Поточний час: 28 бер 2024, 19:28

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]  На сторінку Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Наступ.
Автор Повідомлення
#89623Повідомлення 02 вер 2019, 16:55 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
Мой вопрос не флуд, а по теме : Можно ли вообще сделать контроллер из одних только транзисторов, включенных паралельно, без всяких генераторов импульсов, в которых я ничего не понимаю ? Всё дело в колличестве ? 500 допустим не выгодно, а 50 к примеру могу спаять и не дорого. Сколько нужно транзисторов, какой мощности, чтобы регулировать к примеру ток 300 ампер в линейном режиме ? И хрен с потерями, пусть будет печка на зиму.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89624Повідомлення 02 вер 2019, 16:59 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
И насколько я знаю из опыта, транзистор не греется в полностью закрытом, полностью открытом и слабо открытом состоянии, а греется больше всего в слегка закрытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89626Повідомлення 02 вер 2019, 17:05 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
sokol писав(ла):
Мой вопрос не флуд, а по теме : Можно ли вообще сделать контроллер из одних только транзисторов, включенных паралельно, без всяких генераторов импульсов, в которых я ничего не понимаю ? Сколько нужно транзисторов, какой мощности, чтобы регулировать к примеру ток 300 ампер в линейном режиме ?

Да можно, можно, но только нужно ли?
Проблема сильно усложняется тем, что вы не только в импульсах и транзисторах ничего не понимаете, но даже в законе Ома.
Покупайте все готовое ( не контроллеры, моторы, шестеренки, а тачки целиком) и внимательно пытайтесь понять инструкции по их эксплуатации. Это в обозримом будущем для вас все пока.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89627Повідомлення 02 вер 2019, 17:07 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Можно и без транзисторов вообще, просто поставить последовательно с мотором реостат с педалью чтобы этот реостат двигать.

Особенно зимой эффективно, сел, проехал к ближайшему магазину за продуктами, как раз от реостата и согрелся по дороге, потом обратно к дому и.......ставить автомобиль на подзарядку.

А слабооткрытый или слегка закрытый это не одно и то же?

Кстати, с титанатом лучше не связываться, а переключить пока что внимание на лифера, еще год, два и для электроавто будут готовы воздушно цинковые или подобные элементы. Они сейчас по плотности в разы превосходят литий и по стоимости дешевле чуть ли не пополам, но именно для электроавто ребята еще пыжаться чтобы их приладнаты.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89634Повідомлення 02 вер 2019, 18:01 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Ненадейтесь, никаких воздушно цинковых и других. скоро небудет. я невылезаю из конференций по акумам, у всех только лаб образцы и запрос на деньгми. 5-10 лет надо ждать.

на транзисторах не в ключевом режиме можно сделать разве что вентилятор , для обдува радиатора их же )

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89635Повідомлення 02 вер 2019, 18:34 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
СемикрилийВ. писав(ла):
Ця ж ідея тут уже висловлювалася не раз, і мною, здається, в тому числі.
Ви пропонували лише батарею ділити, а обмотки не пам"ятаю.
СемикрилийВ. писав(ла):
Прийшли до очевидного висновку, що буде або занадто мало ступенів регулювання, або комутатор вийде такий, що щоб зробити його, то буде простіше зразу застрелитися... :? або зробити ШІМ-контролер 8O
Подібний підхід доцільний (у всякому разі - "був" доцільний) на, зокрема, залізничному транспорті, там де швидкість руху потягу на перегоні більш-менш стала і більш-менш регламентована графіком руху. Там так і зроблено - машиніст поступово "набирає ступені" і розганяє потяг.
А як Ви це в'являєте собі десь, скажімо, на Хрещатику?

Ключі контролера якось комутують сотні ампер і нічого.
А в заторах ввімкнув повільну швидкість і працюєш електронним зчепленням, м"язи качаєш. Чуть під"їхав зупинився, чуть підїхав зупинився. Як на звичайному автомобілі.
І це не обов"язково вам втілювати в свою майбутню мрію, це лише ідея можливо і бредова а можливо і ні :)
Потрібно змоделювати в мініатюрі а далі буде видно :ja:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89636Повідомлення 02 вер 2019, 18:44 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Флуд... флуд на флудові їде і спамом поганяє....

Добро. Як казав Лесь наш Подеревянський, "ітогі подвєдьом"

П. "чи можна обійтися без ШІМ контролера?"
В. "так, можна. Для цього є кілька шляхів. Найбільш раціональний з точки зору ККД - комутувати двигуни послідовно-паралельно, комутувати обмотки збудження, комутувати секції батареї. Буде мати місце ступінчате регулювання швидкості, як в електричці. Якщо умови експлуатації ТЗ дозволають рухатися досить довгий час на кожному ступені регулювання, то буде досить енергоефективно"

П. "чи можна взяти 100500 транзисторів і обійтися без ШІМ-контролера?"
В. "можна. Загнати транзистори в активний режим, присрати до них радіатор розміром з каструлую - і вперед. В двох крайніх межах - транзистор повністю відкритий і транзистор повністю закритий (електроавто стоїть або пре, як німе) ККД буде прямувати до 100%. В середному випадку (транзистор відкритий на половину) потужність, що втрачається на транзисторі, буде рівна потужності, споживаній двигуном. При цьому ККД буде трохи менший за 50%.
Цей метод за своєю суттю абсолютно нічим не відрізняється від включення послідовно з двигуном регулюючого реостату, за виключенням того, що реостат будет коштувати три з половиною копійки, а збірка зі 100500 транзисторів - півтора відра золота"

П. "чи існують імпульси струму через двигун?"
В. "не знаю, чому це вас цікавить, але - ні, струм через двигун при правильно вибраній частоті ШІМу майже гладкий (пульсації не перевищують 5-10% від середнього струму). Це обумовлено самим характером навантаження (індуктвність. Струм через індуктивність не може змінюватися миттєво)"

П. "чи існують імпульси струму через батарею?"
В. "так. В залежності від схемотехніки ШІМ контролера, їх амплітуда може бути як в межах тих же 5-10 відсотків, так і сягати струму КЗ двигуна або струму "відсічки" контролера"

П. "Чи шкідливі іпмульси струму через батарею?"
В. "На мою думку, імпульси струму через батарю не шкідливі доти, доки їх амплітуда не перевищує припустимого короткочасного розрядного струму для даної батареї при тому, що їх інтеграл за деякий проміжок часу не перевищує припустимого тривалого струму через батарею. Але, ще раз наголошую, кожен раз треба уважно дивитися даташит на батарею та вивчати досвід її використання"

[i]П. "а правда, що напівзакритий транзистор гріється менше, ніж напіввідкритий? (мається на увазі, як я зрозумів, активний режим)"[/i]
В. "нагрів транзистора в активному режимі, коли ми виключаємо комутаційні втрати, визначається виключно двома величинами - струмом через транзистор та падінням напруги на його "колекторі-емітері" або "стокові-витокові", а саме добутком цих двох величий, який (добуток) являється електричною потужністю, що виділяється на цьому транзисторі і гріє його"

П. "де і які конденсатори треба ставити?"
В.
"1 - по входу ШІМ-контролера, біля батареї. Електроліт. Великий. З малим ESR (див. питання про імпульси струму через батарею)
2 - по входу ШІМ-контролера. Електроліт+плівка+(можливо) кераміка. Його покликання - "гасити" ВЧ коливання, що виникають внаслідок ненульової індуктивності зєднувальних кабелів між батареєю та контролеров.
3 - по виходу ШІМ-контролера. Див. 2
4 - як можна ближче між стоком і витоком (колектором і емітером) кожного транзистора. Плівка, кераміка, електроліт. Призначення - те ж. Гасити паразитні коливання, що виникають внаслідок паразитних же індуктивностей провідників. Взагалі, то що стоїть на транзисторах, називається снаббером і іноді (і досить часто) далеко не обмежується конденсаторами, а включає в себе RC, RCD та інші ланки, покликані зменшити паразитні коливання до рівня, нешкідливого для транзистора, і при цьому не мати монтсруозний розмір і не виділяти на собі пів-кіловата потужності. За великим рахунком, проектування снабберних кіл саме по собі досить нетривіальне завдання"
"

П. "ви неправі (варіанти - "це неможливо просимулювати симулятором", "я цього не розумію")"
В. "так, можливо я неправий. Жодна людина в світі не може знати все, і я буду вдячний Вам, якщо Ви доведете мені мою неправоту власними розрахунками, симуляціями (з наданням моделей в відкритий доступ), а ще краще - практичним прикладом з демонстрацією довтогривалої та надійної роботи Вашго контролера та осцилограм в характерних точках. І взагалі - проектування імпульсних джерел живлення, до яких відноситься ШІМ контролер - це ледь не одна з найскладніших задач в електроніці, нарівні з проектуванням потужних ВЧ-схем. Цьому можна вчитися все життя"

П. "а чому струм через індуктивність не може змінюватися стрибком? (чому напруга на ємності не може змінюватися стрибком і т. ін.)"
В. "вибачте, але, на мою думку, участь в даній дискусії передбачає якийсь базовий рівень підготовки опонентів. Зараз, в епоху інтернету, інформація стала як ніколи доступною. Будь ласка, витратьте частину свого часу не на флуд, а на вивчення хоча б основ. Дуже багато питань відпаде".

"П. (ті ж самі питання, задані повторно в хамській манері)"
В. Нажаль, формат форуму (загальнодоступний) та моє виховання не дозволяють мені сказати все те, що я хочу сказати. Тому - просто ідіть в сраку і не соромте себе. Ваші пости тут залишаються назавжди, і вам самим буде соромно, якщо згодом ви порозумнішаєте."

П. "а от я знаю, як зробити так, щоб було дуже просто, і в той же час дуже ефективно. То, що ви тут понаписували - це все фігня. Я знаю, як можна зробити краще."
В. "ми всі будемо дуже вдячні Вам, якщо Ви продемонструєте нам практичне втілення Ваших ідей. А поки що - див. попередню віпдповідь"


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89640Повідомлення 02 вер 2019, 19:24 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Мдаааа....тема сдулась.
Как всегда вопросы остались без ответов.
Все продолжает делаться дедовским способом наощупь....

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89644Повідомлення 02 вер 2019, 19:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Почитайте мій останній пост (не рахуючи цього). Там є всі відповіді для того, щоб робити не "як діди вчили, навпомацки". Сапієнті, як-то кажуть, сат.
Якщо не допоможе - перечитайте три передостанні відповіді.

В цій темі навіть серед флуду є всі дані для того, щоб зрозуміти, з чого треба почати вивчення.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89645Повідомлення 02 вер 2019, 19:59 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Это в мой адрес?

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89646Повідомлення 02 вер 2019, 20:01 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Почитайте правила форуму.

"при відповіді на останній пост не треба його цитувати, достатньо просто написати відповідь. Інакше це буде трактуватися як оверквоттінг".

Загалом, читати і розуміти написане - дуже корисна здібність.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89647Повідомлення 02 вер 2019, 20:04 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Согласен с каждым пунктом Семикрылова, Но, имея опыт, эксплуатации "Электры 1" с контакторным управлением ( в 91 -92 м году), хочу добавить: Подобная схема, из десятка пускателей , с контактами на 100-200а, промежуточными релюшками и цепочками задержек( во избежание) , не проще, а сложнее, и ненадёжнее, схемы с ШИМ контроллером . Да, ОНА может оказаться и более КПДшной, чем, с ШИМом.
Хотя виноват в этом не ШИМ у которго при включении импульса , КПД более 95% !
.................Но, в момент паузы(скважности) , когда и ключи ШИМа и батарея выключены, ТягМотор, питается от размагничивающегося магнитопровода (железа) этого мотора, в режиме дросселя. ....Но железо 50 -100герцовое, а несущая частота ШИМа 15 - 30 к.герц! Именно в момент пауз, КПД ШИМ контроллера резко падает.
..........Нет, это не означает, что надо отказываться от ШИМов; Скорее , зная природу этой утечки энергии, обойти её, подменив внутримоторное дросселирование, внешним дросселем , с магнитопроводом распылённого железа. ....У меня сейчас эффективный дроссель ~ 3кг. Но, с 20 - 30килограммовым, я был бы рекордсменом,
мира, по экономичности . Я так думаю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89649Повідомлення 02 вер 2019, 20:08 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
То Семикрылый:
по вашей цитате я догадываюсь откуда ветер дует.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89655Повідомлення 02 вер 2019, 21:37 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
танго писав(ла):
А слабооткрытый или слегка закрытый это не одно и то же?

Конечно нет. Слабооткрытый это почти закрытый, по нему течёт слабый ток, а слабозакрытый это почти открытый, ток очень большой, нагрев максимальный


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89656Повідомлення 02 вер 2019, 21:41 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
Микроватт писав(ла):
вы не только в импульсах и транзисторах ничего не понимаете, но даже в законе Ома

В том возрасте когда я знал закон ома вы азбуку проходили


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]              На сторінку Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 29


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group