Поточний час: 29 бер 2024, 01:52

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець чи замовник повинен у першому пості чітко вказати тип послуги, ареал її надання, технічні характеристики, ціну (може опускатися для послуг).


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 90 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#58638Повідомлення 18 трав 2018, 17:33 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
Имется возможность изготовления комплекта асинхронный двигатель+контроллер к нему.
Для начала:
1. На мощность 10 квт. долговременная работа, кратковременно - 20 квт.
2. Напряжение питания - 108 в. (от 90 до 150 в.)
3. Рекуперация
4. Смена направления движения.
5. Двигатель 100 гц (6000 об/мин.)

Стоимость комплекта ориентировочно 700 $.
Изготовлено в Украине, так что с сервисом проблем не будет.
Дополнительно можно будет комплектовать педалью.

Выношу на рассмотрение.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58640Повідомлення 18 трав 2018, 17:56 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
1 Трошки слабувато по потужності , хоча б 20 постійно -40Квт піково
2 Рекуперація в асинхроннику це як?
3 В цілому - цікаво , тільки додатково ще бажано вага/геометричні розміри

ПС
Чому виникло питання по потужності-бо для конвертації навіть таврії- замало , для надлегкої техніки а-ля Спідстер Шоти забагато+ запотужне а значит потребує реєстрації
От і виходить що треба
або до 3000 Вт постійної (5000 пікової) і дешевше для безреєстраційних виробів
або 20-40КВт - і як вже вийде.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58650Повідомлення 18 трав 2018, 19:24 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 4
Вы с беловодска луганская обл.?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58661Повідомлення 18 трав 2018, 19:55 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Интересные тут продавцы , однако.
Вот так вот сразу раз - и готово , асинхронник + контроллер+рекуп , да еще и все это пороблено в Украине
:)

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58673Повідомлення 18 трав 2018, 20:57 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Так все рады. А где подробности? Фото например, или может испытания на каком то реальном ТС проводили?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58748Повідомлення 19 трав 2018, 11:33 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
1. Рекуперация осуществляется педалью "газа". Т. е. при ее отжатии через 3÷5 сек. в течении которых машина идет накатом начинается плавное торможение до уровня отжатой педали (за счет рекуперации). Если полностью отпустить педаль то через ту же выдержку времени машина плавно тормозится до нулевой скорости (рекуперативное торможение). То есть при длительных не резких торможениях (например спуск с горы) можно тормозить только педалью "газа". При рекуперации ток идет в батарею аккумуляторов на ее заряд.

2. Да это именно тот Беловодск.
3. 10 квт. мощности выбрано по соображениям тяги до 700 кг. тележек. На меньшую мощность смысла делать нет, есть Китай, на большую неизвестно много ли желающих переделывать тяжелые бензиновые тележки, будут заказы займусь.
3. Чисто под авто прототипа нет, были комплекты для других применений.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58756Повідомлення 19 трав 2018, 12:16 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Ток писав(ла):
1. Рекуперация осуществляется педалью "газа". Т. е. при ее отжатии через 3÷5 сек. в течении которых машина идет накатом начинается плавное торможение до уровня отжатой педали (за счет рекуперации).
Я питав не як керується рекуперація... , а як в асинхронному двигуні вона створюється.....
Статор з обмотками на місці, в роторі ні підмагнічування ні магнітів не має(це суть асинхронного двигуна), таким чином тормозити двигуном можна, а от повертати в акамулятор енергію - ні.
Чи я чогось не розумію.

Питання до фахівців
Я щось пропустив, чи нас розводять?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58758Повідомлення 19 трав 2018, 12:43 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
тормозить асинхронником можно в разных режимах , в том числе и рекуперативно ( с возвратом энергии в аккум) , это не новость и не ноухау.
Просто цена такого контроллера , а особенно прошивки , будет очень не слабой .

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58759Повідомлення 19 трав 2018, 13:04 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
budivelnik писав(ла):
///
Я щось пропустив, чи нас розводять?

Пропустил (но это не значит что нас не разводят), если контроллером выдавать частоту меньше чем электрические обороты (частота скольжения с отрицательным знаком), то будет торможение с рекуперацией. Реализовывается просто при условии обратной связи по оборотам (энкодер, резольвер, тахогенератор ....), а без такой обратной связи программисту сильный геморой, который мало кому под силу.

Без демонстрации и подробного описания первый пост ни о чем (кот в мешке, даже без доказательств существования). Обсуждать попросту нечего.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58762Повідомлення 19 трав 2018, 13:22 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
если контроллером выдавать частоту меньше чем электрические обороты (частота скольжения с отрицательным знаком), то будет торможение с рекуперацией. Реализовывается просто при условии обратной связи по оборотам (энкодер, резольвер, тахогенератор ....), а без такой обратной связи программисту сильный геморой, который мало кому под силу..
Як тормозити - я розумію
Я не розумію як з ротора ( в якому будуть виникати струми ) відводити електрику в акамулятор.
Ротор це ж закорочені провідники , з яких жодних виводів , всі струми вихрові.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58764Повідомлення 19 трав 2018, 13:48 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
budivelnik, понимаете в чем дело, ваше непонимание как, и процесс вашего образования в этом вопросе, являются для этой темы офтопом.
Да бы убедится, что асинхронник вполне может рекуперировать, достаточно загуглить, а если хотите разобратся подробнее именно в рамках этого форума, то тему нужно создать свою и не офтопить в этой.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58767Повідомлення 19 трав 2018, 14:12 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
budivelnik, понимаете в чем дело, ваше непонимание как, и процесс вашего образования в этом вопросе, являются для этой темы офтопом.
Да бы убедится, что асинхронник вполне может рекуперировать, достаточно загуглить, а если хотите разобратся подробнее именно в рамках этого форума, то тему нужно создать свою и не офтопить в этой.
1 Не вказуйте що я маю робити і не не буду Вас посилати куди Ви повинні йти
2 Я задав питання
а - Яким чином з ротора який не звязаний з аккамулятором можна зняти струм
б - якщо струм знімається з катушок статора- то яким чином буде створенне магнітне поле в роторі асинхронного двигуна
3 Я розумію що навіть асинхронник може мати в роторі додаткові обмотки збудження.але тоді це не чистий асинхронник
4 Я хотів почути відповідь від топік-стартера і в залежності від того наскільки фаховою вона б була-можна було б робити висновок про серьозність його пропозиції.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58768Повідомлення 19 трав 2018, 14:30 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 182 Подякували 58
Мій електротранспорт: VW T2, 74
Уважаемый, Вы заср@ли пол темы, своими вопросами, которые не являются непосредственно предметом обсуждения. TRO прав на 100%, создайте свою тему.

Автору, больше подробностей пожалуйста. Результаты применения, на чем?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58769Повідомлення 19 трав 2018, 15:00 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
BUg писав(ла):
Уважаемый, Вы заср@ли пол темы,
Ще один високоосвічений на лижах....
1 Мене цікавить ця пропозиція
2 Я маю право питати якого кольору підшипники....
3 Я не хочу потрапити в лохотрон , тому задаю питання виходячи з свого досвіду.

Станом на зараз
1 Захисників в тпік-стартера- вже вистарчає
2 Внятної відповіді на свої запитання від зацікавленої в продажі сторони - я не отримав

Хто заважає мені прийти до висновку що це на 90% лохотрон?
Хто заважає топік-стартеру розвіяти ці мої висновки?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58778Повідомлення 19 трав 2018, 15:53 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
budivelnik писав(ла):
Не вказуйте що я маю робити

...не кипятитесь,Виктор! В понимании "физики процесса" рекуперирования ассинхронника я примерно на таком же уровне,как и вы...если не ниже :lol: ,но точно знаю,что это возможно и точно реализуется в специализированных автоконтроллерах. И в общем-то ребята правы-чтобы выяснить подробности такого вида работы нужно пару-тройку часов почитать профильные материалы. Тут вряд ли кто-нибудь (даже тс) будут расписывать подробности. Так что не обижайтесь ни на них,ни на меня.
П.С. Конкретно по предложению - у меня тоже большие сомнения по этому продукту ...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 90 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
cron
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group