Поточний час: 28 квіт 2024, 00:49

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#74171Повідомлення 02 лют 2019, 08:42 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1123
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Очень правильный совет. Только я бы советовал брать емкость батареи в 2-2,5 раза больше от расчетной.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74188Повідомлення 02 лют 2019, 13:49 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Поделюсь и я своим опытом переделки и эксплуатации.Возникла необходимость в легком электротранспорте для старшего сына.(электромопед уже был,но вероломно захвачен женой :) ).В гараже стояла "Украина", на олх за месяц поиска был куплен б.у комплект (практически новый)"Велоракета" 500ватт 48в. в 28" колесе.Аккумы были куплены на распродаже у Лу4, узкие "прокладки" 27а.ч.Аккум собирал сам, ячейки, как по мне, идеально подходят для велосипедов. Корпус сделал сам. Сын ездит уже больше года, нареканий нет.батарея без бмс,была китайская,спалил, а от дрима не влазит.в общем пока эксплуатируем под периодическим контролем.Теперь по эксплуатации: после первой поездки на 25км по нашим "дорогам"поменял родную сидушку на мягкую с амортом. Моё мнение, ездить на таких велах быстрее 40км.ч не только не комфортно, но и опасно.сын с одной зарядки один раз, осенью проехал 72км и осталось ещё километров на 25. Средняя скорость по велокомпу вышла 38км.ч, а так в основном пробег 40км и ставит на зарядку.в ноль ни разу не разряжал.Если интересны подробности переделки и фото,стучитесь в личку,постараюсь разсказать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74233Повідомлення 02 лют 2019, 20:59 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Tokmaksity
Дякував (ла) 4 Подякували 33
Мій електротранспорт: ratBike
Много чего можно но у человека бюджет ограничен...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74261Повідомлення 03 лют 2019, 01:30 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
А как этот набор http://www.e-bike.com.ua/elektronabory- ... ct_id=2147
Только выдержит ли рама.
или этот http://www.e-bike.com.ua/elektronabory- ... uct_id=945
+ аккумулятор можно собрать хороший.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74618Повідомлення 10 лют 2019, 22:33 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Примажусь до чужої теми ,я новенький тут, теж хочу простий електро вел. трохи почитав і на ютубах все переглянув .Теоретично майже все зрозуміло а практично взагалі 0 .Перше і основне запитання до шановних господарів електро велів -як сильно відрізняється прямоприводний 600-800 ватний по тязі від редукторного 350ват і редукторного 500 ват якщо напруга у всіх 36вольт.Цікавить це тому що село все на пагорбах і ще тому що прямопривідне рідше обслуговується а 36вольт щоб зрозуміти хоть щось бо для простого вела вже старий і ледачий а авто дороге в експлуатації для пенсіонера.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74657Повідомлення 11 лют 2019, 11:38 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
По ваших пагорбах у мене при 60В струм вперся в максимальні 22А і не ворушився, при швидкості приблизно 10-15км. От і прикиньте потрібну пікову потужність.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74679Повідомлення 11 лют 2019, 14:29 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Leon29 писав(ла):
По ваших пагорбах у мене при 60В струм вперся в максимальні 22А і не ворушився, при швидкості приблизно 10-15км. От і прикиньте потрібну пікову потужність.
Вольти я ще якось сприймаю і розумію бо в розетці має бути 220 а авто акомулятор має видавати майже 14 вольт ,ампери в моєму розумінні пов'язані з зварювальним апаратом :D тому вимагаю перекладача.Переведіть будьласка все в вати чи кіловати бо по витраченій енергії я 0.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74686Повідомлення 11 лют 2019, 15:21 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
60*22=1320Вт. Тобто потужність була в піку при підйомі на гору 1320Вт або 1,32 кіловата.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74687Повідомлення 11 лют 2019, 15:44 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1123
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
60В x 22А = 1,32 кВт.
Мощность бывает номинальной, максимальной, и пиковой. Эта скорей максимальная.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74690Повідомлення 11 лют 2019, 18:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Leon29 писав(ла):
60*22=1320Вт. Тобто потужність була в піку при підйомі на гору 1320Вт або 1,32 кіловата.
Значить прямопривідний на 6оо ват буде майже достатньо ?Трохи допомогти ногами і виїде кругом?
Думав 350 вт редукторний та неможу зрозуміти цінову політику цього моторчика ,з одного краю продають за2500приблизно а з іншого втричі дорожче .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74696Повідомлення 11 лют 2019, 20:07 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
У меня переулок не асфальтированный градусов семь подъём и метров двести длинной велосипед "украина",заднее моторколесо прямоприводное меня (107кг) вытягивает без помощи педалей, но я думаю, что по постоянным буграм будет грется. Если вам по прямой больше времени ездить, то прямоприводное пойдёт,а если пересечёнка то лучше редукторное. Редукторное лучше брать новое, шестерни это расходник и перед продажей б.у. мотора наврядли будут менять на новое.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74697Повідомлення 11 лют 2019, 20:28 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
За редукторне я вже зрозумів що тільки нове і мінімум 350 ват і 36-48 вольт та чомусь мене тягне до прямопривідного і тут виникає питання -чи сильно впливає на вело його вага і скільки ват ваше колесо і кількість ампер в акумі.Якщо є опис вашого вела то ткніть де.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74707Повідомлення 11 лют 2019, 22:12 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Та описывать сильно и не чего,чуть писал в этой теме viewtopic.php?f=46&t=2155.мой зелёный. Покупал комплект б.у почти новый.правда прищлось переспицевать,была не правильная спицовка и лопались спицы.сейчас уже сын разменял вторую тысячу.на зиму смастырил подогрев батареи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74709Повідомлення 11 лют 2019, 22:36 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
карабас. б. писав(ла):
Примажусь до чужої теми...

Шановний карабас.б., я живу у м.Дніпро, в нас тут також місто на трьох пагорбах і на один з них щодня я заїжджав, коли їздив на роботу. Так от у мене встановлене редукторне мотор-колесо 350 Вт 36 В і на гору приходилося допомагати педалями але при цьому я не сильно напружувався і їхав зі швидкістю 18-20 км/год. Хочу звернути Вашу увагу на те, що редукторне мотор-колесо має вільний накат і, якщо сяде батарея, то ви зможете доїхати як на звичайному велосипеді, а от на прямоприводному колесі Вам при посадженій батареї прийдеться крутити педалі і за себе і за "братів наших живих, не живих і ненароджених".
З повагою, Олександр.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#74719Повідомлення 11 лют 2019, 23:46 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Потрібно порівняти крутні моменти редукторного і прямоприводного двигунів, а також ціни. А найкраще було б проїхатись щоб повноцінно відчути яка вона та електротяга.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 77


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group