Поточний час: 19 квіт 2024, 07:31

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Покупець повинен чітко назвати тему (наприклад, "Куплю контролер 2-3 кВт"). У повідомленні бажано вказати необхідні технічні характеристики та діапазон цін. Повідомлення з назвами типу "Допоможіть!" і все видалятимуться без попереджень.


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 25 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Двигун та контролер
#71239Повідомлення 10 груд 2018, 17:45 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Кия
Дякував (ла) 14 Подякували 8
Добридень, друзі, з'явилася можливість перевести свою таврію на електрику.

Планував купити рушій від ґолденмотор та його контролер 10квт 96в. Але дізнався що є аналоги від інший виробників, навіть деякі люди роблять ці елементи власноруч.

Бюджет: рушій до 20тис грн та контролер також до 20 тис грн

То ж звертаюся за порадою, який рушій та контроллер краще мені купити. Якщо у вас є своя розробка, я готовий також її розглянути.


Востаннє редагувалось NagarD 10 груд 2018, 20:49, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71242Повідомлення 10 груд 2018, 18:39 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 127 Подякували 629
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 ........ Ел-FAW 6371
ДС 3,6 и контролер от Романтика
Переходная плита к коробке на форуме "проскакивала"

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71245Повідомлення 10 груд 2018, 19:26 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Кия
Дякував (ла) 14 Подякували 8
Goga65 писав(ла):
ДС 3,6 и контролер от Романтика
Переходная плита к коробке на форуме "проскакивала"

Дяка, але якщо це те що я нагуглив, то щоб його поставити тре ціла команда, якої у мене немає. Хотілося щось маленьке та компактне)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71251Повідомлення 10 груд 2018, 19:51 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Не треба маленьке і компактне.Тим більш Голден мотор 10кВт).
Якщо хочете їздити-дс3,6.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71252Повідомлення 10 груд 2018, 19:58 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Кия
Дякував (ла) 14 Подякували 8
Окрім ґолденмотор контролерів знайшов келі, саме приглянувся цей
Може вам ще відомі інші виробники контролерів?

А на рахунок рушія то я тільки знаю цей від ґолденмотор. До слова, я так розумію вони не сильно гріються при помірній їзді, тому сенсу брати з водяним охолодженням немає. Це дійсно так?

І ще є питання, чи дійсно треба рушій 10кВт для норм динаміки, чи вистачить 5кВт? На старті 5 кіловатник буде віддавати більше 5, а на крейсерській швидкості буде працювати в номінальному режимі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71253Повідомлення 10 груд 2018, 20:04 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Кия
Дякував (ла) 14 Подякували 8
Dima писав(ла):
Не треба маленьке і компактне.Тим більш Голден мотор 10кВт).
Якщо хочете їздити-дс3,6.

Оуу, а чим саме відзначився цей двигун, коли його так рекомендують?)
Не враховуючи його ціну та простору керування ним?
Чим він буде ліпшим ніж сучасні безколекторні?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71255Повідомлення 10 груд 2018, 20:22 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Двигун типу ..знайшов під забором,поставив і їздиш... :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71284Повідомлення 10 груд 2018, 22:42 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 547 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
NagarD писав(ла):
Дяка, але якщо це те що я нагуглив, то щоб його поставити тре ціла команда, якої у мене немає. Хотілося щось маленьке та компактне)

Я не совсем понял ....Вам в любом случае нужна лебедка или команда. Двс снимать с коробкой. (я управился сам с лебедкой в гараже)
Если вы о работе по состыковке? Так с маленьким те же работы... Плита муфта итд.
Можете состыковку заказать у клубчан с опытом. Или вообще переоборудование.

По движкам. Марс НЕТ! Голден НЕТ!
1.Если хотите БЛДС заказывайте у Бабака!
2.Можно ниссановский.
3.Асинхрон у "свидетелей" по деньгам дотягиваетесь и комплект вроде у них был.
4. Бич вариант "калаш" среди электромобильных движков ДС 3.6 ДС6.3 но коллекторник без рекуперации.

Марс и голден очень симпатичные движки когда лежат на полке. Там им и место.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71305Повідомлення 11 груд 2018, 08:23 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
За озвученим бюджету -ДС3.6. Якщо можна рухатися в бік збільшення бюджету -асінхроннік "Слов'янка". Але контролер теж буде дорожче, зате легше (як ви і хотіли). Чи не забудьте, що на АКБ піде близько 3 тонн мертвих президентів.
З повагою, Олександр. 8)

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71314Повідомлення 11 груд 2018, 09:39 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Кия
Дякував (ла) 14 Подякували 8
Приглянувся контролер та рушій. 5кВт, бо як я писав вище його має вистачити і 14 баноко від ліфа, ціна за акумулятор виходить приблизно 30тис грн.

Але ви так пишете, наче це все до сраки, працювати не буде =)

Чому я хочу маленький безколекторний, бо в ньому ротор легший і синхронизатори зможуть робити свою справу швидше, а не тільки простота встановлення. Й не дуже хочу, щоб електромотор крутив корзину з маховиком. Як уявлю це, журба.

Написав бабаку, подивлюся, що він скаже.

Бюджет може збільшуватись, тому я звернувся до вас, краще витратити більше, ніж говорити, що 5кВт рушія мало, він перегрівається, контролер періодично входить в захист, машину тіпає, передачі не перемикаються, щеплення немає, динаміка відсутня, швидкість теж =)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71315Повідомлення 11 груд 2018, 09:45 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 571 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
Почитайте тему Батискафа по Таврии, там GM -10кВт был.http://electricmobile.org.ua/forum/view ... 11&start=0

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71318Повідомлення 11 груд 2018, 13:42 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Рушій може бути такийhttp://www.goldenmotor.ua/product/bldc-bezshetochnyj-motor-postojannogo-toka-20kvt-96v-zhidkostnoe-ohlazhdenie/.
10кВт мотор-для норм мотоцикла.
5кВт мотор-для норм ровера. Фсе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71320Повідомлення 11 груд 2018, 14:24 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 571 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
Ну так и я автору топика намекаю, что 10кВт БЛДЦ будет мало, ну и тему по ссылке почитать не помешает и понять почему мало.

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71321Повідомлення 11 груд 2018, 14:43 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Кия
Дякував (ла) 14 Подякували 8
Я от почитав тему батискафа, і він каже що в нього рушій гріється під 70 градусів. Тобто 5kw може буде мало. Але якщо врахувати, що 10кВт спарений 5кіловатник і один статор охолоджується, а другий ні, то виходить, що 5кВт з водяним охолодженням теоретично може вистачити. До того ж батарею планую понад 100В, це допоможе суттєво зменшити струм. І ніяких переробок, перемоток не треба буде робити.

Так, динаміка буде за рахунок більшого струму, так я не зможу їхати 100км/год. Але ті ж 60км/год будуть не проблемою з вказаним номіналом його роботи в діапазоні 3 - 7,5кВт.

Чи погодитесь з такою теорією? Але так, починаю схилятися до 10кВт і більше. Подивлюся, що скаже babac і буду купувати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Двигун та контролер
#71322Повідомлення 11 груд 2018, 15:06 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
NagarD писав(ла):
До того ж батарею планую понад 100В, це допоможе суттєво зменшити струм.


Таким способом вы уменьшите батарейный ток.
Фазный останется прежним.
Для уменьшения фазного тока нужно перематывать обмотки.
Но перемотка только изменит соотношение kV и kM, но нагрев при равной мощности от этого не изменится.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 25 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group