Поточний час: 29 бер 2024, 00:14

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 122 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70811Повідомлення 03 груд 2018, 18:53 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Эта помпа автоматически включается эпизодически. Нормальная работа: 1 минута работы, 3-6 минут простоя.

У вас другая модификация. У вас 120В. А у меня 96В.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70838Повідомлення 04 груд 2018, 01:03 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
Эта помпа автоматически включается эпизодически. Нормальная работа: 1 минута работы, 3-6 минут простоя.

У вас другая модификация. У вас 120В. А у меня 96В.

А може той блочок керування з чотирма дротами і схожий на єлектронне релє, сам виходити в защиту? Бо коли клемнік до двигуна роз'єднаний то напруга є, а коли під'єднуєш двигун то пропадає? Двигун буцім то цілий???.....Іншої нагрузки чи іскріння під час розмикання дротів нема.... Напруга 13,5в. десь зникає ж...?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70840Повідомлення 04 груд 2018, 01:37 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
..Іншої нагрузки чи іскріння під час розмикання дротів нема.... Напруга 13,5в. десь зникає ж...?

Ёмкость батареи в электоромобилях весь мир измеряет в кВт/ч. И уже исходя из неё и множества других показателей, влияющих на пробег, Вы можете прогнозировать реальный пробег на одном заряде. Но основной показатель -ёмкость батареи. Ещё раз тщательно проверьте сами разъмы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70858Повідомлення 04 груд 2018, 11:09 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
Эта помпа автоматически включается эпизодически. Нормальная работа: 1 минута работы, 3-6 минут простоя.

У вас другая модификация. У вас 120В. А у меня 96В.

А може той блочок керування з чотирма дротами і схожий на єлектронне релє, сам виходити в защиту? Бо коли клемнік до двигуна роз'єднаний то напруга є, а коли під'єднуєш двигун то пропадає? Двигун буцім то цілий???.....Іншої нагрузки чи іскріння під час розмикання дротів нема.... Напруга 13,5в. десь зникає ж...?

Подобная ситуация была у нас на предприятии, на грузовой ивеке перестал работать компресор подкачки подушек, напряжение есть,а подключаешь движок компресора-пропадает.хотели заказывать новый движок.оказалась окислились клемы на предохранителе под капотом.зачистили и всё заработало.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70859Повідомлення 04 груд 2018, 12:18 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Kapral88 писав(ла):
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
Эта помпа автоматически включается эпизодически. Нормальная работа: 1 минута работы, 3-6 минут простоя.

У вас другая модификация. У вас 120В. А у меня 96В.

А може той блочок керування з чотирма дротами і схожий на єлектронне релє, сам виходити в защиту? Бо коли клемнік до двигуна роз'єднаний то напруга є, а коли під'єднуєш двигун то пропадає? Двигун буцім то цілий???.....Іншої нагрузки чи іскріння під час розмикання дротів нема.... Напруга 13,5в. десь зникає ж...?

Подобная ситуация была у нас на предприятии, на грузовой ивеке перестал работать компресор подкачки подушек, напряжение есть,а подключаешь движок компресора-пропадает.хотели заказывать новый движок.оказалась окислились клемы на предохранителе под капотом.зачистили и всё заработало.

Та так я і думаю, але клєми вже перевірені........?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70860Повідомлення 04 груд 2018, 12:25 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Попробуйте вместо мотора компрессора подключить автомобильную лампу ватт на 50, если загорится, контакты в порядке.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70876Повідомлення 04 груд 2018, 14:31 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
vpa писав(ла):
Попробуйте вместо мотора компрессора подключить автомобильную лампу ватт на 50, если загорится, контакты в порядке.

Дякую! Замикаю контакти на клемніку і компресор робить. Підключаю електроніку на датчику 2,6 вольта? Провод датчика на масу і нічого. Без електроніки на датчик йде 13,5 вольта. Зняв той блочок чи релє, шукаю в інеті роздупляж....


Додаткові файли:
схема вакуум тормоза Ева3.jpg
схема вакуум тормоза Ева3.jpg [ 61.73 КБ | Переглядів: 5295 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#70910Повідомлення 04 груд 2018, 19:43 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Жарконя писав(ла):
vpa писав(ла):
Попробуйте вместо мотора компрессора подключить автомобильную лампу ватт на 50, если загорится, контакты в порядке.

Дякую! Замикаю контакти на клемніку і компресор робить. Підключаю електроніку на датчику 2,6 вольта? Провод датчика на масу і нічого. Без електроніки на датчик йде 13,5 вольта. Зняв той блочок чи релє, шукаю в інеті роздупляж....

А ось так сьогодні виглядає євА2 і євА3...........Valmet Automotive представляет полностью электрическую концепцию Eva в Женеве

 
valmet eva

Эко-фактор: концепт-ноль-эмиссионный электромобиль.


 
Финская компания Valmet Automotive представила полностью электрическую концепцию Eva на Женевском автосалоне. Контрактное строительство сфабриковывает город Thynk City, гольф-клуб Garia и вскоре предоставит Fisker кармой. Концепция Eva имеет привлекательную форму 2 + 2, построенную на усовершенствованной алюминиевой раме.


valmet eva 2

Трансмиссия оснащена высокопроизводительным асинхронным двигателем с аксиальным потоком от Axco Motors, который предлагает прямой привод, который может продвигать Ева до 120 км / ч. Технология смартфонов Nokia Nokia позволяет получить доступ к приложениям для мобильных телефонов через встроенную информационно-развлекательную систему, а также предоставлять информацию, касающуюся производительности автомобиля.


 
valmet eva 3

Автомобиль также поставляется с навигационным компьютером, поставляемым NAVTEQ, который может учитывать ландшафт, чтобы спланировать наиболее эффективный маршрут, а также указать ближайшую зарядную станцию, чтобы вы никогда не выходили из сока в радиусе 160 км.


Додаткові файли:
valmet-eva_3_bwldj_5638.jpg
valmet-eva_3_bwldj_5638.jpg [ 25.58 КБ | Переглядів: 5287 ]
valmet-eva_2_QdnC2_5638.jpg
valmet-eva_2_QdnC2_5638.jpg [ 19.23 КБ | Переглядів: 5287 ]
valmet-eva_4_usaKB_5638.jpg
valmet-eva_4_usaKB_5638.jpg [ 37.72 КБ | Переглядів: 5287 ]
valmet-eva_vu9pD_5638.jpg
valmet-eva_vu9pD_5638.jpg [ 25.89 КБ | Переглядів: 5287 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#71481Повідомлення 13 груд 2018, 20:10 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
А вот и первый "бок" моей сборки. Обогрев у меня инфракрасными плёнками. Они просто простелены под аккумуляторами, а в них были просто вставлены провода без какго-либо ещё прижима. Расчёт был на то, что вес никель-кадмиевых аккумуляторов не даст им вообще никуда деться. Оказалось даст.
Что там случилось ещё не знаю, но предохранитель питания обогрева сгорел, а провода звонятся на корпус электромобиля. Нужно бы снять и поправить, а то потеря подогрева перед морозами совсем грустна.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#71485Повідомлення 13 груд 2018, 20:48 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
А вот и первый "бок" моей сборки. Обогрев у меня инфракрасными плёнками. Они просто простелены под аккумуляторами, а в них были просто вставлены провода без какго-либо ещё прижима. Расчёт был на то, что вес никель-кадмиевых аккумуляторов не даст им вообще никуда деться. Оказалось даст.
Что там случилось ещё не знаю, но предохранитель питания обогрева сгорел, а провода звонятся на корпус электромобиля. Нужно бы снять и поправить, а то потеря подогрева перед морами совсем грустна.

Я тут дописувач без досвіду, але ставити під акумулятори плівку ІЧ чомусь відразу викликало сумніви? Можливо робити якісь заглиблення чи виступи на дні і в них вкладати плівку, але у вас висоти ящика і так ледь хватило... Сам буду городити інкубатор для акумуляторів. Думаю, що на дно навіть пінопласт твердий той, що під стяжку на підлоги кладуть і той не підійде бо розсиплеться від постійної тряски. Не бачу чогось кращого і надійнішого ніж скловата і склотканина поверх вати на дно, а обігрів по периметру і тут вже і пінопласт вистоїть. Може і буде різниця температур по висоті, але не думаю, що в рази......


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#71488Повідомлення 13 груд 2018, 21:07 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
На Селене подкапотная батарея стоит на теплом коврике из ковровой ткани, в середине которой инфракрасная пленка, ячейки батареи в пластмассовой коробке, сам ящик, на дне которого лежит коврик, из фанеры. Во втором ящике, под задним сиденьем, ячейки стоят прямо на пленке, края ее с тоководами подогнуты кверху, чтобы на них не опиралась батарея. Два сезона, полет нормальный.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#71494Повідомлення 13 груд 2018, 22:50 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
vpa писав(ла):
На Селене подкапотная батарея стоит на теплом коврике из ковровой ткани, в середине которой инфракрасная пленка, ячейки батареи в пластмассовой коробке, сам ящик, на дне которого лежит коврик, из фанеры. Во втором ящике, под задним сиденьем, ячейки стоят прямо на пленке, края ее с тоководами подогнуты кверху, чтобы на них не опиралась батарея. Два сезона, полет нормальный.

Не зрозумів? ІЧ обігрівач стоїть між ковриками? Значить він тоді гріє 50 на 50, що коврик в низ, що коврик вверх... Замкнути на корпус чи на батарею не замкне, але і віддача тепла в різні сторони та і передача тепла через коврик, а це теплоізоляттор теж сумнівна. Потрібно думаю прямий контакт ІЧ обігрівача з повітрям ящика батареї і щоб ніколи, ні в якому разі обігрівач не зміг торкатись самої батареї... А от де буде конденсат питання відкрите?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#71509Повідомлення 14 груд 2018, 10:35 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Думаю, греет 85% вверх, к батарее, и не более 15% вниз, через фанеру толщиной 15 мм. Больших морозов у нас не бывает, машина стоит в гараже, где, как правило, плюсовая температура, так что нормально. Если буду делать термостабилизацию для Евы, то использую только инфракрасную пленку с прокладкой из тонкого 1мм стеклотекстолита, с Селеной был первый опыт.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#71512Повідомлення 14 груд 2018, 13:03 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
vpa писав(ла):
Думаю, греет 85% вверх, к батарее, и не более 15% вниз, через фанеру толщиной 15 мм. Больших морозов у нас не бывает, машина стоит в гараже, где, как правило, плюсовая температура, так что нормально. Если буду делать термостабилизацию для Евы, то использую только инфракрасную пленку с прокладкой из тонкого 1мм стеклотекстолита, с Селеной был первый опыт.

Конденденсата нема в ящику? Може ще якийсь кулєр потрібно ставити, щоб сушило?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ева-3 Ni-Cd (Stalker_W)
#71514Повідомлення 14 груд 2018, 13:22 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Конденсата нет, он может образоваться на промерзающих, холодных стенках, фанера достаточно хороший теплоизолятор.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 122 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group