Поточний час: 28 бер 2024, 22:37

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 189 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64875Повідомлення 29 серп 2018, 11:04 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Я перепрограммировал только Инфинеоны, по нашему контроллеру-частотнику слышал от Вадима, что это собственная разработка BIO AUTOMOTIVE, то есть программа, а возможно и шнур для подключения к компьютеру, от них. Чтобы не гадать, можно открутить крышку контроллера и поискать какой - то разъем, хорошо, если RS - 232, компьютерный, девятипиновый, но может быть и какой-то другой. Еще нужно списать маркировку контролера и погуглить, может быть что - то найдется. Лучше всех ответы на Ваши вопросы знает Вадим Медведев, давайте спросим его.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64876Повідомлення 29 серп 2018, 11:24 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
vpa писав(ла):
Лучше всех ответы на Ваши вопросы знает Вадим Медведев, давайте спросим его.
Я пробую - відповіді поки що отримати не можу...
Скажемо так - мені радять зробити все щоб вольтаж не падав нижче ніж 150Вольт навіть під просадкою великим струмом
Зараз йду двома шляхами
а - спілкуюсь з Вадимом в особистих повідомленнях
б - збираю примочку на андуріно , щоб отримати реальні вольтажі/струми як на дисплей так і в память , щоб потім проаналізувати

На андуріно/прибамбас піде дня чотири(три доставка комплектуючих) день збірка

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64884Повідомлення 29 серп 2018, 13:13 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
budivelnik писав(ла):
Скажемо так - мені радять зробити все щоб вольтаж не падав нижче ніж 150Вольт навіть під просадкою великим струмом

Но ведь у Вас эконом режим включается при напряжении 160 вольт, а то и 4,1х40=164 вольт.
Попробуйте на полностью заряженной батарее, подключив вольтметр к батарее и наблюдая за позаниями, на нейтральной передаче очень плавно нажать на педаль газа. Я замерял потребление в таком режиме, получалось около 1,5 квт, ток около 10 ампер, просадка напряжения менее одного вольта при 5500 об/мин. Если у Вас двигатель не разовьет полных оборотов, значит порог перехода в экономрежим выше 160 вольт.
Вадим мне говорил, что экономрежим включается контроллером при напряжении 11вольт на каждой из 12 батарей, то есть, нижняя граница для Евы-5 должна составлять 11х12=132 вольта, но никак не 150, а тем более 160 вольт. Такие напряжения перехода в эконом режим возможны, если контроллер рассчитан не на 12 батарей, а на 14 или 15. Вадим, просим Вас прояснить ситуацию.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64890Повідомлення 29 серп 2018, 16:22 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
vpa писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Скажемо так - мені радять зробити все щоб вольтаж не падав нижче ніж 150Вольт навіть під просадкою великим струмом
Но ведь у Вас эконом режим включается при напряжении 160 вольт, а то и 4,1х40=164 вольт.
В мене він просто не виключається
vpa писав(ла):
Попробуйте на полностью заряженной батарее, подключив вольтметр к батарее и наблюдая за позаниями, на нейтральной передаче очень плавно нажать на педаль газа. Я замерял потребление в таком режиме, получалось около 1,5 квт, ток около 10 ампер, просадка напряжения менее одного вольта при 5500 об/мин. Если у Вас двигатель не разовьет полных оборотов, значит порог перехода в экономрежим выше 160 вольт.
Пробував , нічого не міняє
vpa писав(ла):
Вадим мне говорил, что экономрежим включается контроллером при напряжении 11вольт на каждой из 12 батарей, то есть, нижняя граница для Евы-5 должна составлять 11х12=132 вольта, но никак не 150, а тем более 160 вольт. Такие напряжения перехода в эконом режим возможны, если контроллер рассчитан не на 12 батарей, а на 14 или 15. Вадим, просим Вас прояснить ситуацию.
Єдине пояснення яке отримав - це те що верхня межа=180 Вольт
В принципі для мене не складно додати 3 комірки х40А до своїх 40 , щоб отримати
43 х 4,15 = 178,5 В , але мене не влаштовує що тоді економ режим буде вмикатись на
164/43=3,8 Вольта на комірку , адже номінальна там 3,6

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#64980Повідомлення 30 серп 2018, 19:58 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Провів першу повноцінну поїздку по місту
Пробіг приблизно 20 км ( підозрюю що спідометр налаштований не правильно і реальний пробіг 15-16 км) , зарядив на 100% до 168В , після пробігу стало 159В , з чого роблю наступні висновки
а - батарея справна і слабих ланок не має ( перевірим покомірково , тестером з точністю в один знак після коми - розходження в напрузі між комірками відсутні)
б - оповідання про те що вольтаж треба підняти до 180 щоб вимкнувся економ-режим- вважаю фантазіями на вільну тему , бо в процесі експлуатації чітко видно що це електронне обмеження контролера.Поясню це наступними речами
- рух відбувався по Львову , з його підьомами /спусками , і авто чітко тримало максимальні оберти в 2000 обертів/хвилину , без привязки до ввімкненої передачі
Тобто рух відбувався як на авто з ДВС , де кожній передачі відповідає своя максималка
3-тя - 40 км/год
4-та - 60 км/год
5-та - 70 км/год
Але на відміну від ДВС , елктродвигун тягнув на 4-тій до 50 км/год під горку, там де на 3-тій тягнув всього 40 км/год
Тобто ніяких провалів по струму батарея не дає...

Отже хотілось-би від офіційних представників отримати можливість розблокування економ-режиму

ПС
Якби не ця привязка до КПП - у всіх інших параметрах машина відпрацьовує свою ціну

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65041Повідомлення 31 серп 2018, 16:14 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Виникло можливо не коректне запитання
1 На єві5 стоїть частотник з асинхронним двигуном
2 На око видно проблему частотника
3 Саме питання
А що заважає для асинхронного двигуна використати келі для БЛДС
а - келі формує синусоїду
б - якщо показники датчиків хола підмінити таким чином щоб келі генерував потрібну частоту- то на виході отримуємо дешевий і доступний контролер для асинхронників
ПС
Стандартні контролери для асинхронників типу куртіс коштують захмарних грошей....

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65042Повідомлення 31 серп 2018, 16:56 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 182 Подякували 58
Мій електротранспорт: VW T2, 74
А сколько будет Келли в таком варианте стоить?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65043Повідомлення 31 серп 2018, 17:17 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
BUg писав(ла):
А сколько будет Келли в таком варианте стоить?
1 Я не впевнений що такий варіант можливий , тому й назвав своє припущення не коректним
2 Якщо можливий , то примочка яка буде дурити келлі - не буде коштувати дорожче 50 доларів ( я приблизно уявляю як це має відбуватись)
3 Звідси виходить що келі 180В х 450 Ампер = 900 доларів+50 примочка

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65046Повідомлення 31 серп 2018, 17:41 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
budivelnik писав(ла):
А що заважає для асинхронного двигуна використати келі для БЛДС
а - келі формує синусоїду
б - якщо показники датчиків хола підмінити таким чином щоб келі генерував потрібну частоту- то на виході отримуємо дешевий і доступний контролер для асинхронників
ПС
Стандартні контролери для асинхронників типу куртіс коштують захмарних грошей....

БЛДС контроллер лишь коммутирует по сигналам датчиков Холла какую обмотку подключить к батарее, для асинхронника нужны три синусоиды, смещенные на 120* с регулируемой частотой, к сожалению, не получится использовать дешевый контроллер для асинхронника.
Уважаемый Вадим! Еще раз просим Вас прокоментировать ситуацию с порогом включения экономрежима на Евах -5 с распродажи.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65047Повідомлення 31 серп 2018, 19:33 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
vpa писав(ла):
Уважаемый Вадим! Еще раз просим Вас прокоментировать ситуацию с порогом включения экономрежима на Евах -5 с распродажи.
Приєднуюсь до прохання(вимоги)

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Востаннє редагувалось Stalker_W 01 вер 2018, 07:55, редаговано 1 раз.
Красный шрифт прошу использовать админам для замечаний


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65055Повідомлення 31 серп 2018, 22:01 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
budivelnik писав(ла):
BUg писав(ла):
А сколько будет Келли в таком варианте стоить?
1 Я не впевнений що такий варіант можливий , тому й назвав своє припущення не коректним
2 Якщо можливий , то примочка яка буде дурити келлі - не буде коштувати дорожче 50 доларів ( я приблизно уявляю як це має відбуватись)
3 Звідси виходить що келі 180В х 450 Ампер = 900 доларів+50 примочка

1 Так є Келлi під асинхрон готовий, серія КАС, напруги-струми-цiни iдентичнi BLDC.
0 Міняйте підпис :))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65058Повідомлення 01 вер 2018, 05:43 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
У Келли серии КАС допустимое напряжение батареи до 72 вольт, нам нужно 144, на такое я нашел только Kurtis 1239 ценой 2740, не гривен :)

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65060Повідомлення 01 вер 2018, 06:30 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
KAC14401-8080I, 24V-144V, 400A, AC INDUCTION MOTOR CONTROLLER

http://kellycontroller.com/kac14401-808 ... -1435.html

24-144V 400A (30sec) 160A долговременно - 899$

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65062Повідомлення 01 вер 2018, 07:28 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 207 Подякували 247
Мій електротранспорт: пока только Электроскутер
Хочу електротранспорт: нисан лиф уже не хочу! Тесла хочу!
Почему фото вашего авто не показываете? Всем бы было интересно увидеть проделанную работу!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#65063Повідомлення 01 вер 2018, 07:57 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
vpa писав(ла):
Уважаемый Вадим! Еще раз просим Вас прокоментировать ситуацию с порогом включения экономрежима на Евах -5 с распродажи.
Я не собираюсь повторять 300 раз то, что я вам и так 300 раз сказал/написал в личной беседе. Если моих советов не слушаются, то зачем мне продолжать советовать тоже самое?? :evil:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 189 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 45


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group