Поточний час: 19 квіт 2024, 14:09

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 107 ]  На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
#70477Повідомлення 27 лист 2018, 23:31 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1561 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
13.8/5=2.76в Ваш титанат буде постiйно жаритись в режимi балансування, а без балансира може бути десь 2.9, а десь 2.7.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70479Повідомлення 28 лист 2018, 00:07 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Мне в Минск приехали пакеты на 12 ач из Киева, спасибо Юрию, он тут в теме пишет. 6 штук. Потихоньку их собираю в батарею. Выравниваю напряжение соединив в параллель. Основныя емкость до 2,5 вольт, до этого напряжения очень долго заряжал сборку. Поучается емкость в параллели 6х12 - 72ач. С аймакса макс ток 5 ампер, ещё своим лабораторником подкидываю 5-7 ампер. Напряжение медленно нарастает, тысячные вольта за несколько минут. Чем ближе к 2,5 тем быстрее. Затем от 2,5 до 2,55 - за 18 минут при токе заряда 5+7ампер, А от 2,55 до 2,6 - 10 минут, и с 2,6 до 2,7 - 7 минут. В общем, от 2,5 до 2,7 где-то процентов 10 емкости остается. Общее время 30-35 мин при токе заряда 12 ампер - итого 6 ач. Или 1ач на один аккумулятор. Ставить диод-обманку, чтоб гена давал 15 вольт, и будет норм. Почти вся емкость.
Но принимает титанат токи шикарно. Попробовал накинуть на эту сборку трансформаторную зарядку, начали плавиться провода, кинул клещи на провод, сборка тащила в себя ток 100 ампер. Если ставить на авто фугасы большой емкости, и где-то на природе их высадить, то генратору и проводке придется очень не сладко. {_-==___}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70619Повідомлення 30 лист 2018, 20:48 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Собрал батарейку. Пока не ставил.


Додаткові файли:
IMG_20181129_154707.jpg
IMG_20181129_154707.jpg [ 171.37 КБ | Переглядів: 7703 ]
IMG_20181129_122517.jpg
IMG_20181129_122517.jpg [ 319.21 КБ | Переглядів: 7703 ]
IMG_20181129_152908~01.jpg
IMG_20181129_152908~01.jpg [ 303.42 КБ | Переглядів: 7703 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70816Повідомлення 03 груд 2018, 20:27 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 13 Подякували 8
Мій електротранспорт: Велосипед 400w (8s6p tesla)
Хочу електротранспорт: Swincar, Tesla
Litvin писав(ла):
Собрал батарейку. Пока не ставил.

Виглядає солідно. Чомусь думав, що в вас фугаси.

Я вже в серйоз намірився на титанат. Цілюсь на 30А фугаси. не знаю чи вистачить на 1.6 дизель.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70889Повідомлення 04 груд 2018, 16:32 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Сегодня таки собрал всё в кучу на машине. Заодно попробовал литий-титанат в качестве стартерной, хотя она у меня будет буферной, но всё же ж надо чтоб были варианты. В общем всё шикарно!



Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71122Повідомлення 08 груд 2018, 17:18 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ярославль
Дякував (ла) 0 Подякували 202
Мій електротранспорт: ВАЗ-2108 гибрид
Litvin, а как вы решили самый главный вопрос с перегрузкой генератора при севшем титанате?
p.s. На кассе в Глобусе взял полистать журнал "за рулем", наткнулся на статью про аналоги по химии автомобильного свинцового аккумулятора и с удивлением узнал, что он стоит 120 т.р.! Это ж надо так врать! :D :D :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71124Повідомлення 08 груд 2018, 17:23 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Емкость небольшая у моей батарейки, поэтому думаю проблем не должно быть.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71128Повідомлення 08 груд 2018, 17:46 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ярославль
Дякував (ла) 0 Подякували 202
Мій електротранспорт: ВАЗ-2108 гибрид
Litvin писав(ла):
Емкость небольшая у моей батарейки, поэтому думаю проблем не должно быть.

Логично, конечно, но с другой стороны чаще будут возникать ситуации с ее глубоким разрядом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71205Повідомлення 10 груд 2018, 06:33 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 13 Подякували 8
Мій електротранспорт: Велосипед 400w (8s6p tesla)
Хочу електротранспорт: Swincar, Tesla
RESPECT писав(ла):
В мене на авто вольти більше як 13.8 не піднімаються. Думаю 5 фугасів зайдуть ідеально. Щодо балансування ще нічого не шукав, думаю зиму виживуть так. Або на крайняк контактну групу для перекомутування всіх в паралель. Раз на місяць, на ніч закоротити...
А в ідеалі чекав би балансира від мікровата.

Продовжу свій самотній монолог ;)
Як казала моя бабця "Хороша мисля приходить опосля". Добре, що не дойшли руки і ще не встиг придбати 5 фугасів і БМС, а мисля то прийшла :D
Всякі там БМСи призначені для запобігання виходу батареї за межі паспортних вольт (і ще трохи якогось контролю). Якщо говорити про стартерні батареї, то тут тільки захист від перезаряду.
Для 6 ячейок титанату дозволений макчисум 16.8в, а в автомобілі 14.4в (недозаряд 15%). Напрошуєтся висновок - БМС на автомобілі не зпрацює ніколи (напруга не досягне критичкоі відмітки), хіба би якась ячейка вийшла з ладу. Тобто батареї з одної партії не можуть різнитись на стільки. З цього роблю висновок - батарея буде нормально жити без балансира навіть при різниці ємності 5%. Якщо більща різниця, вважатиму це виробничим браком а не проблемою балансування.

Дальше пишу власну думку/здогадку...
Є ще один момент. Розбіжність може назбиратись при заряді/розряді, якщо якась ячейка матиме більший опір. В літій-іона з часом і циклами опір збільшується, як в титаната хз.
Якщо помиляюсь поправте.

По вартості 30А 6 фугасів 4200грн, 5 фугасів+балансир 3950грн. Різниця 250 грн.
Я згідний трохи переплатити щоб отримати максимально просту і надійну схему, де нема чому ламатись.

І на кінець, "суть басні".
6 ячейок титанату не потребують БМСа (якщо правильно його так називати)
5 ячейок маючи максимум напруги трохи менший ніж на більшості авто, потребують включення діода на вихід генератора, шоб понизити напругу. Як наслідок зниження напруги - пониження ємності і кутного моменту.

Висновки робіть самі.

п.с. такий получився підсумок мого дослідження теми стартерного титанату.

Ставте лайки (цікаво знати чи комусь був корисний, цікавий мій аналіз)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71206Повідомлення 10 груд 2018, 06:52 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
RESPECT, всё верно рассуждаете. Только в последнем абзаце неточность. Диодом обычно повышают напругу. Хотя, возможно, и понижают.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71207Повідомлення 10 груд 2018, 07:02 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 571 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
Рассуждаете верно, но саморазряд титаната никто не отменял, что при 5, что при 6 ячейках.

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71208Повідомлення 10 груд 2018, 07:04 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 13 Подякували 8
Мій електротранспорт: Велосипед 400w (8s6p tesla)
Хочу електротранспорт: Swincar, Tesla
Litvin писав(ла):
RESPECT, всё верно рассуждаете. Только в последнем абзаце неточность. Диодом обычно повышают напругу. Хотя, возможно, и понижают.

Якщо я правильно розумію. Повишаєм, якщо вставити в керуюче коло. Якщо на вихід то обрізаєм/понижаєм.
Можу і помилятись, не на стільки знаю схемотехніку, навіть таку елементарну :)

yuri писав(ла):
Рассуждаете верно, но саморазряд титаната никто не отменял, что при 5, что при 6 ячейках.

А що з саморозрядом? Він буде у всіх ячейках...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71210Повідомлення 10 груд 2018, 08:13 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 571 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
https://electrotransport.ru/ussr/index. ... ic=44375.0

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71230Повідомлення 10 груд 2018, 13:56 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Я собрал ячейки в параллель, зарядил до 2,7 через 40 часов на них было 2,663. Итого за 40 часов на титанате снижение на 0,057в. Первые 16 часов - 0,037в, затем за 8 часов - 0,009в, и ещё за 16 часов - 0,011в. Что говорит о почти полной стабилизации - менее одной тысячной вольта в час. 2.663 - это было на утро 29 ноября. Затем собрал последовательно и ещё несколько суток батарея лежала, затем перед установкой на машину 3 декабря померил побаночно 2,614, 2,618, 2,616, 2,621, 2,625, 2,622. Сложил на куркуляторе - 15,716, так и на клеммах получилось. 15,71. Вот и считайте какой саморазряд у него в сутки. К 2,6 он как-то успокаивается с саморазрядом.


Востаннє редагувалось Litvin 10 груд 2018, 21:20, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71260Повідомлення 10 груд 2018, 20:42 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1561 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
RESPECT, respect, все вірно. А ще до всього сказаного, у титаната бувають різні криві розряду. Наприклад, маю пакети, у яких 2.25в - це 95% soc, 2.4в (14.4/6) - десь 98%..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 107 ]              На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 16


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group