Текущее время: 01 июл 2022, 15:36

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 179 ]  На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#3912Сообщение 25 июл 2014, 12:26 
Не в сети

Откуда: місто Київ
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 19
Сергей писал(а):
Leonid_g писал(а):
Бо у цього агрегату http://www.crystalltherm.com/upload/ibl ... 450-12.pdf
EER вже більший 1 - 650 ватт при 480 ватт спожитої електричної потужності.

Вложение:
AX-JB-450-12.png

странно а здесь вроде написано что холодопроизводительность = 426 ватт/480 потребление итого EER ~ 0,89 в идеальных условиях


Подивіться на другій сторінці опису графік з характристиками навантаження, виробник декларує, що коли температура рідини буде на 15 градусів нижчою за температуру оточуючого радіатор середовища, то потужність охолодження буде наближатись до 650 ватт. Тобто ЕЕR більший за 1. По моєму він буде залежати від конструктивних особливостей радіатора і ні від чого більше.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#3919Сообщение 25 июл 2014, 13:56 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Харьков
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 31
Хочу электротранспорт: BMW e38 электро
Вибачте мені, відразу не спіймав поглядом негативної різниці на графіку, але будьте ласкаві повідомте мені: навіщо при температурі навколо на 15 гр. нижчій ніж температура рідини, використовувати дуже не дешевий пристрій, який до того-ж використовує недешеву електроенергію (480Вт!!!!) якщо можна встановити теплообмінник вода-повітря з вентилятором на потужність 700Вт при дТ 15 гр.ц.? Що до того-ж в декілька разів дешевше, а електроенергії споживатиме 30 Вт на вентилятор. Чи може Я вже не сповна розуму, та втратив можливість користуватися своїм мозком?.
А якщо зовсім чесно - якого дідька при обговоренні кондиціонера в авто, потреба в якому випадає коли навколо +23 і вище, йде розмова про температуру навколо меншу на 15 гр :wallbash: . Що в авто ви збираєтеся охолоджувати при +8??? 8O 8O 8O Там вже гріти треба.
І слідком (не втримався) якщо в салоні авто треба підтримувати температуру 24 гр. (а температура повітря після теплообмінника градусів на 7-8 нижча) то температура рідини повинна бути 10-12 градусів (теплообмінник теж буде завжди тепліший ніж рідина в середині). Та ще й повітря навколо повинно бути холоднішим на 15 гр. то це що виходить EER 1,3 при +24 з середини та нижче нуля за межею авто??? :lachtot: :lachtot: :lachtot: :bravo: :bravo: :bravo:
Не розумію - якщо в електричному авто при -1гр. спекотно - чого не відчинити вікно, або, дідько мене візьми, взагалі не вимкнути обігрівач? :? :hilfe: :hilfe: :hilfe:


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#3921Сообщение 25 июл 2014, 14:41 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Харьков
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 31
Хочу электротранспорт: BMW e38 электро
Leonid_g писал(а):
Подивіться на другій сторінці опису графік з характристиками навантаження, виробник декларує, що коли температура рідини буде на 15 градусів нижчою за температуру оточуючого радіатор середовища, то потужність охолодження буде наближатись до 650 ватт. Тобто ЕЕR більший за 1. По моєму він буде залежати від конструктивних особливостей радіатора і ні від чого більше

Вложение:
нагрузочная характеристика.png
нагрузочная характеристика.png [ 59.02 КБ | Просмотров: 4492 ]

Вибачте але якщо Я правильно вас зрозумів - ви не правильно зрозуміли написане. У цій картинці я вказав де на графіку потужність холодовиробництва в потрібних нам умовах. Як бачимо EER близько 0,5 що в 6 разів менше від від звичайного кондиціонера.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#3922Сообщение 25 июл 2014, 19:23 
Не в сети

Откуда: місто Київ
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 19
Сергію, не я складав наведені графіки, я тільки їх розглядаю і намагаюсь зрозуміти. Як я розумію, те місце, яке відмітили Ви відповідає умовам, коли навколо пристрою температура повітря ПЛЮС 30 градусів Целься, і в анансованому виробником пристрої рідина нагрівається цим пристроєм десь до ПЛЮС 17,5 градуси Цельсія. За таких умов потужність тепловідведення Q=280 ватт. А якщо пристрій буде нагрівати рідину до 42,5 градусів, тобто дельта Т буде МІНУС 12,5 градусів то десь близько 550 ватт. :) Чи я щось не так розумію? Тобто пристрій буде забирати тепло з навколишнього середовища і перекачувати його для нагрівання води, такий собі бойлер :D який використовує елемент Пельтє як тепловий насос.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#3924Сообщение 25 июл 2014, 20:08 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Харьков
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 31
Хочу электротранспорт: BMW e38 электро
Саме так, ви не вірно розуміете графік. Д Т маеться на увазі від т. Навколишнього серед. відняти т. рідини, тобто щоб отримати -15 треба від 30 відняти 45 тоді різниця буде -15. Але температура рідини буде +45 по цельсію.
Вибачте, пишу з мобільного.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#3932Сообщение 26 июл 2014, 07:56 
Создатель электромобиля, учредитель клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина. Киев.
Благодарил (а) 872 Поблагодарили 1383
Мой электротранспорт: "Электра 2"
Хочу электротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
ДядяВася писал(а):
Разница основана на том, что EER у инверторного холодильника 3-5, а у Пельтье - 0,3-0,5. EER тем и хорош, что мне не надо заморачиваться, сколько я потеряю на проводах, моторах, трубках. Я потратил 200Вт электроэнергии и получил 800 условных Ват холода (вообще-то это меряется в Британских Тепловых Единицах - БТЕ или BTU. 1000 BTU/ч ≈ 293 Вт). А на Пельтье с 200Вт я получу 80Вт холода, может даже 120 с каких то супер Пельтье, и то на узком участке характеристики.
Рассуждения о моторах 50-х годов как бы не совсем уместны, инверторы рулят! Но даже самый устаревший и немодный кондиционер на старых моторах имеет EER 2-2,5!

Да, не скрою, звучит убедительно, хоть и не слишком.
Боюсь, мой бюджет не выдержит не устаревшего-модного, да ещё и обратимого кондиционера, да ещё и помещающегося в ограниченные -свободные объёмы Электры. А , о переделке, не новомодного в обратимый, имею не восторженную информацию.
....Видать не судьба, Мне , в этой теме, "бежать впереди паровоза"......
...Подождём.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#3945Сообщение 27 июл 2014, 18:15 
Создатель электромобиля, учредитель клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина. Киев.
Благодарил (а) 872 Поблагодарили 1383
Мой электротранспорт: "Электра 2"
Хочу электротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Однако: Российский "НПО КРИСТАЛ" -делает с коэф. близко единицы и продаёт , и покупают !
Не хотелось бы теперь покупать РОССИЙСКОЕ, да и не знаю ни подробностей ТТХ , ни цен.
http://crystalltherm.com/upload/mediali ... 9/av_3.JPG
....Но , между прочем, пользуюсь же я зимой термо обогревом и стекла и салона , с КПД близко единицы, (хоть и умеренно) ....................................
То, при кратно меньших габаритах , весе и цене, то ПОЧЕМУ БЫ И НЕТ ?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#3958Сообщение 28 июл 2014, 22:59 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Харьков
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 31
Хочу электротранспорт: BMW e38 электро
Leonid_g писал(а):
Як я розумію, те місце, яке відмітили Ви відповідає умовам, коли навколо пристрою температура повітря ПЛЮС 30 градусів Целься, і в анансованому виробником пристрої рідина нагрівається цим пристроєм десь до ПЛЮС 17,5 градуси Цельсія. За таких умов потужність тепловідведення Q=280 ватт. А якщо пристрій буде нагрівати рідину до 42,5 градусів, тобто дельта Т буде МІНУС 12,5 градусів то десь близько 550 ватт. :) Чи я щось не так розумію? Тобто пристрій буде забирати тепло з навколишнього середовища і перекачувати його для нагрівання води, такий собі бойлер :D який використовує елемент Пельтє як тепловий насос.

Вибачте Леонід. Того разу не зовсім уважно подивився, потрапивши за комп'ютер і переглянувши - додам: елемент Пельт'є не нагріває рідину, а охолоджує її. Саме тому ви трішки заплутали. На графіку мається на увазі охолодження рідини до температури в 45 гр.Ц при навколишній температурі 30 гр.Ц, і тоді холодовиробництво 550 ват (якщо рідина гарячіша, її легше охолодити). В умовах кондиціонування повітря температура рідини повинна бути не більше 10-20 гр.Ц. Тоді усе стає :(


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#7060Сообщение 23 янв 2015, 19:34 
Не в сети

Откуда: Почти Киевские мы
Благодарил (а) 0 Поблагодарили 8
Мой электротранспорт: JAC iEVS4
Хочу электротранспорт: Tesla model X
Господа-коллеги, давеча был у своих поставщиков и получил информацию о линейке герметичных кондиционерных компрессоров с двигателем от 12 до 110 V DC. Т.ч., у кого донор с системой кондиционирования, то теперь не нужно городить привод от отдельного двигателя или ременной от тягового, можно просто установить отдельный компрессор.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#7069Сообщение 24 янв 2015, 00:12 
Владелец электромобиля, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Киев, Украина
Благодарил (а) 881 Поблагодарили 179
Мой электротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу электротранспорт: Прототип Народного ЭМ
можна ссылки на цены?

_________________
http://elmob.co


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#7071Сообщение 24 янв 2015, 05:57 
Не в сети

Откуда: Почти Киевские мы
Благодарил (а) 0 Поблагодарили 8
Мой электротранспорт: JAC iEVS4
Хочу электротранспорт: Tesla model X
ТХ выложу. Цены будут немного позже.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#7077Сообщение 24 янв 2015, 13:02 
Не в сети

Откуда: Почти Киевские мы
Благодарил (а) 0 Поблагодарили 8
Мой электротранспорт: JAC iEVS4
Хочу электротранспорт: Tesla model X
Вот ТХ компрессоров (верхняя таблица).


Вложения:
1 стр.jpeg
1 стр.jpeg [ 761.63 КБ | Просмотров: 4269 ]
Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#7079Сообщение 24 янв 2015, 13:57 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Харьков
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 31
Хочу электротранспорт: BMW e38 электро
В принципе компрессоры Tecumseh качественные, товар не плох. Теперь бы и цены узнать. Дядь Сем?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#7081Сообщение 24 янв 2015, 14:20 
Не в сети

Откуда: Почти Киевские мы
Благодарил (а) 0 Поблагодарили 8
Мой электротранспорт: JAC iEVS4
Хочу электротранспорт: Tesla model X
Думаю, на неделе получу. Как только будут у меня - выложу.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Кондиционер в электромобиле
#7085Сообщение 24 янв 2015, 20:57 
Владелец электромобиля, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Киев, Украина
Благодарил (а) 881 Поблагодарили 179
Мой электротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу электротранспорт: Прототип Народного ЭМ
поддерживаю. цены в студию. штуки 3 взял бы

_________________
http://elmob.co


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 179 ]              На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ