контроллера, то я, чесно кажучи, очікував від нього більше. Тобто по потужності в принципі зауваг немає. А от нагрівся він швидше ніж я думав. Треба ще поїздити, помоніторити.

По динаміці нічого нового сказати не можу, з такими налаштуваннями і в такій конфігурації, байк валить як дурний, особливо по лісі, дав газу і не встигаєш зрозуміти що відбувається. Блискавичний розгін... До такого крутного моменту краще йти поступово, добре прикататися і відчути байк, інакше можуть знадобитися гроші на вставні зуби.

Взагалі цей контроллер має 100ампер постійних фазних і 300ампер пікових 30секунд.Попробуй поставити фазный 35відсотків і нього перегріти тоді :) для таких режимів треба брати не по піках а по номіналі контроллер.


Я розумію що ти маєш на увазі. Суб'єктивно мені здається що 7230s довше грівся. Теоретично, якщо б я подавав навіть 100а то акум повністю мав би розрядитися за 30хв. На ділі я за 2 години його не висаджу, а це 25а в середньому. Цікаво наскільки рекуперація підігріває контроллер, він тоді по-суті нонстоп працює, не має часу остигнути.

_________________
SilentEnduro


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#54323Сообщение 17 мар 2018, 19:34 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Lviv
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 122
Мой электротранспорт: KTM SX-E
На жаль, не вдається відредагувати перший пост, тому пишу в новому повідомлення, продублюю текст з блогу. Доречі, питаннячко з перегрівом вдалося вирішити, не знаю як і коли, але випадково ввів невідповідне значення PWM frequency і так само випадково зауважив це під час покатушки. Поправив, все ок. :hurra:

Після прикатки і кількох вдалих тестових виїздів з програмуванням контроллера, можна сказати, що їде цей електромотоцикл дуже цікаво. Чудова динаміка, потужний і рівний крутний момент з нуля обертів, чутлива ручка газу з хорошим відкликом, непоганий показник максимальної швидкості, абсолютно однаковий розподіл ваги по осях (50/50).

Мотор приємно здивував. Незважаючи на свій номінал 3000w, при обмотці 3Т отримуємо найнижчу індуктивність і опір - за рекомендацією виробника, піково можна подавати 408 ампер фазного струму.

Конкретно в моєму випадку, контроллер налаштований на 300А піково фазного струму і 200А батарейного при напрузі акумулятора 88.6v (повністю заряджений 100,5v) - це в рази більше номінальної потужності двигуна.

Тестування показали, що за умови коректного налаштування контроллера, не зважаючи на відсутність будь-якого активного охолодження, система не перегрівається навіть в режимі активного катання по рельєфному бездоріжжю. Перегріти звісно можна, наприклад, на затяжних підйомах по рихлому грунті, або в інших схожих обставинах, коли на максимальна (пікова) потужність подається довший час. Контроллер Kelly KLS 8430s 300А може віддавати 30 секунд, 100А довготривало. Якщо розуміти таку специфіку, і не "перекручувати" ручку газу в згаданих умовах, то потенціалу контроллера і мотора цілком вистачає для аматора.

Щодо пробігу, в мене виходить приблизно 2-2,5 години активного ендуро на рельєфній місцевості (мається на увазі 2,5 години в русі, не враховуючи простою), без економії, до першого спрацювання BMS при навантаженнях 150А. Тоді залишається приблизно 25% заряду щоб доїхати до пункту призначення. Розхід при активному ендуро 60-70вт/км. В режимі міста, якщо їхати дуже акуратно в потоці, 35вт/км. - на оффроудній гумі з тиском 1атм.

Зважаючи на зібрану статистику, роблю висновок, що на даний час неможливо зібрати легкий електро хардендуро мотоцикл (до 110кг), який міг би долати більше 150км на одному заряді, або 5-6 годин чистого катання по бездоріжжю у спортивному режимі. Для цього потрібно принаймні 8-10кВт/год. акумулятора, а це, по найоптимістичніших мірках, враховуючи доступні на ринку елементи - 45-50кг літія. Крім ваги, фізично, по габаритах було би непросто запакувати 10кВт/год. акумулятор в ендуро байк. Тому, доки не будуть доступні якісь нові елементи живлення, для 150+км оффроуду доводиться дивитися в сторону мотоциклів з ДВЗ. Те що зараз можливо отримати від складеного електромотоцикла вагою до 110кг (середня вага заправленого бензинового хардендуро) - це 2-3 години, або 60-80км активного ендуро. Якщо не брати до уваги дальніх виїздів, то цього, в принципі, цілком достатньо.

Згодом додам більше фото і відео, розповім що довелося переробляти для установки електрообладнання, які виникали труднощі... детальніше опишу налаштування параметрів контроллера, які дозволяють отримувати весь потенціал потужності з "нуля" обертів і добитися бажаної роботи ручки газу.


Вложения:
IMG_20180314_083617.jpg
IMG_20180314_083617.jpg [ 768.8 КБ | Просмотров: 9548 ]

_________________
SilentEnduro
Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#54330Сообщение 17 мар 2018, 20:37 
Создатель электромобиля, член клуба
Не в сети

Откуда: Ковель
Благодарил (а) 48 Поблагодарили 234
Мой электротранспорт: Пежо Эксперт и Tazzari Zero.
Хочу электротранспорт: Уже есть 2
Келли контроллеры работают с большим КПД если рабочая частота стоит 10кhz.По умолчанию на всех 20khz.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#54361Сообщение 18 мар 2018, 09:30 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
Grigoriy.k писал(а):
Келли контроллеры работают с большим КПД если рабочая частота стоит 10кhz.По умолчанию на всех 20khz.


це цікаво. як її змінити?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Конверсія KTM sx85
#54370Сообщение 18 мар 2018, 11:12 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Lviv
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 122
Мой электротранспорт: KTM SX-E
Поставити цифру 10 замість 20 у полі PWM frequency і записати параметри)

_________________
SilentEnduro


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 188 ]              На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 14


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ