Stalker_W писав(ла):
Вы сейчас говорите об опыте сертификации Лифов. А тут немного другое дело.
Но если вы сможете стратифицировать остатки Ев, то я думаю, одну Еву вам вообще подарят
Я як раз розказую про свою евА3. Я спочатку їздив на сертифікаційний центр, показував їм таможенну декларацію, ще і Інвойс взяв з Біо-Авто на їхній контракт з Китаєм, фото машини у всіх "позах" і вони сказали, що якщо на ремнях буде європейське маркування і щітки махають не менше 32 на хв. то привозьте і гарантовано пройдете сертифікацію. Щітки махають в евИ більше як 50 раз на другій швидкості, а шильдики я перешив на європейські. Повіз... Вийшли майстри подивились на оптику, повключали все, що могли, переконались в серворулі, побачили АБС і зауважень не виявили. Мали вже заганяти на стенд і тут вилізло, що нема техпаспорта чи "бріфа". Як? Пояснюю, що йде як новий розтаможенний автомобіль. Почали звонити в Київ і "всьо" Як сертифікувати новий в них не виписано і вони не знають, як. Поїхав на таможню за довідкою, що в мене довідка нормальна. Ті не дають ідіотських довідок бо декларіція правильна і відповідає всім вимогам. Радять кошмарити сертифікаторів бо ті не мають права не видати сертифікат і тим більше, що машина проходила вже державну сертифікацію. Звернувся до інших центрів, ситуація аналогічна... Тупо не знають як це робиться... Звернувся до інших типу знайомих все рівно відіслали документи в Київ і вже неділю щось там вирішують теж думаю не взнають як правильно? Держава не хоче жити по законам, які сама і написала... А китайці тим часом пішли до фінів і там вже місто ціле будують для заводу по випуску автомобілів ЕВА... Наша влада це диверстанти проти України!!!Як автобус Богдан проходить сертифікацію, коли на ньому заборонено їздити в Європі?