Поточний час: 29 бер 2024, 17:45

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 33 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Який у Вас електротранспорт?
вело, мото; 64%  64%  [ 23 ]
електромобіль 36%  36%  [ 13 ]
Всього голосів : 36
Автор Повідомлення
#68461Повідомлення 26 жовт 2018, 09:18 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Перш за все хочу попрости у поради у форумчан на рахунок Smart BMS:
підскажіть будь ласка, якою, на Вашу думку, має бути Smart BMS?
(які функції потрібно реалізувати у BMS? які технічні характеристики повинна мати (струми балансування, кількість послідовних елементів і т.д)? як краще представляти інформацію: окремий екран чи блютуз+андроїд?

На мою думку, потрібно дві версії BMS одна для легкого електротранспорту з меншими струмами балансування і одна для електромобілів з більшими струмами, тому у точняйте для якого транспорту BMS. :D

І як Вам така ідея: ключем запалення включати живлення плати BMS (а не контроллер), яка подасть живлення на контролер, тобто під час простою BMS буде відключена від батареї не буде споживати нічого!


Дякую за активність! :)

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68472Повідомлення 26 жовт 2018, 11:14 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Для електромобілів використовую А1109 від Романтика. Дуже потужний пристрій в плані функціоналу і гнучкості. Має великий потенціал. Пристрій об'єднує в собі BMS та PowerWatcher з WiFi-інтерфейсом.
Для легкого транспорту використовую BMS від Mr.Dream. Надійний і простий пристрій, з мінімальним необхідним функціоналом. Має невеликі габарити і світлодіодну індикацію.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68540Повідомлення 27 жовт 2018, 14:29 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Вообще то сделать одну БМС хотя бьі для вело-мото уже невозможно: я строил и ездил как на 350Вт так и на 15 кВт велосипедах - разница по количеству последовательньіх в двое, а по току более чем в 10 раз и ровнять такую технику маловероятно или не рационально.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68580Повідомлення 28 жовт 2018, 11:59 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Друзі, я в даний момент працюю над реалізацією смарт BMS + Power watcher+ спідометр в одному пристрої. Бмс буде керувати реле на виході. Бмс універсальна на 2-24s для легкого електротранспорту і до 100s для електромобіля. Пороги баоансування і хімія буде задаватися з екрану, буде виводиться напруга по кожному елементу і + функції повервотчера + в перспективі спідометр одометр. Розробляю спочатку для себе, але якщо буде попит то і на продаж. Хотів би дізнатися більше інформації про потреби, про нюанси при використанні на електротранспорті. Давайте свої пропозиції, обговоримо :)

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68587Повідомлення 28 жовт 2018, 13:12 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
BMS з таким функціоналом вже існує и непогано себе зарекомендувала. Навряд чи у Вас вийде щось кардинально краще чи дешевше, а витрачені зусилля і час не виправдають результат. Раджу використати Ваш ресурс на щось більш необхідне ніж BMS, яких вже й так достатньо, різних типів та цінових категорій.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68588Повідомлення 28 жовт 2018, 13:18 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Дайте посилання або інформацію про універсальну бмс на 2-24s на різну хімію з функцією повервотчера+ спідометра за ціною меншою хоча б ніж 100$. Хоча б на одну напругу, 17s є така бмс? Я з радістю придбаю.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68591Повідомлення 28 жовт 2018, 13:32 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
A1109. Не дешевше 100 баксів, але пристрій такого класу може коштувати дешеве, тільки якщо вироблений в кількості не менше ніж 1000 екземплярів і в Китаі.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68593Повідомлення 28 жовт 2018, 13:43 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
От власне і я про що, зараз на ринку є дешеві дешман-бмс з китаю або дорогі смарт-бмс. Мені наприклад для велосипеду потрібно 17s, від Романтика це 30$ основна плата + 3 додаткові модулі (кожен на 7s) теж по 30$ + power wather 50$ = 170 $. Для мене це задорого, за такі гроші можна кіловат літія набрати і готова батарейка. Купляти китай за 15$ і надіятись на краще теж не варіант. Тому і працюю над своєю БМС.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68595Повідомлення 28 жовт 2018, 14:09 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
lu4 писав(ла):
Вообще то сделать одну БМС хотя бьі для вело-мото уже невозможно: я строил и ездил как на 350Вт так и на 15 кВт велосипедах - разница по количеству последовательньіх в двое, а по току более чем в 10 раз и ровнять такую технику маловероятно или не рационально.

Кількість послідовних елементів можна змінювати, наприклад піднімати напругу для форсування двигуна без зміни БМС,а вихідний струм залежить від реле(контакора, транзистора), яким буде керувати БМС.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68596Повідомлення 28 жовт 2018, 14:16 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Ціна приладу складається з собівартості виготовлення приладу + відсоток на компенсування вартості розробки + відсоток прибутку. Зазвичай вартість розробки у декілька разів (або декілька десятків разів)перевищує собівартість приладу. Якщо Ви розробляєте прилад в одиничному екземплярі для себе, то він буде значно дорожче ніж готові рішення. Ваші фінансові втрати будуть незворотні. Я кщо Ви збираєтесь продавати прилади, то Вам доведеться закласти в ціну і вартість розробки, тоді кінцева вартість продукту буде не менша ніж в аналогів і щоб мати хоч якийсь попит, повинна мати принципові переваги у фукціоналі. Таких переваг в описаному Вами приладі я не бачу.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68597Повідомлення 28 жовт 2018, 14:17 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Майже теж саме що Ярослав розробляє. Цікаво в кого дешевше вийде?

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68600Повідомлення 28 жовт 2018, 14:31 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Алексей В писав(ла):
Ціна приладу складається з собівартості виготовлення приладу + відсоток на компенсування вартості розробки + відсоток прибутку. Зазвичай вартість розробки у декілька разів (або декілька десятків разів)перевищує собівартість приладу. Якщо Ви розробляєте прилад в одиничному екземплярі для себе, то він буде значно дорожче ніж готові рішення. Ваші фінансові втрати будуть незворотні. Я кщо Ви збираєтесь продавати прилади, то Вам доведеться закласти в ціну і вартість розробки, тоді кінцева вартість продукту буде не менша ніж в аналогів і щоб мати хоч якийсь попит, повинна мати принципові переваги у фукціоналі. Таких переваг в описаному Вами приладі я не бачу.

Вартість "заліза" не велика (на всі спроби і підбір обладнання пішло до 50$, те що не пішло використається в інших проектах),а вартість розробки - це мій час. Я готовий присвятити, цьому час і сили тому, що мені подобається робити корисні штуки :D. Тим, більше що це пригодиться для майбутніх проектів електротранспорту.
Переваги:
1) універсальність 2-100s;
2) модульність;
3) при простої електротранспорту - нульове споживання струму (за умови запропонованої схеми підключення, яка описана у 1 пості);
4) ціна

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68601Повідомлення 28 жовт 2018, 14:58 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
3) при простої електротранспорту - нульове споживання струму (за умови запропонованої схеми підключення, яка описана у 1 пості);

не сказав би що це перевага. Споживання струму БМСкою на стількі мізерне, зазвичай менше саморазряду літію. Краще направити зусилля на вдосконалення інших параметрів

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68602Повідомлення 28 жовт 2018, 15:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
пока что я вижу много текста, и совсем не вижу конкретики.
Как именно вы себе представляете
""1) універсальність 2-100s;""
это же совершенно разные подходы проектирования, разные детали, схемотехника итд.
Что значит "полное отключение" .
а заряжать аккум как?
Или с выключенным "зажиганием", зарядка будет идти без контроля и балансировки , ?или совсем не идти?

Похоже , вы только начали вникать в проблемы, до конца еще всю глубину не осознали, но готовы разработать и воплотить в изделии свой шедевр.

Огорчу, с наскока ничего не получится.
Потеряете время, деньги , нервы ....
На форуме уже есть подобные изобретатели моторов, моторколес, ветряков, и даже вечных двигателей,..

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#68604Повідомлення 28 жовт 2018, 15:13 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
В основі міккроконтролер і АЦП. АЦП дозволяє міряти напругу на елементі, а мультиплексори забезпечують переключення між елементами батареї. Таким чином можна міряти напругу на такій великій кількості елементів, єдине обмеження максимальна напруга елемента - 5 В. При такій схемі потрібно буде включити запалення, щоб почалася зарядка. БМС не подасть напругу на реле зарядки.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 33 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 16


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group