Поточний час: 28 бер 2024, 13:01

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 40 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т
#73665Повідомлення 24 січ 2019, 10:30 
Site Admin
Аватара користувача
В мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Уже неоднократно писалось, что свинец был невыгоден, даже когда стоил дешевле лития.
А гелевые дороже обычных СКА. Может имеются в виду не гелевые, а AGM?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т
#73666Повідомлення 24 січ 2019, 11:39 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Kez писав(ла):
Про б\у акумулятори зрозумів.
Тобто гелеві можна брати, але не б\у?

К сожалению не поняли. Свинец не подходит ни по ТТХ ни по цене для ЭМ. Тем более умирает свинец от такой эксплуатации очень быстро.

Даже нового на 100Ач Вы получите 50-60Ач в таком режиме в лучшем случаи!!!

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т
#73667Повідомлення 24 січ 2019, 12:13 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 182 Подякували 58
Мій електротранспорт: VW T2, 74
Про гелевые забудьте, раз и навсегда. В батарею нужно будет положить сразу 5-6 тыс долл.

Я проехал 50000км и вернул 5000 долл. Почему я не мог этого повторить перевозя грузы?
Идея отличная, сам страдаю такой, НО
1. Стартовые инвестиции, все равно, в 10-12 т. долл.
2. Только максимальное качество и надежность (никакиж ДС-ов, никакого свинца)
3. Подходящие режимы езды и паузы.

Общая схема уже пройдена Вячеславом М на Богдане, для 6 тонн веса. Напомню, два куртиса, два ас мотора, кпп, большая батарейка и зарядка.
На сегодня возможны и другие варианты.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т
#73668Повідомлення 24 січ 2019, 12:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Свинец прежде всего не подойдет потому что 20квтч будет весить ТОННУ.
А самый тяжелый литий ниже 200кг.
И как уже заметили остальные, свинец с учетом ресурса в разы дороже лития.
Нельзя за дешево построить тяжелый электротранспорт, это утопия.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т
#73684Повідомлення 24 січ 2019, 21:20 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 0 Подякували 1
Хочу електротранспорт: електробус
Потрібно довгий транспорт для перевезення легких але великогабаритних конструкцій (3м довжина, 2м висота).
Ні про яку окупність на рівні дизельного буса не може бути і мови, це я розумію. Просто хочу електричний бус, з багатьох суто особистих міркувань.
Даною темою я хочу зрозуміти вартість проекту, його окупність мене не цікавить.

Стосовно акумуляторів:
тобто "гелеві" це теж "свинцеві"?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т Фіат Дукато
#73686Повідомлення 24 січ 2019, 21:36 
Site Admin
Аватара користувача
В мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Да, гелевые тоже свинец.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т
#73687Повідомлення 24 січ 2019, 21:43 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 239 Подякували 116
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
Kez писав(ла):
Потрібно довгий транспорт для перевезення легких але великогабаритних конструкцій (3м довжина, 2м висота).
Ні про яку окупність на рівні дизельного буса не може бути і мови, це я розумію. Просто хочу електричний бус, з багатьох суто особистих міркувань.
Даною темою я хочу зрозуміти вартість проекту, його окупність мене не цікавить.

Стосовно акумуляторів:
тобто "гелеві" це теж "свинцеві"?

Ну для 3м длины и 2 высоты врятли хватит Дукато L2H2, нужен L3H3 - а он значительно больше Т5. И расход электричества также будет значительно больше, а исходя их этого либо зарядка будет долгой, либо стоимость зарядного устройства значительно выше. За батарею вообще молчим.
в 10-12к денег врятли впишетесь. скорее к 15к

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т Фіат Дукато
#73691Повідомлення 24 січ 2019, 22:24 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Kez,

щоб мати уявлення які мають бути ТТХ, подивiться (перед)серійні буси автовиробників:



Тобто, має бути привiд +- 100кВт i батарейка 35+ кВтгод.

-дві батарейки вольта мк1-мк2 4-6
-двигун від ліфа +-0.5
-перехідна плита кпп +-кількасот
-контролер 1+
-зарядка +-0.5
-дріб'язки 1+
-робота ??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т Фіат Дукато
#73692Повідомлення 24 січ 2019, 22:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 36 Подякували 153
Kez писав(ла):
Бажаний інтервал між зарядками 60 км. Потрібно буде рушати на підйомах.

Якщо дивитись на бажаний пробіг то це суто міський транспорт, на яку максимальну швидкість Ви розраховуєте ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т Фіат Дукато
#73704Повідомлення 25 січ 2019, 10:29 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Для Фиат Дукато с КПП .
АИР132М8 Славянка ,- 800
Куртис 1239 , -1500 - 2700 ,
АКБ Вольт - 2шт - 4000
ЗУ 3,5 - 22 кВт - 500 - 700
+ все остальное .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т Фіат Дукато
#73706Повідомлення 25 січ 2019, 13:09 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Як варіант:
Контролер від Григорія - 1500$
Мотор з Leaf або Слов'янка - 500-800$
Батареї з форуму - 30 кВт*год = 3300 або 4800$ lg батареї.
Перехідна плита - 150
Зарядний пристрій - 2000$
+20% на інші витрати

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т Фіат Дукато
#73713Повідомлення 25 січ 2019, 16:45 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
Kez писав(ла):
Просто хочу електричний бус, з багатьох суто особистих міркувань.

Kez писав(ла):
його окупність мене не цікавить

...для меня вообще не понятны мотивы таких желаний!? Как супер-интересный проект - маловероятно, ибо ничего интересного (по технике имею ввиду) не вижу.
Как что-то неординарное в плане конструкции/дизайна и т.п. - тоже нет.
Что-же тогда?! Как говорит молодёжь - в чём прикол?! Поделитесь, если не секрет...просто праздное любопытство :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т
#73714Повідомлення 25 січ 2019, 16:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Kez писав(ла):
Потрібно довгий транспорт для перевезення легких але великогабаритних конструкцій (3м довжина, 2м висота).
Ні про яку окупність на рівні дизельного буса не може бути і мови, це я розумію. Просто хочу електричний бус, з багатьох суто особистих міркувань.
Даною темою я хочу зрозуміти вартість проекту, його окупність мене не цікавить.

Стосовно акумуляторів:
тобто "гелеві" це теж "свинцеві"?

Думаю все уважаемые специалисты откликнувшиеся на ваш пост заслуживают знать из за каких "Особистих миркувань " готов пойти пересичний Украинец на подобную авантюру.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т Фіат Дукато
#73721Повідомлення 25 січ 2019, 18:14 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 542 Подякували 441
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Кстати действительно что возить то ?
Если груз легкий.
Может есть решения обойтись малой кровью.
Особенно если ему крыша не нужна то появляются безграничные возможности.
От прицепов до добротных легковушек ставить им на крышу.

Тут все придирались что транспорт коммерческий.
Под этим термином сразу вырисовывается некий "трассовик " аки дальнобойная фура покоряющий тысячи километров
и останавливающийся только на ремонт,сон и разгрузку.

Еще раз обращаю общее внимание на то что "не весь" коммерческий транспорт занят покорениием километров.
Многие часами стоят на разгрузках и загрузках при переездах квартир в пробках и прочее.
Селяне (по поводу спринтера который я рассчитывал) вообще выезжают и стоят весь день торгуют.
Как и газели лиц кавказкой национальности.
Кто-то из них задумывается о экономической эффективности их "коммерческого" транспорта.

И как рассчитывать такую эффективность? Ведь она завязана на самом факте приезда из точки А в точку Б.
Не в километрах и литрах а именно в факте приезда.
Если не приехал потерял деньги. (клиента,фрукты пропали сварились на солнце и прочее)

... Ладно думал на примерах раскидать да много букв понадобится.
Одним словом чтобы иметь некую уверенность в безотказности ДВС нужно немного переплатить а главное уверенности прибавится не на много.
(это я о старых авто)
Лучше "отдать" и спать спокойно. Эффективность и целесообразность тупо в малом количестве деталей.

ПС сам рассматривал как вариант дукатика. Старый квадратный по цене очень интересный.
Наверно очень сильно достает хозяев через изношенную ДВСку.
ИМХО Для малых пробегов лучше вложится в "ведро" и аккумы чем взять посредственную ДВСку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Розрахунок буса 3,5т Фіат Дукато
#73765Повідомлення 26 січ 2019, 19:49 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 0 Подякували 1
Хочу електротранспорт: електробус
Дякую за варіанти компоновок!
Є кілька питань:

*На запит "АКБ Вольта" гугл видає якийсь бренд свинцевих акумів. Щось не так...Уточніть будь-ласка як шукати.

*АИР - є офіційний сайт, модель двигуна. А для того щоб він став "Словянкою" його на доробку в Росію висилати треба?

Такий транспорт потрібен для транспортування сировини та продукції майстерні виробів з металу (меблі, декор, вантажні велосипеди, сходи, різне обладнання). Коли я закуповую сировину в мене металу як правило до тонни. Коли я їду на монтаж, то виробів кілограм на 100-300, але додаються інсрументи і ще 2 людей.
Це вже пройдений етап, потрібен саме такий бус а не щось інше.

Максимальна швидкість при мксимальному навантаженні (3,5т) - 50км\год.
На підйомах не можу сказати, мушу глянути скільки відсотків мають підйоми в моєму місті. Але рушати треба під найкрутішу доступну гору. Я собі так уявляю, що можна розрахувати усе на 3-ю передачу, а в критичних випадках рушати на 1-й.

Мотив дуже простий: Я хочу їздити на електротязі. За нею майбутнє. Я не хочу залишати за собою клуб диму і відпрацьоване масло. Електротяга ніколи не стане дешевшою, якщо ми зараз не купуватимем її за високою ціною. Це наш внесок в майбутнє.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 40 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group