Поточний час: 28 бер 2024, 13:09

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 15 ] 
Автор Повідомлення
#88539Повідомлення 15 серп 2019, 13:34 
Не в мережі

Звідки: Лохвиця
Дякував (ла) 6 Подякували 16
Добрий день. Поділіться досвідом використання синусного контроллера з редукторним моторколесом невеликої потужності 350-500Вт (в мене MXUS FX15) ЧИ виправдана така конфігурація? На скільки тихіше працює мотор?
Мій старий контроллер затік водою і згорів, поки що я його відремонтувати не зміг. Я купив дешевий контроллер на ОЛХ підключив - двигун почав сильно гудіти і з'явилися сильні вібрації, причину то я знайшов і відремонтував ( не було живлення 5В на датчики Хола, заводський брак пайки) Та поки возився з цим контроллером задумався про синусний.

Порекомендуйте доступний і відносно недорогий синусний контроллер.
Сам я знайшов ось такі варіанти:
https://ru.aliexpress.com/item/32961946 ... 3c009hlyfW
https://ru.aliexpress.com/item/32945185 ... 3c009hlyfW


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#88542Повідомлення 15 серп 2019, 14:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
По первой ссылке удобный хороший контроллер. Кабелем водонепроницаемым длиной 1 м на 9 ножек запастись стоит. В комплекте его может не быть.
Зато подключение очень простое и надежное,кабели не получится перепутать или подключить не так. В сильные ливни попадал,ехал вброд по лесным лужам по каретку,мыл со всей проводкой велосипед под душем с шампунем. Доволен что взял герметичную водоупорную систему кабелей с позолоченными контактами,системой управления и контроллера,хотя и пришлось заплатить немалые деньги за комплект.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#88587Повідомлення 16 серп 2019, 07:22 
Не в мережі

Звідки: Лохвиця
Дякував (ла) 6 Подякували 16
Den Tumanov У вас такий самий контроллер? Як його перестроїти на 18А, без екрана він буде працювати?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106348Повідомлення 08 черв 2020, 21:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Щоб тему не створювати спитаю тут. Придбав контроллер KUNTENG KT48ZWSRD-WKL1F LCD 15A під герметичний роз'єм. Також до нього перехідник, який з 8-ми pin робить два розєма датчика гальм, газ, та 5-ти піновий роз'єм екрана.
В дисплеї LCD8h плоский роз'єм, вирішив переробити його на круглий герметичний. В просторах інтернета є розпіновка розємів.

Зображення

Коли підключив дисплей згідно кольорів проводів, вирішив провірити тестером чи співпадає розпіновка з схемами які вказані в інтернеті. Як виявилось в 5-ти піновому роз'ємі всі проводи не співпадають. Чорний (земля) який на всіх роз'ємах спільний розташований на місці жовтого... (Зсув всіх контактів порадіусу на один пін)

Це брак перехідника чи є їх різновидності, чи просто помилка в схемі яку всі інтернетмагазини копіюють??? Можливо є в когось схема 8-pin розєма чи фото розібраного контроллера???

Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106486Повідомлення 11 черв 2020, 10:44 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Після довгих пошуків таки знайшов розпіновку розєма 8-pin папа (5-ти піновий розєм у схемі яку інтернет магазини перепощують не вірно промаркований...) Дивно що до цих пір ніхто з тим питанням не парився...

Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106487Повідомлення 11 черв 2020, 10:46 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
А зачем париться, если встает такая проблема то проще вскрыть контр и прозвонить что куда )) чем гадать что там китаец нагородил

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106488Повідомлення 11 черв 2020, 10:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
thunder_blade писав(ла):
А зачем париться, если встает такая проблема то проще вскрыть контр и прозвонить что куда )) чем гадать что там китаец нагородил

Герметично зібраний контролер шкода ковиряти, та й втрата гарантії... Якщо не задумуватись і зібрати то все б запрацювало, але маю гіркий досвід з компютерними блоками живлення chieftec. Два блока живлення одного виробника а розпіновка зйомних кабелів виявилась різною. Положив я їх в одну коробку перепутались, але в голову не могло прийти, що виробник змінює свої ж стандарти. В результаті жосткий диск задимівся...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106490Повідомлення 11 черв 2020, 10:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Насчет герметичности вы на это сильно не рассчитывайте ))) китайцы мажут для галочки герметик.....

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109374Повідомлення 17 серп 2020, 22:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Нарешті зібрав електровелосипед з саморобною збіркою акумулятора на базі елементів boston swing та BMS Daly. Виникло таке філософське питання, при зарядці акумулятора його треба виймати з контролера (KUNTENG KT48ZWSRD LCD 15A) чи достатньо вимкнути кнопкою з екранчика LCD-8 ???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#109377Повідомлення 18 серп 2020, 01:07 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
взагалі то нічого не треба виймати і відключати....для чого? в мене наприклад коли я заряджаю батек то всье включено, навіть лсд3 можна включити...і дивитися на напругу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#111203Повідомлення 05 жовт 2020, 14:58 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Контроллер KUNTENG KT48ZWSRD LCD 15A експлуатується з двигуном Mxus XF08С При максимальному навантаженні з повністю зарядженою батареєю до 54.6 вольт на дисплеї відображається потужність 590-600 ват. Вирішив заради цікавості знизити його потужність параметром С5, але при зміні параметру з десяти на 9-ть чи 8-м максимальна потужність при розгоні зростає до 650-670 ват. Пробував С5 виставляти на 03 потужність знизилась до 550. Очікував зниження потужності в два рази, що не так??

Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#111205Повідомлення 05 жовт 2020, 16:58 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Ioan85 писав(ла):
, що не так??
А у вас ваттметр як вимірює імпульсну потужність? Почитайте що таке «TRUE RMS» може в цьму причина https://va-rus.ru/polyeznaya-informatsi ... e-truerms/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#111211Повідомлення 05 жовт 2020, 19:36 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Leon29 писав(ла):
А у вас ваттметр як вимірює імпульсну потужність? Почитайте що таке «TRUE RMS» може в цьму причина https://va-rus.ru/polyeznaya-informatsi ... e-truerms/
Ватметр встроєний в екран KT-LCD8
який призначений до того ж контроллера, без поняття який принцип виміру.

Вдалось дослідним шляхом встановити, що параметр С5=06 в точності відповідає параметру С5=10. Параметри від 07 до 09 збільшують потужність приблизно на 80 Ват, параметри 05-до 03 занижують потужність до 180 ват


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#111263Повідомлення 06 жовт 2020, 20:04 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
Так воно працює бо так запрограмовано, і взагалі, вам тих 150 копійкових ват грає роль?
Я б болт на таке забив...менше програмуйте а більше їздіть {!_!} А якщо грає, тоді подивіться на інші параметри, і перевірте їх правильність, починаючи з зажаття 2 кнопок після включення і до с14 і л-параметр якщо він у вас є. Можливо у вас контроллер перепаяний,погано запрограмований або модифікований ....або не дружить з дисплейом


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#111272Повідомлення 06 жовт 2020, 22:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
faynuy писав(ла):
Так воно працює бо так запрограмовано, і взагалі, вам тих 150 копійкових ват грає роль?
Я б болт на таке забив...менше програмуйте а більше їздіть {!_!} А якщо грає, тоді подивіться на інші параметри, і перевірте їх правильність, починаючи з зажаття 2 кнопок після включення і до с14 і л-параметр якщо він у вас є. Можливо у вас контроллер перепаяний,погано запрограмований або модифікований ....або не дружить з дисплейом
Зображення

Стараюсь багато їздити тільки 1000 км наїздив за півтори місяці, решта параметрів вірно ввів включно з параметром P1=86 (передаточне число 4.3 помножити на кількість магнітів 20). Вирішив дослідити як працює параметр С5 але мабуть традиційно труднощі китайського перекладу...

Наприклад з додаткових косяків на які натрапляю зі своєю вдачею: Хотів поставити собі лівий PAS датчик KT-V12L під герметичний роз'єм але такого не було, продали зі звичайним і в подарунок обрізок герметичного роз'єму. Думаю припаяю... В інтернеті найшов такий опис
Зображення

Також на сайті в описі:
черный  -  корпус
коричневый - питание +5В
желтый - управляющий сигнал

Припаяв герметичний штекер до датчика PAS все згідно опису і не працює, думав що в параметрах дисплея що не так. Перевірив різні комбінації та й безрезультатно. Після багатостраждальних мук виявилось, що Жовтий колір +5 вольт, коричневий сигнальний, добре що хоч чорний колір земля збігався з описом... Таке враження, що продавани спеціально плутають опис щоб звертались до них в послугах збірки велосипеда...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 15 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group