Инженер писав(ла):
... Но при желании можно всё посчитать...прикинуть, в чем-же смысл и логика, и есть-ли они...
1 За місяць на чистій електричці
а - пробіг 1500 км - економія приблизно 2500 грн на паливі
б - три рази тягнули по 0,5-3 км на шнурку - втрата як мінімум 3 години моїх+3 години сина + щоб протягнути мене 5 км на шнурку бензинове авто сина проїхало добрих 50-100 км...+ нерви
2 В порівнянні наприклад з моїм емграндом - комфорт електрички програє....
3 Якби в мене була можливість (технічна і сьогодні) перетворити емгранд в підключаємий до мережі гібрид - я б це зробив
4 Чиста машина на газу (сандеро степвей) також присутня , з метою економії( в порівнянні з емграндом) їздив минулого року на ній в Чорногорію
Висновок
В сімї треба щоб було три авто
Перше - електричка для сімї , з пробігом мінімум в 50-100 км (для Львова)- для Києва чи Дніпра - напевно з більшим
Друга - гібрид з автономним електроходом в мін 50 км
Третя - запальничка В-С класу для тривалих поїздок
Тепер по гібриду
Батарейки на кожних 50 км - приблизно 60 кг , чиста електричка повинна пройти мінімум 150 км ( якщо використовувати її як авто для голови сімї )
Таким чином 120 кг батарейок або 120 кг ДВС+ коробка - як на мене однакова зайва вага
І останнє ціна
Електричка - від 6000( якщо авто типу ЄВА ) і до 25000
Гібрид - від 5000 переобладнання - отримуємо на виході комфорт+економію на перших 50 км+розвязані руки в пересуванні
Запальничка - від 8000 з плюсів - пробіг , з мінусів витрати на паливо