Поточний час: 20 квіт 2024, 06:28

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 20 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Ваттметр WLS-PVA400
#85535Повідомлення 21 черв 2019, 16:07 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
DeLike писав(ла):
Вадим, в Еве больше 80В ВВБ? Тогда получается снова минус бортовой сети имеет контакт с минусом ВВБ? :hilfe: :wallbash:
Т.е. минус ВВБ будет на кузове :irre: 8O
Додаткові файли:
WLS-PVA400.jpg

С уважением,
Александр.
Я поборов це примітивно
Мінус від ВВБ
Вимірювання напруги від плюса ВВБ
Живлення від плюса ВВБ через опір в 18КОм
Втрати від такого рішення як на мене мінімальні
10 мАмпер в квадраті помножити 18КОм=2Вати теплових втрат при вимкнутій підсвітці і 8 Ват при ввімкнутій(20мАмпер живлення).

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ваттметр WLS-PVA400
#85544Повідомлення 21 черв 2019, 19:59 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
8 ватт это уже очень хорошо нагретое сопротивление. Мне такое не нравится.
Поставил самодельное DC/DC c 120 на 12 вольт.

При ремонте винницкого элеткрогрузовика вообще ставил DC/DC 12-12 вольт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ваттметр WLS-PVA400
#85548Повідомлення 21 черв 2019, 20:24 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
1 Мені треба було опустити з 180В(Єва5) до 80-тобто 100Вольт мінімум ,я прийняв рішення опустити трошечки більше , тому й вибрав опір в 18КОм
2 Якщо опускати з 120 до наприклад 40 при 20 мАмперах - достатньо 4 КОм
3 Таким чином при ввімкненій підсвітці тепловтрати будуть
0,02А*0,02А*4000Ом=1,6 Вата, при вимкнутій 0,4Вт

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ваттметр WLS-PVA400
#85558Повідомлення 21 черв 2019, 21:46 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Stalker_W писав(ла):
Поставил самодельное DC/DC c 120 на 12 вольт.


То что в черной кенге было? :D

Stalker_W писав(ла):
При ремонте винницкого элеткрогрузовика вообще ставил DC/DC 12-12 вольт.


Какой мощности нужно dcdc 12-12v с гальванической развязкой? Можно и модель написать если есть ;)

П.С: Я думал о каком нить блоке питания, напр. от роутера, 90-250В АС (все равно там диодный мост стоит) и выход 9-15В х А...


С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Ваттметр WLS-PVA400
#85571Повідомлення 22 черв 2019, 06:08 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Ставил вот такое https://imrad.com.ua/ru/p6au-1212elf


А с чёрной Кенги пошло под разборку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 20 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group