Поточний час: 29 бер 2024, 13:40

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 20 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
#72327Повідомлення 29 груд 2018, 10:00 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Что конкретно интересует? Сама ручка или механизм в двигателе? У меня всё на машине, но ещё есть какие то фотки.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72328Повідомлення 29 груд 2018, 10:34 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 33 Подякували 15
Мій електротранспорт: Renault Kangoo ZE
Olaff писав(ла):
Что конкретно интересует? Сама ручка или механизм в двигателе? У меня всё на машине, но ещё есть какие то фотки.

На двигателе рычажок переключения с креплением троса. А кулиса номинально стандартная.

_________________
Монтаж охранной сигнализации, видеонаблюдения https://gvardia-s.dp.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72337Повідомлення 29 груд 2018, 14:32 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Единственная функция этого рычажка -это механически блокировать редуктор на "паркинге". Там внутри специальный рычаг с зубом блокирует корпус дифференциала относительно картера двигателя. Фото самого механизма у меня нет, есть фото редуктора с дифференциалом. Крупные прямоугольные зубья как раз для паркинга.
Додаткові файли:
DSC_5562.jpg
DSC_5562.jpg [ 101.62 КБ | Переглядів: 2515 ]

Додаткові файли:
DSC_5563.jpg
DSC_5563.jpg [ 112.7 КБ | Переглядів: 2515 ]

Додаткові файли:
Схема двигателя.jpg
Схема двигателя.jpg [ 253.07 КБ | Переглядів: 2515 ]

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72338Повідомлення 29 груд 2018, 14:35 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Біла Церква
Дякував (ла) 44 Подякували 82
Мій електротранспорт: Citroen Berlingo
Чи Ви не до кінця розібралися, чи я не розумію...
Там же немає ніякого перемикання передач.
І задній хід там не вмикається!
Той ричажок лише для вмикання парковочного гальма, чи як воно там називається, поправте.
А задній хід там же вмикається електронно, зміною полярності напруги на котушці збудження.

_________________
Акуми - гібрид:Nissan Leaf + Winston ->
Nissan Leaf + Volt ->
Nissan Leaf + Kona
Пробіг - 90К км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72346Повідомлення 29 груд 2018, 17:33 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 33 Подякували 15
Мій електротранспорт: Renault Kangoo ZE
А я себе представлял механическое включение задней передачи. Думал, что кнопочный реверс только на Саксах.

_________________
Монтаж охранной сигнализации, видеонаблюдения https://gvardia-s.dp.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 20 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 11


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group