Поточний час: 27 квіт 2024, 09:09

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]  На сторінку Пред.  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 70  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57612Повідомлення 05 трав 2018, 20:30 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 209 Подякували 251
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
моторы с магнитами перспективнее, тесла model 3 уже мотор на магнитах, он и экономичнее и мощнее! а тесла своё дело знает!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57614Повідомлення 05 трав 2018, 20:34 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 549 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
А что там за контактор?
Если совецкий то нессы и газуй.
Главное не рвать его под таким током!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57616Повідомлення 05 трав 2018, 20:48 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965







Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57619Повідомлення 05 трав 2018, 20:58 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
Ты на светофорах двигатель хоть глушишь? :P


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57670Повідомлення 06 трав 2018, 08:16 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
И что с 1P берешь 350А :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57674Повідомлення 06 трав 2018, 09:06 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Не у мене 2Р, друга половина консерв в салоні за спинкой заховані, всього 18шт


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57688Повідомлення 06 трав 2018, 11:39 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 128 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
babac писав(ла):
Не у мене 2Р, друга половина консерв в салоні за спинкой заховані, всього 18шт

:ja:

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57694Повідомлення 06 трав 2018, 12:25 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Дима, слежу с интересом, но ! ! ! ? ? ?
Я не теоретик, но , чисто по логике :............. - конечно:
Синхронники с пост магнитами, каковыми и являются и БЛДСы и моторы Лифа и, даже последней Теслы, выигрывая К.Моментом и КПД, при пуске, разгоне и малых оборотах !............., при высоких же оборотах, в неуправляемом магнитном поле, могут и ПРОФУКОВАТЬ" полученный выигрыш......
.....Ты, Дима, не закончив испытание своего синхрона, прошёл мимо своего -возможного вклада в ещё сырую теорию Тягового Электропривода.........
....А ведь возможно, на своём Синхроне , ты бы ехал ЭТИ +- 45 кмч. с расходом не 100 втчкм, а , именно,уменьшая магнитное поле, ~ вдвое экономичнее .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57697Повідомлення 06 трав 2018, 12:50 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
babac писав(ла):
Не у мене 2Р, друга половина консерв в салоні за спинкой заховані, всього 18шт

То может тогда был смысл перематывать на более высокое напряжение, и батареи не параллелить, а последовательно? Меньше токи, легче контакторам, контроллеру, меньше меди в проводах, меньше потери. Не? Или под имеющийся контроллер перематывался?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57710Повідомлення 06 трав 2018, 15:58 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Litvin писав(ла):
babac писав(ла):
Не у мене 2Р, друга половина консерв в салоні за спинкой заховані, всього 18шт

То может тогда был смысл перематывать на более высокое напряжение, и батареи не параллелить, а последовательно? Меньше токи, легче контакторам, контроллеру, меньше меди в проводах, меньше потери. Не? Или под имеющийся контроллер перематывался?

Смисл есть, але у мене контролер на 72В і мінять його за 900$ бажання не має :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57711Повідомлення 06 трав 2018, 16:04 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Михалыч писав(ла):
Дима, слежу с интересом, но ! ! ! ? ? ?
Я не теоретик, но , чисто по логике :............. - конечно:
Синхронники с пост магнитами, каковыми и являются и БЛДСы и моторы Лифа и, даже последней Теслы, выигрывая К.Моментом и КПД, при пуске, разгоне и малых оборотах !............., при высоких же оборотах, в неуправляемом магнитном поле, могут и ПРОФУКОВАТЬ" полученный выигрыш......
.....Ты, Дима, не закончив испытание своего синхрона, прошёл мимо своего -возможного вклада в ещё сырую теорию Тягового Электропривода.........
....А ведь возможно, на своём Синхроне , ты бы ехал ЭТИ +- 45 кмч. с расходом не 100 втчкм, а , именно,уменьшая магнитное поле, ~ вдвое экономичнее .

Михалич, по синхроному мотору думаю колись вернусь, а по ліфовскому то Фуко мені не сильно шкодить, шелезо статора 0,2мм !! В якому ще моторі Ви таке бачили? Мотор вообще на 10000об, я його використовую до 6000, по розходу ще нада поїздить понаблюдать, якби він працював на 10кГц в настройках був би точно гарно економним, а так подивлюсь


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57736Повідомлення 06 трав 2018, 20:51 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
А у Гришы что за контроллер был с лифовским мотором и напряжение ВВБ вроде бы около 160В?

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57737Повідомлення 06 трав 2018, 20:59 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Да у Гриші 170В , Келлі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57827Повідомлення 07 трав 2018, 17:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Ну що, розкажу перші враження от модернізації. По мотору довольний, все класно, після 13-15км по місту мотор чють теплий, може 35С при наружній температурі 23-25С, а от контролер з його 20кГц чястотою ШИМа гарячий жесть, зараз на ньом маленький радіатор без якогось обдува, це не радує :( Наверно буду робить (зараз Михалич буде злорадствувать) таки водяне охолодження щоб закрить це питання раз і назавжди, закольцую контролер мотор і радиатор печки з маленькою помпою і терморегулятором, щоб уже за це не думать, чи жара чи затяжний підйом, буде надійно. По розходу скажу що десь на 10% зараз меньши чим було з моїм мотором. А їде таки класно :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: ЗАЗ 965 на BLDC моторе
#57829Повідомлення 07 трав 2018, 18:37 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
Трохи відео з процесу встановлення




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 1046 ]              На сторінку Пред.  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 70  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 213


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group