faynuy писав(ла):
Так воно працює бо так запрограмовано, і взагалі, вам тих 150 копійкових ват грає роль?
Я б болт на таке забив...менше програмуйте а більше їздіть
А якщо грає, тоді подивіться на інші параметри, і перевірте їх правильність, починаючи з зажаття 2 кнопок після включення і до с14 і л-параметр якщо він у вас є. Можливо у вас контроллер перепаяний,погано запрограмований або модифікований ....або не дружить з дисплейом
Стараюсь багато їздити тільки 1000 км наїздив за півтори місяці, решта параметрів вірно ввів включно з параметром P1=86 (передаточне число 4.3 помножити на кількість магнітів 20). Вирішив дослідити як працює параметр С5 але мабуть традиційно труднощі китайського перекладу...
Наприклад з додаткових косяків на які натрапляю зі своєю вдачею: Хотів поставити собі лівий PAS датчик KT-V12L під герметичний роз'єм але такого не було, продали зі звичайним і в подарунок обрізок герметичного роз'єму. Думаю припаяю... В інтернеті найшов такий опис
Також на
сайті в описі:
черный - корпус
коричневый - питание +5В
желтый - управляющий сигнал
Припаяв герметичний штекер до датчика PAS все згідно опису і не працює, думав що в параметрах дисплея що не так. Перевірив різні комбінації та й безрезультатно. Після багатостраждальних мук виявилось, що
Жовтий колір +5 вольт,
коричневий сигнальний, добре що хоч чорний колір земля збігався з описом... Таке враження, що продавани спеціально плутають опис щоб звертались до них в послугах збірки велосипеда...