Поточний час: 26 квіт 2024, 10:43

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]  На сторінку Пред.  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Наступ.
Автор Повідомлення
#89570Повідомлення 01 вер 2019, 23:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
irde писав(ла):
СемикрилийВ. писав(ла):
ічого нового не відкрили, все давно вже підтвердж

ясен пень ,
Для того что бы открыть что то новое , нужны умные мозги.
Вам же хватило только на базовую модель , да и то куча косяков всплыла .
Смоделируйте полную цепь , как в настоящем контроллере .
С шунтом в фазной цепи , с быстродействующей МС триггера защиты , вот тогда это будет иметь смысл.
А то что вы сделали , это сферический конь в вакууме .

Да и в русле дискуссии , никто не отрицает импульсов в батарейной цепи , речь о том что они не запредельны , и их влияние на акк. гораздо меньше чем быстрая зарядка или Т*


Ірді, я тут новачок, як Ви знаєте, то ж не зовсім ще "проникся" місцевими правилами й духом. Та й витрачати свій час не те, що не стусується напряму тем, які мене цікавлять, не хочу.
То ж маю до Вас кілька питань.

Цитата:
Для того что бы открыть что то новое , нужны умные мозги.
Вам же хватило только на базовую модель , да и то куча косяков всплыла.


1 - скажіть, Ви з усіма співбесідниками дозволяєте собі таке хамське поводження, чи я чимось заслужив це в особливому, так би мовити, порядку?
2 - в реальному житті Ви поводите себе подібним чином, чи лише уявна безкарність в Інтернеті дозволяє Вам так висловлюватися?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89571Повідомлення 01 вер 2019, 23:34 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Місцева, і взагалі Інтернет туса, малює собі єдине правило. Стартап краш тест, навіть якщо не просять. Але то таке )

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89573Повідомлення 02 вер 2019, 00:07 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
СемикрилийВ. писав(ла):
Та й витрачати свій час не те, що не стусується напряму тем, які мене цікавлять, не хочу.

Со стороны это выглядит немного иначе , а именно ,
то что укладывается в ваши взгляды , вы этому время находите .
А то что разнится - вас не цикавыть , и на это вы свой час вытрачаты не хотите.
А объясняется этот факт , простым отсутствием достаточных знаний , когда элементарную схему вы еще в состоянии промоделировать , а вот посложнее - уже нет.

СемикрилийВ. писав(ла):
дозволяєте собі

Я дозволяю себе ровно столько , сколько вы меня провоцируете

СемикрилийВ. писав(ла):
в реальному житті

Да , я делаю замечания гадящим на тротуар собачникам , алкашам в детской песочнице , защищаю кондуктора от быдла в тролейбусе ,
......
А вы разве не поступаете так же ?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89575Повідомлення 02 вер 2019, 00:24 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Ірді, я не знаю, який Ви спеціаліст, але мені здається, що у Вас проблеми з усвідомленням прочитаного.
Якраз я й доводив камрадам, що "просте моделювання простих схем" дуже часто дає результат, далекий, а то й протилежний до істини.
Якщо Ви зробите над собою зусилля і спробуєте ще раз прочитат і, головне, зрозуміти мої пости (їх тут насправді небагато), то зрозумієте це.
Проте...у Вас, здається, проблеми з усвідомленням прочитаного.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89576Повідомлення 02 вер 2019, 01:10 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
irde писав(ла):

Да и в русле дискуссии , никто не отрицает импульсов в батарейной цепи ,

Ого! Уже не отрицает? И с чего вдруг это?
Мабуть, щось велике у лiсi здохло...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89592Повідомлення 02 вер 2019, 11:18 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 535
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Чи можна запустити електромобіль без контролера? - звичайно можна, але наскільки це буде доцільно та зручно.
Нова ідея упрвління для дискусій по принципу класичного авто. Замість зчеплення стоять потужні ключі, які комутують струм. Замість механічної коробки передач перекомутовуються скажемо обмотки двигуна. Двигун намотується з багатьма виводами з можливістю зміни швидкості обертання та моменту. Вижали зчеплення - живлення вимкнулось, перемкнули обмотки перемикачем (механічним, або електронним) відпустили зчеплення і поїхали далі. Можливо навіть це автоматизувати як працює коробка автомат. Можна додати ще поділ АКБ для більшого вибору швидкостей. Як в позашляховиках підвищені передачі, понижені передачі. Плавності ходу звичайно не буде і часто потрібно буде працювати або зчепленням, або передачами. Зато на трасі по прямій без ніяких шимів і перетворень енергії.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89597Повідомлення 02 вер 2019, 12:28 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Леон29, ну за всієї до Вас поваги - давайте і інших читачів поважати, ну?
Нащо переливати з пустого в порожнє одне й те саме багато-багатор раз?
Ця ж ідея тут уже висловлювалася не раз, і мною, здається, в тому числі.

Прийшли до очевидного висновку, що буде або занадто мало ступенів регулювання, або комутатор вийде такий, що щоб зробити його, то буде простіше зразу застрелитися... :? або зробити ШІМ-контролер 8O

Подібний підхід доцільний (у всякому разі - "був" доцільний) на, зокрема, залізничному транспорті, там де швидкість руху потягу на перегоні більш-менш стала і більш-менш регламентована графіком руху. Там так і зроблено - машиніст поступово "набирає ступені" і розганяє потяг.

А як Ви це в'являєте собі десь, скажімо, на Хрещатику?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89603Повідомлення 02 вер 2019, 13:20 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Так, начнем сначала.
Какая то мешанина вышла.
Можно сделать развертку тока в точках "А" и "Б" в пару периодов ШИМ (3 кГц. это кажись 300 мкс. если склероз меня не подводит)?

Обмотка двигателя работает по аналогии дросселя или трансформатора?

Микроватт, 200 А. обеспечат 100 параллельно соединенных электролитов даже скорее всего не Low ESR.

Я когда то делал ДС (на частоте около 15 кгц) на выходе с 50 А. током, закинул туда 25 штук обычных электролитов (получилось из расчета 2 А. на электролит) и трудилось оно месяцами (может и годами, судьба мне этих ДС неизвестна).

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89606Повідомлення 02 вер 2019, 13:48 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
танго писав(ла):
Так, начнем сначала.
Обмотка двигателя работает по аналогии дросселя или трансформатора?
Микроватт, 200 А. обеспечат 100 параллельно соединенных электролитов даже скорее всего не Low ESR.

Да, обмотка двигателя аналог дросселя. Но 5мГн на такой низкой частоте явно маловато.
Да, можно и 1000 конденсаторов поставить, не понимая зачем они нужны. Дурное дело оно всегда нехитрое.
Можно сто осциллограмм приводить и перепаивать ведро конденсаторов без толку.
Пока ясно не сформулировано для чего это делается - все это пустые хлопоты.
Цель этих трудов какая? Разгрузить батарею от импульсного потребления? Плавно регулировать момент двигателя? Его обороты? Еще что-то?
Если вернуться от бессистемных метаний к изначальной теме "привод без контроллера", то остается хорошо забытое старое - контакторы и последовательно- параллельная коммутация секций батареи. Как в цеховом электрокаре 6-12-24-48 вольт плюс реостат. Не блестяще, но работало.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89609Повідомлення 02 вер 2019, 13:55 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Жду осциллограмму, потом побалакаем.
5 мГн. это с движка постоянного тока 5 кВт. мощности на напряжение 220 В.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89612Повідомлення 02 вер 2019, 14:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
При заторможенном роторе(якоре) ток гораздо больше (статор как дроссель) , при вращении ротора реактивный ток (проходящий через диод) будет значительно меньше, из за встречной ЭДС, как это симулировать?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89614Повідомлення 02 вер 2019, 14:42 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Не знаю, вы специалисты в этой области, вы и разруливайте :ja: . Меня интересует это при старте движка.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89615Повідомлення 02 вер 2019, 15:20 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Вот в моем движке примерно так.
Только ток естественно ограничен ) и 2000А естественно невозможно )

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89616Повідомлення 02 вер 2019, 16:05 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Цитата:
"......крок иску́с мордю́к то́бешлак!!! (Дальше следует непереводимая игра слов с использованием местных идиоматических выражений.)....."

- из фильма "Бриллиантовая рука"



Нееее ребята, с этой китайской грамотой :doh: я не совладаю, жду нормальную осциллограмму.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89618Повідомлення 02 вер 2019, 16:11 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
танго писав(ла):
Жду осциллограмму, потом побалакаем.
5 мГн. это с движка постоянного тока 5 кВт. мощности на напряжение 220 В.

Ну, это 27 ампер для требуемых 5 кВт. И о чем еще тут балакать?
Что в результате моделирования узнать хочется? Осциллограмма? Что она покажет или подскажет?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]              На сторінку Пред.  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group