Поточний час: 18 квіт 2024, 20:32

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 76 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf
#63294Повідомлення 30 лип 2018, 12:40 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
DeLike писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Перший - беремо серійний електромобіль і вкидаємо в нього 250 кг батарей на 30-40 Квт*годин (ціна від 6000 донор + 5000 батарейки)-отримуємо авто з автономним пробігом в 300 км+
На видео лиф с более менее живой батареей 87%, это ~12000 $ (если что поправьте) + доп.батарея с работой за 3800 $
Только если использовать старые, мои любимые, ПСА ЭМ. Предпологаю сакса/пежо 106 может обойтись ~3000 $ + 7 тесла модулей (~800$/модуль) + до 500$ БМС. Но не все готовы ездить на таких стареньких и маленьких авто.
С уважением,
Александр.
Зверніть увагу , в мене вказана ціна від 6000 за електродонор , в цей діапазон потрапить і Рено Кенгу і Флуенс , з натяжкою ЗОЕ - без батарей
Як бачите машинки досить нормального розміру +5000 батарейки=300 км
Виходить вартість авто= автономний пробіг в кілометрах * 50 доларів
В той самий час , коли ціна на всі інші авто (Ліф,Тесла) = автономний пробіг * 120 доларів

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf
#63295Повідомлення 30 лип 2018, 13:16 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Как то неправильно считаете.
Зоя без батареи 6000 $ в Украине?
Хорошо, возможно флюенс за 6к без батареи. Теперь расскажите что это за батарея за 5000 $ на 300км? Например 8 тесла модулей от 800 $/шт + переделка на 12S в общем больше 6500 $ + БМС ~500 $ + работа.
Лифовских консерв нужно на 300км тоже много по весу и размеру. Для 300км однойбатареи (48 консерв не хватит), а из-за напряжения 360В 96S можно только 2 батареи. Но предположим нет проблем с напряжением. Нужно хотя бы 36кВтч это с б/у консервами с 55Ач даже по 75$/консерву нужно 88 консерв × 75$ -> 6600$ + 500$ БМС.

Жду ответа про ВВБ на 300км за 5000 $

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf
#63297Повідомлення 30 лип 2018, 13:56 
Не в мережі

Звідки: Беларусь
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Хочу електротранспорт: Tesla Model 3
DeLike писав(ла):
Жду ответа про ВВБ на 300км за 5000 $

28кВт*ч из пакетов LG 160$/кВт*ч + бензогенератор на 3кВт = 5000$ и пробег более 300км на одной зарядке+заправке :D

_________________
STELS 500W 48V 20A LiFe 12Ah 45км\ч пробег на электротяге 2000+ км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63307Повідомлення 30 лип 2018, 17:58 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Ага, а еще если ехать со скоростью 20км/ч то можно исключительно на бензине проехать 1000км. Давайте серьезней. Речь шла о ВВБ, а не пайке/скрутке пакетов такого количества на 300+ км на одном заряде. Да и к тому же что то электромобилисты не ездят не то что массово с бензогенераторами, а вообще ни одного не знаю.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63308Повідомлення 30 лип 2018, 19:00 
Не в мережі

Звідки: Беларусь
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Хочу електротранспорт: Tesla Model 3
Chevrolet Volt - электрокар с бензогенератором на борту.
А если серьёзно, то budivelnik почти год на форуме, но вообще не в курсе сколько стоит электрокар-донор и по чём акб.

_________________
STELS 500W 48V 20A LiFe 12Ah 45км\ч пробег на электротяге 2000+ км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf
#63309Повідомлення 30 лип 2018, 19:32 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1561 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
inkin писав(ла):
DeLike писав(ла):
Жду ответа про ВВБ на 300км за 5000 $

28кВт*ч из пакетов LG 160$/кВт*ч + бензогенератор на 3кВт = 5000$ и пробег более 300км на одной зарядке+заправке :D

А зачем в этой цепочке бензоген? Нормальная машина, типа VW Polo 2000 :), итак около 300км проедет с 28и киловатчасов, а если немного не хватает, то лучше на этот вес/деньги еще kwh добрать.
DeLike писав(ла):
+ доп.батарея с работой за 3800 $

;)

P.S. Вторая версия уже интересней получилась. Следующим этапом должна быть доп батарея из наиболее современной и емкой химии, например LG. ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63312Повідомлення 30 лип 2018, 21:26 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Вы представляете сколько это гемороя с пакетами аж на 28кВтч? Помимо этого еще куча других нюансов. Может единицы на это и готовы и смогут, но разговор был об ЭМ для масс.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf
#63340Повідомлення 31 лип 2018, 09:33 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
DeLike писав(ла):
Как то неправильно считаете.
Зоя без батареи 6000 $ в Украине?
У Вас проблема з читанням чи розумінням прочитаного? Ще раз прочитайте цитату і спробуйте її зрозуміти
budivelnik писав(ла):
Зверніть увагу , в мене вказана ціна від 6000 за електродонор , в цей діапазон потрапить і Рено Кенгу і Флуенс , з натяжкою ЗОЕ - без батарей
DeLike писав(ла):
Хорошо, возможно флюенс за 6к без батареи. Теперь расскажите что это за батарея за 5000 $ на 300км? Например 8 тесла модулей от 800 $/шт + переделка на 12S в общем больше 6500 $ + БМС ~500 $ + работа.
Лифовских консерв нужно на 300км тоже много по весу и размеру. Для 300км однойбатареи (48 консерв не хватит), а из-за напряжения 360В 96S можно только 2 батареи. Но предположим нет проблем с напряжением. Нужно хотя бы 36кВтч это с б/у консервами с 55Ач даже по 75$/консерву нужно 88 консерв × 75$ -> 6600$ + 500$ БМС.
Жду ответа про ВВБ на 300км за 5000 $
А тепер прочитайте і спробуйте усвідомити цю фразу
budivelnik писав(ла):
Як бачите машинки досить нормального розміру +5000 батарейки=300 км
Виходить вартість авто= автономний пробіг в кілометрах * 50 доларів
Отже
300 км * 50 доларів = 15000
Якщо машинка взагалі без батарей за 6000 доларів - то 15000-6000=9000 доларів на роботи/батареї
Якщо машинка за 10 000 доларів ( в якій вже явно є як мінімум 10-20Квт *годин ) то робота/батарейки 5000 доларів
От і виходить
Якщо правильно і вдумчиво читати , то я ніде не помилився
Якщо ж бути поверхапайком і висмикувати з двох абзаців три слова - тоді я написав не правильно
За 5000 доларів закупивши елементи у Євгена ( бочки 32650 по приблизно 150 доларів 1 Квт *година) - можна отримати 30 Квт*годин за 4500 + 2 БМС (2*24) від містер Дрім + робота 30-40 годин( ціну зва годину поставте самі)

ПС
Шановні
Ви тут трошки забронзовіли...
Простий приклад
Вихожу я і пишу
Хочі на задню вісь Емгранда поставити електропривід від Лексуса, перетворивши таким чином його в гібрид( або китайські мотор-колеса як варіант)
Мені ледве не пальці в очі тикали
Але коли один з тутешніх гуру на свій бус вішає на задній привід електропривід - це виявляється супер досягнення і всі місцеві старожили йому аплодують....
Так що уважніше і з більшою пошаною відносьтесь до новачків, особливо коли їм 50+років, вони вже далеко не хлопчики і як перевіряти правильність своїх дій- знають навіть спросоння.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63343Повідомлення 31 лип 2018, 09:44 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
DeLike писав(ла):
Вы представляете сколько это гемороя с пакетами аж на 28кВтч? Помимо этого еще куча других нюансов. Может единицы на это и готовы и смогут, но разговор был об ЭМ для масс.
С уважением,
Александр.
Я уявляю
Тому звернувся за допомогою до місцевого старожила,який має чітке уявлення що і як робити....
Але на етапі домовленостей про ціну - ціна різко виросла (практично в 2 рази від початкової) при чому може він і правий...
З іншого боку
Майстер бере гроші не за те що робить - а за те що знає що робити
Тому , якби тутешні майстри ( які вже пройшли шлях створення батареї чи модернізації авто) які не збираються міняти свою спеціальність і заробляти на створенні електрокомпонентів більш ширше і відкрито поділились своїми знаннями - тим швидше б рухався прогрес
А так
Кожен щось своє вміє , а ділитись не дуже то вже й хоче бо це потребує зайвих затрат часу+він ризикує в очах тутешніх перетворитись в того що робить не правильно...
От і варимось в власному соку без припливу нової крові і просування вперед.

ПС
Простий приклад з спорту
Китайці, для того щоб пришвидшити розвиток у футболі , створили базу на яку 2 рази в рік на підготовку зїзжаються всі команди вищої ліги Китаю
Прогрес на лице , адже кожен з тренерів вносить щось нове і це нове відразу доступне всім іншим...

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63344Повідомлення 31 лип 2018, 09:50 
Керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Вінниця
Дякував (ла) 57 Подякували 86
Мій електротранспорт: нет
Хочу електротранспорт: Тесла
[/quote]
От і варимось в власному соці без припливу нової крові і просування вперед.[/quote]
А нова кров зустрічає неймовірний опір (з власного досвіду) у побуті .

_________________
Лучше сделать и жалеть, чем жалеть о том, что мог сделать и не сделал.
06 шесть сорок два 5 80 81 ,063 триста тринадцать 83 0четыре.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63351Повідомлення 31 лип 2018, 10:18 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Будивельник, проблемы не у меня, а у вас. Вы не один любите сильно обобщать. А когда берем калькулятор в руки, когда подсчитывается все нужное выходит огромная разница между представлением и реальностью. Про ЗОЮ с натяжкой, пару/несколько тысяч $ это натяжка? Вы либо очень много зарабатываете либо не понимаете что такое для среднего украинца, а речь шла об ЭМ для народа, пара/несколько к у.е. И даже не смотря на то, что в первом сообщении было все сильно "занижено", и во втором сообщении про 300км × 50$ промах. Вы расход кенги знаете? С флюенсом возможно еще вписаться в 15к $, тупо потому что он старее, как и первые ПСА, чем тот же лиф, зоя. В тесле есть за что платить 120$ за км пробега, но сравнивать запорожец и хорошую иномарку не есть правильно.

Что я точно знаю, так это батарея на 300+ км, про которую так и не было вами отвечено, за 5 тон зеленных это ближе пока фантастика чем реальность, особенно если учитывать БМС и работу. А то получается есть умные люди, которые на пальцах в секунду умеют считать, а все другие почему то не вписываются в эти суммы даже при большом желании.

Лиф на видео примерно 12 тыс долл, доп.батарея под ключ 3800 $, вот реальность и реальные 300+ км, и Дмитрий взял и сделал, и я уверен еще не раз сделает, т.к. желающих скорей всего будет много! А ваше первое сообщение про донор в 6к и ВВБ 5к далеко от этой реальности, как бы Вы потом не пытались выкрутиться и оправдать свое написанное.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63352Повідомлення 31 лип 2018, 10:43 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Луганск => г.Буча
Дякував (ла) 52 Подякували 618
Мій електротранспорт: Nissan Leaf AZE0 40kWh.
Хочу електротранспорт: Model 3
DeLike писав(ла):
Лиф на видео примерно 12 тыс долл, доп.батарея под ключ 3800 $, вот реальность и реальные 300+

Я бы сказал что, это маркетинговые 300+. А вот 250км в комфортном режиме, да. И 3800$ при наличии лифа это очень хорошее предложение особенно для бизнеса. Комфортные 300+ км начинаются от 50+кВт/ч

Очень хочется зиаметь батарейку от нового лифа 40кВт и поставить ее в зео.

_________________
Альтернативные Источники Энергии.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63353Повідомлення 31 лип 2018, 11:04 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Из ВВБ выкачано 37,5кВтч. Реально по городу иметь 8км/кВтч. 37,5кВтч×8км/кВтч = 300км :)

А не будет ли 40ка с лифа для ЗОЕ стоить столько же как 41кВтч батарея от ЗОЕ? ;)

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63357Повідомлення 31 лип 2018, 13:14 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
DeLike писав(ла):
Будивельник, проблемы не у меня, а у вас. Вы не один любите сильно обобщать. А когда берем калькулятор в руки, когда подсчитывается все нужное выходит огромная разница между представлением и реальностью. Про ЗОЮ с натяжкой, пару/несколько тысяч $ это натяжка? Вы либо очень много зарабатываете либо не понимаете что такое для среднего украинца, а речь шла об ЭМ для народа, пара/несколько к у.е. И даже не смотря на то, что в первом сообщении было все сильно "занижено", и во втором сообщении про 300км × 50$ промах. Вы расход кенги знаете? С флюенсом возможно еще вписаться в 15к $, тупо потому что он старее, как и первые ПСА, чем тот же лиф, зоя. В тесле есть за что платить 120$ за км пробега, но сравнивать запорожец и хорошую иномарку не есть правильно.

Что я точно знаю, так это батарея на 300+ км, про которую так и не было вами отвечено, за 5 тон зеленных это ближе пока фантастика чем реальность, особенно если учитывать БМС и работу. А то получается есть умные люди, которые на пальцах в секунду умеют считать, а все другие почему то не вписываются в эти суммы даже при большом желании.

Лиф на видео примерно 12 тыс долл, доп.батарея под ключ 3800 $, вот реальность и реальные 300+ км, и Дмитрий взял и сделал, и я уверен еще не раз сделает, т.к. желающих скорей всего будет много! А ваше первое сообщение про донор в 6к и ВВБ 5к далеко от этой реальности, как бы Вы потом не пытались выкрутиться и оправдать свое написанное.
1 Про Ліф
Чим відрізняється 15800 на пробіг в 350(15800/350=45) від моєї формули
300 км * 50 доларів=15000 ?
2 Про точність-дотошність-заокруглення
інформація на будь-якому форумі подається з певною мірою точності і розмірами заокруглень
Наприклад я як інженер-будівельник знаю що в параметри міцності конструкції закладається коефіцієнт 3 , і коли я буду писати що для забезпечення необхідної міцності потрібно будувати стіну товщиною в 250 мм , а якийсь любитель точності почне заявляти що достатньо 80 мм - я з нього посміюсь , хоча математично він буде правий
3 Про набір для авто
а - навіть нове авто однієї і тієї ж марки в одному і тому ж салоні, в залежності від комплектації може відрізнятись на 10-40%, що при ціні вартості нового авто в діпазоні 10000-100000 доларів , в абсолютному виразі може становити 1000-30000 доларів.
Тому вимагати від інформаційного повідомлення точності в +/-100 доларів - верх маразму
б - я можу розкласти Кіт для авто
кузов - 4000-7000(це може бути як бензинова-тоді і 4000 достатньо , так і електрична тоді з урахуванням еклктроначинки без акамуляторів і 7000 може бути мало)
електроначинка(двигун+контролер+педаль)-2000-4000
батарея ( 1кг/км) -500грн/1 км автономного пробігу

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Nissan Leaf с двойной батареей (от babac)
#63360Повідомлення 31 лип 2018, 14:11 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
budivelnik писав(ла):
Тому вимагати від інформаційного повідомлення точності в +/-100 доларів - верх маразму
б - я можу розкласти Кіт для авто
кузов - 4000-7000(це може бути як бензинова-тоді і 4000 достатньо , так і електрична тоді з урахуванням еклктроначинки без акамуляторів і 7000 може бути мало)
електроначинка(двигун+контролер+педаль)-2000-4000
батарея ( 1кг/км) -500грн/1 км автономного пробігу


Врете на ходу, про точность в +/- 100 долларов и речи не было. А вот про пару/несколько тысяч был!

Теперь после ваших слов: "я можу" покажите что Вы уже реально смогли на деле, а не на словах.

Напомню в очередной раз, не заваривайте каши на несколько страниц, согласитесь что в первом сообщении оторвались от реальности в расчетах и разбежимся.

budivelnik писав(ла):
Відео від Дмитра яскраво показує напрямок в якому повинно рухатись створення доступного електромобіля для України
Варіантів два
Перший - беремо серійний електромобіль і вкидаємо в нього 250 кг батарей на 30-40 Квт*годин (ціна від 6000 донор + 5000 батарейки)-отримуємо авто з автономним пробігом в 300 км+
...

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 76 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
cron
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group