Поточний час: 19 квіт 2024, 23:07

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 308 ]  На сторінку Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64639Повідомлення 26 серп 2018, 23:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
кажуть тут є майстер по славянці, хочу спитати, а що немає моторів-словянок на 100 ват чи там 250-350? якщо мотати такий "малопотужний" то і часу менше треба, ніби то якось так... :?
і взагалі в чому там сікрєт? накат+потужність, порівняно з аналогічними братами прямого ходу і редукторами?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64652Повідомлення 27 серп 2018, 08:26 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Менше , ніж на 500 Вт ми не робили .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: И снова мотор-колесо
#64718Повідомлення 27 серп 2018, 23:50 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
та ви мене неправильно зрозуміли =) я не пропагую того хлопа, я сам хочу розібратися шо то за мотор і чого він так працює, а якщо би звєзда-ьріугольнік файно в моторах на вело,мото,мошино - транспортах показувала себе то це файна можливість занятися виробництвом їх в кустарних условіях, в гаражі на коліні =)

"і да будуть люди їздити на безпроводному елєктрічстві" - як казав дідо Тесла


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64719Повідомлення 27 серп 2018, 23:54 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
раз ви розумієтеся на них то цікавить ще одне питання:
як би себе поводив такий моторчик 250-350 ватний для роверка чи електро скутерка легенького, щоб їхдити собі на базар, в село або по місту.
чи то би був файний електротранспорт на такому моторчику?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64727Повідомлення 28 серп 2018, 07:24 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
faynuy, мой вам совет, сначала определитесь чем вы этот асинхронник крутить будете (контроллер).
Когда поймете, что бюджетных решений не существует, думаю вашего интузиазма сильно поубавится.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64950Повідомлення 30 серп 2018, 13:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
а ви мені підкажіть чим його можна крутити, тоді я придумаю чи зможу таке зробити чи ні.
наскільки я знаю для них треба щось таке як регулятор оборотів асинхронгоно двигуна, що в принципі реальність а не фантастика


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64952Повідомлення 30 серп 2018, 13:17 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Вам не говорят реально или нереально. Вам объясняют экономическую целесообразность покупки.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64983Повідомлення 30 серп 2018, 20:37 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
ціна питання?
ви товариші конткретно говоріть - контроллер шоб зробити буде коштувати 100 баксів
мотор шоб намотати треба мідного проводу на 200 баксів ітд.
ви говорите загадками на які нема розгадок, а я люблю конкретику.
не думаю що для 100-500 ватного мотора будуть витрати непідйомні {zzz}
з повагою Вован =) {O_0}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#64990Повідомлення 30 серп 2018, 21:15 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Вас наверное в гугле забанили? Или это такая лень у нынешней молодёжи, что даже в облом вбить в поиск " контроллер для асинхронника"?контролер наверное дешевле 500$ не найдёте.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: И снова мотор-колесо
#65299Повідомлення 05 вер 2018, 06:52 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#65498Повідомлення 09 вер 2018, 03:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
зрозуміло тепер. так як я і думав. мотор видає номінальні потужності в ширшому діапазоні, за рахунок того збільшується кпд і в тяговому і в швидкісному варіанті.
мінуосм тоді буде більша вага порівняно з редукторними чи прямопривідними.
а плюсом номінальна робота в ширшому діапазоні, порівняно з редукторами чи безредукторними моторами

звідси висновок:
використання славянки актуальне в міському транспорті такому як тролейбуси. це найкращий варіант.
можливо в інших галузях також, де потрібний такий ефект.
а для малого електротранспорту такого як вело чи мото, лишня вага мотор колеса ні до чого, оскільки знаючи оптимальний режим свого мотора потрібно в цьому режимі його використовувати і не морочити собі голови.
хоча хто хотів би заморочитися щоб мати чуть більший діапазон робочий з номінальним кпд, і кого не лякає збільшення ваги мотора в 2 рази, такої самої потужності як прямі чи редукторні, то можна шось і придумати :winken:
{O_0}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#66520Повідомлення 25 вер 2018, 22:37 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина, Киев
Дякував (ла) 263 Подякували 127
Китайский движок со Славянкой и нормальной ценой

http://www.eastgem.net/da-90.html


Додаткові файли:
da-90-shaft-05.jpg
da-90-shaft-05.jpg [ 71.08 КБ | Переглядів: 5843 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#66522Повідомлення 26 вер 2018, 07:18 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 0 Подякували 4
AlexT писав(ла):
Китайский движок со Славянкой и нормальной ценой

http://www.eastgem.net/da-90.html


450$ за этот игрушечный мотор когда у нас на форуме за 350$ продают 15 кВт в номинале и 45 в пике...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Асинхронный двигатель "Славянка"
#66543Повідомлення 26 вер 2018, 13:51 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
+ еще проблемы с доставкой оттуда сюда

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#69224Повідомлення 09 лист 2018, 15:25 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Хотів би обговорити технологію Дуюнова - суміщена обмотка Слов'янка. Оснновний принцип - з'днання зірки і трикутника парельно. Переваги: зменшення пускових струмів, вищий ККД і cosF та ін. Основний сайт проекту - https://solargroup.pro.
Скажіть реально, хто мав справу з перемотаними двигунами і чи дійсно є покращення характеристик?
Можливо В'ячеслав М. та інші поділяться досвідом?

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 308 ]              На сторінку Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 44


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group