Поточний час: 29 бер 2024, 15:47

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 75 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#55946Повідомлення 09 квіт 2018, 15:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 38
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Я знаходив колись такі дані: зарядка максимум до 390V (4,0625V); бензиновий мотор запускається при падінні напруги до 350V (3,6458V), але при цьому батарея може використовуватись для різкого розгону, руху на крутий підйом і т.д.; коли напруга падає до 330V (3,4375V), що на практиці трапляється дуже рідко, батарея перестає використовуватись на розряд і потужність обмежується бензиновим генератором 55kW.
Для Nissan Leaf є програма Leaf Spy, для Chevrolet Volt є аналогічна MyGreenVolt.
Якщо вірити файлу, який я виклав в темі про батарею Volt, нова батарея може мати реальну ємність навіть трохи більшу за заявлені 16,5kW. Volt використовує 10,8kW з 16,5kW, тобто 64,5%.

UPD:
Volt 2011-2012 використовує 10,3kW з 16kW заявлених (64,4%), пробіг EPA 58км.
Volt 2013-2014 використовує 10,8kW з 16,5kW заявлених (64,5%), пробіг EPA 61км.
Volt 2015 використовує 10,8kW з 17,1kW заявлених (63,2%), пробіг EPA 61км.
Volt 2016-2018 (нове покоління) використовує 14kW з 18,4kW заявлених (76,1%), пробіг EPA 85км.
Збільшення пробігу нового покоління відбулося в основному за рахунок збільшення % використання доступної ємності, а також частково за рахунок збільшення ємності батареї і покращення економічності електричного приводу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#56006Повідомлення 10 квіт 2018, 11:46 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Лондон, Милан, Бухарест, Кишинев
Дякував (ла) 55 Подякували 114
Мій електротранспорт: Fiat Panda Elettra, Fiat 600 Elettra & Renault Fluence
dimademch2012 писав(ла):
Volt 2012 г.в. в Америке проехал 640,000 км, из них 225,000 только на батарее.
http://insideevs.com/chevy-volt-400000- ... gradation/
Пишет, что нет никакой потери емкости батареи за 5 лет.
До сих пор ездит с заводскими тормозами, кстати.


недавно купил 2 батарей от Шеви Вольта 11-12 года, пробег нейзвестен, сняты с машинах, тоесть в других проэктах не исполизовались.

Замер емкости на первой батарей, прибором Пик Повэр Е1:

По тестил емкость 1 ячейки, у которой с завода 45ач, 20амперным током, с 4.2 до 3в отдала 34ач. Получаеться остаточная емкость ~75%. Внутреняя сопротивление на приборе <1мОм-а, правда меньше 1го он мерить не умеет.

Что я могу сказать, по своему опыту - можно взять не опасаясь только Тесла модули. Из 80 модулей купленных мною, у всех было >210ач.

Модули от Ниссана Лиф, в основном попадались 50, 55, 60 и даже 63Ач-асовые. Правда чаще 55-ые.

Все тесты делал при токах 0.3С, на тесла модулях при 0.2С.


Додаткові файли:
Chevrolet Volt 34Ah 2011-2012.jpg
Chevrolet Volt 34Ah 2011-2012.jpg [ 74.7 КБ | Переглядів: 9897 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#56010Повідомлення 10 квіт 2018, 13:19 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 38
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Дуже дивно бачити таку низьку ємність. Можливо пробіг дуже великий (500+ тис.км), або хімія в 2011-2012 році була гірша. Volt використовує тільки 64% ємності і має систему охолодження/нагріву батареї. В темі про батарею Volt я викладав файл з тестом батареї 2013 року. Через 3 роки і 200 000 км втрата ємності 9%.
viewtopic.php?f=32&t=2074&start=30


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#56011Повідомлення 10 квіт 2018, 14:12 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Всё очень просто. машина может быть после ДТП. Простояла разряженная ниже нуля. За этот период ёмкость как раз и падает до 70%. Мне такие Тесла-модули как-то предлагали с машины 2015 года :ugly:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#56012Повідомлення 10 квіт 2018, 14:17 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Лондон, Милан, Бухарест, Кишинев
Дякував (ла) 55 Подякували 114
Мій електротранспорт: Fiat Panda Elettra, Fiat 600 Elettra & Renault Fluence
Батарея от Вольта была в оригиналином корпусе. Никто там не лазил. При вскрытий 354Вольта. Они все с машинах после ДТП.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#56015Повідомлення 10 квіт 2018, 14:31 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
А что мешало продавцам её подзарядить перед продажей?? Ради пару тысяч денег люди идут на любые ухищрения.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#56365Повідомлення 15 квіт 2018, 17:45 
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 1 Подякували 1
Такой вопрос к владельцам. В бортовом навигаторе прошита, насколько я знаю, карта Северной Америки. Кто-то уже пробовал прошивать карту Украины/Европы?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#56366Повідомлення 15 квіт 2018, 20:47 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 38
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Карту Європи я колись знаходив на форумах. Але просто прошити не вийде, потрібна привязка до VIN коду. Є фірми, які займаються цим за $$$.

Chevrolet Volt з генератором 8O :ugly: :doh:


Додаткові файли:
3thlszv.jpg
3thlszv.jpg [ 395.21 КБ | Переглядів: 9780 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#56367Повідомлення 15 квіт 2018, 21:01 
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 1 Подякували 1
Зрозуміло, що не безкоштовно, але це повинні бути адекватні кошти, а не дикі сотні доларів. Офіційний сервіс, наскільки я знаю, такого не робить, хоча я гадаю, що міг би. Я не думаю, що є велика різниця в цьому плані між Вольтом і, наприклад, Крузом. Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#78345Повідомлення 30 бер 2019, 20:40 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Винница
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: электромобиль
Хочу електротранспорт: tesla
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста Какое напряжение верхнего/нижнего порога блока на 2 квт? Балансир работает штатный при подключении заряда на клемы?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#86224Повідомлення 04 лип 2019, 14:21 
Не в мережі

Звідки: Кишинев
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt LT 2017
Добрый день! Получил с копарта Шевроле Вольт 2017г. Запустили, зарядили все работает. Поврежден корпус батареи, Помогите найти !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#86301Повідомлення 06 лип 2019, 00:53 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 129 Подякували 383
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
artpin писав(ла):
Добрый день! Получил с копарта Шевроле Вольт 2017г. Запустили, зарядили все работает. Поврежден корпус батареи, Помогите найти !

если нужен корпус-не проблема,продал пару крышек,ну вот не уверен что корпуса первого и второго поколения одинаковы.

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#88664Повідомлення 16 серп 2019, 22:18 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 13 Подякували 27
Мій електротранспорт: Nissan Leaf 2013
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf с двумя батарейками устраивает полностью
radiba333 писав(ла):
...........
Для Nissan Leaf є програма Leaf Spy, для Chevrolet Volt є аналогічна MyGreenVolt.
.................

Можно ли както подключиться к снятой батарее Вольта, для её проверки MyGreenVolt?

Известна ли распиновка разъема батареи для подключения ОБД по аналогии с Лифовской?

_________________
Nissan Leaf 2013, мой электропробег 75000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#88699Повідомлення 17 серп 2019, 17:36 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 38
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
В Chevrolet Volt свій протокол, звичайний elm327 має обмежені можливості. Для повноцінної роботи (в тому числі для діагностики батареї) потрібен сканер GM MDI або його копія. Сканером GM MDI можна прочитати ємність батареї в Ah, значення зберігається в hex. Для приблизної оцінки ємності батареї на машині треба повністю зарядити батарею, розрядити до запуску ДВС і подивитись значення використаної енергії в меню. Нова батарея 2011-2012 має доступну ємність 10,3kWh; 2013-2015 10,8kWh; 2016-2019 14kWh.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Chevrolet Volt
#88716Повідомлення 17 серп 2019, 22:20 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 13 Подякували 27
Мій електротранспорт: Nissan Leaf 2013
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf с двумя батарейками устраивает полностью
radiba333 писав(ла):
В Chevrolet Volt свій протокол, звичайний elm327 має обмежені можливості. Для повноцінної роботи (в тому числі для діагностики батареї) потрібен сканер GM MDI або його копія. Сканером GM MDI можна прочитати ємність батареї в Ah, значення зберігається в hex. Для приблизної оцінки ємності батареї на машині треба повністю зарядити батарею, розрядити до запуску ДВС і подивитись значення використаної енергії в меню. Нова батарея 2011-2012 має доступну ємність 10,3kWh; 2013-2015 10,8kWh; 2016-2019 14kWh.

Вопрос в том что бы узнать емкость/состояние СНЯТОЙ батареи, по возможности доступными средствами :?

_________________
Nissan Leaf 2013, мой электропробег 75000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 75 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 37


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group