Вітаю! Моя низька активність на форумі була пов'язана з деякою "творчою" роботою. А саме з проектуванням сабжевого пристрою Пройшов тернистий шлях в процесі підбору комплектуючих, кількох невдач, коли все мало би працювати, а в реалі після замовлення плат на виробництві тестуванні "наживо" з'являлись непередбачувані глюки, і приходилось міняти підхід, замовляти знову і так далі... Тепер, хоч іще не на фінішній, але уже (сподіваюсь) прямій дорозі до результату. Є певні напрацювання, і концепція, яка була закладена, і якої я буду дотримуватись: - заряд через силові ключі (20А та 40А версії) - слаботочний вихід "плюса" на управління запалюванням (до 1,5А) - та/або додатковий більш сильний вихід, але управління "мінусом" (потужна дісішка, напр.) - бузер та/або світлодіод для попереджувальних сигналів, реакція на події налаштовуватиметься. - базова версія з можливістю підключення до 24s та розширена до 32s - підтримка будь якої хімії: можна налаштувати будь які пороги захисту, попередження чи балансування від 1 до 4,55В, а також набір готових "пресетів". - підтримка різних типів термодатчиків з порогами, які можна налаштувати під себе. - датчик швидкості: геркон на колесі чи сигнал з датчика хола МК - графічний дисплей і дві сенсорні кнопки, дисплейний модуль повністю герметичний та водонепроникний - функції вольт- ампер- та ватметра, що враховуватиме як струм навантаження, так і рекуперації, зарядки. - функції спідометра, одометра, поточного розходоміра (Вт*год/км) - адаптивне балансування струмом до 1А - купа всеможливих налаштувань через інтуїтивно зрозуміле меню - різні "сторінки" відображення необхідної інформації, як у вигляді цифр, так і графіків - мова поки що виключно англійська. - режим сну при повній бездіяльності певний час для економії батареї
Що зараз реалізовано в залізі: - роз'єми для підключення батареї до 24s - роз'єм для датчика швидкості - три роз'єми для підключення зовнішніх термодатчиків + 1 термодатчик на платі балансування - роз'єм для підключення дисплейного модуля (i2c) - роз'єм з шиною UART для підключення перехідника на USB чи модуля Bluеtooth - резервний роз'єм SPI для підключення периферії в перспективі, такої як флеш-карта для запису логів, тощо. - роз'єм для датчика струму - роз'єм для пищалки - резервний аналоговий вхід - 5 резервних дискретних виходів
фото для затравки
на фото "головна плата", балансирна буде в другий поверх. розмір 55*105мм
Додаткові файли:
smart.jpg [ 385.38 КБ | Переглядів: 22644 ]
граюсь з меню
хотілось би туди помістити максимум корисних функцій, наскільки дозволять пам'ять мікроконтролера і мої можливості. Тому приймаються будь які конструктивні пропозиції щодо функцоналу. але не забуваємо, що впершу чергу - це система управління батареєю, а не космічний корабель
OLED-дисплей добре, яскраво, але нажаль недовговічно, з часом у нього вигоряють пікселі, особливо там де статичне зображення. Я вважаю, краще його замінити на класичний графічний LCD.
Аналізувати цифри, напругу на кожному елементі зручно під час зупинки. Тому бажано передбачити відображення у вигляді стовпчастих діаграм та min-max.
Розумію, що це БМС, а не космічний корабель, але хотілось би дещо більшого функціоналу по відображенні показників (а можливо і незалежний від БМС пристрій). На головному екрані заряд - батарейка в %, потужність - аналогова шкала (з урахуванням рекуперації), швидкість, одометр, економетр (Вт-год/км), якщо залишится місце, то вказівники поворотів, дальнє світло.
Дуже корисний пристрій, який міг би замінити як мінімум великий різновид китайських вимірювальних пристроїв які відображають електричні параметри силової батареї - ось один з варіантів : viewtopic.php?f=63&t=548 Я вважаю, що на головному екрані має бути вся основна інформація яка необхідна водієві під час руху, тобто вольтаж, струм, заряд батареї у відсотках, температура мотора, можливо поточний розхід в кВт, ще як варіант додати можливість вибору іншого головного екрану (робочого столу) з відображенням наприклад тільки швидкості як на вашому відео. Щодо функції БМС - було б дуже добре щоб цей прилад відображав найслабшу ячейку можливо навіть на основному екрані десь в кутку.
Звідки: Киевская обл. г.Ирпень 178 Мій електротранспорт: Воплощаю Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
мега труд. Когда система просыпается то первое что показывает состояние ячеек и общий заряд, после нажатия типа старт переходит на показ приборки, там скорость, остаток пробега, повороты, дальний, это сухой минимум. Русский язык. Совет - я малоопытен в этом деле, но если хотите получить кайф и деньги от своей разработки - сделайте интерфейс и инструкцию по настройке так что бы её понял ПОЛНЫЙ ДЕБИЛ, я никого не хочу обидеть, но когда я стал обладателем подобного устройства и попробовал разобраться сам, то понял что разработчик меня в черный список добавит, тогда я попросил авторитнего форумчанина помочь мне с этим вопросом, и после этого ещё бы чуток и в черный список добавили бы его) и в итоге... 2 недели... В процессе настройки по тону общения и времи суток этого общения мне стало понятно что целый день человек сначала пытается понять в чем вопрос а потом как объяснить что сделать счастливому обладателю его устройства. Избавьте себя от этого АДА на этапе разработки, ну и нас тоже) Держу кулаки!)
Добрый вечер. Хотел поинтересоваться, а что значит - адаптивная балансировка током до 1А? Спасибо.
Коли стравлюються не всі, а окремі канали, і їх мало, струм становиться максимально великим, що позволяє загальне тепловиділення. Бо якщо всі канали кочегаритимуть по 1А, то загальне тепло з БМС сягатиме 100Вт, а це вже мега багато. А коли канали 1-2 "вискочки", то від них тепла буде не так багато, і струм можна давати максимаьний для швидшого балансування.
а тим часом, підключив БМС до ПК і зняв отсь такі експериментальні графіки) заряд:
Продовжуємо. Виношу на відкрите голосування питання вибору дисплея (додав у пешому пості даної теми опитування) Коротко про всі види: 1. Текстовий LCD - 2 рядки по 16 символів + 2 кнопки підключається по i2c (4 проводи) безпосередньо до БМС + 2 проводи для кнопок, всього 6 проводів. + ціна, хороша читабельність - мала інформації можна помістити
Додаткові файли:
1-1.jpg [ 26.95 КБ | Переглядів: 21969 ]
Додаткові файли:
1-2.jpg [ 26.79 КБ | Переглядів: 21969 ]
2. Графічний OLED 128х64 - невеликий 1,3", але дуже контрастний + 2 кнопки підключається також по i2c (4 проводи) безпосередньо до БМС + 2 проводи для кнопок, всього 6 проводів. + висока контрастність, мале споживання струму - ромір 1,3", кажуть що вигорає з часом
Додаткові файли:
2-1.jpg [ 30.59 КБ | Переглядів: 21969 ]
3. Графічний монохромний LCD, білий фон, чорні символи, підсвітка + 2 кнопки планується додатковий мікроконтролер в дисплейний модуль, так як сам дисплей як не SPI протокол, то паралельниий інтерфейс з купою проводів, тому модуль буде підключатись по 4 проводах до бмс по протоколу UART + мале споживання без підсвітки, чудова читабельність на сонці - залежність від температури
Додаткові файли:
3-1.jpg [ 47.08 КБ | Переглядів: 21969 ]
Додаткові файли:
3-2.jpg [ 35.9 КБ | Переглядів: 21969 ]
Додаткові файли:
3-3.jpg [ 109.99 КБ | Переглядів: 21969 ]
4. Графічний кольоровий LCD + 2 кнопки також буде свій МК в дисплейному модулі для підключення до основної плати по UART + красиво - залежність від температури, дещо більше споживання підсвітки (без неї не видно нічого), засвітка сонцем
Додаткові файли:
4-1.jpg [ 57.39 КБ | Переглядів: 21969 ]
Додаткові файли:
4-2.jpg [ 49.51 КБ | Переглядів: 21966 ]
5. Повноколірний, сенсорний NEXTION повноцінний модуль зі своїм шустрим процесором, слотом під microSD карту памяті, працює також по UART + наявність сенсора, крутизна - ціна, енергоспоживання
Додаткові файли:
5-1.jpg [ 62.66 КБ | Переглядів: 21969 ]
Додаткові файли:
5-2.jpg [ 85.57 КБ | Переглядів: 21969 ]
можлива одночасна робота по i2c і UART, тому можна буде одночасно підключити дисплей пункту 1 або 2 по і2с, а по UART підключити Bluetooth "свисток" для спілкування з мобільним пристроєм, або USB-TTL перехідний для ПК, ноутбука і т.д.
п.с. думки закритого голосування розділились. частина хоче маленький "олед" дисплей, частина "монохромну рідкористалічну лопату"
Звідки: Москва 00 Хочу електротранспорт: Опель Ампера
Язык вместо инглиша нужен румынский или иврит (шутка) Зарядного тока 20 и 40 ампер мало. Мне жаль но статистика показывает по бмс первого образца, что таки реально мало и часто у тех, кто юзал на пределах зарядных токов пробивало зарядные ключи и по возрастанию порогов выше нормы заряд не останавливаясь гнал напругу выше и выше. Не зря китайцы много ключей параллельно ставят даже на заряд заявляя ток опираясь на возможности лишь одного. А так весьма хорошее устройство будет. Главное, чтоб оно ценой не выше своего вдохновителя (ант бмс) было. Иначе покупатели будут у китайцев ибо функционал тот же, всё наглядно настраивается в телефоне с русским меню, и приборка раза в три больше размером плюс реально длительная коммутация до 300 ампер и настраиваемое время обработки кз до 600 ампер.
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли