Поточний час: 20 квіт 2024, 04:01

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець повинен у першому ж пості чітко вказати, що продається, повні технічні характеристики, ціну, по можливості фото. У назві теми має бути коротка назва товару. Теми з назвою типу "Продам шикарний варіант" будуть відразу видаляться з попередженням автора. Обговорення бажано проводити у технічному розділі форуму за адресою http://electroavtosam.com.ua/forums/viewforum.php?f=29


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 53 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#72469Повідомлення 01 січ 2019, 17:10 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
В моєму саме так і не тільки в моєму судячи по спілкуванню з власниками таких самих авто... Та і нового як би нічого бо в житті я таке зустрічав не один раз, а на сьогодні це вже майже на постійно там де є управління на безпечній напрузі, а це сьогодні і вчора найперша вимога ТБ... Навіть "утюг" вже майже так працює... Погоджуюсь не найкращий приклад....


Востаннє редагувалось Жарконя 01 січ 2019, 18:43, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72472Повідомлення 01 січ 2019, 18:29 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Если корпус к минусу не подключен, то какие к нему могут быть претензии? Что там в принципе можно искать?

Работаем относительно минуса батареи 12В.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72474Повідомлення 01 січ 2019, 19:02 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
ДядяВася писав(ла):
Если корпус к минусу не подключен, то какие к нему могут быть претензии? Что там в принципе можно искать?

Работаем относительно минуса батареи 12В.

Корпус на масі, а мінус окремим дротиком... Як вони повинні поспілкуватись між собою? А як плюс 12 вольт на датчик зробить коло через "контакт" датчика? От це і шукаю... Або на датчик повинен іти мінус і через контакти датчика продовжити коло, або датчик якийсь споживач- потенціометр і міняє опір для спрацювання блоку? Або блок десь перемкнув і дає 12 вольт плюсів? Але тоді повинне бути КЗ? Я заплутався!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72477Повідомлення 01 січ 2019, 19:36 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
Павло, а черный провод электронного блока звонится накоротко с корпусом вакуумного бачка?
Датчик разрежения (давления) представляет собой мембрану, с одной стороны соединенную с атмосферой, а с другой, с бачком, за мембраной находится микровыключатель (контакт). При изгибании мембраны под действием силы атмосферного давления, контакт замыкается или размыкается, давая команду на включение компрессора.

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72478Повідомлення 01 січ 2019, 22:38 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
vpa писав(ла):
Павло, а черный провод электронного блока звонится накоротко с корпусом вакуумного бачка?
Датчик разрежения (давления) представляет собой мембрану, с одной стороны соединенную с атмосферой, а с другой, с бачком, за мембраной находится микровыключатель (контакт). При изгибании мембраны под действием силы атмосферного давления, контакт замыкается или размыкается, давая команду на включение компрессора.
Ніяк не звониться чорний з блоку, взагалі ніякий з блоку не звониться ні на корпус ні між собою... Та вбиває мене питання зв'язку датчика з блоком... Блок в ізоляції, покрашений якимось пластиком і хто прозвонював чорний блока на масу, що так стверджують, як на схемі? Сам блок не міг мати контакту з масою по крайній мірі мій крашений, можливо в когось голий алюміній? Але голий алюміній на залізо кузова це гальванопара? І як це розуміти??? Може мій мікровимикач окислений бо він міняє опір при викручувані чи закручуванні прижимної гайки в середині датчика? Він не розбирається, а закатаний як банка з помідорами. Контак розмикається завдяки розрідженню чи вакууму, а не сили АТ. При АТ він замкнутий... Якось так....


Востаннє редагувалось Жарконя 01 січ 2019, 22:56, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72480Повідомлення 01 січ 2019, 22:52 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
На Еве-3, как и на всех остальных авто "минус" 12-вольтового аккумулятора подключен к корпусу.
На вакуумном усилителе Евы корпус ресивера должен быть прикручен к корпусу электромобиля.
Корпус электроники вакуумного усилителя электрически вообще ни к чему не подключен. Поэтому по схеме в него заходит отдельная масса по чёрному проводу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72482Повідомлення 01 січ 2019, 23:01 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
Stalker_W писав(ла):
На Еве-3, как и на всех остальных авто "минус" 12-вольтового аккумулятора подключен к корпусу.
На вакуумном усилителе Евы корпус ресивера должен быть прикручен к корпусу электромобиля.
Корпус электроники вакуумного усилителя электрически вообще ни к чему не подключен. Поэтому по схеме в него заходит отдельная масса по чёрному проводу.

Ну, да . Всё просто в ДВУХ соснах. И в ЕВЕ-4. Корпус ресивера соединяем с черным проводом коробочки :maul: Осталось накачать воздух, чтоб замкнул датчик.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72483Повідомлення 01 січ 2019, 23:03 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
При чем тут корпус? Уже ж выяснили, что на корпус машины ничего не подключено.

Может такая схема поможет?


Додаткові файли:
Pompa (1).jpg
Pompa (1).jpg [ 44.13 КБ | Переглядів: 5013 ]

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72484Повідомлення 01 січ 2019, 23:20 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Stalker_W писав(ла):
На Еве-3, как и на всех остальных авто "минус" 12-вольтового аккумулятора подключен к корпусу.
На вакуумном усилителе Евы корпус ресивера должен быть прикручен к корпусу электромобиля.
Корпус электроники вакуумного усилителя электрически вообще ни к чему не подключен. Поэтому по схеме в него заходит отдельная масса по чёрному проводу.

Ну ось... Я зняв блок, звоню і "мислю" та весь в догадках..... А де мінус під'єднується до маси? В мене чомусь через масу нічого не міряється... Через мінус все є і все працює окрім блока, тахометра і прикурювача, може ще чогось куди я ще не доліз? Якщо маса і мінус загальна то навіщо мінус йде кругом окремим дротом хоч в зад, хоч вперед? Щось воно не те все рівно....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72485Повідомлення 01 січ 2019, 23:25 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
На Еве-3, как и на всех остальных авто "минус" 12-вольтового аккумулятора подключен к корпусу.
На вакуумном усилителе Евы корпус ресивера должен быть прикручен к корпусу электромобиля.
Корпус электроники вакуумного усилителя электрически вообще ни к чему не подключен. Поэтому по схеме в него заходит отдельная масса по чёрному проводу.

Ну ось... Я зняв блок, звоню і "мислю" та весь в догадках..... А де мінус під'єднується до маси? В мене чомусь через масу нічого не міряється... Через мінус все є і все працює окрім блока, тахометра і прикурювача, може ще чогось куди я ще не доліз? Якщо маса і мінус загальна то навіщо мінус йде кругом окремим дротом хоч в зад, хоч вперед?

Да не будет минус мерится, пока датчик не замкнет. Сделаны, как Вам сказали , и всё должно корректно заработать ( если исправно)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72486Повідомлення 01 січ 2019, 23:35 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Додаткові файли:
схема вакуум тормоза Ева3.jpg
схема вакуум тормоза Ева3.jpg [ 61.73 КБ | Переглядів: 5011 ]
ДядяВася писав(ла):
При чем тут корпус? Уже ж выяснили, что на корпус машины ничего не подключено.

Может такая схема поможет?
Ну ось від виробника... Мінус і маса задіяні разом, а на датчик зелено -червоний, або іншими словами плюс... В мене через масу не міряється, а через мінус так як на схемі тільки не працює....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72487Повідомлення 01 січ 2019, 23:38 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Сашик писав(ла):
Жарконя писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
На Еве-3, как и на всех остальных авто "минус" 12-вольтового аккумулятора подключен к корпусу.
На вакуумном усилителе Евы корпус ресивера должен быть прикручен к корпусу электромобиля.
Корпус электроники вакуумного усилителя электрически вообще ни к чему не подключен. Поэтому по схеме в него заходит отдельная масса по чёрному проводу.

Ну ось... Я зняв блок, звоню і "мислю" та весь в догадках..... А де мінус під'єднується до маси? В мене чомусь через масу нічого не міряється... Через мінус все є і все працює окрім блока, тахометра і прикурювача, може ще чогось куди я ще не доліз? Якщо маса і мінус загальна то навіщо мінус йде кругом окремим дротом хоч в зад, хоч вперед?

Да не будет минус мерится, пока датчик не замкнет. Сделаны, как Вам сказали , и всё должно корректно заработать ( если исправно)

Датчик завжди замкнутий, розмикається після розрідження...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72489Повідомлення 01 січ 2019, 23:46 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
Жарконя писав(ла):
Додаткові файли:
схема вакуум тормоза Ева3.jpg
ДядяВася писав(ла):
При чем тут корпус? Уже ж выяснили, что на корпус машины ничего не подключено.

Может такая схема поможет?
Ну ось від виробника... Мінус і маса задіяні разом, а на датчик зелено -червоний, або іншими словами плюс... В мене через масу не міряється, а через мінус так як на схемі тільки не працює....

Зеленокрасный - это сигнальный провод. На него ничего подавать не надо. На нем должен меняться потенциал в зависимости от состояния датчика в ресивера (замкнут или нет). Не забудьте корпус ресивера соединить , как указано по схеме.
И ещё. Проверьте разъёмы, они низкого качества- вроде соединены, а по факту контакта нет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72491Повідомлення 02 січ 2019, 00:00 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Жарконя писав(ла):
...а на датчик зелено -червоний, або іншими словами плюс...

Да не плюс это, а состояние датчика снимается!

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#72493Повідомлення 02 січ 2019, 00:37 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 39 Подякували 22
Мій електротранспорт: Leaf, Заря-Дельта
Хочу електротранспорт: Tesla
ДядяВася писав(ла):
Жарконя писав(ла):
...а на датчик зелено -червоний, або іншими словами плюс...

Да не плюс это, а состояние датчика снимается!

По ходу человек ушатал электронику подавая напругу на датчик, думая , что это элемент Пельтье.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 53 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 0


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group