Поточний час: 29 бер 2024, 16:30

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 55 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#55894Повідомлення 08 квіт 2018, 19:21 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
А не ввести ли нам стандарт на разъём быстрой зарядки для элеткровлоесипедов? Натолкнула меня на эти размышления вот эта фотография:


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Система Energy Bus із зарядним конектором
Energy Bus.JPG
Energy Bus.JPG [ 17.8 КБ | Переглядів: 9634 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55897Повідомлення 08 квіт 2018, 19:30 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
с разъемом ладно, но как быть с напряжением, у кого-то 36В, у другого 48, 60, 72В. И это не считая нестандартных конфигураций.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55906Повідомлення 08 квіт 2018, 20:50 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина, Кременчуг
Дякував (ла) 2 Подякували 77
Мій електротранспорт: Есть :)
не считая химии и ее качества, температуры батареи, и т.д.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55910Повідомлення 08 квіт 2018, 21:38 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Тут напевне треба універсальний зарядний блок з живленням від 220 вольт. Щось типу Дельти.
Але доробленої. Або інший блок. З можливістю регулювання як напруги так і струму. + контрольні прилади.

Хто їде далеко ровером іноді беруть це все з собою.

Швидка зарядка - це більший струм ніж зазвичай. Залежить від ємності батареї та хімії.
Є великий ризик підсмажити батарейку. Бо не завжди і не всім відомо - що там в корпусі.
Тому стандартизувати може не вийти. Хіба що не швидка, а звичайна.
А якщо швидка - лише за умові підписання паперу з відмовою від претензій при аварії під час зарядки.
+ Не у всіх є БМС.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55915Повідомлення 09 квіт 2018, 01:37 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Вважаю що універсальне рішення це все ж таки класична 16А євророзетка, хто далеко їде, зазвичай бере з собою свою ж правильну зарядку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55916Повідомлення 09 квіт 2018, 03:23 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина киев
Дякував (ла) 9 Подякували 25
лично я вижу это так подъехал велосипедист выставил вольтаж и ампераж поставил на зарядку и пошол пить кофе.
кто но это только в том варианте если кто знает какая у него химия
на большинстве акб пишут зарядный ток да и на зарядках для них тоже .
к примеру мой аппарат акб 8 консерв от лифа максимум я могу выставить 1с но моя зарядка может выдать только 0.5 что вроде как и хорошо для акб но блин долго


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#55924Повідомлення 09 квіт 2018, 09:10 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
В разъёме есть интерфейсные контакты, через которые можно передавать информацию о напряжении и токе. Причём сделать это очень просто - по примеру EVSE-сигнала. Где скважность сигнала обозначает зарядный ток.
И создать простую платку, в которой выставляется напряжение и ток конкретного аккумулятора. Вы её или паяете, или покупаете. Выставляете свои параметры и припаиваете в э-велик.
Сложно? Это как вариант.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#94546Повідомлення 30 лист 2019, 17:44 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина киев
Дякував (ла) 9 Подякували 25
мне идея нравится


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#94556Повідомлення 30 лист 2019, 20:08 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Велотранспорт настільки різношерстний, що привести його до одного знаменника не можливо. Напруга різна, струм різний, конектори різні. Якщо буде зарядна станція розумна з визначенням напруги та струму, то у велосипеді нема нічого щоб їй відповіло. Ускладнювати велосипед мало хто зможе.
Найпростіше це розетка 220В і кожний користується своєю унікальною зарядкою. Або це має бути універсальний блок живлення як лабораторний з регулюванням напруи та струму. Хто заряджається виставив собі напругу та струм що йому підходять і все. Залишається лише підходящий роз'єм мати.
Такі лабораторники мабуть буде найкраще.
Хороша ідея для на приклад кафе. Енергії візьмуть на 1грн, а кави вип'ють на 30грн а то і більше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#94561Повідомлення 30 лист 2019, 22:49 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 34 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт
Зарядка для різного дрібного електро транспорту в Китаї. Підключення за допомогою додатку в смартфоні. Дивитись з 9-ї хв.


_________________
Хочеш змінити Світ - почни з себе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#94570Повідомлення 01 груд 2019, 12:10 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
Кажись в древности так и было, крутилки разные на станции, сам себе выставляешь напряжение


Додаткові файли:
pervye-elektromobili-retro-foto_12.jpg
pervye-elektromobili-retro-foto_12.jpg [ 37.54 КБ | Переглядів: 9169 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#94575Повідомлення 01 груд 2019, 13:14 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Херсон, Украина
Дякував (ла) 144 Подякували 141
Мій електротранспорт: Эл.вел 48В/500Вт
Ага, а гаражные ворота-ролеты появились ещё раньше. ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#94577Повідомлення 01 груд 2019, 13:43 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Leon29 писав(ла):
... Або це має бути універсальний блок живлення як лабораторний з регулюванням напруи та струму. Хто заряджається виставив собі напругу та струм що йому підходять і все. Залишається лише підходящий роз'єм мати.
Такі лабораторники мабуть буде найкраще...

Очень опасное заблуждение! :motz:
Нельзя не учитывать человеческий фактор! :ja:

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#94578Повідомлення 01 груд 2019, 13:47 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
i8086 писав(ла):
с разъемом ладно, но как быть с напряжением, у кого-то 36В, у другого 48, 60, 72В. И это не считая нестандартных конфигураций.

А никак. У самодельшиков напряжение вообще не существует. И ток тоже.
"выставил вольтаж и ампераж и пошОл учить грамматику".
Отсутствие стандарта никогда не позволит им создавать что-либо надежное и удобное.
Возимая зарядка на 150-250 ватт относительно простой прибор. Можно было бы давно наладить выпуск, сформулировав единые требования.
Но привычнее им пользоваться чем-то дорогим и отесанным топором по месту. Если что-то не ремонтировать ежедневно, то это не самоделка.
Угу, Дядя Вася, сие и есть "человеческий фактор".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#94583Повідомлення 01 груд 2019, 15:49 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Если ориентироваться не дебилов, то никакого прогресса не будет. Пусть они подтягиваются к типа умным :D .
Если человек сделал электровелосипед, то он наверняка знает характеристики своей батареи и понимает как её заряжать. БП должен иметь режим CC/CV, думаю два параметра выставить может даже обезьяна. Режим защиты от перегрузки и КЗ также обязательно. Написать простую инструкцию с чего начинать.
При ошибках если к аккумулятору 24В подключить блок 72В с ограничением тока пару ампер, то ничего страшного за некоторое время не случится пока батарея не достигнет своего максимума по напряжению. Также не страшно большой ток и напряжение равное или ниже максимума батареи (закон Ома)
Опасным является только ошибочное включение большой ток и большое напряжение. В инструкции может быть только 3 пункта. 1- выставить ток. 2- выставить напряжение. 3- подключить зарядку.
Автомобили делаются промышленно с ориентацией на стандарты и то большой разнобой, а в велосипедах это вообще не предполагается, поэтому реализовать автоматическое определение практически не реально. Автоматическое определение можно сделать только для ограниченного круга согласованных людей. Посторонний уже не сможет воспользоваться этой зарядкой. Разве что по всей Украине появится сотни тысяч таких зарядок и повсеместно будут продаваться блоки в велосипед, то тогда будет некая заинтересованность. Иначе нет.
Велосипеды ближний транспорт, и если ехать далеко, то лучше взять свою зарядку чем покупать какой то блок, переделывать велосипед и с большой вероятностью не смочь зарядится. А свой БП в любую из миллиарда розеток воткнул и всё.
Если будут зарядные станции CC/CV, то надо иметь только соответствующий коннектор и уметь читать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 55 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group