Dream Tractor писав(ла):
Меня даже больше размерность интересовала, чтобы перевести ступичные обороты в км/ч, но уже нагуглил, да и Вы вроде +- корректно все просчитали в табличке.
Пока есть ощущение что слегка многовато на чисто вращение роторов+приводных валов-колес, но могу ошибаться. Не хотели бы повторить замеры уже с нормальными колесами и на штатных углах подвески?
Кстати, 185-65-15 это +3.4% к диаметру от штатного.
Ризикну припустити що в них в розрахунки вкралась концептуальна помилка
На пальцях
Оберти вони збільшували на протязі дуже короткого проміжку часу , тому витрати потужності ними зафіксована це не втрати на тертя і так далі а
втрати на розгін обертальних мас+втрати механічні на тертя.
На хлопський розум
2 Квт * 60 сек=120000Дж - середня потужність і час ( енергія яку вони витратили) за який вони проводили експеримент
2 колеса вагою в 2*15кг=30 кг з центром мас десь на радіусі в 0,25 м * 16 об/сек *6,28( два пі)=30 кг*9,8 * 24 м/с * 24 м/с \2=86000Дж - витрати на кінетичну енергію
Звідси випливає що реальні витрати на обертання коліс/приводів- як мінімум на 50-60% менші , при чому чим вища швидкість обертання-тим сильніша їх похибка
Я б припустив що для обертання в 16 об/сек - достатньо 1,5-1,7 Квт потужності
Таким чином для правильної фіксації показів їм потрібно визначати потужність не в момент розгону колеса , а покроково
розігнали до якоїсь швидкості-потримали 10-30 сек на цій швидкості-визначили середню потужність яка витрачається на втримуванні середньої швидкості в кожному кроці.