Поточний час: 19 квіт 2024, 13:25

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]  На сторінку Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Наступ.
Автор Повідомлення
#89464Повідомлення 31 серп 2019, 19:34 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Микроватт писав(ла):
Вадим писав(ла):
Где-то Я читал о очень большом токе ...., то есть индуктивность как бы не сразу появлялась ... :? Непомню уже где ...

Это у Irde, наверное. Второй том собрания сочинений.
Пока контроллер (правильный, не китайский) не включен и не разогрелся, индуктивность не существует.
Точно так же, пока деревья не качаются - ветра нет.

Успагойтесь :) Вам на подмогу пришёл Виталий и вытянул на свет божий обоснование Вашим предположениям ., слава отечественным амбициозным профессионалам которые перерыли тонны тех. литературы даже той что под грифом секретно , добытой при участии пром. шпиона .;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89467Повідомлення 31 серп 2019, 20:11 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Трохи зараз розкидаюся з поточню роботою, та почну ближче до ночі малювати "свій власний ШІМ контролер, з доміно та повіями (с)". Тут викладати, чи тему завести?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89468Повідомлення 31 серп 2019, 20:48 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Вы решили что то изобрести?
На всякий случай вот схема НЧ ШИМа
Додаткові файли:
538758130_w640_h640_cid1949889_pid380405937-54dc53be.jpg
538758130_w640_h640_cid1949889_pid380405937-54dc53be.jpg [ 169.29 КБ | Переглядів: 5265 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89469Повідомлення 31 серп 2019, 21:13 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Вадим, я вже переконався, що Ви дуже гарно вмієте гуглити (особливо про педальні машинки), але ж до гуглінгу ще й трохи розуміння треба...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89470Повідомлення 31 серп 2019, 21:44 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Вадим писав(ла):
Вы решили что то изобрести?
На всякий случай вот схема НЧ ШИМа

На всякий случай спросите у Irde: - правильная схема или нет? А то, публиковать что-то без его рецензии опрометчиво.
Но то что это не совсем ШИМ-контроллер, точнее совсем не ШИМ контроллер, даже я вам уверенно скажу.
Тут сложный вид модуляции, меняется и частота, и заполнение, это не ШИМ.
Отслеживает эта схема положение потенциометра, а не ток двигателя. Прямое регулирование без обратной связи.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89474Повідомлення 31 серп 2019, 22:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Тупо прямлкутники відрізняються від ШИМ, значно нижчою частотою, так як там Асинхрон то вони там біля 100Гц генерують спочатку, і для 6 секторів SVM то лише 300Гц на ключах.
А якщо буде потрібно круто розібратися з крутими шимами, звертайтесь
1 з 300 примірників у мене )


Додаткові файли:
IMG_20190831_221747.jpg
IMG_20190831_221747.jpg [ 210.88 КБ | Переглядів: 5250 ]
IMG_20190831_221437.jpg
IMG_20190831_221437.jpg [ 305.04 КБ | Переглядів: 5250 ]
IMG_20190831_221428.jpg
IMG_20190831_221428.jpg [ 277.47 КБ | Переглядів: 5250 ]

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89475Повідомлення 31 серп 2019, 22:22 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
SRMotor писав(ла):
Тупо прямлкутники відрізняються від ШИМ, значно нижчою частотою,

ШИМ и частота связаны друг с другом как "длинное" и "твердое". То-есть совершенно никак.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89476Повідомлення 31 серп 2019, 22:36 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Так і є. Але є одне але )
Коли мотор стоїть, і ви його починаєте шимити. З обмеженням струму і т і. По регулятору, чи просто по відсічці, є величезний шанс отримати купу надкоротких імпульсів, які спалять вам ключі. В сучасних драйверах використовують фільтри на CPLD і фільтрують їх, але це трохи компромісне рішення. Ключики легко переживуть перевантаження струмом у 5 разів (у відкритому стані) 5мс чи більше, якщо їх потім закрити плавно двохрівневим імпульсом. А на томуж струмі з Класичним ШИМ вони помруть за декілька закриттів і відкриттів . Тому є трохи нюансів. Звичайно то інший рівень. Але, те саме але. Все будується на втратах і прогнозоіаній температурі на кристалі. Доречі єдиний фільтр там , плівковий конденсатор , 3 по 100мкф (але в різних +/-) і акуму ті імпульси недуже шкодять, бо знав повторюсь, втрати і нагрів мінімальні за ті мілісекунди.

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89478Повідомлення 31 серп 2019, 22:46 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Честно признаюсь , Микроватт , я был лучшего мнения о ваших знаниях в силовой электронике .
Но меня больше удивляет даже не это.
А то что вы свое незнание маскируете фарсом и устраиваете театр абсурда.

У меня уже нет желания вести дискуссию, особенно когда оппоненту безразлична истина ,

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89480Повідомлення 31 серп 2019, 22:50 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
SRMotor писав(ла):
Так і є. Але є одне але )
є величезний шанс отримати купу надкоротких імпульсів, які спалять вам ключі.

Та хто зна... Для мене "надкороткий" десь 0.15-0.3 мкс. При 350 вольт на входi. Робоча частота 100-150 кГц.
Нiчого, ключi тримають, якщо схема розроблена не у гуртку юних електромобiлiстiв.
А "правильний контролер" таки вигора на 5 кГц? То, мабуть , доля його така.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89481Повідомлення 31 серп 2019, 22:55 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
150кГц то круто в перетворювачі. В моторах нема такого. А в перетворювачі нема роботи на КЗ як мотор стоїть. Зараз під такі частоти треба GAN ставити. 0 час відновлення, ніякого міллера ) -80% втрат на переключенні

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89482Повідомлення 31 серп 2019, 23:13 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
irde писав(ла):
Честно признаюсь , Микроватт , я был лучшего мнения о ваших знаниях в силовой электронике .
А то что вы свое незнание маскируете фарсом и устраиваете театр абсурда.

У меня уже нет желания вести дискуссию, особенно когда оппоненту безразлична истина ,

Честно говоря, когда дворник мне поясняет чем березовая метла лучше ивовой, то я слушаю его внимательно, могу задать вопросы, но не комментирую. Он - специалист!
Но когда он начинает мне пояснять про ШИМ и индуктивность, то мне его мнение о моей квалификации.... Сами понимаете.
Мои знания давно оценили люди соответствующего уровня. За свою жизнь я прошел около 300 зачетов, экзаменов, аттестаций.
Если чего не понимаю - не высовываюсь, стараюсь послушать других. Никогда не стыжусь сказать: вот этого я не знаю или не понимаю. Но что-то же я в своей профессии знаю твердо, как таблицу умножения.
Фарс? Ну а что я дворнику могу противопоставить на хамство? Только улыбку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89483Повідомлення 31 серп 2019, 23:21 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
SRMotor писав(ла):
150кГц то круто в перетворювачі. В моторах нема такого. А в перетворювачі нема роботи на КЗ як мотор стоїть.

Так импульсный источник без защиты от короткого замыкания - не источник. И ограничение мощности там обязательно.
Без этого, конечно, ведро силовых ключей нужно держать в запасе.
В моторах частота может быть пониже? Да, может быть. Динамические потери малы, это хорошо. Но все равно нужно обеспечивать гарантированный безопасный режим компонентов. Для этого минимум - понимать работу и назначение всех деталей схемы, а не бездумно копировать мусор из интернета.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89484Повідомлення 31 серп 2019, 23:21 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Если смотреть на интересные варианты, других способов управления мощностью, то можно например так
С ШИМ или отсечкой



Но если нет перегруза, то можно просто фазовыми методами. Ключам значительно легче, ток протекает в моменты перекрытия работы разных стоек, и если жесткие режимы поочереди падают на 4 ... 6 ключей, то можно значительно уменьшить их нагрев, и поднять допустимый ток.




А во взрослых системах даже драйвера имеют резонансные раскачки, что уменьшает потери на переключение. Но это оправдано при 200-300кГц в какомнить суперчарджере на 350кВт, или современных АВВ электронных трансформаторах на сотни кВт . Ведь круто вместо огромной подстанции просто ящик с 6кВ на 0.4кВ , медь дорогая, удешевляют ))


Додаткові файли:
received_1229045590598403.png
received_1229045590598403.png [ 37.61 КБ | Переглядів: 5240 ]

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89485Повідомлення 31 серп 2019, 23:25 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
А вобще неплохо прокачали тему Автомобиль без контроллера )))) :? Зайдет ктото почитать как попроще ))))

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]              На сторінку Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group