Поточний час: 28 бер 2024, 12:52

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57612Повідомлення 05 трав 2018, 20:30 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 207 Подякували 245
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
моторы с магнитами перспективнее, тесла model 3 уже мотор на магнитах, он и экономичнее и мощнее! а тесла своё дело знает!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57614Повідомлення 05 трав 2018, 20:34 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 542 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
А что там за контактор?
Если совецкий то нессы и газуй.
Главное не рвать его под таким током!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57616Повідомлення 05 трав 2018, 20:48 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965







Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57619Повідомлення 05 трав 2018, 20:58 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
Ты на светофорах двигатель хоть глушишь? :P


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57670Повідомлення 06 трав 2018, 08:16 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 626
Мій електротранспорт: Пежо 205
И что с 1P берешь 350А :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57674Повідомлення 06 трав 2018, 09:06 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Не у мене 2Р, друга половина консерв в салоні за спинкой заховані, всього 18шт


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57688Повідомлення 06 трав 2018, 11:39 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 626
Мій електротранспорт: Пежо 205
babac писав(ла):
Не у мене 2Р, друга половина консерв в салоні за спинкой заховані, всього 18шт

:ja:

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57694Повідомлення 06 трав 2018, 12:25 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Дима, слежу с интересом, но ! ! ! ? ? ?
Я не теоретик, но , чисто по логике :............. - конечно:
Синхронники с пост магнитами, каковыми и являются и БЛДСы и моторы Лифа и, даже последней Теслы, выигрывая К.Моментом и КПД, при пуске, разгоне и малых оборотах !............., при высоких же оборотах, в неуправляемом магнитном поле, могут и ПРОФУКОВАТЬ" полученный выигрыш......
.....Ты, Дима, не закончив испытание своего синхрона, прошёл мимо своего -возможного вклада в ещё сырую теорию Тягового Электропривода.........
....А ведь возможно, на своём Синхроне , ты бы ехал ЭТИ +- 45 кмч. с расходом не 100 втчкм, а , именно,уменьшая магнитное поле, ~ вдвое экономичнее .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57697Повідомлення 06 трав 2018, 12:50 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
babac писав(ла):
Не у мене 2Р, друга половина консерв в салоні за спинкой заховані, всього 18шт

То может тогда был смысл перематывать на более высокое напряжение, и батареи не параллелить, а последовательно? Меньше токи, легче контакторам, контроллеру, меньше меди в проводах, меньше потери. Не? Или под имеющийся контроллер перематывался?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57710Повідомлення 06 трав 2018, 15:58 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Litvin писав(ла):
babac писав(ла):
Не у мене 2Р, друга половина консерв в салоні за спинкой заховані, всього 18шт

То может тогда был смысл перематывать на более высокое напряжение, и батареи не параллелить, а последовательно? Меньше токи, легче контакторам, контроллеру, меньше меди в проводах, меньше потери. Не? Или под имеющийся контроллер перематывался?

Смисл есть, але у мене контролер на 72В і мінять його за 900$ бажання не має :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57711Повідомлення 06 трав 2018, 16:04 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Михалыч писав(ла):
Дима, слежу с интересом, но ! ! ! ? ? ?
Я не теоретик, но , чисто по логике :............. - конечно:
Синхронники с пост магнитами, каковыми и являются и БЛДСы и моторы Лифа и, даже последней Теслы, выигрывая К.Моментом и КПД, при пуске, разгоне и малых оборотах !............., при высоких же оборотах, в неуправляемом магнитном поле, могут и ПРОФУКОВАТЬ" полученный выигрыш......
.....Ты, Дима, не закончив испытание своего синхрона, прошёл мимо своего -возможного вклада в ещё сырую теорию Тягового Электропривода.........
....А ведь возможно, на своём Синхроне , ты бы ехал ЭТИ +- 45 кмч. с расходом не 100 втчкм, а , именно,уменьшая магнитное поле, ~ вдвое экономичнее .

Михалич, по синхроному мотору думаю колись вернусь, а по ліфовскому то Фуко мені не сильно шкодить, шелезо статора 0,2мм !! В якому ще моторі Ви таке бачили? Мотор вообще на 10000об, я його використовую до 6000, по розходу ще нада поїздить понаблюдать, якби він працював на 10кГц в настройках був би точно гарно економним, а так подивлюсь


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57736Повідомлення 06 трав 2018, 20:51 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
А у Гришы что за контроллер был с лифовским мотором и напряжение ВВБ вроде бы около 160В?

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57737Повідомлення 06 трав 2018, 20:59 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Да у Гриші 170В , Келлі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57827Повідомлення 07 трав 2018, 17:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Ну що, розкажу перші враження от модернізації. По мотору довольний, все класно, після 13-15км по місту мотор чють теплий, може 35С при наружній температурі 23-25С, а от контролер з його 20кГц чястотою ШИМа гарячий жесть, зараз на ньом маленький радіатор без якогось обдува, це не радує :( Наверно буду робить (зараз Михалич буде злорадствувать) таки водяне охолодження щоб закрить це питання раз і назавжди, закольцую контролер мотор і радиатор печки з маленькою помпою і терморегулятором, щоб уже за це не думать, чи жара чи затяжний підйом, буде надійно. По розходу скажу що десь на 10% зараз меньши чим було з моїм мотором. А їде таки класно :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57829Повідомлення 07 трав 2018, 18:37 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Трохи відео з процесу встановлення




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 55


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group