Поточний час: 28 бер 2024, 10:23

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 736 ]  На сторінку Пред.  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 50  Наступ.
Автор Повідомлення
#84549Повідомлення 10 черв 2019, 01:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Kbplug писав(ла):
Я за те, що електричний еквівалент велосипеду повинен бути і хай там буде обмеження в потужності і швидкості, але він повинен бути без реєстрації, без прав, без захисту і без страховки.

Відсутність прав не означає незнання ПДР, велосипедист і зараз повинен знати ПДР.
6.7 Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього розділу.

З приводу захисного шолома є купа статтей, ось одна з них: http://avk.org.ua/2014/05/velosypednyj-sholom-vdyahaty-chy-ne-vdyahaty/
Вирізка звідти:
Ризик травми голови за мільйон годин:
Велосипедист – 0,41
Пішохід – 0,80
Автомобіліст – 0,46
Мотоцикліст – 7,66


Реєстрація і страховка до безпеки відношення не мають.

Обмеження по швидкості.
Я спеціально покатався на велосипеді типу "Україна" із GPS і наміряв, що я можу відносно легко їхати із швидкістю 20 км/год, а 30 км/год їхати можу короткочасно, бо швидко заморююся. Тому європейські норми в 25 км/год це максимальна довготривала швидкість середньостатистичного велосипедиста. І я вважаю що це прийнятне обмеження для електровелосипеда.

Обмеження по потужності.
Якщо ми хочемо електричний еквівалент велосипеду, то треба взнати яку потужність може розвинути велосипедист.
Ось тут це питання розглянуте:http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=27&t=50856&start=90
Там є таблиця:
Зображення
І виходить, що у європейські норми взяли потужність приблизно таку яку може розвивати велосипедист.
Я подивився європейські велосипеди тут: https://www.fahrrad-xxl.de/fahrraeder/e-bike/seite/7/?l=48&o=docscore
І побачив, що в них немає велосипедів з мотор колесами, всі двигуни встроєні в каретку, а отже по крутному моменту вони суттєво виграватимуть, адже передача момента в них йтиме через швидкості. Тому думаю для мотор колеса треба хоч 350 Вт потужності.

З приводу ручки газу я не знаю, якщо це небезпечно то можливо можна і без неї.

Потужні електроскутера і електромотоцикли повинні прирівнюватися до відповідних з ДВЗ, але еквівалент велосипеда повинен також бути.

Для тих хто з темою знайомий переважно у теорії повторю - швидкість на дорозі повинна бути не меньша 40 км/ч інакше там робити нічого (рух з швидківстю нижче потоку фактично на стільки небезпечний, як і рух з більшою). А на рахунок шолома то це річ обов'язкова (маю з досвіда два випадки коли в одному наявність шолома врятувала в складній ситуації, а в іншому відсутність призвела до серьйозного трамвування фактично на пустому місці).
А якщо настроють велодоріжок настільки що можна буде усюди доїхати по ним не виїзжаючи на проїзжу частину, ось тоді і варто буде вести розмову про 25 км/ч, а поки що нам потрібно пристосовуватися до того оточення де передбачається використання електровелосипедів тобто до проїзжої частини.
Пс якось я на електробайку їхав на дачу і за мною не відставвючи на протязі понад 20км їхав шоссер (виключно на педалях) з швидкістю 45-50 км/г.... прокоментуйте як з такими будете боротися? ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84568Повідомлення 10 черв 2019, 09:05 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
lu4 писав(ла):
якось я на електробайку їхав на дачу і за мною не відставвючи на протязі понад 20км їхав шоссер (виключно на педалях) з швидкістю 45-50 км/г.... прокоментуйте як з такими будете боротися? ;)

Також зробити їм права, реєстрацію, страховку, обмеження 25км/г і вони самі вимруть :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84572Повідомлення 10 черв 2019, 09:33 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Цитата:
Для тих хто з темою знайомий переважно у теорії повторю - швидкість на дорозі повинна бути не меньша 40 км/ч інакше там робити нічого (рух з швидківстю нижче потоку фактично на стільки небезпечний, як і рух з більшою).
я немогу понять почему опасно и помеха для другого транспорта? У меня в 90х был скутер хонда лид сс, на нём выше 35км ехать уже не комфортно и на спидометре выше 40км.ч красная зона. Это уже потом научились "форсировать" и гонять выше 60. Если я еду 35 по краю дороги, кому я мешаю? Я естественно не имею ввиду автобаны .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84577Повідомлення 10 черв 2019, 09:49 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Kapral88 писав(ла):
Цитата:
Для тих хто з темою знайомий переважно у теорії повторю - швидкість на дорозі повинна бути не меньша 40 км/ч інакше там робити нічого (рух з швидківстю нижче потоку фактично на стільки небезпечний, як і рух з більшою).
я немогу понять почему опасно и помеха для другого транспорта? У меня в 90х был скутер хонда лид сс, на нём выше 35км ехать уже не комфортно и на спидометре выше 40км.ч красная зона. Это уже потом научились "форсировать" и гонять выше 60. Если я еду 35 по краю дороги, кому я мешаю? Я естественно не имею ввиду автобаны .

Всем!
Едут по трассе грузовики и автобусы- 60 км/ч минимум!, хорошо если 2 полосы в одну сторону есть а если одна то и притереть могут выдавить за пределы асфальтированого дорожного полотна.
Сознавайтесь сколько раз вы на своём скутере выезжали на трассу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84579Повідомлення 10 черв 2019, 11:19 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Цитата:
Сознавайтесь сколько раз вы на своём скутере выезжали на трассу
с 97г по 2000г летом ездил по ремонту тв, каждый день 15км туда, и столько же обратно.дорога между сёлами с двумя слепыми поворотами и одним затяжным спуском/подъёмом, две полосы.или в правилах запрещено передвигаться двухколёсному транспорту по ДОПам?Или вы считаете, что если скутер будет ехать 60км.ч, то его ни кто не будет обгонять?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84580Повідомлення 10 черв 2019, 11:22 
Не в мережі

Звідки: Лохвиця
Дякував (ла) 6 Подякували 16
Закон прийматиметься один для всієї України, а кожен питання бачить зі своєї колокольні, і якщо в Києві дійсно треба їздити в потоці машин, то в інших, менших населених пунктах можна так їздити, що й машин толком не бачитимеш. І якщо для того, щоб проїхати пару кілометрів в магазин треба з собою брати шолом перчатки, документи то це не діло.
Друге діло, що дійсно можливо велосипедистів не потрібно пускати на окремі ділянки доріг, так тут також не треба нічого вигадувати, все вже придумано ось вам знак:
Зображення
А якщо їхати зі швидкістю 40 км/год то це не рівень звичайного велосипеда, це рівень мопеда 50 см3, а для мопеда і мотоцикла вже інші вимоги.
Я думаю не потрібно вбивати клас велосипедів із за того, що в Києві мало велодоріжок, в селах їх взагалі немає і ніколи не буде, а вимоги і штрафи будуть такі ж як і в Києві.

lu4 писав(ла):
Пс якось я на електробайку їхав на дачу і за мною не відставвючи на протязі понад 20км їхав шоссер (виключно на педалях) з швидкістю 45-50 км/г.... прокоментуйте як з такими будете боротися?

Я не буду боротися, я не той хто бореться з велосипедистами, якщо вистачає здоров'я то хай їздять, може то спортсмен тренувався, або поспішав куди чоловік.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84590Повідомлення 10 черв 2019, 13:38 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Велодорожек даже в Запорожье нет, хотя город не маленький. И тут достаточно машин чтоб чувство самосохранения подсказывало одевать хотя бы шлем, что я и делаю. И да, тут иногда требуется кратковременно 50 км/ч скорость. В основном 40 км/ч вполне комфортная для электровелосипедиста. При скорости 40 км/ч велосипедных тормозов вполне хватает. Лучше всего защищает понимание конкретной ситуации на дороге, далеко не всегда и везде можно ехать быстро, иногда лучше вообще спешится и пройтись по пешеходной.

В меньших городах можно и медленее ехать, а в Киеве скорее всего требуется ехать быстро, в это могу поверить. Но я за то чтоб одевать защиту. На 50 км/ч нужен полнолицевой шлем и наколенники-налокотники

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84617Повідомлення 10 черв 2019, 19:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Kbplug писав(ла):
А якщо їхати зі швидкістю 40 км/год то це не рівень звичайного велосипеда, це рівень мопеда 50 см3, а для мопеда і мотоцикла вже інші вимоги.
Я думаю не потрібно вбивати клас велосипедів із за того, що в Києві мало велодоріжок, в селах їх взагалі немає і ніколи не буде, а вимоги і штрафи будуть такі ж як і в Києві.

lu4 писав(ла):
Пс якось я на електробайку їхав на дачу і за мною не відставвючи на протязі понад 20км їхав шоссер (виключно на педалях) з швидкістю 45-50 км/г.... прокоментуйте як з такими будете боротися?

Я не буду боротися, я не той хто бореться з велосипедистами, якщо вистачає здоров'я то хай їздять, може то спортсмен тренувався, або поспішав куди чоловік.

1. Зараз не 70-80 роки коли 50см мопеди карпати та рига більше 40 не їхали, на сьогодні 50 см це 6-8 кс та близько 60-70кмч тому на них права та регистрація зараз введені.
2. Шолом на дорозі обов'язковий (не ти так тебе (в мене одна знайома при невдалому заїзді на 5см бордюр на швидкості меньше 10 кмч приклалась головою, без шолому, до асфальту - 3 тижні реанімації - ледь жива залишилась, і навпаки завдяки шолому та добрим перчаткам в мене при відмові гальм та ударі о машину на швидкості 35 кмч та польоті у повітрі на 4 метри з приземленям на металевий відбійник - голвою у шоломі при цьому протаранив асфальт - крім незначних синців нічого), а перчатки можете не вдягати якщо Вам Ваших рук не шкода (в мене брат тиждень нічого в руки узяти не міг після приземлення на щебні на звичайному велі).
Пс запамьятайте тут зібрались люди багато з яких зможуть навіть при обмежені у 250Вт зробити такі електровелосипеди які зможуть, правда з педалюванням довготривало тримати 45+ кмч по рівному правда прийдеться пожертувати здатністю екстренно маневрувати та високоефективно гальмувати. А може і ні... ;)
Додаткові файли:
IMG-2561fc4d2e789934e761b6745ae70f81-V.jpg
IMG-2561fc4d2e789934e761b6745ae70f81-V.jpg [ 92.96 КБ | Переглядів: 9181 ]

:pfeif:
Доречі етікетка правда 100500 тільки треба добре розуміти що там написано... :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84619Повідомлення 10 черв 2019, 20:23 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Ответ для тех, кто за "страусиную политику - ничего не делать": только что остановили элеткросамокат и оформили два протокола:
Додаткові файли:
SOS1.jpg
SOS1.jpg [ 34.96 КБ | Переглядів: 9180 ]

Додаткові файли:
SOS2.jpg
SOS2.jpg [ 33.22 КБ | Переглядів: 9180 ]


P.S. Реклама - группа в Вайбере "Элеткро-автосам SOS" https://invite.viber.com/?g=sAwy8p8jZ0W ... mE&lang=ru


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84622Повідомлення 10 черв 2019, 20:27 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Голосование по мощности двигателя ничего толкового не дало. Мнения разделились на 3 одинаковых части. Фиксирую результат:
Электровелосипеды, моноколёса и прочее не должны иметь общую мощность более
350 Вт 26%
750 Вт 29%
1,5кВт 10%
3 кВт 35%

Есть предложения, как все 6 страниц текста форума привести к законопроекту, а потом уже его править/голосовать? Может Гугл-документом?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84628Повідомлення 10 черв 2019, 20:54 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Регистрация не нужна однозначно, это упростит совместное пользование транспортом (но потокает воровству) и не надо оплачивать всю бюрократию и мзду регистрации. А самодельщикам вообще крышка. Правила нужно знать обязательно. Если проходить курс обучения и получать типа права на велосипед, то нужно чтоб это было максимально просто и доступно. У кого есть права на любые другие категории, то или их защитывать или на основании их выдавать бумажку на велосипед. Лучше конечно отдельную бумажку, чтоб вдруг чего не лишили основных прав :) Мощность для Украины должна быть не менее 350Вт, так как в основном или плохие, или грунтовые дороги по которым на меньшей мощности невозможно ехать.
Но как получится, так получится, нам в этой стране не привыкать, как то выживем.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84667Повідомлення 11 черв 2019, 12:45 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Наверное нужно чуть почистить модеру тему и вернутся к конкретике.
1. Если и регистрация электро велов и скутеров, то только по месту райотдела или выездной сервисцентр.(у 90%пользователей батарейка на 30-40км максимум)
2.определится всё таки с квалификацией т.с.(электровел до 500ватт, от 500до 3000ватт мопед, скутер, свыше 3000- мотоцкл)
3. Обязательно указать, что для управления нужны права любой старшей категории.(для скутера например А-Д ,а для мота В-Д)
4. Регистрация самоделок с проверкой тех состояния.( я уже писал о техосмотре мотоциклов в советские времена силами райотдела,проверка световых приборов и тормозов.)
. Сделать переходной период для регистрации без документов и вин номеров.
P.S. ещё бы продумать пункт о безопасности батарей, для самоделок это важно. Но тогда могут запретить использование самодельных баток вообще.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84675Повідомлення 11 черв 2019, 15:25 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 27 Подякували 127
Мій електротранспорт: электробайк
... насчет безопасности батарей, на мой взгляд думаю, это излишне. Сложно эту безопасность проверить. Где гарантия, что "фирменная" батарея безопаснее? Обязать изготовителя иметь ISO 9000 ? Да и кроме батареи раз уж на то пошло, в электрике всё важно. Если уж какой-то тех осмотр будет, то можно и электрике внимание уделить. Но вполне хватит тормозов и внешних световых приборов... Давайте не усложнять.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84682Повідомлення 11 черв 2019, 16:16 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Kapral88 писав(ла):
3. Обязательно указать, что для управления нужны права любой старшей категории.(для скутера например А-Д ,а для мота В-Д)


Для скутера и А1 хватит, для мото от А.

С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84683Повідомлення 11 черв 2019, 16:18 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Так то оно так, только от этого уже не уйти. У нас уже неделю мариупольские кошмарят скутеристов-мопедистов, и начали уже электротранспорт давить. Вчера остановили знакомого на китайском 350ватном веле, требовали права и регистрацию.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 736 ]              На сторінку Пред.  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 50  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 1


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group