пропонуємо Вашій увазі першу доступну раму під потужний центральний мотор, тепер Вам не страшні перешкоди на шляху рама Pozitive MD - це ядерна суміш з відкритого трубного каркаса, величезного відсіку для акб, потужного мотора і мото трансмісії мотор QS V3 вкупі з контролером на 300+А фазного це реальний генератор адреналіну, його тяга і розгін посоромлять багатьох на дорозі і за її межами зовнішній мотор це не тільки відсутність гирі в задньому колесі, це перш за все можливість змінювати тягово/швидкісні характеристики під Ваші потреби
АКЦІЯ! до нового року -100$ від ціни рами так само при покупці рами з мотором діє постійна знижка -50$
технічні особливості: - зовнішній відкритий скелет рами з круглих безшовних труб з герметичним коробом всередині, на відміну від листової рами це трохи ускладнює конструкцію і ускладнює процес зварювання та складання, але дає відмінну міцність і неперевершений зовнішній вигляд, в сумі з можливістю фарбування порошком практично в будь-який колір це дає відмінну візуальну насолоду - привід колеса через ланцюгову передачу 428 мото ланцюгом, натяг ланцюга натяжителями на задньому колесі, відсутність натяжних роликів з можливістю повноцінної рекуперації - можливість підібрати передавальне число під ваші потреби, з пріоритетом на тягу, швидкість або універсальний варіант - власне виготовлення зірок з спецсталі з відповідною проточкою, гартуванням і фарбуванням - в якості двигуна звичні всім МК, а значить практично повна герметичність двигуна, хороший запас по форсажу (в т.ч. за рахунок підвищеної напруги з наступною редукцією), немає сенсу в складних і дорогих контролерах - відсутність робочих педалей, педалі все таки будуть, але в якості підніжок на складному кронштейні (для зручності в тісних просторах, і щоб не зламати при падінні) - для різання круглих труб використовується прогресивна технологія лазерного різання труб, такий спосіб забезпечує ідеальне витримування розмірів і стикування всіх труб без зайвих зазорів, все листові деталі ріжуться на лазері, гнуття проводиться на чпу згинальних верстатах, що гарантує практично ідеальне дотриманні розмірів і форм - зварювання проводитися досвідченими майстрами на професійному обладнанні в спеціалізованому стапелі - всі вироби перед фарбуванням проходять процес піскоструминної обробки, що гарантує гарну адгезію фарби до металу - порошкове фарбування всіх деталей, можливість вибрати практично будь-який колір по каталогу RAL - можливість встановити для контролера бокс під раму
Основні характеристики: вага "голої" рами (передній трикутник, маятник, короб акб) - 14.2кг колісна база - 1360мм ширина рами - 180мм, отвір під акб - 430х240мм посадка мотора (мото кваншунь) - 190х12 посадка під заднє колесо (пітбайк маточина) - 186х15 заднє колесо розміром до 19 дюймів, шириною до - 110мм задні амортизатори - 190..300мм, посадка амортизатора - 24мм рульовий стакан - 1.5 'вело НЕінтегрована (посадка 49.6мм) трансмісія - на 428 мото ланцюг (зірки на вибір)
комплектація рами: - рама з маятником, боксом під акб, бічними картами - мото сидіння - складаний кронштейн педалей-підніжок - ключ запалювання (слаботочка) - роз'єм зарядка з відповідною частиною - герметична кришка автомата - задня вісь 15мм з натяжителями - болти кріплення амортизатора - всі ковпачки, заглушки, гумки - стяжні підсилювачі мотора - металеві стрічки кріплення АКБ - перехідник для вело ротора на пітбайк маточину
також з рамою доступні: - мотор мото кваншунь V3, намотка 40х3, kV 16.3 (найбільше заповнення і мінімальний опір для 205 мотора) - заднє 17 мото колесо на пітбайк маточині з віссю 15мм, алюмінієвий обід шириною 1.6 дюйма, спиці 3.2мм (фарбування обода в бажаний колір) - комплект зірок (на моторі 27t, на колесі на вибір 41t, 50t або 60t) і ланцюг 428 мото (З заднім колесом 17х3.0, при напрузі LiPo 20S, швидкість на зірці 41t - 75кмгод, на зірці 50t - 62кмгод, на зірці 60t - 51кмгод) - рульова колонка 1.1/8' на критих промислових підшипниках
ціни: - рама в стандартній комплектації - 650$ (акція, до нового року ціна рами 550 $) - мотор кваншунь V3 (40х3) - 500$ - заднє 17 мото колесо (без гуми) - 100$ - зірка на мотор (27t) - 13$ - зірки на заднє колесо: - 41t - 20$ - 50t - 22$ - 60t - 26$ - ланцюг мото 428 - 20$ - рульова колонка - 25$
Тоже вспомнил акцию Чоботаря. А так - раме, как мне кажется, очень не хватает подножки. Я помню сколько я на свой текущий вел ее колхозил, и очень не хочется повторения.
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 3
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли