Поточний час: 26 квіт 2024, 18:59

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 122 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70634Повідомлення 01 груд 2018, 01:36 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Сашик писав(ла):
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
...И в Еве ЭЛЕКТРОусилитель руля.

Зараз тільки дійшло до мене, що великими буквами написано ЕЛЕКТРО підсилювач руля. Тоді як пояснити собі, що якщо помпа не крутиться то і руль важкий?. І тільки включається помпа то руль сам починає ставати в своє положення до колес?


Судя из моего опыта эксплуатации евы-4, надо тупо зачистить разъёмы цепей вакуумника, электроусилителя и , весной, два разъёма кондиционера. Не хочу ругаться... - ну как можно ставить пылевлагонезащищённые электровелосипедные разъёмы на жизненно важные узлы электромобиля.
Ваши свинцовые аккумуляторы в порядке . Судя по Вашему описанию их ёмкость 9,6 кВт/ч. И это в самом лучшем случае при двухчасовом разряде, при 25°С. При этих условиях мощность вашего двигателя не должна превышать 5 кВт, а у Вас 25-30 кВт в пике. Попробую дать совет: либо продавайте ещё неушатанный свинец и часть вырученных денег пускайте на литий; либо катайтесь с ваттметром в ооочень пенсионом режиме со скоростью до 50 км/час до 500 циклов (не факт); либо 50 циклов не заморачиваясь на все, так как токи больше 0,5 с губительны для свинца.
Читайте ликбез по аккумуляторам , смотрите графики и можете убедиться, что сейчас, при относительно комфортной езде, Вы и 5кВч со своих аккумуляторов не выжмете, даже если они новые , хорошего качества и с ёмкостью, которая соответствует заявленной.

Ну фіг з ним 9 квт/ч чи 10 квт/ч. Як ви вирахували 9,6квт/ч, адже я не заявляв ні потужності двигуна ні ємкість самої батареї? Я туди ще не доліз... На фірмі сказали, що 120 в, а на форумі кажуть, що менше на 2 акумулятора? Який двигун я теж не знаю... Як ви порахували? Токи більші 0,5С пагубні для свинцю? Бред! Ви поміряйте ток запуску дизельного двигуна, а там і 50С і більше....Блін сигарета електронна має ток 20С??????Тільки не говоріть, що то кородкочасні токи.... В мене скутер бере при ступорі 18а і і це при 36 в..........................


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70637Повідомлення 01 груд 2018, 06:29 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
Цитата:
Ну фіг з ним 9 квт/ч чи 10 квт/ч. Як ви вирахували 9,6квт/ч, адже я не заявляв ні потужності двигуна ні ємкість самої батареї? Я туди ще не доліз... На фірмі сказали, що 120 в, а на форумі кажуть, що менше на 2 акумулятора? Який двигун я теж не знаю... Як ви порахували? Токи більші 0,5С пагубні для свинцю? Бред! Ви поміряйте ток запуску дизельного двигуна, а там і 50С і більше....Блін сигарета електронна має ток 20С??????Тільки не говоріть, що то кородкочасні токи.... В мене скутер бере при ступорі 18а і і це при 36 в..........................


Ликбез по аккумуляторам- это pdf файл в google. В нем Вы узнаете зависимость ёмкости аккумуляторов от величины разрядных токов. Выше Вы писали, что у Вас 8 аккумуляторов. На евах 3 ,5 они 100Аh. Итого 100Ач*12В*8шт=9,6кВтч- физика школы 5 класс. Кстати 300 циклов Вы получите при разряде до ёмкости 20%, хотя нет: Вы можете кататься на 50с, ах да, я не говорю о кратковременных токах. Свинец в электронной сигарете- это так оригинально! Это , в принципе, как замкнуть тяговый гель на100Ач. :lachtot: Вряд ли у Вас в комплекте с машиной шли аккумуляторы со свежей датой выпуска (см. Вверху на корпусе). Да и заряд при минусовой температуре совсем не полезен для свинца. Длительные тяговые токи более 0,5с ВРЕДНЫ ДЛЯ СВИНЦА. :wallbash:
После Ваших высказываний по поводу лития , у меня ''вопросов больше нет''. :hurra:
УДАЧИ!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70650Повідомлення 01 груд 2018, 12:33 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6748 Подякували 2483
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
А у вас точно Ева-3?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70696Повідомлення 01 груд 2018, 21:09 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Сашик писав(ла):
Цитата:
Ну фіг з ним 9 квт/ч чи 10 квт/ч. Як ви вирахували 9,6квт/ч, адже я не заявляв ні потужності двигуна ні ємкість самої батареї? Я туди ще не доліз... На фірмі сказали, що 120 в, а на форумі кажуть, що менше на 2 акумулятора? Який двигун я теж не знаю... Як ви порахували? Токи більші 0,5С пагубні для свинцю? Бред! Ви поміряйте ток запуску дизельного двигуна, а там і 50С і більше....Блін сигарета електронна має ток 20С??????Тільки не говоріть, що то кородкочасні токи.... В мене скутер бере при ступорі 18а і і це при 36 в..........................


Ликбез по аккумуляторам- это pdf файл в google. В нем Вы узнаете зависимость ёмкости аккумуляторов от величины разрядных токов. Выше Вы писали, что у Вас 8 аккумуляторов. На евах 3 ,5 они 100Аh. Итого 100Ач*12В*8шт=9,6кВтч- физика школы 5 класс. Кстати 300 циклов Вы получите при разряде до ёмкости 20%, хотя нет: Вы можете кататься на 50с, ах да, я не говорю о кратковременных токах. Свинец в электронной сигарете- это так оригинально! Это , в принципе, как замкнуть тяговый гель на100Ач. :lachtot: Вряд ли у Вас в комплекте с машиной шли аккумуляторы со свежей датой выпуска (см. Вверху на корпусе). Да и заряд при минусовой температуре совсем не полезен для свинца. Длительные тяговые токи более 0,5с ВРЕДНЫ ДЛЯ СВИНЦА. :wallbash:
После Ваших высказываний по поводу лития , у меня ''вопросов больше нет''. :hurra:
УДАЧИ!

Ну і ? Я не писав,що в мене 8 акумуляторів де ви це взяли? Чому ви так множите? Адже квт/ час вираховується від споживача? Запас електроенергії розраховується я так зрозумів по максимальному споживачу? Ви зігнали всіх овець в одне стадо і електростанції , які не знають своїх споживачів і скільки там їх і конкретного споживача, якому пофіг ваш квт/ч бо все заточине лише під нього. Відділіть мух від меду!!!" (Да и заряд при минусовой температуре совсем не полезен для свинца.)" А що для нього корисно? Мороз, щоб єлектроліт абсорбувався в воду і замерз? Я чим більше вас читаю, тим більше переконуюсь, що ви теоретик і ніколи не обслуговували свинець?(После Ваших высказываний по поводу лития , у меня ''вопросов больше нет'') покажіть мені батарею з непошкодженими ячейками через 1000/365 днів і я визнаю поразку? Заявлених 2000 розрядів- зарядів я ще не зустрічав, а от по свинцю заявлених 800 циклів бачив.....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70700Повідомлення 01 груд 2018, 21:27 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
А у вас точно Ева-3?

Та 3, голуба чи ультрамарин з білилами. Вона на всіх фото в рекламі Біа- Авто. Але попередили що 10 квт і 120 вольт??????????????? Я думаю, що ви на ній їздили? Ухайдокана сильно як для пробігу в 9000 км. Вже навіть різьби прийшлось перерізати на реактивних тягах....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70704Повідомлення 01 груд 2018, 22:27 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Производители электромобилей на свои литиевые батареи дают 8 лет гарантии, можно примерно посчитать, сколько это циклов.
СКА там рядом не стояли. Что касается их, то кратковременные стартерные токи в 300А для 50Ач не так губительны, как длительные 100А для 100Ач.
Именно это имелось в виду.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70716Повідомлення 02 груд 2018, 00:04 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Так хто про це спорить? 0,5 С це такий пагубний ток, що облетить оксидна намазка на свинцю? Хоч хтось тут присутній розбирав акумулятор свинцевий, сучасний? Там стільки скловати між пластинами, що вийняти то можливо, а назад вставити в ячейку без струбцин не можливо.Там вже нічого не може осипатись... Багато тут людей знають хімію акумуляторів? А акумулятор це хімічний реактор... І самий пагубний процес в електролізі це дендрити. Якщо рівноцінно заряджати і розряжати то дендрит металу, хоч свинцю, хоч літію буде постійно наростати і постійно розчинятись Це нормально. Коли процес гальваніки буде інший то або дендрит виросте і замкне коло, або він остається на своїму місці і процесу не відбувається обміну електронів. Золота середина як завжди найкраща....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70720Повідомлення 02 груд 2018, 06:45 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
Есть пословица: дурак учится на своих ошибках , а умный на чужих. Больше слов нет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70731Повідомлення 02 груд 2018, 09:10 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6748 Подякували 2483
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
В одном и том же корпусе Китаем выпускалось большое количество разных моделей. У меня значёк на капоте именно Био-авто. А у Вас?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70777Повідомлення 02 груд 2018, 23:52 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Сашик писав(ла):
Есть пословица: дурак учится на своих ошибках , а умный на чужих. Больше слов нет.

Я вам ще раз дякую, може так перестанете хамити "вумнік"! Дайте відповідь на поставленні питання попередні? І скажіть навіщо мені рахувати в автомобілі Квт/ години? Коли для мене важливі км? І Квти відомі та сталі ви ж самі вже їх порахували і перевели в Квт/години і назвали? Я розумію ще для зарядки таке рахування, але це якщо лінь глянути на лічильник домашній. Де хто навіть ставить ватметр в розетку, від ліні я так розумію чи для понтів? Інша справа лампочка чи праска чи якийсь інший споживач, якого не поміряш метрами чи кілометрами, а тільки часом роботи і там дійсно потрібно знати залишок запасу потужності і часу роботи.Але це не стосується електромобіля бо ми бачим і пройдену відстань,і просадку вольтажу, і сам вольтаж батареї ще і тягу відчуваєм. Хочете знати на скільки вам хватить музику слухати то рахуйте Квт/години і не нав'язуйте не потрібного мені.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70778Повідомлення 03 груд 2018, 00:09 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
В одном и том же корпусе Китаем выпускалось большое количество разных моделей. У меня значёк на капоте именно Био-авто. А у Вас?

Та теж такий значок присутній. Але мене попередили, що 120вольт батарея, а от про двигун вже сам запутався чи 10 чи 14 квт? Я його з ями бачив, але бірки не знайшов. В таможенній декларації заявлена максимальна потужність 8,5 Квт і на 3, і на 4, і на 5 моделі?... Де краще поміряти напругу? На контакторах чи на вході DC\DC? Звідки краще підключити вольтметр? Я б вже давно доліз до батареї, але то сертифікація то мороз і відчуваю, що до весни нічого не буде. А так потрібно інкубатор для батарей зробити в ящику на кшталт вашого....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70783Повідомлення 03 груд 2018, 09:15 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6748 Подякували 2483
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Напряжение для вольтметра вообще лучше брать с клеммной колодки, которая находится под ковриком справа от пассажирского сидения. Только обязательно поставьте на эту линию возле клеммной колодки сразу же предохранитель 0,5А.

Но а там кому как. Я брал с контактов основного контактора и силового предохранителя. Находятся со стороны пассажира под капотом в глубине.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70800Повідомлення 03 груд 2018, 15:55 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
Напряжение для вольтметра вообще лучше брать с клеммной колодки, которая находится под ковриком справа от пассажирского сидения. Только обязательно поставьте на эту линию возле клеммной колодки сразу же предохранитель 0,5А.

Но а там кому как. Я брал с контактов основного контактора и силового предохранителя. Находятся со стороны пассажира под капотом в глубине.

Відлига сьогодні то поміряв батарею на клемах контакторів, в мене їх два. Майже 133 вольта, це заряджена і тільки виїхала з гаража. Отже правда, що 120 вольт. З тормозами так і не розібрався. Долив тормозухи бо вже часом аварійка сигнальна на табло засвічувалась, не причина. Клемніки порозбирав теж чисто і без окислів. Рано робить, а через пару метрів перестає. Або датчик на ресивері, або блок управління глючить? Звідси питання:"В ресивері пусто, щоб зняти датчик? Може він? На датчику один провід, значить маса задіяна? Може вона окислилась під болтами які кріплять ресивер? Але ж в електромобілі не використовують масу? Чи не так? Вакуумний насос повинен мати клапани, може вони не працюють і зміни в ресивері відбуваються повільно тому і спрацьовує система після довгого відстою?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70801Повідомлення 03 груд 2018, 16:02 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 182 Подякували 58
Мій електротранспорт: VW T2, 74
Уважаемый форумчанин. Вам стоит создать свою тему о Вашей! машине!
Эта тема о машине другого форумчанина. Спасибо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70809Повідомлення 03 груд 2018, 17:42 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
BUg писав(ла):
Уважаемый форумчанин. Вам стоит создать свою тему о Вашей! машине!
Эта тема о машине другого форумчанина. Спасибо.

Дякую! А якщо в когось схожа проблема на однакових машинах то їм як бути?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 122 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group