Поточний час: 29 бер 2024, 11:52

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#54974Повідомлення 26 бер 2018, 09:49 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
slava_xarkov писав(ла):
vchaban писав(ла):
видео


сколько в таком режиме ест?
какая редукция?
какая цепь?
не далековато ведущая звезда от оси маятника?
цепь не тянется?
каков пробег на сегодняшний день по пересеченной местности?


Поняття "в такому режимі" дуже відносне, тому що при такій піковій потужності розхід залежить від багатьох факторів - рельєф, покриття, тиск в шинах, мій настрій і здоров'я ). Та й одну і ту ж ділянку можна їхати, а можна летіти, можна виїхати круту гірку з розгону, а можна помало заповзати... багато залежить від навиків і від того як крутити ручку газу. Мені в "спортивному" режимі виходить 60-80втг/км. В режимі активного турендуро думаю буде 45-50втг/км.

Ланцюг 428 безсальниковий DID, таки трохи тягнеться. Зуби ведучої зірки впритик - 2мм від маятника. Пробіг не великий, їжджу півтори зимових місяці, правда майже кожного дня, 1000-1300км буде.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55037Повідомлення 27 бер 2018, 13:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: харьков
Дякував (ла) 159 Подякували 5
Мій електротранспорт: делаю
Хочу електротранспорт: эндуро мот
vchaban писав(ла):
Зуби ведучої зірки впритик - 2мм від маятника.


а сколько зубов? хороших фото не нашел, но вроде МНОГО зубов

то есть максимум потребления по сложным участкам(глубокий снег на данный момент) до 80вт на км? небольшой расход как по мне


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55041Повідомлення 27 бер 2018, 14:55 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
slava_xarkov писав(ла):
vchaban писав(ла):
Зуби ведучої зірки впритик - 2мм від маятника.


а сколько зубов? хороших фото не нашел, но вроде МНОГО зубов

то есть максимум потребления по сложным участкам(глубокий снег на данный момент) до 80вт на км? небольшой расход как по мне


26\56 зубів
Вчора активно катав 2 години, розхід 65вт/км. 90вт/км - це вже треба насилувати байк, довго буксувати на рихлій поверхні, але в такому режимі буде перегрів (бензиновий мотоцик з пасивним охолодженням тоже 100% в таких умовах би перегрівався). При нормальний покатушках без знущання над залізом, вийти на позначку 100вт/км+ малоімовірно, хіба спеціально. Практично 90% виїздів розхід був в межах 60-80 вт/км. Катаю активно і динамічно, по рельєфній місцевості. Моя вага з екіпіровкою під 90кг.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55114Повідомлення 28 бер 2018, 16:57 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Зображення
Зображення

Сьогоднішні цифри. Їхав практично "на всі гроші". Приблизно до 3000-3200wh можна зажигати по-повній. Далі під різкою нагрузкою починає вирубувати BMS. До нуля акум не виїжджав, якщо буде нагода вечором спробую докатати біля дому в 0, але по тому що є зараз, мало би вийти десь 4200wh +, що в принципі не погано, враховуючи те що знімаю до 200A батерейного. В такому стані як зараз, нормально їде дорогою, 60 км/год тримає, помало акуратно можна їхати в гірки (для порівняння моє попереднє 3квт МК evel в такі гірки ледь виїжджало). Тобто орієнтовно 3квт спортивного катання і 1квт щоб повернутися додому.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55117Повідомлення 28 бер 2018, 17:29 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
В мене батка з тих самих елементів, така ж конфігурація.
Е-кросс у майстерні навантажували її розрядним током 25А та 50А.
Вийшло 4,1 та 4,0 кВт год до відсічки відповідно.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55121Повідомлення 28 бер 2018, 19:42 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Постарався висадити акумулятор майже до "нуля". Враження позитивні, до останнього кілометра байк їхав 50-55км/год з динамікою потоку транспорту, на світлофорах навіть скоріше розганявся ніж середньостатистичний потік. Потім вже треба було акуратно доїхати додому. Ще би пару км можна було накатати, але так їздити я точно не буду, тому зупинився на цьому.

Акумулятор 24s1p (48a елементи)

Умови: температура повітря від +2 до +5. Максимальний батарейний струм 175А, спортивний режим їзди по бездоріжжі - різке прискорення/гальмування. Верхній поріг балансування 4.18v, нижній поріг BMS 3.1v.

Результати на момент доки байк адекватно їхав по дорозі: 45Ah / 3950wh. В такому стані найслабший елемент 3.85v найсильніший 3.96v, напруга акумулятора 81v.

На жаль зранку перед виїздом не перевірив рівень заряду акумулятора і балансування елементів, але після повної зарядки байк добу простояв.

Результатом я задоволений!

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55122Повідомлення 28 бер 2018, 19:48 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина киев
Дякував (ла) 9 Подякували 25
А что за программа по АКБ ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55123Повідомлення 28 бер 2018, 20:09 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Самому интересно)))."Проихано"","километер" и максималка в 477))).Осталось указать сколько было " останивок"


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55124Повідомлення 28 бер 2018, 20:13 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
А почему все ватты и амперы делят на часы? Почему не писать Вт-ч, Вт*ч? И вообще в СИ не так пишется, км/г, кілометр/грам, или все таки км/год, кілометр/годину.
Лучше вообще на англ. писать, чем на таком корявом укр.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55126Повідомлення 28 бер 2018, 20:18 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
И что самое интересное,у вас "самая дохлая" ячейка 48А отдала 45А даже не дойдя до средней точки в 3.7в ))))))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55128Повідомлення 28 бер 2018, 20:30 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
http://powerwatcher.net
Питання перекладу до розробника не до мене. :? Мені теж не подобається таке позначення.

_________________
SilentEnduro


Востаннє редагувалось vchaban 29 бер 2018, 08:09, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55149Повідомлення 28 бер 2018, 22:34 
Не в мережі

Звідки: Хмельницкий
Дякував (ла) 20 Подякували 22
А як ви перевіряєте рівень заряду окремих елементів?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55156Повідомлення 29 бер 2018, 03:23 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
AdeptusOne писав(ла):
А як ви перевіряєте рівень заряду окремих елементів?


Мультиметром)

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55192Повідомлення 29 бер 2018, 21:35 
Не в мережі

Звідки: Хмельницкий
Дякував (ла) 20 Подякували 22
На контактах бмс?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55363Повідомлення 01 квіт 2018, 09:29 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
AdeptusOne писав(ла):
На контактах бмс?
Так

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 45


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group