Поточний час: 27 квіт 2024, 07:35

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 291 ]  На сторінку Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Наступ.
Автор Повідомлення
#70325Повідомлення 24 лист 2018, 22:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 36 Подякували 153
Велосипедисты тоже ездят со средней скоростью 40км/ч но при этом бреют ноги для меньшего сопротивления воздуху :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70331Повідомлення 25 лист 2018, 08:13 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
Birel писав(ла):
Велосипедисты тоже ездят со средней скоростью 40км/ч но при этом бреют ноги для меньшего сопротивления воздуху :)

Велосипедисты бреют ноги не для уменьшения сопротивления,а чтобы в случае травмы раны было проще и быстрее обрабатывать. Это так для общего развития :roll:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70334Повідомлення 25 лист 2018, 10:19 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Луганск => г.Буча
Дякував (ла) 52 Подякували 618
Мій електротранспорт: Nissan Leaf AZE0 40kWh.
Хочу електротранспорт: Model 3
Stalker_W писав(ла):
По поводу травы

Добавить парктронники и будет огонь.
Додаткові файли:
IMG-c8f008806019f2726571d18b2bf39bec-V.jpg
IMG-c8f008806019f2726571d18b2bf39bec-V.jpg [ 65.21 КБ | Переглядів: 7266 ]

_________________
Альтернативные Источники Энергии.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70337Повідомлення 25 лист 2018, 10:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 36 Подякували 153
alex_day писав(ла):
Велосипедисты бреют ноги не для уменьшения сопротивления,а чтобы в случае травмы раны было проще и быстрее обрабатывать. Это так для общего развития :roll:


Для общего развития можете почитать что дают бритые ноги в плане аэродинамики https://www.outsideonline.com/1924526/cyclists-shaving-makes-you-faster


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70359Повідомлення 25 лист 2018, 15:20 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
Birel писав(ла):
alex_day писав(ла):
Велосипедисты бреют ноги не для уменьшения сопротивления,а чтобы в случае травмы раны было проще и быстрее обрабатывать. Это так для общего развития :roll:


Для общего развития можете почитать что дают бритые ноги в плане аэродинамики https://www.outsideonline.com/1924526/cyclists-shaving-makes-you-faster

Много бла - бла - бла, конкретных цифр до/после нет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70365Повідомлення 25 лист 2018, 18:06 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 36 Подякували 153
Для тех кто не понял, передам суть - бритые ноги дают выигрыш от 50 до 82 секунд на дистанции 40км в зависимости от волосатости :) Выигрыш сравним с переходом от рамы с круглой трубой на раму с аэродинамическим профилем.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70368Повідомлення 25 лист 2018, 18:30 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
Birel писав(ла):
Для тех кто не понял, передам суть - бритые ноги дают выигрыш от 50 до 82 секунд на дистанции 40км в зависимости от волосатости :) Выигрыш сравним с переходом от рамы с круглой трубой на раму с аэродинамическим профилем.

Для тех кто не понял - эти цифры ничем не подтверждаются - голое утверждение

Зы. В принципе вообще пофиг на эту статью - можно посмотреть старые фото - у велогонщиков лет 80 назад ( может и старше, но там качество фото не позволяет рассмотреть) уже бритые ноги. Так что не нужно под результат подгонять исходные данные


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70369Повідомлення 25 лист 2018, 18:58 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 36 Подякували 153
Я привел ссылку на статью с описанием тестов в аэродинамической трубе, для общего развития можно нагуглить видео этого теста. От Вас же пустые слова и напыщенность :)
И так для понимания, воздух оказывал одинаковое сопротивление и 80 и 180 лет назад.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70394Повідомлення 26 лист 2018, 10:16 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 182 Подякували 58
Мій електротранспорт: VW T2, 74
Парни, вы, кажется, немного отвлеклись!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70397Повідомлення 26 лист 2018, 12:29 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 36 Подякували 153
Согласен, хотелось бы увидеть фото того что осталось с документами из Ева-2 и цены ...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70414Повідомлення 26 лист 2018, 19:31 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Практически ничего не осталось. Вред все остатки без документов.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70834Повідомлення 04 груд 2018, 00:30 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
На них сертификаты Укрсепро 2012 года. Полиция их не принимает, ссылаясь на то, что Укрсепро уже нет. Полиция не права, но ей это доказать почти бесполезно.

Новый сертификат нужно делать на каждую машину отдельно. Стоит от 15тыс если всё будет идеально. Но идеальными у наших сертификационщиков бывают только автобусы корпорации Богдан.

:maul: Взагалі то сертифікація коштує 2400 грн і претензій в сертифікаторів є тільки до ремнів безпеки з китайськими шильдиками. Решта і по оптиці і по керуванню з тормозами без зауважень. Вони просто не знають як сертифікувати новий автомобіль. В таможенників теж нема претензій до декларації і радять кошмарити сертифікаторів На америкаські машини сертифікат коштує в два рази дорожче ну і звісно сертифікатори мають спокусу і за китайські брати, як за американські, але все рівно не знають як...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#70951Повідомлення 05 груд 2018, 09:14 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Вы сейчас говорите об опыте сертификации Лифов. А тут немного другое дело.

Но если вы сможете сертифицировать остатки Ев, то я думаю, одну Еву вам вообще подарят ;-)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71016Повідомлення 05 груд 2018, 23:14 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
Вы сейчас говорите об опыте сертификации Лифов. А тут немного другое дело.

Но если вы сможете стратифицировать остатки Ев, то я думаю, одну Еву вам вообще подарят ;-)

Я як раз розказую про свою евА3. Я спочатку їздив на сертифікаційний центр, показував їм таможенну декларацію, ще і Інвойс взяв з Біо-Авто на їхній контракт з Китаєм, фото машини у всіх "позах" і вони сказали, що якщо на ремнях буде європейське маркування і щітки махають не менше 32 на хв. то привозьте і гарантовано пройдете сертифікацію. Щітки махають в евИ більше як 50 раз на другій швидкості, а шильдики я перешив на європейські. Повіз... Вийшли майстри подивились на оптику, повключали все, що могли, переконались в серворулі, побачили АБС і зауважень не виявили. Мали вже заганяти на стенд і тут вилізло, що нема техпаспорта чи "бріфа". Як? Пояснюю, що йде як новий розтаможенний автомобіль. Почали звонити в Київ і "всьо" Як сертифікувати новий в них не виписано і вони не знають, як. Поїхав на таможню за довідкою, що в мене довідка нормальна. Ті не дають ідіотських довідок бо декларіція правильна і відповідає всім вимогам. Радять кошмарити сертифікаторів бо ті не мають права не видати сертифікат і тим більше, що машина проходила вже державну сертифікацію. Звернувся до інших центрів, ситуація аналогічна... Тупо не знають як це робиться... Звернувся до інших типу знайомих все рівно відіслали документи в Київ і вже неділю щось там вирішують теж думаю не взнають як правильно? Держава не хоче жити по законам, які сама і написала... А китайці тим часом пішли до фінів і там вже місто ціле будують для заводу по випуску автомобілів ЕВА... Наша влада це диверстанти проти України!!!Як автобус Богдан проходить сертифікацію, коли на ньому заборонено їздити в Європі?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71059Повідомлення 06 груд 2018, 22:24 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
Вы сейчас говорите об опыте сертификации Лифов. А тут немного другое дело.

Но если вы сможете стратифицировать остатки Ев, то я думаю, одну Еву вам вообще подарят ;-)

Я як раз розказую про свою евА3. Я спочатку їздив на сертифікаційний центр, показував їм таможенну декларацію, ще і Інвойс взяв з Біо-Авто на їхній контракт з Китаєм, фото машини у всіх "позах" і вони сказали, що якщо на ремнях буде європейське маркування і щітки махають не менше 32 на хв. то привозьте і гарантовано пройдете сертифікацію. Щітки махають в евИ більше як 50 раз на другій швидкості, а шильдики я перешив на європейські. Повіз... Вийшли майстри подивились на оптику, повключали все, що могли, переконались в серворулі, побачили АБС і зауважень не виявили. Мали вже заганяти на стенд і тут вилізло, що нема техпаспорта чи "бріфа". Як? Пояснюю, що йде як новий розтаможенний автомобіль. Почали звонити в Київ і "всьо" Як сертифікувати новий в них не виписано і вони не знають, як. Поїхав на таможню за довідкою, що в мене довідка нормальна. Ті не дають ідіотських довідок бо декларіція правильна і відповідає всім вимогам. Радять кошмарити сертифікаторів бо ті не мають права не видати сертифікат і тим більше, що машина проходила вже державну сертифікацію. Звернувся до інших центрів, ситуація аналогічна... Тупо не знають як це робиться... Звернувся до інших типу знайомих все рівно відіслали документи в Київ і вже неділю щось там вирішують теж думаю не взнають як правильно? Держава не хоче жити по законам, які сама і написала... А китайці тим часом пішли до фінів і там вже місто ціле будують для заводу по випуску автомобілів ЕВА... Наша влада це диверстанти проти України!!!Як автобус Богдан проходить сертифікацію, коли на ньому заборонено їздити в Європі?

Так виглядає лабораторія по випровунню транспортних засобів........


Додаткові файли:
Адреса Рівнестандарт.jpg
Адреса Рівнестандарт.jpg [ 283.71 КБ | Переглядів: 6863 ]
фото стенда перевірки транспорту Рівнестандарт.jpg
фото стенда перевірки транспорту Рівнестандарт.jpg [ 269.72 КБ | Переглядів: 6863 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 291 ]              На сторінку Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group