Поточний час: 28 бер 2024, 19:19

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 179 ]  На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#3912Повідомлення 25 лип 2014, 12:26 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: місто Київ
Дякував (ла) 12 Подякували 19
Сергей писав(ла):
Leonid_g писав(ла):
Бо у цього агрегату http://www.crystalltherm.com/upload/ibl ... 450-12.pdf
EER вже більший 1 - 650 ватт при 480 ватт спожитої електричної потужності.

Додаткові файли:
AX-JB-450-12.png

странно а здесь вроде написано что холодопроизводительность = 426 ватт/480 потребление итого EER ~ 0,89 в идеальных условиях


Подивіться на другій сторінці опису графік з характристиками навантаження, виробник декларує, що коли температура рідини буде на 15 градусів нижчою за температуру оточуючого радіатор середовища, то потужність охолодження буде наближатись до 650 ватт. Тобто ЕЕR більший за 1. По моєму він буде залежати від конструктивних особливостей радіатора і ні від чого більше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#3919Повідомлення 25 лип 2014, 13:56 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Вибачте мені, відразу не спіймав поглядом негативної різниці на графіку, але будьте ласкаві повідомте мені: навіщо при температурі навколо на 15 гр. нижчій ніж температура рідини, використовувати дуже не дешевий пристрій, який до того-ж використовує недешеву електроенергію (480Вт!!!!) якщо можна встановити теплообмінник вода-повітря з вентилятором на потужність 700Вт при дТ 15 гр.ц.? Що до того-ж в декілька разів дешевше, а електроенергії споживатиме 30 Вт на вентилятор. Чи може Я вже не сповна розуму, та втратив можливість користуватися своїм мозком?.
А якщо зовсім чесно - якого дідька при обговоренні кондиціонера в авто, потреба в якому випадає коли навколо +23 і вище, йде розмова про температуру навколо меншу на 15 гр :wallbash: . Що в авто ви збираєтеся охолоджувати при +8??? 8O 8O 8O Там вже гріти треба.
І слідком (не втримався) якщо в салоні авто треба підтримувати температуру 24 гр. (а температура повітря після теплообмінника градусів на 7-8 нижча) то температура рідини повинна бути 10-12 градусів (теплообмінник теж буде завжди тепліший ніж рідина в середині). Та ще й повітря навколо повинно бути холоднішим на 15 гр. то це що виходить EER 1,3 при +24 з середини та нижче нуля за межею авто??? :lachtot: :lachtot: :lachtot: :bravo: :bravo: :bravo:
Не розумію - якщо в електричному авто при -1гр. спекотно - чого не відчинити вікно, або, дідько мене візьми, взагалі не вимкнути обігрівач? :? :hilfe: :hilfe: :hilfe:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#3921Повідомлення 25 лип 2014, 14:41 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Leonid_g писав(ла):
Подивіться на другій сторінці опису графік з характристиками навантаження, виробник декларує, що коли температура рідини буде на 15 градусів нижчою за температуру оточуючого радіатор середовища, то потужність охолодження буде наближатись до 650 ватт. Тобто ЕЕR більший за 1. По моєму він буде залежати від конструктивних особливостей радіатора і ні від чого більше

Додаткові файли:
нагрузочная характеристика.png
нагрузочная характеристика.png [ 59.02 КБ | Переглядів: 6265 ]

Вибачте але якщо Я правильно вас зрозумів - ви не правильно зрозуміли написане. У цій картинці я вказав де на графіку потужність холодовиробництва в потрібних нам умовах. Як бачимо EER близько 0,5 що в 6 разів менше від від звичайного кондиціонера.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#3922Повідомлення 25 лип 2014, 19:23 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: місто Київ
Дякував (ла) 12 Подякували 19
Сергію, не я складав наведені графіки, я тільки їх розглядаю і намагаюсь зрозуміти. Як я розумію, те місце, яке відмітили Ви відповідає умовам, коли навколо пристрою температура повітря ПЛЮС 30 градусів Целься, і в анансованому виробником пристрої рідина нагрівається цим пристроєм десь до ПЛЮС 17,5 градуси Цельсія. За таких умов потужність тепловідведення Q=280 ватт. А якщо пристрій буде нагрівати рідину до 42,5 градусів, тобто дельта Т буде МІНУС 12,5 градусів то десь близько 550 ватт. :) Чи я щось не так розумію? Тобто пристрій буде забирати тепло з навколишнього середовища і перекачувати його для нагрівання води, такий собі бойлер :D який використовує елемент Пельтє як тепловий насос.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#3924Повідомлення 25 лип 2014, 20:08 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Саме так, ви не вірно розуміете графік. Д Т маеться на увазі від т. Навколишнього серед. відняти т. рідини, тобто щоб отримати -15 треба від 30 відняти 45 тоді різниця буде -15. Але температура рідини буде +45 по цельсію.
Вибачте, пишу з мобільного.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#3932Повідомлення 26 лип 2014, 07:56 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
ДядяВася писав(ла):
Разница основана на том, что EER у инверторного холодильника 3-5, а у Пельтье - 0,3-0,5. EER тем и хорош, что мне не надо заморачиваться, сколько я потеряю на проводах, моторах, трубках. Я потратил 200Вт электроэнергии и получил 800 условных Ват холода (вообще-то это меряется в Британских Тепловых Единицах - БТЕ или BTU. 1000 BTU/ч ≈ 293 Вт). А на Пельтье с 200Вт я получу 80Вт холода, может даже 120 с каких то супер Пельтье, и то на узком участке характеристики.
Рассуждения о моторах 50-х годов как бы не совсем уместны, инверторы рулят! Но даже самый устаревший и немодный кондиционер на старых моторах имеет EER 2-2,5!

Да, не скрою, звучит убедительно, хоть и не слишком.
Боюсь, мой бюджет не выдержит не устаревшего-модного, да ещё и обратимого кондиционера, да ещё и помещающегося в ограниченные -свободные объёмы Электры. А , о переделке, не новомодного в обратимый, имею не восторженную информацию.
....Видать не судьба, Мне , в этой теме, "бежать впереди паровоза"......
...Подождём.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#3945Повідомлення 27 лип 2014, 18:15 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Однако: Российский "НПО КРИСТАЛ" -делает с коэф. близко единицы и продаёт , и покупают !
Не хотелось бы теперь покупать РОССИЙСКОЕ, да и не знаю ни подробностей ТТХ , ни цен.
http://crystalltherm.com/upload/mediali ... 9/av_3.JPG
....Но , между прочем, пользуюсь же я зимой термо обогревом и стекла и салона , с КПД близко единицы, (хоть и умеренно) ....................................
То, при кратно меньших габаритах , весе и цене, то ПОЧЕМУ БЫ И НЕТ ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#3958Повідомлення 28 лип 2014, 22:59 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
Leonid_g писав(ла):
Як я розумію, те місце, яке відмітили Ви відповідає умовам, коли навколо пристрою температура повітря ПЛЮС 30 градусів Целься, і в анансованому виробником пристрої рідина нагрівається цим пристроєм десь до ПЛЮС 17,5 градуси Цельсія. За таких умов потужність тепловідведення Q=280 ватт. А якщо пристрій буде нагрівати рідину до 42,5 градусів, тобто дельта Т буде МІНУС 12,5 градусів то десь близько 550 ватт. :) Чи я щось не так розумію? Тобто пристрій буде забирати тепло з навколишнього середовища і перекачувати його для нагрівання води, такий собі бойлер :D який використовує елемент Пельтє як тепловий насос.

Вибачте Леонід. Того разу не зовсім уважно подивився, потрапивши за комп'ютер і переглянувши - додам: елемент Пельт'є не нагріває рідину, а охолоджує її. Саме тому ви трішки заплутали. На графіку мається на увазі охолодження рідини до температури в 45 гр.Ц при навколишній температурі 30 гр.Ц, і тоді холодовиробництво 550 ват (якщо рідина гарячіша, її легше охолодити). В умовах кондиціонування повітря температура рідини повинна бути не більше 10-20 гр.Ц. Тоді усе стає :(


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#7060Повідомлення 23 січ 2015, 19:34 
Не в мережі

Звідки: Почти Киевские мы
Дякував (ла) 0 Подякували 8
Мій електротранспорт: JAC iEVS4
Хочу електротранспорт: BYD Tang Plus EV
Господа-коллеги, давеча был у своих поставщиков и получил информацию о линейке герметичных кондиционерных компрессоров с двигателем от 12 до 110 V DC. Т.ч., у кого донор с системой кондиционирования, то теперь не нужно городить привод от отдельного двигателя или ременной от тягового, можно просто установить отдельный компрессор.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#7069Повідомлення 24 січ 2015, 00:12 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
можна ссылки на цены?

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#7071Повідомлення 24 січ 2015, 05:57 
Не в мережі

Звідки: Почти Киевские мы
Дякував (ла) 0 Подякували 8
Мій електротранспорт: JAC iEVS4
Хочу електротранспорт: BYD Tang Plus EV
ТХ выложу. Цены будут немного позже.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#7077Повідомлення 24 січ 2015, 13:02 
Не в мережі

Звідки: Почти Киевские мы
Дякував (ла) 0 Подякували 8
Мій електротранспорт: JAC iEVS4
Хочу електротранспорт: BYD Tang Plus EV
Вот ТХ компрессоров (верхняя таблица).


Додаткові файли:
1 стр.jpeg
1 стр.jpeg [ 761.63 КБ | Переглядів: 6042 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#7079Повідомлення 24 січ 2015, 13:57 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 1 Подякували 31
Хочу електротранспорт: BMW e38 электро
В принципе компрессоры Tecumseh качественные, товар не плох. Теперь бы и цены узнать. Дядь Сем?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#7081Повідомлення 24 січ 2015, 14:20 
Не в мережі

Звідки: Почти Киевские мы
Дякував (ла) 0 Подякували 8
Мій електротранспорт: JAC iEVS4
Хочу електротранспорт: BYD Tang Plus EV
Думаю, на неделе получу. Как только будут у меня - выложу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Кондиционер в электромобиле
#7085Повідомлення 24 січ 2015, 20:57 
Власник електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 880 Подякували 179
Мій електротранспорт: Porsche 924 Молния, Nissan Leaf, Trabant EV, Citroen Saxo
Хочу електротранспорт: Прототип Народного ЭМ
поддерживаю. цены в студию. штуки 3 взял бы

_________________
http://elmob.co


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 179 ]              На сторінку Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group