Поточний час: 18 квіт 2024, 10:50

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 122 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70032Повідомлення 20 лист 2018, 19:44 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
12В аккумулятор нужен по требованиям безопасности. Типа, вы должны ХХ часов мигать аварийкой, если сядет/сломается силовой аккумулятор. Я у себя хочу понять как выключать DC/DC, когда выключаешь Еву. А то по конструкции получается, что они работают постоянно.
42км на свинце это наверно умирает один из 8 штук.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70482Повідомлення 28 лист 2018, 02:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
12В аккумулятор нужен по требованиям безопасности. Типа, вы должны ХХ часов мигать аварийкой, если сядет/сломается силовой аккумулятор. Я у себя хочу понять как выключать DC/DC, когда выключаешь Еву. А то по конструкции получается, что они работают постоянно.
42км на свинце это наверно умирает один из 8 штук.

Ще питань в мене безліч до вас? Що залито в бачок тієї системи, що підсилювач руля і вакуума тормозів з АБСом. Тормозуха? Де привід того насоса, що гуде? Один провід червоночорний знайшов і все, але не вірю, що він може бути один?. Сьогодні мінус 3 і після 10км все перестало крутитись, пробував гріти феном, але не гуде і не включається. Буду завтра дивитись де напруга? Звідки? З вакуом тормозами почуваєщся набагато краще. Не думаю, що 42 км для свинця це погано? Мене це навіть тішить, хоча я не маю досвіду 8 шт батарей. Я маю досвід вбитих до кінця батарей підлогомиючих машин. Одна мене чуть не вбила 100амперна. Одна банка не робила і я вирішив переполюсовувати акумулятор з надією, що відновиться, так часом буває. А вона не відновилась з КЗ. По хімії десь перемкнуло тим осидом свинцю. Ну і якщо зробити коротке замикання то можна зробити водневими виділеннями маленький вибух, що зруйнує оксид і КЗ не стане. Я так робив зі стартерними навіть з 200амперними, а це мале 100амперне, як бахнуло, що думав війна????????????? Придурок, сам знаю, але експеремент провів, добре, що в окулярах був... Не знаю в чому причина вибуху, кисню там в середині не мало бути, але нікому не рекомендую реанімувати гелеві акумулятори без спеціального боксу і обладнання!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70503Повідомлення 28 лист 2018, 14:24 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Киев Киев
Дякував (ла) 126 Подякували 94
Stalker_W писав(ла):
Поставил 2 Дельты, модернизированные до 67 вольт. Пока настроил зарядный ток по паспорту аккумуляторов: 20А. Но в будущем задумываюсь поднять его до предела Дельт при таком напряжении - 26А.


Никель-кадмиевые наливные АКБ очень хорошо относятся к импульсному заряду.
Даже просто "моргалку" если сделать (прерывистый заряд) то при заряде можно затолкать на 5-10% больше чем "от блока питания". Никель-кадмиевые ведут себя как свинцовые, только напряжения немного разные у банок :)

Но с Дельтами, я так понимаю, никакие "импульсы" невозможны - они в режим десятки секунд входят, куда-там "моргать".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70505Повідомлення 28 лист 2018, 14:38 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Киев Киев
Дякував (ла) 126 Подякували 94
Жарконя писав(ла):
автомобіль з батареями, певно свинцевими ще не доліз до них. Пробував викатати вчора при температурі +4С, вийшло 42 км.

Такой пробег говорит о проблемах с разбалансировкой АКБ.
Надо смотреть - мерять напряжения и подтягивать слабые АКБ.
Цитата:
Думаю в майбутньому тупо їх переполюсувати

вот только пожалуйста, глупости не делайте с переполюсовкой!
если не хотите убить всю АКБ и потом купить новые аккумы.
Цитата:
Ємкість не було чим міряти

вот с этого и надо было начать.
Нельзя переполюсовывать современные свинцовые АКБ!

И вам не мешало бы балансиры поставить а сейчас - проверить уровни заряда всех АКБ, чтобы не было "слабых банок" из-за которых потом придется менять батарею.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70525Повідомлення 28 лист 2018, 21:49 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Полностью согласен с Сорокой. Вы будете первый, кто решится переполюсовывать тяговые аккумуляторы. Ну и балансиры действительно очень бы помогли viewtopic.php?p=16246#p16246

По поводу вакуумного усилителя: там есть сама помпа, которая питается от электронного блока. Блок включает помпу по сигналу датчика вакуума, который стоит на ресивере. Помпа находится сверху под капотом, её сразу видно. Выглядит вот так: viewtopic.php?p=65145#p65145


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70575Повідомлення 30 лист 2018, 00:43 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
Полностью согласен с Сорокой. Вы будете первый, кто решится переполюсовывать тяговые аккумуляторы. Ну и балансиры действительно очень бы помогли viewtopic.php?p=16246#p16246

По поводу вакуумного усилителя: там есть сама помпа, которая питается от электронного блока. Блок включает помпу по сигналу датчика вакуума, который стоит на ресивере. Помпа находится сверху под капотом, её сразу видно. Выглядит вот так: viewtopic.php?p=65145#p65145

Це буцім то зрозуміло, система тормозів і система підсилювача керма заправляється через один бачок тормозної системи? Адже там повинні бути різні рідини? Мороз і нема теплого боксу чи гаража. В мене гараж холодний, топити безкорисно. Фуй його знає, рано прийшов міряти напругу, а воно працює. Проїхав 1 км перестало. Враження таке, що щось замерзає? На рахунок переполюсовки акумуляторів то це в мене вже будуть більше як сотні і все нормально. От коли аккумулятор вже має хвору банку з КЗ от тоді проблеми не всі лікуються, хоча я знаю таких умільців, що і банки міняють в сучасних аккумуляторах. Технологія не нова і описана у всіх підручниках для ПТУ і технікумів майже до кінця минулого століття. Гелевий акумулятор нічим не відрізняється від кислотного і гель час від часу потрібно все рівно розріджувати водою чи розведеним єлектролітом бо все таки висихає. Термін роботи при цьому подовжується на роки. Ну це в майбутньому, а от балансири то я не доганяю щось? Для зарядки, свинцю по барабану короткочасна перезарядка, а для розрядки то вирубиться вся батарея раніше чим останній нормальний буде мати, ще 12 вольт, а слабкий вже 10,5. Це ж не ячейка в 3,7 вольта на 120 вольт, яка погоди не робить?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70591Повідомлення 30 лист 2018, 12:52 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
12В аккумулятор нужен по требованиям безопасности. Типа, вы должны ХХ часов мигать аварийкой, если сядет/сломается силовой аккумулятор. Я у себя хочу понять как выключать DC/DC, когда выключаешь Еву. А то по конструкции получается, что они работают постоянно.
42км на свинце это наверно умирает один из 8 штук.

Я так зрозумів, що DC\DC виключається самим замком. Перше положення ключа і інвектор вімкнутий. Поставив вольтметр на "мозгі", щоб подивитись, що там відбувається під час їзди, зарядки і стоянки. Коли автомобіль стоїть, хоч навіть на зарядці і ключ в "0" то аккумулятор на "мозгах" має меншу напругу чим при включеному замку в перше положення. Після вже включення ключа в режим контактора, нічого не змінюється. Під час руху теж, а от при виключенні напруга падає майже відразу. При виключеній "масі", але з включеним замком в перше полорження інвектор все рівно працює.і виключено в "0" не працює........А, от малий акумулятор теж відключається замком і звісно вольтметер на ньому потрібно, якщо ставити то прослідкувати звідки він після замка. Я вивів додаткові дроти в кабіну і вольтметер підключений постійно прямо з дротів акумулятора що на "мозгі"... Дурдом, але я туди ще і амперметра тимчасово задію, щоб знати, що бере бортова система?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70602Повідомлення 30 лист 2018, 16:32 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
12В аккумулятор нужен по требованиям безопасности. Типа, вы должны ХХ часов мигать аварийкой, если сядет/сломается силовой аккумулятор. Я у себя хочу понять как выключать DC/DC, когда выключаешь Еву. А то по конструкции получается, что они работают постоянно.
42км на свинце это наверно умирает один из 8 штук.

Я так зрозумів, що DC\DC виключається самим замком. Перше положення ключа і інвектор вімкнутий. Поставив вольтметр на "мозгі", щоб подивитись, що там відбувається під час їзди, зарядки і стоянки. Коли автомобіль стоїть, хоч навіть на зарядці і ключ в "0" то аккумулятор на "мозгах" має меншу напругу чим при включеному замку в перше положення. Після вже включення ключа в режим контактора, нічого не змінюється. Під час руху теж, а от при виключенні напруга падає майже відразу. При виключеній "масі", але з включеним замком в перше полорження інвектор все рівно працює.і виключено в "0" не працює........А, от малий акумулятор теж відключається замком і звісно вольтметер на ньому потрібно, якщо ставити то прослідкувати звідки він після замка. Я вивів додаткові дроти в кабіну і вольтметер підключений постійно прямо з дротів акумулятора що на "мозгі"... Дурдом, але я туди ще і амперметра тимчасово задію, щоб знати, що бере бортова система?

Ще таке питання? Був під автомобілем і там з акумуляторного ящика виходять силові дроти і якийсь контрольний чи сигнальний, як хто називає, тонкий трьохжильний чи трьох дротовий. Він в мене перебитий, певно хтось на бордюр заїхав? Що то за кабель? Ви розбирали ящика... "Цвєтомузика" чи "бєгущіє огні" на табло ( типу показує зарядку батареї) що то за прилад і з чим його їдять??? Реле на запобіжниках високе чи довге для чого стоїть? В мене воно стояло біля звичайного поряд, а щітки не працювали. Поліз до щіток, а там хтось дивлюсь клемнік роз'єднав і так хитренько, щоб не до кінця. З'єднав клемнік і щітки махають після повороту ключа постійно і не керуються. Я мац за релє, а вони всі клацають. Мале вийняв, не те. Велике вийняв, все працює, але без паузи і фіксації в нижній точці. То воно?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70603Повідомлення 30 лист 2018, 17:01 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Жарконя писав(ла):
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
12В аккумулятор нужен по требованиям безопасности. Типа, вы должны ХХ часов мигать аварийкой, если сядет/сломается силовой аккумулятор. Я у себя хочу понять как выключать DC/DC, когда выключаешь Еву. А то по конструкции получается, что они работают постоянно.
42км на свинце это наверно умирает один из 8 штук.

Я так зрозумів, що DC\DC виключається самим замком. Перше положення ключа і інвектор вімкнутий. Поставив вольтметр на "мозгі", щоб подивитись, що там відбувається під час їзди, зарядки і стоянки. Коли автомобіль стоїть, хоч навіть на зарядці і ключ в "0" то аккумулятор на "мозгах" має меншу напругу чим при включеному замку в перше положення. Після вже включення ключа в режим контактора, нічого не змінюється. Під час руху теж, а от при виключенні напруга падає майже відразу. При виключеній "масі", але з включеним замком в перше полорження інвектор все рівно працює.і виключено в "0" не працює........А, от малий акумулятор теж відключається замком і звісно вольтметер на ньому потрібно, якщо ставити то прослідкувати звідки він після замка. Я вивів додаткові дроти в кабіну і вольтметер підключений постійно прямо з дротів акумулятора що на "мозгі"... Дурдом, але я туди ще і амперметра тимчасово задію, щоб знати, що бере бортова система?

Ще таке питання? Був під автомобілем і там з акумуляторного ящика виходять силові дроти і якийсь контрольний чи сигнальний, як хто називає, тонкий трьохжильний чи трьох дротовий. Він в мене перебитий, певно хтось на бордюр заїхав? Що то за кабель? Ви розбирали ящика... "Цвєтомузика" чи "бєгущіє огні" на табло ( типу показує зарядку батареї) що то за прилад і з чим його їдять??? Реле на запобіжниках високе чи довге для чого стоїть? В мене воно стояло біля звичайного поряд, а щітки не працювали. Поліз до щіток, а там хтось дивлюсь клемнік роз'єднав і так хитренько, щоб не до кінця. З'єднав клемнік і щітки махають після повороту ключа постійно і не керуються. Я мац за релє, а вони всі клацають. Мале вийняв, не те. Велике вийняв, все працює, але без паузи і фіксації в нижній точці. То воно?

Де стоїть датчик Хола на прилад, що показує оберти двигуна? Щось пару раз показував той прилад оберти і не підряд, а зараз не шевелиться навіть???...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70607Повідомлення 30 лист 2018, 18:17 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Датчик Холла тет не причём. Если бы он отпал, то контроллер очень плохо стартовал с места.
"Цветомузыка" у каждого своя.
Без реле дворники действительно работают только на 2, 3 скоростях.
И в Еве ЭЛЕКТРОусилитель руля.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70615Повідомлення 30 лист 2018, 19:53 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
Датчик Холла тет не причём. Если бы он отпал, то контроллер очень плохо стартовал с места.
"Цветомузыка" у каждого своя.
Без реле дворники действительно работают только на 2, 3 скоростях.
И в Еве ЭЛЕКТРОусилитель руля.

Я правильно зрозумів, що датчик тут не винний? І потрібно розбирати "торпеду"? На рахунок "цвєтомузики" В мене анологічно до вашої "бегущі огні", Що воно хоче мені сказати? Чи, що я не розумію? На рахунок підсилювача керма? Він не пов'язаний з гальмівною системою? То чому він працює від датчика вакуума? Трясця його матері... Служив в авіації, в шахті працював буцім то все бачив в житті, а от ні.........................???????????? Ну це фуйня, якось розберусь, а що за кабель знизу? Бо до нього в мене ще довга дорога..................


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70622Повідомлення 30 лист 2018, 22:01 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
Датчик Холла тет не причём. Если бы он отпал, то контроллер очень плохо стартовал с места.
"Цветомузыка" у каждого своя.
Без реле дворники действительно работают только на 2, 3 скоростях.
И в Еве ЭЛЕКТРОусилитель руля.

Я правильно зрозумів, що датчик тут не винний? І потрібно розбирати "торпеду"? На рахунок "цвєтомузики" В мене анологічно до вашої "бегущі огні", Що воно хоче мені сказати? Ну це фуйня, якось розберусь, а що за кабель знизу? Бо до нього в мене ще довга дорога..................

Зараз тільки дійшло до мене, що великими буквами написано ЕЛЕКТРО підсилювач руля..................... Вибачте, але коли старі мізги заточені під "я знаю сам" то результат відповідний... Мені багато не потрібно, просто поясніть, як датчик вакуума тормозів впливає на роботу електропідсилювача руля? Чи я знову не туди?


Востаннє редагувалось Жарконя 30 лист 2018, 22:43, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70623Повідомлення 30 лист 2018, 22:12 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Жарконя писав(ла):
По поводу вакуумного усилителя: там есть сама помпа, которая питается от электронного блока. Блок включает помпу по сигналу датчика вакуума, который стоит на ресивере.
Жарконя писав(ла):
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
Датчик Холла тет не причём. Если бы он отпал, то контроллер очень плохо стартовал с места.
"Цветомузыка" у каждого своя.
Без реле дворники действительно работают только на 2, 3 скоростях.
И в Еве ЭЛЕКТРОусилитель руля.

Я правильно зрозумів, що датчик тут не винний? І потрібно розбирати "торпеду"? На рахунок "цвєтомузики" В мене анологічно до вашої "бегущі огні", Що воно хоче мені сказати? Чи, що я не розумію? На рахунок підсилювача керма? Він не пов'язаний з гальмівною системою? То чому він працює від датчика вакуума? Трясця його матері... Служив в авіації, в шахті працював буцім то все бачив в житті, а от ні.........................???????????? Ну це фуйня, якось розберусь, а що за кабель знизу? Бо до нього в мене ще довга дорога..................

Зараз тільки дійшло до мене, що великими буквами написано ЕЛЕКТРО підсилювач руля..................... Вибачте, але коли старі мізги заточені під "я знаю сам" то результат відповідний... Тепер, що то таке електропідсилювач руля? Ну звісно гляну в матчасть, але? Як тоді працює вакуум тормозів коли електропідсилювач руля це помпа з ресивером? Мені багато не потрібно, просто поясніть, як датчик вакуума тормозів впливає на роботу електропідсилювача руля? Чи я знову не туди?

По поводу вакуумного усилителя: там есть сама помпа, которая питается от электронного блока. Блок включает помпу по сигналу датчика вакуума, который стоит на ресивере. ) Тоді як пояснити собі, що якщо помпа не крутиться то і руль важкий?. І тільки включається помпа то руль сам починає ставати в своє положення до колес? Був час коли помпа прстійно працювала і все було добре, я навіть подумав, що то імітація звуку мотора? І ще така фуйня, коли працює помпа то спідометер світится білим, а коли ні то не світиться ніяким, але цифри видно?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70628Повідомлення 30 лист 2018, 22:53 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
...И в Еве ЭЛЕКТРОусилитель руля.

Зараз тільки дійшло до мене, що великими буквами написано ЕЛЕКТРО підсилювач руля. Тоді як пояснити собі, що якщо помпа не крутиться то і руль важкий?. І тільки включається помпа то руль сам починає ставати в своє положення до колес?


Судя из моего опыта эксплуатации евы-4, надо тупо зачистить разъёмы цепей вакуумника, электроусилителя и , весной, два разъёма кондиционера. Не хочу ругаться... - ну как можно ставить пылевлагонезащищённые электровелосипедные разъёмы на жизненно важные узлы электромобиля.
Ваши свинцовые аккумуляторы в порядке . Судя по Вашему описанию их ёмкость 9,6 кВт/ч. И это в самом лучшем случае при двухчасовом разряде, при 25°С. При этих условиях мощность вашего двигателя не должна превышать 5 кВт, а у Вас 25-30 кВт в пике. Попробую дать совет: либо продавайте ещё неушатанный свинец и часть вырученных денег пускайте на литий; либо катайтесь с ваттметром в ооочень пенсионом режиме со скоростью до 50 км/час до 500 циклов (не факт); либо 50 циклов не заморачиваясь на все, так как токи больше 0,5 с губительны для свинца.
Читайте ликбез по аккумуляторам , смотрите графики и можете убедиться, что сейчас, при относительно комфортной езде, Вы и 5кВч со своих аккумуляторов не выжмете, даже если они новые , хорошего качества и с ёмкостью, которая соответствует заявленной.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70633Повідомлення 01 груд 2018, 01:00 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Сашик писав(ла):
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
...И в Еве ЭЛЕКТРОусилитель руля.

Зараз тільки дійшло до мене, що великими буквами написано ЕЛЕКТРО підсилювач руля. Тоді як пояснити собі, що якщо помпа не крутиться то і руль важкий?. І тільки включається помпа то руль сам починає ставати в своє положення до колес?


Судя из моего опыта эксплуатации евы-4, надо тупо зачистить разъёмы цепей вакуумника, электроусилителя и , весной, два разъёма кондиционера. Не хочу ругаться... - ну как можно ставить пылевлагонезащищённые электровелосипедные разъёмы на жизненно важные узлы электромобиля.
Ваши свинцовые аккумуляторы в порядке . Судя по Вашему описанию их ёмкость 9,6 кВт/ч. И это в самом лучшем случае при двухчасовом разряде, при 25°С. При этих условиях мощность вашего двигателя не должна превышать 5 кВт, а у Вас 25-30 кВт в пике. Попробую дать совет: либо продавайте ещё неушатанный свинец и часть вырученных денег пускайте на литий; либо катайтесь с ваттметром в ооочень пенсионом режиме со скоростью до 50 км/час до 500 циклов (не факт); либо 50 циклов не заморачиваясь на все, так как токи больше 0,5 с губительны для свинца.
Читайте ликбез по аккумуляторам , смотрите графики и можете убедиться, что сейчас, при относительно комфортной езде, Вы и 5кВч со своих аккумуляторов не выжмете, даже если они новые , хорошего качества и с ёмкостью, которая соответствует заявленной.

Я ще навіть не знаю, що таке Квт в акумуляторах. Буду вчити матчасть. Не ображайте мене лікбєзом будь ласка по свинцю? Я ще пам'ятаю в 70х роках як стартерні акумулятори нові переполюсовували на тягові по одній простій причині, що катод і анод вже навіть тоді були різними по товщині. Сьогодні розберіть тяговий і стартерний акумулятор і ви самі зрозумієте різницю.......... В мене деякий свинець при нормальному обслуговувані ходить вже по 8 років і це режимі шоку? А скутер вже п'ятий сезон їздить на акумуляторах Б/у свинцевих, про що мова? Ви їх вже зневажаєте і дієте на підставі 500 циклів. А, що таке цикл? Чи ви постійно виїзжаєте той цикл в "глубоку задніцу". Доливайте воду і вам я гарантую 700 циклів, а це майже в два рази більше, переполюсюйте вчасно і ще будете мати 80% нового акумулятора...........................Так ще циклів 300-400 і того 1000? Ну назвіть мені лі-іон який за цей час не зламається? Мінус свинцю це вага, а все решта одні плюси!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 122 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group