Я за те, що електричний еквівалент велосипеду повинен бути і хай там буде обмеження в потужності і швидкості, але він повинен бути без реєстрації, без прав, без захисту і без страховки.
Відсутність прав не означає незнання ПДР, велосипедист і зараз повинен знати ПДР.6.7 Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього розділу.
З приводу захисного шолома є купа статтей, ось одна з них:
http://avk.org.ua/2014/05/velosypednyj-sholom-vdyahaty-chy-ne-vdyahaty/Вирізка звідти:
Ризик травми голови за мільйон годин:
Велосипедист – 0,41
Пішохід – 0,80
Автомобіліст – 0,46
Мотоцикліст – 7,66Реєстрація і страховка до безпеки відношення не мають.
Обмеження по швидкості.Я спеціально покатався на велосипеді типу "Україна" із GPS і наміряв, що я можу відносно легко їхати із швидкістю 20 км/год, а 30 км/год їхати можу короткочасно, бо швидко заморююся. Тому європейські норми в 25 км/год це максимальна довготривала швидкість середньостатистичного велосипедиста. І я вважаю що це прийнятне обмеження для електровелосипеда.
Обмеження по потужності.Якщо ми хочемо електричний еквівалент велосипеду, то треба взнати яку потужність може розвинути велосипедист.
Ось тут це питання розглянуте:
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=27&t=50856&start=90Там є таблиця:
І виходить, що у європейські норми взяли потужність приблизно таку яку може розвивати велосипедист.
Я подивився європейські велосипеди тут:
https://www.fahrrad-xxl.de/fahrraeder/e-bike/seite/7/?l=48&o=docscore І побачив, що в них немає велосипедів з мотор колесами, всі двигуни встроєні в каретку, а отже по крутному моменту вони суттєво виграватимуть, адже передача момента в них йтиме через швидкості. Тому думаю для мотор колеса треба хоч 350 Вт потужності.
З приводу ручки газу я не знаю, якщо це небезпечно то можливо можна і без неї.
Потужні електроскутера і електромотоцикли повинні прирівнюватися до відповідних з ДВЗ, але еквівалент велосипеда повинен також бути.