Поточний час: 28 бер 2024, 23:44

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 189 ]  На сторінку Пред.  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#69353Повідомлення 11 лист 2018, 15:26 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
budivelnik писав(ла):
Так і не підключив електропідсилювач руля
Ну там же всё просто - огромная такая коробка установлена на валу руля. Я у себя этот разъём вообще стяжкой стянул, только тогда помогло.

budivelnik писав(ла):
оберти двигуна показує,швидкість ні, пробіг ні
Один проводочек, идущий от датчика оборотов с коробки. На коробке, по-моему сбоку.

budivelnik писав(ла):
Два рази отримував однаково не приємну ситуацію
Попробуйте подправить разъём датчика оборотов на контроллере. Контроллер может ехать практически без него, но при этом едет в каком-то аварийном режиме. Очень похоже.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#69549Повідомлення 14 лист 2018, 19:08 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Вчера, вслед за амортизаторами, заменил задние пружины на Еве-5. До того, стояли задние от вазовской Оки, с диаметром прутка 10 мм. Хотя при установке их учитывал будущую усадку, добиваясь высоты заднего крыла от пола 630 мм, что на 10 мм больше, чем было у Евы в стоке со свинцом, но пружины Оки просели за пару месяцев больше расчетных 10 мм. В итоге, задняя подвеска работала плохо, при проезде ухаба жестковато упиралась в резиновые отбойники, потом задок высоко подбрасывался и снова ударялся об отбойники, родные амортизаторы плохо гасили колебания. Очень хорошо подошли пружины от Дэу Матиз, как по посадочным диаметрам, так и по жесткости - диаметр прутка матизовских 10,5 мм, родная пружина 12 мм, жесткость от диаметра прутка пружины зависит в четвертой степени. Намеренно купил пружины б/у с разборки Матиза, чтобы не учитывать осадку новых пружин, старые уже стабилизировались и не просядут со временем.
В результате замены амортизаторов и пружин, подвеска заработала как полагается, неровности проглатываются, раскачки кузова нет, на 20 мм увеличился клиренс, меньше шансов зацепить ящиком с аккумуляторами за выступы на дороге. Если кому-то нужно возить грузы в багажнике и пассажиров на заднем сидении, возможно, лучше подойдут задние пружины от Chery QQ, они пожестче матизовских, диаметр прутка 11 мм.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#70087Повідомлення 21 лист 2018, 19:32 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Поліз і я до своєї ходової
По пораді vpa взяв матізівські задні пружини , правда взяв нові не заморочувався і так як вони вищі від рідних , просто зняв і поклав в гаражі прокладу ( верхню резинову, там їх дві), так як в мене замість 200 кг свинцю поки що всього 50 кг літію то думаю що матізівських( мягчих від QQ мені вистарчить за очі)
Колеса зимові R13 175/70
Вилізла перша проблемка - праве переднє на 15 мм зміщене до заду ( виміряв відстань між осями передніх/задніх коліс справа і зліва ) , тому в максимальному вивороті тре по ребру арки
Майстер сказав що питання вирішимо на наступний тиждень
Навскидку передня ходова один в один нагадує Деу матіз , ЧеріQQ
З понеділка поставлю авто , познімаю сайлентблоки/ричаги і підберу . тоді вже скажу точно

По електричній частині
Це нормально коли пониження температури до мінуса приводить до мінус 20% ємності ( нагадаю в мене януса . яка ніби не повинна так реагувати на мінус1-3 , так як має режим працездатності в мінус 5-20)
Зміну ємності визначаю китайським ватметром

ПС
Трошки спішив , тому навскидку ні знизу при піднятому авто . ні зверху не знайшов той розєм до електропідсилювача руля
З спідометром поки що так само

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#70088Повідомлення 21 лист 2018, 19:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 36 Подякували 153
Так електропідсилювач керма треба шукати в салоні на рульові колонці


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#70100Повідомлення 21 лист 2018, 22:26 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
budivelnik писав(ла):
По пораді vpa взяв матізівські задні пружини , правда взяв нові не заморочувався і так як вони вищі від рідних , просто зняв і поклав в гаражі прокладу ( верхню резинову, там їх дві)

Виктор, пружины будут стучать без резинового демпфера. Можно или обрезать пружины Матиза в длину родных, или стянуть новые пружины винтовыми стяжками для установки, но резина между кузовом и пружиной должна быть.
budivelnik писав(ла):
Вилізла перша проблемка - праве переднє на 15 мм зміщене до заду ( виміряв відстань між осями передніх/задніх коліс справа і зліва ) , тому в максимальному вивороті тре по ребру арки

Это нужно срочно устранить, вероятно, больший, чем у меня расход энергии связан с этим дефектом, подогнут поперечный рычаг или изношен сайлентблок тяги стабилизатора.

budivelnik писав(ла):
Це нормально коли пониження температури до мінуса приводить до мінус 20% ємності ( нагадаю в мене януса . яка ніби не повинна так реагувати на мінус1-3 , так як має режим працездатності в мінус 5-20)

К сожалению, нормально, если нет других причин потери емкости ячейками - перезаряд, длительное нахождение в полностью заряженном состоянии и т.д. Как минимум, при понижении температуры растет внутреннее сопротивление, увеличивается просадка напряжения под нагрузкой, что и приводит к падению емкости и пробега, плюс затраты энергии на обогрев, увеличение вязкости масла в коробке передач, все приводит к снижению пробега.
Ячейки Yuasa позволяют заряд сниженным зарядным током при отрицательных температурах, что противопоказано любым другим литий-ионным батареям из за сильной деградации, но законы химии о замедлении реакций при снижении температуры действуют и на них. Выход - делать подогрев батареи.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#70106Повідомлення 21 лист 2018, 22:59 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
1 В мене було дві резинки зверху
Одна прокладка , одна нагадувала стакан в який заходила ця прокладка
Стакан(резиновий) я забрав, прокладку залишив
2 По ходовій я розумію , тому в найближчих пару днів це питання врегулюю
3 По рульовій - буду шукати далі, дякую за підказку
4 По батарейкам - зрозумів , при чому звернув увагу ,що дійсно , якщо повільніше їхати- то вплив температури(зовнішньої) менший.
В мене перезаряд не можливий в принципі(зарядне дає 179/44комірки=4,07В), недозаряд не допускаю по тій простій причині, що 90% пробігу з дому до роботи , а це 15-20 км( в залежності від маршруту і точок заїзду), тому приходиться постійно заряджати десь з 163вольт/44комірки=3,7 ( це коли приїхав на роботу) або 50% залишкового заряду
А у випадку коли їду туди/назад- вибираю 2*15=30км і отримую десь 150В/44=3,4В
Дуже допомагає китайський ватметр знати треба чи ні заряджати...

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#70991Повідомлення 05 груд 2018, 18:47 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Зробив ходову
1 Сайлентблоки передні що зовнішні, що внутрішні підходять від Чері куКу , ціна смішна 90 грн за всі 4+2 штук
2 З їх допомогою + пару шайб поставив передні колеса на місце
3 Зменшення розходу поки що не спостерігаю , з іншого боку зовнішня температура впала , може тому покращення ходової зїло погіршення погодніх умов...

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#70998Повідомлення 05 груд 2018, 20:32 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
budivelnik писав(ла):
Зробив ходову
Зменшення розходу поки що не спостерігаю , з іншого боку зовнішня температура впала , може тому покращення ходової зїло погіршення погодніх умов...

А развал-схождение регулировали?

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#71083Повідомлення 07 груд 2018, 14:32 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Поборов рульову... Правда що там було так і не розібрався, просто зняв кожух рульової колонки ,примусово дав 12В на моторчик-моторчик працює , повисмикував/повставляв всі розєми... електропідсилювач запрацював. Чекаємо поки знову перестане
Тепер питання
1 Перетворювач ДС/ДС - коли забирав то підключений був один , на другому були обірвані дротики до запобіжника , сьогодні все підпаяв і підєднав... На виході не побачив ніяких змін.
При цьому виникло питання
1 По маркуванню він в мене 144Вольти 400Ватт , в реалі батарея видає до 180- це проблематично , чи вони з запасом?
2 Замість свинцю збираюсь поставити 32650 від Євгена 6P4S , в них середня точка 12,8 , повністю заряджена 14,4 - як перевірити що ДС/ДС не виходить ( по верхній напрузі) за параметри

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#71087Повідомлення 07 груд 2018, 16:07 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
1 DC-DC с запасом, мы ведь используем штатную зарядку, 180 вольт, это норма.
2 Лифер, скорее всего, будет недозаряжаться, нужно померить напряжение на 12 вольтовой батарее при включенном зажигании, оно должно быть около 13,6 вольта, это режим поддержания заряда для свинца. При использовании лифера нужно будет периодически дозаряжать батарею внешней зарядкой с балансировкой, например, Аймаксом, я так делаю на Селене.
Тоже собрал батарею из 32650 с конфигурацией 4S5P в теплоизолированном корпусе с подогревом и термостатированием с размером штатной батареи, еще не ставил.
Виктор, имейте в виду, что лифер нельзя заряжать при околонулевых и отрицательных температурах, он требует термостатирования, иначе быстрая деградация, потеря емкости и увеличение внутреннего сопротивления. То есть, ездить зимой с лиферной батареей без подогрева нельзя, при включении зажигания она будет заряжаться, что недопустимо.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#71091Повідомлення 07 груд 2018, 17:48 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Тоді ще питання
1 Всі ввімкнуті електроспоживачі які живляться від 12Вольт беруть приблизно 1,2Квт потужності
2 В мене стояв ДС/ДС- 400Ватт , тепер стоїть 2 * 400Ватт

Може просто поставити на зиму свинцевий на 10 а*годин і не компасувати собі голову , чи взагалі поставити ДС/ДС на 1,2Квт і пару конденсаторів які будуть імітувати свинцеву батарею?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#71094Повідомлення 07 груд 2018, 18:37 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
budivelnik писав(ла):
1 Всі ввімкнуті електроспоживачі які живляться від 12Вольт беруть приблизно 1,2Квт потужності

Думаю, потребление всех потребителей от 12 вольт меньше 800 ватт, кондиционер и печка питаются от тяговой батареи.
Конечно, проще использовать свинец зимой, можно обойтись и без 12 вольтовой батареи, не будет работать центральный замок, аварийка, может быть еще что-то, Вадим подскажет. Конденсаторы не нужны.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#71103Повідомлення 08 груд 2018, 01:06 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
А не сгорит дсдс вообще без 12В АКБ?

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#71109Повідомлення 08 груд 2018, 10:00 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Не вижу причин для этого. Когда мне привезли мою Еву, двенадцативольтовая батарея была разряжена в ноль, тем не менее, машина ездила. После заряда батареи стала работать сигнализация, центральный замок, аварийка, других изменений не заметил.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Єва-5 з розпродажі
#76709Повідомлення 10 бер 2019, 12:04 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Перекинув акамулятори з місця під запаску в штатний ящик
1Розмір ящика дозволяє вкласти в нього 10-12 Квт*годин Януси якщо комбінувати поелементно , але я вклав тільки які в мене були , бо вони в мене не поелементно а батареями 2*16+1*8+1*4
2 Ящик потрібно зменшувати , бо його низ виходить на 7 см нижче балки , на наступний тиждень зніму-зменшу-поставлю, бо їздити в такому варіанті -це нарватись на вирвані бордюри і потрощений кузов
3 В процесі забавок з ящиком виявилось що задні ричаги вже усьо... , з понеділка поміняю
4 Музична обшивка авто вже потихеньку дістала , особливо задній бампер і кришка багажника.

Таким чином , хоча авто і виконує покладені на нього завдання , але витрати грошей/часу (не стільки грошей-бо суми відносно не великі) , вже починають трошки діставати.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 189 ]              На сторінку Пред.  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 28


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group