Поточний час: 28 бер 2024, 21:56

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 416 ]  На сторінку Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Наступ.
Автор Повідомлення
#70999Повідомлення 05 груд 2018, 21:33 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Микроватт писав(ла):
Обмен энергией на принципе переноса заряда в конденсаторе дает на практике результат возле нуля. Даже при идеальных ключах.
Слишком мала запасаемая в конденсаторе энергия, она ничтожна.
Проти ключів як я розумію заперечення зняті і Ви знаєте як це зробити :)
Перейдемо до джерела
Я запропонував конденсатор - як варіант накопичення/віддачі з високим ККД , не подобається конденсатор - візьміть іоністор , не подобається іоністор - візьміть як варіант комірку батареї... ,І підключайте її паралельно до кожної з комірок окремо
Та яка більше заряджена- буде віддавати , та яка менш заряджена-буде забирати.....
Іоністор в 4* 25 Фарад=100Фарад , вартістю в 4*80 грн=320 грн , за один цикл перенесе 0,5Дж , так як циклів може бути 100-1000 - то й виходимо на перерозподіл в 50-500Вт

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Востаннє редагувалось budivelnik 05 груд 2018, 22:15, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71000Повідомлення 05 груд 2018, 21:45 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
TheMarshall писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Испытания были прерваны через 2000 часов, после достижения баланса, при напряжении ячеек 2.99 В, так как балансир не отключился по нижнему порогу напряжения.

За 83 суток балансир скушал емкость консервы?

Практически да , это в режиме балансировки , порог отключения балансира (по словам производителя),2,8-2,9 В , после достижения этого порога , балансир полностью отключается и практически не потребляет энергии (см.тех . характеристики). Возможно , этот порог нужно поднять (обсуждается) .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71003Повідомлення 05 груд 2018, 22:07 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 13 Подякували 8
Мій електротранспорт: Велосипед 400w (8s6p tesla)
Хочу електротранспорт: Swincar, Tesla
RESPECT писав(ла):
Яка мінімальна партія має бути для замовлення балансира?
Можна спробувати зібрати необхідну кількість в складчину. За одно і купу різних відгуків отримаєте.
Готовий взяти посильну участь в процесі. Можу попаяти, шукати клієнтів або ще щось, аби тільки справа рушилась :)

пост пройшов не поміченим
Це було звернення до Мікровата.
Може нема: часу, ресурсу чи мотивації на цей проект. Сам набрав на себе "роботи", не знаю за що братись. Бо є те, що мусиш і є що хочеш робити.
Хочу усвідомити, як скоро і чи це буде взагалі. Хоча більше хочу посприяти, щоб воно таки "отримало форму", в ідеалі прийняти участь, або хочаб бачити реалізованим (це як з польотом на марс)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71007Повідомлення 05 груд 2018, 22:19 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
RESPECT , стесняюсь спросить, судя по вашей подписи , у вас

""Велосипед 400w (8s6p tesla)""

на кой вам нужен 5 амперный балансир?
Если ваша батка собрана из теслапальчиков одного модуля , то в принципе она не нуждается в высокотоковом балансире.
Вполне достаточно стандартного тока 100-200мА , который есть у БМС от Дрима.

Или вам для поиграться?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71009Повідомлення 05 груд 2018, 22:22 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
budivelnik писав(ла):
Не подобається конденсатор - візьміть як варіант комірку батареї... , спочатку знайдіть найбільше посажені комірки, а потім почергово підключіть їх до резервної , ключі будуть відігравати роль ШИМ

Та все ж ясно, як божий день!
Треба тiльки усе це ЗРОБИТИ. Знайти комiрку, почергово пiдключити без втрат, пiсля того вiдключити...
Але чомусь поки що нiкому не вдалося.
Хоча, я знаю чому. Люди починають робити що завгодно, тiльки не те едине що треба - балансування заряду.
I це може тягтись вiками. Населення Америки не знало колеса, Европа - бумерангу, австралiйцi - лука та стрiл. Не знайшлося випадково людини яка б точно сформулювала проблему. А рiшення виявилися напочуд простими.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71010Повідомлення 05 груд 2018, 22:25 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Хотите помочь Микроватту - купите уже готовые изделия или сообщите , на какое количество вы готовы .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71012Повідомлення 05 груд 2018, 22:30 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Микроватт писав(ла):
Та все ж ясно, як божий день!
Треба тiльки усе це ЗРОБИТИ. Знайти комiрку, почергово пiдключити без втрат, пiсля того вiдключити...
Але чомусь поки що нiкому не вдалося.
Хоча, я знаю чому. Люди починають робити що завгодно, тiльки не те едине що треба - балансування заряду.
I це може тягтись вiками. Населення Америки не знало колеса, Европа - бумерангу, австралiйцi - лука та стрiл. Не знайшлося випадково людини яка б точно сформулювала проблему. А рiшення виявилися напочуд простими.
Юпітер-ти злишся? Значить ти не правий....
Древньоримська мудрістиь.
1 Якщо підходить іоністор - то нічого не потрібно вимірювати і визначати, просто почергово перемикаєшся між комірками
Сильніша комірка-підзарядить іоністор ( і опустить себе) . середня проігнорує підключення.слабіша підзарядиться від іоністора ( і опустить його вольтаж )....
2 Якщо Вам не цікаво безплатні ідеї ( при цьому я розумію що немає нічого більш не потрібного ніж безкоштовні поради) - то так і напишіть ( я собі позволю сформулювати те що у Вас в голові)
Я , великий і розумний Мікроват не потребую нічиїх ідей, бо все це давно пройшов і знаходжусь на піку розумових здібностей. а ви плебеї настількі низькі що не можете зрозуміти велич моєї думки....
Я правильно передав вміст вашої черепушки?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71018Повідомлення 05 груд 2018, 23:49 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Луганск => г.Буча
Дякував (ла) 52 Подякували 618
Мій електротранспорт: Nissan Leaf AZE0 40kWh.
Хочу електротранспорт: Model 3
Ребят на соседней странице этого раздела есть тема по балансирам на конденсаторах. viewtopic.php?p=23161#p23161 у меня даже есть несколько десятков этих микросхем, могу отдать их безвозмездно на опыты.

_________________
Альтернативные Источники Энергии.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71020Повідомлення 06 груд 2018, 00:00 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Не надо изобретать велосипед. Перенос энергии через емкость реализовано в какой-то из старых микросхем контроля для смарт-БМС. Кому интересно, можно покопаться на электротранспорт.ру, там, кажись, была информация.

Тиристоры/симисторы тут не годятся. От слова - вообще.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71021Повідомлення 06 груд 2018, 00:11 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина Луганск => г.Буча
Дякував (ла) 52 Подякували 618
Мій електротранспорт: Nissan Leaf AZE0 40kWh.
Хочу електротранспорт: Model 3
https://vesh.ua/smart-bms-sistema-uprav ... atarejami/ вот эта бмс
Вот даташит подобной контроллера http://catalog.gaw.ru/index.php?page=document&id=21313

_________________
Альтернативные Источники Энергии.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71022Повідомлення 06 груд 2018, 00:30 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
budivelnik писав(ла):
Юпітер-ти злишся? Значить ти не правий....[/i][/b]
Древньоримська мудрістиь.
1 Якщо підходить іоністор - то нічого не потрібно вимірювати і визначати, просто почергово перемикаєшся між комірками
Я правильно передав вміст вашої черепушки?

Не, я не злюсь. Грубости от вас не ожидал.
Я просто пытаюсь пояснить что идея с конденсатором практически неработоспособна. С ионистором тоже самое.
Если бы вы занимались проблемой этой всерьез, то нашли бы много статей где разные эксперименты по балансировке описаны.
Сделаны они людьми профессиональными , достаточно аккуратно. С теорией и проверкой на макетах. Конденсаторные методы непригодны для силовой схемы.
Читайте статьи по электронике, разбираться в схеме моей черепушки мало пользы.
можете начать с обзорной
https://pdfs.semanticscholar.org/0c70/9 ... 738c15.pdf


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71023Повідомлення 06 груд 2018, 06:11 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Я хочу извинится перед Вами за все не добрые слова, написЯные тут. :ups: Не питаю иллюзий и думаю что Вы еще много чего "умного" услышите в свою сторону. Наверное всё таки вы правы в своих выводах.... :?
Как писал уже ранее на данном форуме: ....давайте спорить о вкусе устриц не попробовав их.... 8)

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71025Повідомлення 06 груд 2018, 09:08 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
"ЛЮБАЯ ИДЕЯ ТОЛЬКО ТОГДА ЧЕГО-ТО СТОИТ , КОГДА ОНА ДОКАЗАНА ПРАКТИКОЙ".
"ПРАКТИКА - КРИТЕРИЙ ИСТИНЫ".

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71027Повідомлення 06 груд 2018, 09:45 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf


Оффтоп
Теория и практика :D :


Додаткові файли:
Энштейн.jpg
Энштейн.jpg [ 39.01 КБ | Переглядів: 5955 ]

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#71029Повідомлення 06 груд 2018, 10:00 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Уважаемый Микроватт ! Для продолжения испытаний хочу купить 20шт балансиров МВ24 . Нижний порог отключения , если можно , прошу сделать 3,2 В.
Также интересует итоговая цена вопроса (можно в ЛС) .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 416 ]              На сторінку Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group