Поточний час: 28 бер 2024, 10:44

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 122 ]  На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Представляюсь по случаю прибытия.
#89099Повідомлення 25 серп 2019, 20:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Доброго здоровячка, шановне панство.

Мене звати Дмитро, мені 42 роки і я інженер...
Звучить якось неоднозначно, так? ;) Ну та й біс з ним - хай звучить, як звучить.

Читаю цей форум досить давно (кілька років - то точно), а от зараз вирішив таки зареєструватися.

Спершу - трохи про себе. Як я вже казав, я інженер. Інженер-електронік. Працюю в галузі вже більше 20 років. За цей час змінив три чи чотири місця роботи, пройшов сходами від "молодшого помічника розмотувальника проводів" до "начальника сектора АСКТП" в СКБ досить відомого в вузьких колах підприємства.

Зараз (крайні три роки) я фрілансер (ага... "третя стадія"...). Так склалося, що зарплатня в КБ перестала влаштовувати, та й відрядження, чесно кажучи, були більш приємні, коли мені було 25 і коли я не мав сімї. Та й, відверто кажучи, на посаді "нач. сектора" я досяг своєї "стелі". Можна було або борсатися на тому ж місці, як в болоті, або йти "по головах". Ні того, ні іншого я робити не захотів.

Чому я тут? Відповідь банальна. Я хочу возити моїх дітей в школу (40 км щодня) і при цьому не платити

40км х 0.1л/км х 30грн/л = 120 грн щодня.

Ще я хочу час від часу їздити до обласного центру (Живу за містом. 80 км в обидва боки). "час від часу" - це десь раз-два на тиждень.
І не платити при цьому 240 грн щоразу.

Решту часу машина мені не потрібна... хоча - брешу. Потрібна майже кожного другого дня - поїхати за 10 км (в обидва боки) за цигарками/пивом-хлібом-цукерками дітям в найближчий магазин.

Тобто, середній добовий пробіг в мене виходить близько 50-60 км, при цьому найбільша відстать за одну поїздку становить трохи менше 100 км.
Про перевозку вантажів, певна річ, мова не йде, як і про поїздки в погоду, коли "багнюка по пороги" - для того в мене є УАЗ-469 на "вояках".

Здавалося б, що "НіссанЛіф" був би "препаратом вибору", але...
Я ніколи не куплю "НісанЛіф". Нема вже того азарту, як в юності, нема вже того запалу. Я заробляю якісь гроші щомісяця, і їх вистачає, щоб не думати про їжу, одяг, певні розваги тощо; вистачає, щоб відкласти трохи "на потім".

Але напружуватися і рвати жили, щоб заробити на "Ліф"... Не хочу. Так сам як і не хочу відкладати на ньго рік чи два "потрошки". "Зона комфорту", хай би її. Моя зона комфорту - це робити свою роботу (розробка електроніки), бути з родиною, час від часу робити якісь електронні поробки "для дому" і "для душі" та бавитися з залізом іноді.

Ну і, власне кажучи, для чого я все це писав.

Хочу взяти "жигуля-класику" (я й так міняю їх ледь не щороку: на УАЗі багато не поїздиш, бо жере, як свиня помиї, а по тих дорогах, що я їжжу - "жигуль" не живе більше року. У всякому разі, не живе без значних в порівнянні з його ціною вкладень), втулити туди один або два серієсника від "балканкару", зробити ШІМ-контролер, а потім потроху доставляти батареї.

Так, "жигуль" не найкращий вибір з будь-якої точки зору, але... Він ЕКСТРЕМАЛЬНО дешевий буде в моїх умовах (в межі - купивши "Жигуля" з живим кузовом і продавши двигун і коробку, я залишуся в "плюсі"). І я його знаю (в першу чергу - залізо і ходовку).

Як я бачу цей процес? По-перше, досить повільно. Рік? Два? Може три?

По-друге - досить "нераціонально" з економічної точки зору (хоча... дивлячись з якого боку дивитися). Всі схемотехнічні рішення (стосується силової електроніки) будуть мати не меті, по-перше, найвищу ефективність, по-друге - надійність і по-третє - масштабованість.
Тобто, якщо переді мною буде вибір: "купити одразу батарею за 1000 доларів і потратити для неї ще 1000 доларів на електроніку" або "купити батарею на 100 доларів, зробити електроніку на 200 доларів, а потім масштабувати, а зараз - аби тільки по двору проїахало" - я виберу друге, хай навіть воно в довготривалій перспективі буде й дорожчим.

Ну і по-третє.... біс його зна, як воно буде "по-третє". Може, я ще пару років подумаю, та й "забю" на все це. Може - надумаю робити щось "з нуля" (маю на увазі шасі). Може - .... та що там загадувати.

Загалом, відтепер буду епізодично зявлятися тут, висловлювати розумні (або ні) думки і питати розумних (або ні) поради.

За цим - хай нам всім щастить.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89167Повідомлення 27 серп 2019, 07:29 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 565 Подякували 251
Мій електротранспорт: Таврия
Тут на электрожигулях никто не ездит, будете первым, утрете всем нос.

_________________
автопробег на электричестве 39000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89180Повідомлення 27 серп 2019, 12:42 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Та не знаю, не знаю.
Як тут кажут - "балакають тисячі, починають робити десякти, а їздять - одиниці". Поки що я серед тисяч, що очевидно...
Можливо, заведу десь тему в якомусь розділі і буду потроху показувати, що в мене виходить (спершу, і досить довго, то будуть виключно теоретичні викладки стосовно електроніки. Потім, можливо, й до практики дійде).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89181Повідомлення 27 серп 2019, 12:58 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Добро пожаловать, Юрий! Спасибо, утешил! - НАШ человек !
......О Жигулях -классике: - далеко не лучший вариант: Очень ржавеющая кузовщина, трудное к переварке шасси, неэкономичная трансмиссия КПП и ГП, Ненадёжные шар опоры - наверно потому и нет ИХ -ЭЛЕКТРИЧЕСКИХ..........
..... Сам то я, "УЖЕ ЗАВЯЗАЛ"- ( девятый десяток) , но , если б скинуть десяток,
.......... , делал бы МикроАвтобус, с нержавеющей рамой , как у Электры 2 , но, площадью крыши ~ 10 м. кв., и кузовщиной из ячеистого карбоната, , с не тяжёлой - неперегруженной токами аккум. батареей + 10 м кв СП. ..................
......Такой себе параллелепипед - немаленький, но ~ не более 800 кг , без дизайнерских излишеств, Но , обязательно. с возможностью " чисто солнечной "езды, от "СП"-со скоростью 20 кмч , пока солнце светит. .......Что такое технически реально, , некоторых, уже убедил.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89185Повідомлення 27 серп 2019, 13:11 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Михалич, якщо Ваше останнє повідомлення мені, то я Дмитро, з Вашого дозволу ;)

Жигулі-класика -- та знаю я. І про "гниючість", і про "ломучість", і про передок (у самого на ходу нижню опору колись вирвало, дякувати пластиліновим запчастинам), але... Дешеві вони для мене виходять (ну, так складається ;) ). Власне кажучи, сама дешева залізяка, яку ще умовно можна назвати "машиною", зі значним відривом від конкурентів.

Стосовно трансмісії - хочу подумати про два ДС6.3 на одному валу і без коробки. Міст відрегулювати "як треба", а не "як вийде", нормальну синтетику туди - може, не все так погано буде?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89186Повідомлення 27 серп 2019, 13:24 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
СемикрилийВ. писав(ла):
Чому я тут? Відповідь банальна. Я хочу возити моїх дітей в школу (40 км щодня) і при цьому не платити

...посчитайте ещё раз экономику - может оказаться,что лучше
СемикрилийВ. писав(ла):
рвати жили, щоб заробити на "Ліф"
или
СемикрилийВ. писав(ла):
відкладати на ньго рік чи два "потрошки".

Шо-б оправдать вложения нужны пробеги 25-30тыс. в год. И то на это потребуется пару лет. Сейчас вы затрачиваете около тышши-полторы евро в год (на газу было-бы в половину). Минимальная емкость батареи (для нормального! передвижения) нужна хотя-бы 10кВтчас, а это уже полторы тышши зе. Я больше чем уверен,что меньше чем в три вы не уложитесь. Теперь к донору - если будете конвертировать жигуля,то надо приводить его в "божеский" вид - а это ещё не одна сотня...а то и тысяча - его-ж должно хватать не на год,а хотя-бы на пять... Плюс ко-всему сам процесс тоже продлится не день..и не месяц,а это тоже вам "в минус".
Короче арифметика здесь явно "без оптимизма" :D ...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89187Повідомлення 27 серп 2019, 13:27 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1067
СемикрилийВ. писав(ла):
дякувати пластиліновим запчастинам)

...это в меньшей степени. Неудачность конструкции и желание "ездить до последнего" - вот основные причины "выпадения шарика"...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89189Повідомлення 27 серп 2019, 13:32 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Дима, что вдвоём потяут , то факт. Но, к примеру, один "Костов 9", ВТРОЕ ЛЕГЧЕ 2х ДСов, и втрое мощнее, и вероятно экономичнее.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89190Повідомлення 27 серп 2019, 13:42 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Инженер писав(ла):
СемикрилийВ. писав(ла):
дякувати пластиліновим запчастинам)

...это в меньшей степени. Неудачность конструкции и желание "ездить до последнего" - вот основные причины "выпадения шарика"...
......................
Но , главная причина : ШАР работает в жестяной штампованной резаной сфере, НЕ НА СЖАТИЕ, как у всех нормальных, а НА ВЫРОВ ! , кстати, КОНУС -тоже.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89191Повідомлення 27 серп 2019, 14:10 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Инженер писав(ла):
СемикрилийВ. писав(ла):
дякувати пластиліновим запчастинам)

...это в меньшей степени. Неудачность конструкции и желание "ездить до последнего" - вот основные причины "выпадения шарика"...


Невдала конструкція - згоден на 101%.
Про "їздити до останнього" - тій опорі було, не збрехати, чи 1000 чи 2000 км. І брав не саму дешеву. І курво вирвало не в ямі, не на грунтовій дорозі -- на рівному місці на асфальті. Добре що їхав близько 60 км/год і ще добре, що таки асфальт рівний був і попутних-зустрічних не було. А то не писав би тут ;)
Потім дивилися - чашку саме перервало "по живому", а не "розкрило".

Михалыч писав(ла):
Дима, что вдвоём потяут , то факт. Но, к примеру, один "Костов 9", ВТРОЕ ЛЕГЧЕ 2х ДСов, и втрое мощнее, и вероятно экономичнее.


та ну, за таку ціну і з таким гемороєм з діставанням...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89204Повідомлення 27 серп 2019, 22:00 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
........Да, но " новый электромобиль" из догнивающей "копейки" и 2х моторов моего возраста, будет, в случае успеха , интересен только Вам, но, не факт, что, с учётом срока службы батареи, будет выгоднее исходного донора.................
......"Дешева рыбка - погана юшка".............. ....Если же дерзнёте на нечто БОЛЬШЕЕ,
то и интерес будет и у тех, кто мечтает о разработке КОНЦЕПТА. Тогда нашлись бы люди, и , кроме меня, готовые и сброситься , в порядке "народного инвестирования"


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89206Повідомлення 27 серп 2019, 22:40 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Михалыч писав(ла):
о разработке КОНЦЕПТА.

в селе , для того что бы детей в школу возить , или буряки с поля :D :D
Михалыч, спуститесь с под облаков , на землю :D
Автору пожелал бы сначала сесть за калькулятор , и все подробно просчитать.
Вполне может оказаться что электрожигуль никогда себя не окупит.
Лучше уж ГБО ставить , оно реально может окупиться

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89212Повідомлення 28 серп 2019, 06:58 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Цитата:
Хочу взяти "жигуля-класику" (я й так міняю їх ледь не щороку: на УАЗі багато не поїздиш, бо жере, як свиня помиї, а по тих дорогах, що я їжжу - "жигуль" не живе більше року. У всякому разі, не живе без значних в порівнянні з його ціною вкладень), втулити туди один або два серієсника від "балканкару", зробити ШІМ-контролер, а потім потроху доставляти батареї.
Когда то, года три назад, я начитавшись форумов, решил, что конвертировать дедов запорожец раз плюнуть.Был по дешёвке на металоприёмке куплен дс.3.6, найдена схема контроллера, в интернете присмотренна плида дюрали.Но реалии оказались не такие заоблачные. Пока я год витал в облаках и потихоньку собирал комплектующие, начали дешеветь электроавто.Потом оказалось, что ближайший нормальный станочный парк в 40км от меня, а толковых автомехаников у нас неостолось вообще.И самый главный аргумент, как вы правильно заметили, упал интузиазм и уже не очень хочется напрягаться.Поэтому, как заметили уважаемые форумчане, начните конвертацию с калькулятора, и вполне вероятно что "халявный" жигуль в течении 2 лет превратится в средненький лиф. И опять же вы видели в живую 2 дс.6.3? Это 160 кг весу от которого жига может и развалится. Я на данный момент на распутье:либо славута-таврия с комплектом от Алексея, либо добавить и взять готовое электроавто в районе 6-7к$.
P.S Не забывайте,ещё 2года назад гаишники с умилением смотрели на электротранспорт, а сейчас без официального оформления конвертации вы и за ворота не выедете.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89219Повідомлення 28 серп 2019, 08:00 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 565 Подякували 251
Мій електротранспорт: Таврия
Жигуль конвертировать проще, не нужна переходная плита и коробка, но батареек надо больше в 1.5-2 раза, чем для таврии или другого более легкого донора.

_________________
автопробег на электричестве 39000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Разрешите представиться:
#89228Повідомлення 28 серп 2019, 10:21 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Да, с жигулём чуть проще, но с дс.6.3 с родным мостом нужно для нормальной скорости напругу поднимать,да и с нормальным кузовом 3 копейки стоить не будет.проще славуту найти в хорошем состоянии.Ну а вообще уже кто то вроде начинал конвертировать жигуля.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 122 ]              На сторінку Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 15


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group