Поточний час: 28 бер 2024, 15:13

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55364Повідомлення 01 квіт 2018, 09:30 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Поганяли трохи по лісі. Pozitive MD і eKTM




_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55443Повідомлення 02 квіт 2018, 15:39 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
Один із неприємних нюансів, якщо використовувати байк за призначенням, коли залишається 1/4 ємності акумулятора при пікових навантаженнях починає спрацьовувати BMS - відповідно відключеється контроллер і байк зупиняється. Насправді так можна спіймати неприємну ситуацію, наприклад на крутому підйомі, або на вильоті/трампліні, коли потрібно піддати газу, щоб не клюнути носом. Тому при наближенні 3/4 ємності, треба мати це на увазі.

Було б цікаво, якби система вміла плавно зменшувати пікову потужність, а не "вимикатися" в таких ситуаціях. Таку функцію, між іншим, має контроллер Adaptto, але, на жаль, він абсолютно безпорадний при таких навантаженнях. Щодо Kelly, я не зустрічав в налаштуваннях параметр, який вмів би збавляти потужність при наближені напруги акумулятора до встановленого нижнього порогу. Можливо комусь відомо про таку функцію Kelly, готовий купити секрет успіху )

Якщо просто релаксово кататися в парку, то звісно спрацювання BMS не становить проблеми.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55445Повідомлення 02 квіт 2018, 15:56 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
думаю, таку схемку можна замовити у спеців по електроніці, для будь-якого контролера.
Подавати ток (дріт +) на ручку газа через цю схемку, а вона вже буде обмежувати цей ток в залежності від напруги на батке. Щось схоже є в Cycle Analyst, але там немає зворотнього зв'язку по напрузі, є лише по току. Коротше, це можливо зробити та начебто не дуже складно.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55447Повідомлення 02 квіт 2018, 16:03 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
zloitapok писав(ла):
думаю, таку схемку можна замовити у спеців по електроніці, для будь-якого контролера.
Подавати ток (дріт +) на ручку газа через цю схемку, а вона вже буде обмежувати цей ток в залежності від напруги на батке. Щось схоже є в Cycle Analyst, але там немає зворотнього зв'язку по напрузі, є лише по току. Коротше, це можливо зробити та начебто не дуже складно.


На майбутнє хочу поставити нормальні мотоциклетні гріпси і ручку газу на підшипнику, наприклад щоб тросик тягнув звичний курок газу. Для ендуро китайські дубові ручки газу не дуже годяться. А щось адекватне, наприклад Magura, коштує 100$ і не відомо чи буде нормально працювати з Kelly.

За ідею щодо управління напругою ручки газу дякую. Подумаю над цим.

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55448Повідомлення 02 квіт 2018, 16:11 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55452Повідомлення 02 квіт 2018, 17:29 
Не в мережі

Звідки: Хмельницкий
Дякував (ла) 20 Подякували 22
Хе, а я планую сам такий зробити :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55455Повідомлення 02 квіт 2018, 17:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Так з того ж сайту доставка безкоштовна...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55460Повідомлення 02 квіт 2018, 18:04 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
i8086 писав(ла):
Так з того ж сайту доставка безкоштовна...


Може й так ) якщо безкоштовна - це морем за 2 місяці...

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55466Повідомлення 02 квіт 2018, 20:10 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
vchaban писав(ла):
Було б цікаво, якби система вміла плавно зменшувати пікову потужність, а не "вимикатися" в таких ситуаціях. Таку функцію, між іншим, має контроллер Adaptto

И большинство копеечных китайских контроллеров.
И у вас заработает,если пропишите в настройках контроллера минимальное напряжение аккумулятора.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55467Повідомлення 02 квіт 2018, 20:12 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
zloitapok писав(ла):
Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

У вас руки,извиняюсь,из жопы растут,чтоб приделать тросик к курковой ручке газа,которая стоит копейки???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55468Повідомлення 02 квіт 2018, 20:17 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Ну сделай и продай нам, в чем проблема? Только, желательно, не на соплях.

Я думаю не просто так поставили диск с канавкой для тросика

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55470Повідомлення 02 квіт 2018, 20:30 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Ну почему же на соплях, Батискаф на Таврии так делал, нормально ездил. Курковая ручка газа и тросик к педали, проще не придумать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55471Повідомлення 02 квіт 2018, 20:33 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Интересно, какая длина хода тросика у стандартной моторучки? Может там длина хода больше чем курок двигается, потому и диск этот, надо смотреть

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55472Повідомлення 02 квіт 2018, 20:37 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
zloitapok писав(ла):
Щось схоже є в Cycle Analyst,.

почему " схоже" ?
там это полноценно работает, нужно задать порог напруги , ниже которой ЦА будет шунтировать сигнал с ручки газа , тоесть посути снижать мощность потребления.
Для оперативной подстройки можно вынести регулировку за пределы ЦА , в виде переменного резистора.
Все это относиться к ЦА версии 2.4 , которой я пользовался .

У 2.3 не знаю есть ли такая функция, может быть и нет.
Но в продаже сейчас везде идут 2.4.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Конверсія KTM sx85
#55474Повідомлення 02 квіт 2018, 20:44 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 21 Подякували 122
Мій електротранспорт: KTM SX-E
tank6661 писав(ла):
zloitapok писав(ла):
Є адаптер для ручки газа на тросику.
До речі, можна під'єднати тросик з ручки тормозу до второго такого адаптеру та отримати аналогову рекуперацію звичайною ручкою тормозу, а не через курок. (хоча з гідравлікою це буде не так просто)
http://eastgem.net/throttle-adapter.html (тут є відос як воно працює)
Зображення

Якщо будеш брати цей адаптер, я з тобою замовлю, щоб заощадити на доставці.

У вас руки,извиняюсь,из жопы растут,чтоб приделать тросик к курковой ручке газа,которая стоит копейки???


Є кілька моментів, в ктм немає ящика куди можна запхати дроти і механізми. Режим експлуатації жорсткий, коректна робота ручки газу з такою потужністю просто критична. Тому простіше і безпечніше купити готове перевірене рішення.

Руки з дупи - на ктм би не їздили ;)

_________________
SilentEnduro


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 188 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 36


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group