Поточний час: 28 бер 2024, 16:11

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 232 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#58424Повідомлення 16 трав 2018, 12:38 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Leon29 писав(ла):
Возник вопрос по прямоприводному моторколесу. Как легко оно должно крутиться. Его что то останавливает. Вот и думаю его магнитное поле так держит, или подшипники зажаты. Как то туго оно идет, а это лишний расход батареи.

у меня DD примерно оборот может сделать, если рукой крутануть. Ну, может полтора.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#58905Повідомлення 20 трав 2018, 23:04 
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 11 Подякували 5
Мій електротранспорт: електровелосипед: модернізований Заря-силач, авто: Shevrolet-Volt
Хочу електротранспорт: влаштовує що маю
Я от що тепер собі думаю ... може варто було собі електровелосипед з нуля робити? Бо після всіх моїх переробок в оригіналі лишилося мотор-колесо , контролер і назва :) Надто вже багато (як на мене) в ньому виявилось недоліків, недоробок і помилок в проектуванні. А тепер більш-менш можна кататись :)


Додаткові файли:
IMG_5212.JPG
IMG_5212.JPG [ 353.68 КБ | Переглядів: 6929 ]
IMG_5213.JPG
IMG_5213.JPG [ 331.52 КБ | Переглядів: 6929 ]
IMG_5215.JPG
IMG_5215.JPG [ 385.05 КБ | Переглядів: 6929 ]
IMG_5216.JPG
IMG_5216.JPG [ 289.53 КБ | Переглядів: 6929 ]
IMG_5217.JPG
IMG_5217.JPG [ 425.88 КБ | Переглядів: 6929 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#58925Повідомлення 21 трав 2018, 11:30 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Да, перекроїли ви його добре. Як ви робили маятник на задньому колесі? Бачив підпружинюють лише задню сідушку, але це додає комфорту лише задньому пасажиру, а вся маса велосипеда жорстко скаче по ямах. А так як у вас саме добре. також хочу поставити на зад амортизатори, бо як на табуретці. Що спонукало переробити руль.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#58936Повідомлення 21 трав 2018, 14:47 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: KievUkr
Дякував (ла) 1 Подякували 14
Мій електротранспорт: Полноприводный e-bike
Хочу електротранспорт: Tesla
Oleg S писав(ла):
Я от що тепер собі думаю ... може варто було собі електровелосипед з нуля робити? Бо після всіх моїх переробок в оригіналі лишилося мотор-колесо , контролер і назва :) Надто вже багато (як на мене) в ньому виявилось недоліків, недоробок і помилок в проектуванні. А тепер більш-менш можна кататись :)


Ну лучше позже, чем никогда. Хорошо, что Вы это поняли перебрав ашан.

_________________
Мой электробайк и покатушки https://www.youtube.com/channel/UCUYSFd ... qRNBoqWjWg


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#59294Повідомлення 25 трав 2018, 22:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Трохи статистики переробленого велосипеда viewtopic.php?f=48&t=2222&start=45#p57221
Паспортні дані двигуна 350Вт 60В колесо 22" 2,125. Вага велосипеда близько 50кг, водія 90кг.
Пройдено три контрольні точки за одну поїздку.
1) 15,36км 0,327Аг/км 21,67Втг/км 65,6В
2) 13,96км 0,259Аг/км 16,41Втг/км 63,7В
3) 13,78км 0,307Аг/км 18,86Втг/км 62,1В
За всю поїздку 43,11км 12,88Аг (0,3Аг/км) 822Втг (19,07Втг/км)
Максимальна швидкість 36км/год при струмі близько 10А та напрузі 65В
Виходить що більше 36км/год цей двигун їхати просто фізично не може. Потужності батареї та контролера вистачає, значить швидкість обмежена частотою контролера. Двигун спокійно розвиває 1,5кВт потужності. При їзді на максимальній швидкості витрати близько 19Вт/км запас ходу близько 95км.
Батарея зібрана 17S з пакетів viewtopic.php?f=63&t=1681&start=165#p50466


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#59296Повідомлення 25 трав 2018, 22:33 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: KievUkr
Дякував (ла) 1 Подякували 14
Мій електротранспорт: Полноприводный e-bike
Хочу електротранспорт: Tesla
Чет слабовата максималка для такого напряжения... может из-за размера колеса? Кстати, потребление большое очень - в таких моторах он всегда такой?
Кстати, какая ёмкость батареи?

_________________
Мой электробайк и покатушки https://www.youtube.com/channel/UCUYSFd ... qRNBoqWjWg


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#59298Повідомлення 25 трав 2018, 22:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Думаю максималка здесь определяется не напряжением, а частотой которую контроллер выдает на моторколесо.
Потребление напрягает, я рассчитывал 12-15Вт, но перемещаемый вес 50+90=140кг.
Емкость батареи 29Ач 17S


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#59299Повідомлення 25 трав 2018, 22:51 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: KievUkr
Дякував (ла) 1 Подякували 14
Мій електротранспорт: Полноприводный e-bike
Хочу електротранспорт: Tesla
Leon29 писав(ла):
Думаю максималка здесь определяется не напряжением, а частотой которую контроллер выдает на моторколесо.
Потребление напрягает, я рассчитывал 12-15Вт, но перемещаемый вес 50+90=140кг.
Емкость батареи 29Ач 17S


Мой вес где-то 72 (без одежды, экипа и всякой фигни), байк где-то 25-30 (был мтб, стал грузовой с багажниками) и груз кил 10 часто (бывает временами и до 50 кг).
Самое большое потребление получается только когда я торможу перед светофорами, а с грузами потребление даже меньше может быть, так как скорость с грузом уменьшается.

_________________
Мой электробайк и покатушки https://www.youtube.com/channel/UCUYSFd ... qRNBoqWjWg


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#59360Повідомлення 26 трав 2018, 18:48 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
О штатной зарядке.
Зарядка после вышеуказанного КЗ превратилась в блок питания. Выставил верхний предел напряжения примерно 4,1В на банку, на всякий случай если блок питания подымет напряжение, или какая банка выскочит в перед чтоб было место до 4,2В. Сегодня включил и оставил на пол дня. Заряд дошел до 69,8В и ток упал до 0,1А. 69,8/17=4,106В. Выходит что стабилизированный блок питания никак не может перезарядить аккумуляторы. Только автоматического отключения нет. Надо или реле времени поставить, или геркон с обмоткой, или самому контролировать. Еще надо будет проверить балансировку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#60077Повідомлення 05 черв 2018, 11:33 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Немного разобрался с контроллером (фото на первой странице) download/file.php?id=11115&mode=view
Белые провода (сразу с фишками папа мама) - ограничение скорости, максималка примерно 15км на третей передаче.
Оранжевые - круиз или автопилот. При замыкании запоминает выбранную скорость и ручку газа можно не держать. Отключается при влиянии на ручку газа или тормоз.
Синие - торможение рекуперацией. При нажатии на тормоз, чтоб только кнопка тормоза сработала, двигатель переходит в режим генератора и заряжает аккумулятор.
Одинарный зелёный думаю датчик скорости. На нем напряжение меняется в зависимости от скорости от напряжения батареи 68В до 47В импульсами, электронный мультиметр странно реагирует, надо взять стрелочный.
Основные функции я обнаружил, это автопилот и рекуперация.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#61027Повідомлення 19 черв 2018, 14:33 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Наїзжено 334км витрачено 5858Вт що становить 17,5Вт/км. Швидкість 20-30Км/год з повною масою 190-210Кг. Частина по асфальту, частина по грунту та піску.
Додаткові файли:
SAM_02581.JPG
SAM_02581.JPG [ 1.74 МБ | Переглядів: 6715 ]
Для зручності конролю напруги по ячейках зробив табличку.
Додаткові файли:
SAM_02571.JPG
SAM_02571.JPG [ 1.76 МБ | Переглядів: 6715 ]

Місто Корець та відомий Корецикий монастир.
Додаткові файли:
SAM_02321.JPG
SAM_02321.JPG [ 1.77 МБ | Переглядів: 6715 ]
Додаткові файли:
SAM_02341.JPG
SAM_02341.JPG [ 1.77 МБ | Переглядів: 6715 ]

Це взагалі глухомань в дрімучому лісі з безліччю риби. Природа дуже гарна.
Додаткові файли:
SAM_02421.JPG
SAM_02421.JPG [ 1.8 МБ | Переглядів: 6715 ]

Нагадаю Аккумулятор 17S 29Аг від Лу4 двигун 350Вт Контролер 60В 22А.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#61066Повідомлення 19 черв 2018, 21:40 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
DneproVel писав(ла):
Покатался сегодня на "Заря Дельта" и появилось несколько вопросов.
1. Можно ли сделать рекуперацию? Замена контроллера?
2. Поставить резину пошире. Кто-то пробовал?
3. Задняя подвеска. Может кому удалось смягчить её?

Рекуперация есть viewtopic.php?f=48&t=2222&start=60#p60077
При движении с горки замечена одна особенность рекуперации. При движении накатом ток потребления 0,1А (холостой ход), когда нажать тормоз естественно включается рекуперация, но когда отпустить тормоз рекуперация продолжается после определенной скорости. На продолжительном спуске генерация была больше 5А. Но особого торможения не замечается, он вроде как не дает превысить определенную скорость. Когда нажать на тормоз, (без сработки тормозных колодок) то идет заметное замедление и горит Е-АБС. Когда отпустить тормоз велосипед катится с горки, но идет генерация пропорциональна скорости. Так продолжается до момента нажатия ручки газа.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#62255Повідомлення 12 лип 2018, 02:40 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: KievUkr
Дякував (ла) 1 Подякували 14
Мій електротранспорт: Полноприводный e-bike
Хочу електротранспорт: Tesla
Подскажите, пожалуйста, а что за измерительный прибор в батарее? Какие характеристики и как достать его и за сколько?

_________________
Мой электробайк и покатушки https://www.youtube.com/channel/UCUYSFd ... qRNBoqWjWg


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#62441Повідомлення 14 лип 2018, 17:32 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Прибор описан в теме viewtopic.php?f=48&t=2222&start=30#p48475 Читайте внимательнее.
Прибор в батарее то что надо, только водозащиту еще не придумал.
Я купил для хознужд еще один на 33В 10А, у него разрядность выше. Хорошо использовать как ЮСБ тестер или аккумуляторы смартфонов, планшетов, велосипедов проверять, но нужно внешнее питание.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электровелосипед Заря Силач
#62965Повідомлення 23 лип 2018, 21:44 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
Максималка действительно в каких-то пределах зависит от напряжения батареи.
Но мотор-колесо рассчитано на напряжение свинца под нагрузкой 60-62В.
Так как напряжение Всшей литиевой батареи под нагрузкой выше, а движок BLDC
отсюда и слегка пониженный КПД цепи контроллер-двигатель


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 232 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 3


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group