Поточний час: 28 бер 2024, 18:42

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 19 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
#89205Повідомлення 27 серп 2019, 22:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Доброго...ночі.
Може, хто порадить двигун постійного струму, "серієсник", 1-1.5 кВт довготривалої потужності, з можливістю перевантаження разів у два-три короткочасно, габаритами поменьше і "не за всі гроші"?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89208Повідомлення 27 серп 2019, 23:04 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Таких моторов полно. Это насосники, но : Машине до тонны, для езды 50кмч, надо ~ 2,5 -3 квт на колёсах . Тогда , на валу - 3 -4 квт, , но для старта и нестыдного разгона- втрое больше. Это если питание постоянным током; При импульсном питании от ШИМмодулятора, потерь больше, и не из-за сопротивления ключей или батареи, которые ~ половину времени работы мотора, вообще выключены.........
Но, из практики , неписанное правило: Вдвое более маломощному и лёгкому мотору, нужна вдвое, более тяжёлая батарея.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89216Повідомлення 28 серп 2019, 07:26 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
почему ж только насосники?
Например, Мотор 3дт31 - karabas на нём квадрик делал, перегружал и по вольтажу и по нагрузке многократно - норм. И цена на них как правило не кусачая.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89222Повідомлення 28 серп 2019, 08:39 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Хмельницький
Дякував (ла) 7 Подякували 149
Есть такой тяговый ДС1,5/4/11.Есть возможность перекомутации обмоток возбуждения на 2+2 и 1+1+1+1.


Додаткові файли:
IMG_20190828_093214.jpg
IMG_20190828_093214.jpg [ 88.07 КБ | Переглядів: 6807 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89223Повідомлення 28 серп 2019, 09:03 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Дякую за змістовні відповіді. Не буду повторюватися, десь уже писав тут про мої... не можу сказати "задумки", радше "мрії", бо не впевнений що руки дійдуть.

"машина до тони" - то буде суто утилітарний возик на мотоциклетних колесах і обємній рамі з профільної труби.

Кількість місць для сидіння - 2 (водій+1 пасажир).
Запас ходу - до 50 км при економічному режимі
Макс. швидкість - 60 км/год
Крейсерська швидкість - 40 км/год
Власна маса.... ну, не знаю. Не більше 400 кг, а там як вийде.
Привід - задній.
Двигуни - два, постійного струму, послідовного збудження.
Передача обертового моменту від двигунів на ведучі колеса - ланцюгова передача. Тобто, кожен двигун тягне своє колесо.
Тягова батарея - збірка з ліферів 32650

Виходячи з цього й шукаю щось не дуже важке і таке, що могло б витримати таку роботу протягом 40-60 хвилин з наступним охоложденням.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89227Повідомлення 28 серп 2019, 10:20 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 426 Подякували 100
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
здравствуйте! возможно такой подойдет?

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/elektr ... E9F0n.html

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89233Повідомлення 28 серп 2019, 12:11 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Дякую за пропозицію. Ну, з одного боку, здається, ДС1.5/4/11 вже є дві пропозиції :), і це добре. Але з іншого - 50 кг....
Більше схиляюся до 3дт31 поки що - вдвічі легший, як не як...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89243Повідомлення 28 серп 2019, 14:45 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 426 Подякували 100
Мій електротранспорт: Citroen Visa EV '85
по вашему запросу "суто утилітарний возик", имеет смысл найти мотороллер Муравей, переделать его в электро, например под мотор 1,5кВт и поставить легкую кабину...

_________________
Конверсия Ситроен Виза в электро: https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=3129


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89245Повідомлення 28 серп 2019, 14:58 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
d2max писав(ла):
по вашему запросу "суто утилітарний возик", имеет смысл найти мотороллер Муравей, переделать его в электро, например под мотор 1,5кВт и поставить легкую кабину...


Можливо, можливо... Проте, з Вашого дозволу, тема не про шасі, а про двигун, якщо Ви не заперечуєте.
В будь-якому разі -- дякую за висловлену думку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89263Повідомлення 28 серп 2019, 17:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
А шунтовой мотор!, если соединить паралельно все обмотки статора и использовать как стриесный , никто не думал ?
У него индуктивность обмоток выше , значит больше магнитный поток и меньше потребление .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89265Повідомлення 28 серп 2019, 17:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Але й струм якоря буде рівний струму через обмотки збудження, а вони, як би Ви їх не зєднували - високоомні. Так що струм якоря буде малий, потужність - ніяка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89269Повідомлення 28 серп 2019, 17:36 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Откуда Вы знаете , Вы что пробовали ? А Вы же лишь читатель а писателя который скажет Как соединять так что бы ток якоря был больше чем ток статора не знаете ?
Так вот; Батарейный будет равен а реактивный нет, тоесть будет гораздо больше чем у статора.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89271Повідомлення 28 серп 2019, 17:55 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Хм... ну, по-перше, є деякі речі, які не обовязково пробувати для того, щоб пізнати їх суть ;) (розумний зрозуміє ;) ;) ).
По-друге... давайте ще раз. За Вашим твердженням, в ПОСЛІДОВНО зєднаних елементах електричного кола будет РІЗНИЙ за значенням струм?... Саме струм, не напруга?...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89274Повідомлення 28 серп 2019, 18:03 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Вот видите Вы не внимательно читаете или вовсе не понимаете разницы между батарейным и реактивным токами, рано Вам ещё электротранспорт самому соберать :D
Когда выключается ШИМ-ом питание от источника, по обмоткам продолжает течь ток, ( если конечно всё правильно сделать) на якоре он будет больше...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89277Повідомлення 28 серп 2019, 18:14 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
можливо, я не правий, але в мене склалося враження, що дехто тут посилено святкує Успіння Богородиці з усіма невідємними атрибутами ;)

ось, може колись, згодом, знадобиться.
https://studopedia.com.ua/1_310929_posl ... -koli.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 19 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 50


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group