Поточний час: 18 квіт 2024, 21:45

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Ця тема закрита, Ви не можете редагувати і залишати повідомлення в ній.  [ Повідомлень: 43 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#71338Повідомлення 11 груд 2018, 18:43 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Продается Ситроен Берлинго электро , 2011 года выпуска .
В Украину завезен с батареей ZEBRA , однако долго батарея не прожила и была заменена на 64 консервы от ЛИФа .После непродолжительной эксплуатации с новой батареей , обнаружился дефект электропривода - внезапная непредсказуемая остановка . После выкл/вкл зажигания машина продолжает движение , как ни в чем не бывало . До следующего раза .
Владелец решил машину продать целиком либо по частям .
Стартовая цена 7500 долл.
Некоторые технические характеристики;
тип привода - асинхронный с жидкостным охлаждением ;
Тяговая батарея - 64 консервы от ЛИФа . схема соединения - 2Р32S , половина батареи находится в моторном отделении , половина в кузове , под перегородкой . Батарея снабжена БМС от Юры Логвина .
Зарядное устройство - однофазное , ограничено мощностью 6 кВт .(на блоках БЕННИНГ)
В наличии бензиновый отопитель . Кондиционера нет .
Подробные фото будут чуть позже .
Ситроен можно увидеть в начале видео





_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71339Повідомлення 11 груд 2018, 19:04 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Кілька запитань
1 Авто по паспорту пасажир . грузо-пасажир , вантажний?
2 64 консерви це 32 Квт*години ?
3 Який ресурс батарей реально ?
4 Пробіг ?
5 Як часто виникає проблема ?
6 Лікується просто вимкнули/ввімкнули запелення ? Чи й потанцювали 10 хвилин з бубном навколо авто?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71341Повідомлення 11 груд 2018, 19:15 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
По паспорту - грузовой ,
пробег реально не замеряли .
Реальную емкость не меряли, по моим прикидам должна быть не менее 80 %
Сначала проблема возникала оди раз в день , потом чаще .
Иногда просто вкл/выкл , а иногда приходится подождать .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71342Повідомлення 11 груд 2018, 19:23 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
1 Вже побачив що вантажний , але це видно на Вашому другому відео в Ютубі , десь на 4 хвилині
2 По ємності (паспортній батарей )-32 Квт*години ?
3 Орієнтовна вартість двигун+привід+контролер+батареї ?
4 Орієнтовна вартість ( просто з двох відео видно що Ви цим займаєтесь) перекидування комплекту п3 в Берлінго пасажир?

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71345Повідомлення 11 груд 2018, 19:42 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
По паспорту - 32 кВтч

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71351Повідомлення 11 груд 2018, 21:01 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Насколько реально побороть ошибку? Если возможность считывания ошибок?


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71359Повідомлення 11 груд 2018, 21:58 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Код ошибки А9. В документации к инвертору расшифровывается как Power fault. С большой вероятностью ошибка связана с энкодером. Либо теряется сигнал, либо неисправность самого энкодера. Это мое предположение и подтверждается информацией с зарубежных форумов.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71360Повідомлення 11 груд 2018, 22:03 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
контроллер - 500 долл.
двигатель - 500 долл.
батарея - 5500 долл.
Батарея продается в сборе , вместе с ящиками , БМС и силовыми контакторами (с функцией предзаряда конденсаторов контроллера ) .
По вопросам переделки - каникулы до весны .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71389Повідомлення 12 груд 2018, 08:54 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Вячеслав М писав(ла):
Владелец решил машину продать целиком либо по частям .
Стартовая цена 7500 долл.
......
контроллер - 500 долл.
двигатель - 500 долл.
батарея - 5500 долл.
Батарея продается в сборе , вместе с ящиками , БМС и силовыми контакторами (с функцией предзаряда конденсаторов контроллера ) .
По вопросам переделки - каникулы до весны .
:) :)
Вячеслав, не вбивайте біо-авто на корню... У Вас машина вищого класу з контролером/двигуном в рази потужнішим. без батарейки і з торгом виходить вже нижче 2000 8O
Будь це пасажир - вже б забрав без батарейок.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71391Повідомлення 12 груд 2018, 10:27 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 245 Подякували 123
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
Цена без батареи?
Фото?

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71415Повідомлення 12 груд 2018, 19:02 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Тут есть политический момент , прежде , чем продать автомобиль без батареи , сначала нужно продать батарею , по другому никак .
Фото будет через пару дней . Сейчас болею и на улицу не выхожу .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71587Повідомлення 15 груд 2018, 15:49 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Додаткові файли:
IMG_20181215_140453.jpg
IMG_20181215_140453.jpg [ 238.39 КБ | Переглядів: 7584 ]

Додаткові файли:
IMG_20181215_140606.jpg
IMG_20181215_140606.jpg [ 240.69 КБ | Переглядів: 7584 ]

Додаткові файли:
IMG_20181215_140155.jpg
IMG_20181215_140155.jpg [ 354.77 КБ | Переглядів: 7584 ]

Додаткові файли:
IMG_20181215_135236.jpg
IMG_20181215_135236.jpg [ 315.51 КБ | Переглядів: 7584 ]

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71747Повідомлення 18 груд 2018, 18:17 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Цена на электромобиль в сборе снижена.
Новая цена - 7000 долл.

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71768Повідомлення 19 груд 2018, 12:41 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 376 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Если будет продана АКБ, мотор, контроллер, :idee: буду первым на очереди на САМ автомобиль.
С уважением Александр. {O_0}

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
 
#71773Повідомлення 19 груд 2018, 14:48 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 245 Подякували 123
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
мотор родной?

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
 
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Ця тема закрита, Ви не можете редагувати і залишати повідомлення в ній.  [ Повідомлень: 43 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 17


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group