Поточний час: 28 квіт 2024, 18:09

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#60966Повідомлення 18 черв 2018, 19:27 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Kapral88 писав(ла):
Andrii, в принцыпе советов вам уже надавали и в основном правильных.
пробовал заезжать сразу на свинце 48в, ....)пробовал температуру рукой. Потом поставил литий полимер 14s(58.6в) несколько раз на нём заехал на эту горку, потом чуть залудил шунт,

Да, это типичные, многими опробованные, приемы самодельщика. Залудить шунт (можно его вообще в перспективе выбросить), заменить все предохранители гвоздями, подать на двигатель двойное напряжение и ехать. Температуру измерять рукой и на расстоянии, чтобы не обжечься..
А вот напряжение некоторые теперь измеряют тестером. До конца 18 века физики измеряли его ...локтем. Чем сильнее дернет - тем выше.
:)
Купили дорогую игрушку - не спешите ее разламывать. Особенно, если нет ни малейшего представления как она устроена.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60968Повідомлення 18 черв 2018, 19:46 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 15 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Andrii, я в свій час також займався форсажом (знущанням, експерементами) над електроальфою, де МК було від 350 - 3000 Вт, контролер від 30 -60А. Тому, скажу вам відверто, що форсаж при номінальних параметрах - це фігня! Якщо воно на це не розраховано, то насилувати не в штатному режимі, толку буде мало! Так, поїде воно швидше і путужність трохи збільшиться і динаміка покращиться, але 1 кВт, це один кіловат! Якщо в нього вкачувати 3 кіловати, то ККД, все одно буде ніякий, де будуть грітися обмотки, і нагрівати повітря. А на хорошому підйомі та ще й з пасажиром, обмотки погорять від перегріву або фети в контролері. Пікові параметри, вони мають бути короткотривалі, а якщо піся форсажу їздити в максимальному режимі постійно, то рано чи пізно прийде звіздец. Тому, потрібно відштовхуватися від номінальних параметрів.

На свинцевому акумуляторі при розрядженні із кожним проїхавшим кілометром, падає швидкість, динаміка...

Тому моя Вам порада, немає сенсу насилувати МК, контролер (довше прослужать), а поставте хороший літієвий акумулятор + можна високопрофільний скат (покришку) поставити і буде вам щастя!

А якщо все таки хочеться більшої швидкості, динаміки, то потрібно міняти МК, відповідно і контролер або купляти потужніший електроскутер!


Andrii, не погано було б фото вашого електроскутера в студію ))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60969Повідомлення 18 черв 2018, 19:56 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 4 Подякували 0
Микроватт писав(ла):
Свинцовый аккумулятор может и 100 А кратковременно отдать. Только КПД будет плохим.


Кпд акума? Як це проявляється?

Микроватт писав(ла):
А вот напряжение на батарее - не очень понятно. Так, догадываюсь, что батарей пять? Если это после зарядки, то нормально, а если при зарядке - мало.
Штатный вольтметр может показывать не очень точно. Сверьте по какому-нибудь тестеру поточнее.


Так, 5 шт по 12в, 65.5-66в після зарядки.

Микроватт писав(ла):
Дальность пробега достигается при крейсерской скорости. Вы ее нащупайте поточнее, если в паспорте не написана. Это скорость относительно невысокая.


Я її вже знайшов, приблизно 25-28 км/год.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60972Повідомлення 18 черв 2018, 20:16 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Andrii писав(ла):
Микроватт писав(ла):
Свинцовый аккумулятор может и 100 А кратковременно отдать. Только КПД будет плохим.


Кпд акума? Як це проявляється?
У аккумулятора и проводов есть сопротивление. При росте тока часть энергии уходит на их нагрев. Причем, в квадрате от роста тока. ток вырос вдвое - потери в четыре раза.
Емкость большинства свинцовых аккумуляторов нормируется при разряде током в 1/20 от емкости. Если вы разрядите 20Ач аккумулятор за час, то он отдаст не 20Ач, а, скажем 12-15.

Микроватт писав(ла):
А вот напряжение на батарее - не очень понятно. Так, догадываюсь, что батарей пять? Если это после зарядки, то нормально, а если при зарядке - мало.
Штатный вольтметр может показывать не очень точно. Сверьте по какому-нибудь тестеру поточнее.


Так, 5 шт по 12в, 65.5-66в після зарядки.
Это значит, что батарея заряжается у вас на 75-80%. такой режим называется буферным. Под таким напряжением аккумулятор можно держать неограниченно долго, но полного заряда не происходит. Этот режим используют в бесперебойных источниках (UPS).
Для транспорта больше годится другой режим - заряд до напряжения 14.1-14.2 В и ток в конце заряда желательно не более 0.1 от емкости. Т.е. ваша батарея должна зарядиться до 70-71 В. Но как только это напряжение достигнуто, от зарядки нужно отключаться, иначе аккумулятор будет "кипеть" и терять емкость.
Еще одно - таки нужна балансировка. Если один из аккумуляторов имеет меньшую емкость, то без балансировки он через 10-15 циклов может ее вообще потерять.
Микроватт писав(ла):
Дальность пробега достигается при крейсерской скорости..

Я її вже знайшов, приблизно 25-28 км/год.

Ну вот это хорошо. На ней и старайтесь большую часть времени ехать.
--
извините, что-то не получилось вставить ответ между цитатами, но можно разобраться.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60973Повідомлення 18 черв 2018, 20:25 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 4 Подякували 0
maksimdm писав(ла):
Andrii
1) все верно, но и нагрев мотора тоже увеличится.
2) Вы не сможете узнать температуру мотора,если в нем нет термодатчика. Нужно знать температуру обмоток,железа,магнитов. Это все внутри МК. Температура крышек,которую можно померять рукой-совсем не то.


Ок, я думав що кришка і є радіатором охолодження мотора, вона схожа на нього.

maksimdm писав(ла):
Сам 4 года езжу на 1кВт моторе. Максималка-50 км/ч. Регулярно проверял рукой крышки мотора и с диагнозом "рука терпит" спал спокойно-был уверен что с температурой все замечательно.Зимой сменил раму,добавил акков= вел потяжелел. И встроил термодатчик в мотор. Оочень удивился показаниям термометра-долгая езда на максималке,сильный встречный ветер или даже неспешная езда по слегка песчаным дорожкам в лесу-и температура обмоток 100-115 градусов. И это не в жару-было прохладно,в кофточке катался. А на крышках-рука по прежнему терпит :) Без термометра на руле я бы уже несколько раз перегрел мотор и даже не заметил бы этого,пока не сгорит.
Если скутер только недавно купили-советую покатать как есть (может даже на свинце) -просто чтобы понять что реально нужно а что просто хочется. А потом уже ,понимая все тонкости-модернизировать.Скажем,зимой. Например мне хотелось бы иметь максималку 60 км/ч. Но если подумать-реально нет в этом необходимости,мне и 50 вполне достаточно.В основном вообще на душилке езжу, а это до 45 км/ч. И в свете всего этого мне тратить деньги и время для обеспечения 60 км/ч-просто нерационально.


Я майже кожен день їзжу на ньому на роботу та по справах центром міста.
Реально не вистачає дальності пробігу, тому їзжу дуже економно та відносно повільно.

Максимальна швидкість (для безпечних маневрів) та більша потужність (для більших колес для харківських доріг) це те, що "хочеться". Тему створив щоб вирішити усі питання до того, як куплю нові акуми.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60974Повідомлення 18 черв 2018, 20:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Andrii писав(ла):
Микроватт писав(ла):
Свинцовый аккумулятор может и 100 А кратковременно отдать. Только КПД будет плохим.

Кпд акума? Як це проявляється? .

Например вот так:
Зображення

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60975Повідомлення 18 черв 2018, 20:36 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 4 Подякували 0
fakel писав(ла):
Але крутний момент це доопрацювання не змінить(тяга не зміниться), тягу змінюють лудячи шунт(резистор який виконує роль токового датчика), після лудіння шунта зростає токове споживання МК.(і відповідно тяга - в гірку їде легше)

Замінювати гуму на більший діаметр не раджу(швидкість після доробки контроллера і так зросте)

Якщо Вам треба тільки збільшення швидкості можете зараз без доробки контроллера спробувати замінити гуму на більшу і покататись, якщо тяга(а вона впаде після заміни гуми) Вас влаштує, то контроллер не прийдеться доробляти, а швидкість теоретично зросте пропорційно до збільшення діаметру покришки, яку поставите.


Більші колеса менш чуттеві до поганої дороги, чим швидше скутер їде, тим більший має сенс заміна гуми.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60977Повідомлення 18 черв 2018, 20:49 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 4 Подякували 0
Kapral88 писав(ла):
Andrii, в принцыпе советов вам уже надавали и в основном правильных.единственное ещё хотелось бы заметить, если вы вообще не дружите с электроникой, лучше туда не лезть.а если всё таки надумаете, желательно начать с установки нормального ваттметра или другого подобного прибора, да бы реально оценивать все ваши улучшения.мотор можно проверить на какой ни будь горке.я например выбрал затяжной подъм около километра и пробовал заезжать сразу на свинце 48в, ( у меня конфигурация скутерный набор 48в 800ватт)пробовал температуру рукой.потом поставил литий полимер 14s(58.6в) несколько раз на нём заехал на эту горку, потом чуть залудил шунт, тяга и скорость чуть поднялась. На многое от этих процедур не надейтесь, да и для увеличения дальности прийдётся батарею ставить наверное от 30а.ч.но как говорят гуру нашего форума"много лития не бывает" тем более выбор сейчас есть.


Не можу сказати, що зовсім не дружу з електронікою, але сам лізти не хочу. Паяти контролер 100% сам не буду.
Поки розглядаю різні варіанти, прям зараз нічого робити не планую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60978Повідомлення 18 черв 2018, 20:53 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 4 Подякували 0
Микроватт писав(ла):
Купили дорогую игрушку - не спешите ее разламывать. Особенно, если нет ни малейшего представления как она устроена.


Я і хочу розібратись як іграшка працює, перед тим, як щось міняти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60979Повідомлення 18 черв 2018, 21:05 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 4 Подякували 0
Zevs0812 писав(ла):
Тому моя Вам порада, немає сенсу насилувати МК, контролер (довше прослужать), а поставте хороший літієвий акумулятор + можна високопрофільний скат (покришку) поставити і буде вам щастя!

А якщо все таки хочеться більшої швидкості, динаміки, то потрібно міняти МК, відповідно і контролер або купляти потужніший електроскутер!


Саме такий висновок я і зробив за сьогоднішній день.

Zevs0812 писав(ла):
Andrii, не погано було б фото вашого електроскутера в студію ))


Завтра зроблю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60985Повідомлення 18 черв 2018, 21:43 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 4 Подякували 0
Микроватт писав(ла):
Andrii писав(ла):
Микроватт писав(ла):
Свинцовый аккумулятор может и 100 А кратковременно отдать. Только КПД будет плохим.


Кпд акума? Як це проявляється?
У аккумулятора и проводов есть сопротивление. При росте тока часть энергии уходит на их нагрев. Причем, в квадрате от роста тока. ток вырос вдвое - потери в четыре раза.
Емкость большинства свинцовых аккумуляторов нормируется при разряде током в 1/20 от емкости. Если вы разрядите 20Ач аккумулятор за час, то он отдаст не 20Ач, а, скажем 12-15.

Микроватт писав(ла):
А вот напряжение на батарее - не очень понятно. Так, догадываюсь, что батарей пять? Если это после зарядки, то нормально, а если при зарядке - мало.
Штатный вольтметр может показывать не очень точно. Сверьте по какому-нибудь тестеру поточнее.


Так, 5 шт по 12в, 65.5-66в після зарядки.
Это значит, что батарея заряжается у вас на 75-80%. такой режим называется буферным. Под таким напряжением аккумулятор можно держать неограниченно долго, но полного заряда не происходит. Этот режим используют в бесперебойных источниках (UPS).
Для транспорта больше годится другой режим - заряд до напряжения 14.1-14.2 В и ток в конце заряда желательно не более 0.1 от емкости. Т.е. ваша батарея должна зарядиться до 70-71 В. Но как только это напряжение достигнуто, от зарядки нужно отключаться, иначе аккумулятор будет "кипеть" и терять емкость.
Еще одно - таки нужна балансировка. Если один из аккумуляторов имеет меньшую емкость, то без балансировки он через 10-15 циклов может ее вообще потерять.
Микроватт писав(ла):
Дальность пробега достигается при крейсерской скорости..

Я її вже знайшов, приблизно 25-28 км/год.

Ну вот это хорошо. На ней и старайтесь большую часть времени ехать.
--
извините, что-то не получилось вставить ответ между цитатами, но можно разобраться.


Про балансири знаю, готові є на 4 та на 8 акумів, їх вартість не зовсім гуманна. Друг обіцяв зробити, але у нього зараз завал на роботі, йому не до цього. Якщо таки буду переходити на літій цього сезона, то немає сенсу їх шукати.

Зарядка вимикається коли акум заряджений. Не світлодіод гасне, а зовсім вимикається.

Ще є питання: Наприклад заряджений свинець має напругу 65в. Він віддає 30а і напруга впаде до 59в. Це 1770вт
Літій так само має напругу 65в, коли він віддіє 30а, напруга падає до 64в (я не знаю, як сильно просідає напруга у літія). Це 1920вт.
Вірно?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60987Повідомлення 18 черв 2018, 21:59 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Andrii писав(ла):
Kapral88 писав(ла):
Andrii, в принцыпе советов вам уже надавали и в основном правильных.единственное ещё хотелось бы заметить, если вы вообще не дружите с электроникой, лучше туда не лезть.а если всё таки надумаете, желательно начать с установки нормального ваттметра или другого подобного прибора, да бы реально оценивать все ваши улучшения.мотор можно проверить на какой ни будь горке.я например выбрал затяжной подъм около километра и пробовал заезжать сразу на свинце 48в, ( у меня конфигурация скутерный набор 48в 800ватт)пробовал температуру рукой.потом поставил литий полимер 14s(58.6в) несколько раз на нём заехал на эту горку, потом чуть залудил шунт, тяга и скорость чуть поднялась. На многое от этих процедур не надейтесь, да и для увеличения дальности прийдётся батарею ставить наверное от 30а.ч.но как говорят гуру нашего форума"много лития не бывает" тем более выбор сейчас есть.


Не можу сказати, що зовсім не дружу з електронікою, але сам лізти не хочу. Паяти контролер 100% сам не буду.
Поки розглядаю різні варіанти, прям зараз нічого робити не планую.
а вам паять и не надо, если вы отличаете конденсатор от транзистора, нужно только вскрыть контролер и посмотреть какие стоят транзисторы и какие конденсаторы.вам это по любому нужно будет делать, если планируете переходить на литий.и тут уже можно будет чуть поднять напряжение и соответственно скорость.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60991Повідомлення 18 черв 2018, 22:18 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Andrii писав(ла):

Зарядка вимикається коли акум заряджений. Не світлодіод гасне, а зовсім вимикається.

Ще є питання: Наприклад заряджений свинець має напругу 65в. Він віддає 30а і напруга впаде до 59в. Це 1770вт
Літій так само має напругу 65в, коли він віддіє 30а, напруга падає до 64в (я не знаю, як сильно просідає напруга у літія). Це 1920вт.
Вірно?

Вiрно то воно вiрно, але...
Напруга впаде й усе це падiння буде грiти батарею. У наведеному прикладi для свинцю 6 вольт х 30 ампер= 180 Вт. Для лiтiю 30 ватт, але практично буде бiльше.
От вам i ККД наочно....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60993Повідомлення 18 черв 2018, 23:33 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 4 Подякували 0
Kapral88 писав(ла):
вам это по любому нужно будет делать, если планируете переходить на литий


Це не проблема, відкрити та глянути що там. А чому мені буде потрібно це робити? Я вважав, що акум міняється дуже просто: від'єднав свинець, під'єднав літій з такою самою напругою.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#60996Повідомлення 19 черв 2018, 00:43 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
Kapral88 писав(ла):
sokol, вы из чего взяли что контролер выдаёт, а колесо переваривает 2000ватт мощи? То что на контролере написано 30а. Ещё не значит, что они есть в действительности.

ну не знаю... на моём параметры полностью соответствуют маркировке


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 35


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group