Поточний час: 29 бер 2024, 15:21

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 119 ]  На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73916Повідомлення 29 січ 2019, 20:36 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Жарконя писав(ла):
А якщо між пластинами одного потенціалу розмістити пластини іншого металу, вийде гальванопара і зробить магнітне поле? Токи Фуко підуть на нагрів і на якіснішу роботу гальванопари,а може і повернуться в полі на своє місце? А їх там буде багато тих пар то можливо стоїть подумати? Часом всяка "бімба" в голову лізе...

Вы имеете в виду что при протикании тока в этой батарейке гальванической создасцо магнитное поле?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73921Повідомлення 29 січ 2019, 21:21 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Как думаете, если между пластинами магнитопровода напихать мусора - это улучшит его свойства, или ухудшит?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73939Повідомлення 30 січ 2019, 08:16 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Навіщо "мусор"? Інший метал чи феромагніт з іншим потенціалом від заліза. Можливо це і мара, але ж працює індукція в одну сторону то чому не думати як її розвернути в іншу, назад...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73940Повідомлення 30 січ 2019, 08:25 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Вадим писав(ла):
Вы имеете в виду что при протикании тока в этой батарейке гальванической создасцо магнитное поле?

Не думаю бо так воно і є, але не в двигуні з іншими полями. Як воно там себе поведе і чи не буде нівельоване сильнішим магнтним полем мені не відоме... Так просто думки в голос...


Востаннє редагувалось Жарконя 30 січ 2019, 15:39, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73942Повідомлення 30 січ 2019, 08:51 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Жарконя писав(ла):
ДядяВася писав(ла):
Как думаете, если между пластинами магнитопровода напихать мусора - это улучшит его свойства, или ухудшит?

Навіщо "мусор"? Інший метал чи феромагніт з іншим потенціалом від заліза. Можливо це і мара, але ж працює індукція в одну сторону то чому не думати як її розвернути в іншу, назад...

В данном случае, все, что портит магнитные свойства железа - мусор!
Поэтому, что б вы туда не запихнули - это будет мусор (или дорогой мусор :lol: )!

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73960Повідомлення 30 січ 2019, 15:51 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
В нашому випадку "мусор" це блукаючі токи, яких потрібно позбутись або повернути в стійло...Багато вже є версій приручити енергію ефіру... На мою думку рішення десь ходить поруч нас тільки ми ще не розумієм...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73972Повідомлення 30 січ 2019, 17:06 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Жарконя писав(ла):
...Багато вже є версій приручити енергію ефіру... ...

Что за зверь кЕФIР, он что дикий ?, версии (того..., этого... что Вы там имеете в виду) теоретические или практические?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73978Повідомлення 30 січ 2019, 19:29 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Жарконя, для кардинального решения любой проблемы нужны знание и опыт. Везение тоже важно, но рассчитывать только на него не стоит.

Поверьте, есть вполне рабочие способы решения этой проблемы. 100 процентного решения все равно нет, обычно решают по принципу - цена/необходимость.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73981Повідомлення 30 січ 2019, 22:25 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
Які такі робочі? По зменшенню такого явища чи підвищенню КПД? І "всьо"?....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73982Повідомлення 30 січ 2019, 22:28 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Может Жарконе хотя бы предупреждение дать? Ну сколько можно цитировать последнее сообщение...

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#73991Повідомлення 31 січ 2019, 01:52 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Цитирование поудалял. Согласен насчет предупреждения, и не только насчет цитирования.

Я вообще не понимаю, зачем я тут распинаюсь, пытаюсь что-то объяснить, растолковать, а выходит как об стенку горохом. :wallbash: Еще и обижаются потом.

Информации более чем достаточно, чтоб начать шевелить мозгами, и больше не задавать дурацких вопросов. Интернет же под рукой. Или в гугле забанили?
Жарконя, поинтересуйтесь для начала, что такое магнитная индукция (зачем она двигателю), и почему ее не надо путать с магнитной проницаемостью...

И вообще, на кой черт вам приспичило решать проблему потерь на больших оборотах? Она что, самая актуальная на сегодня? Посчитайте, сколько времени (в процентах) вы собираетесь крутить мотор на максималке, и сделайте вывод.
Например, если кто собирается на Тесле постоянно ездить с максимальной скоростью (экономно :lachtot: ), то его больше должна интересовать обтекаемость кузова (лобовое сопротивление), потому как от него потерь значительно больше, чем от мотора. :?

"всьо". :doh:

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#74011Повідомлення 31 січ 2019, 10:35 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
ДядюВасю достали, :D :D :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#74015Повідомлення 31 січ 2019, 11:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Надо создать тему "Вопросы от новичков и плохо разбирающихся в законах физики", и все эти детские вопросы (как задает Жарконя) просто переносить туда. Серьезные темы останутся без мусора, и потупить-поумничать народу будет где.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#74026Повідомлення 31 січ 2019, 12:19 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: м.Дубно, Рівненська обл.
Дякував (ла) 87 Подякували 9
Мій електротранспорт: evA 3 і якийсь єлектроскутер без назви 500вт. 36в.
ДядяВася писав(ла):
Жарконя, для кардинального решения любой проблемы нужны знание и опыт. Везение тоже важно, но рассчитывать только на него не стоит.

Поверьте, есть вполне рабочие способы решения этой проблемы. 100 процентного решения все равно нет, обычно решают по принципу - цена/необходимость.

Нема тому, що це не варте того поки що, а може і не варте взагалі. Пам'ятаю колись за боротьбу з реактивною енергією премії виписували. Але то не боротьба була, а крадіжка енергії в законний на той час спосіб, тупо конденсаторами забирали "наводку" перед трансформаторами тока. Економія доходила до 20%. Дисертації писали на цю тему "вчені".... Взагалі то токи Фуко корисні, а от індукція від них тормоз. Більшість контролю в провіднику завдяки цьому "паразитному" явищу. Так, що обмотати електродвигун по зовні і зняти все що там блукає по залізу не проблема, але не вигідно....Та є і такі електродвигуни...


Востаннє редагувалось Жарконя 31 січ 2019, 13:18, редаговано 3 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Экономичность Электропривода .
#74031Повідомлення 31 січ 2019, 12:52 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Говорили-балакали... :lol: :motz: :irre: :?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 119 ]              На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 16


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group