Поточний час: 29 бер 2024, 12:03

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]  На сторінку Пред.  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Наступ.
Автор Повідомлення
#89704Повідомлення 03 вер 2019, 13:28 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Сокол, не обращай внимания на дядь, которые не могут "нарисовать" простые компьютерные графики элементарных процессов в схеме. Их "умение" - наносное.

И никогда перед ними не оправдывайся. Форум на то и существует чтобы получать ответы на вопросы.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Востаннє редагувалось танго 03 вер 2019, 18:53, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89723Повідомлення 03 вер 2019, 15:56 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
СемикрилийВ. писав(ла):
П. "чи можна взяти 100500 транзисторів і обійтися без ШІМ-контролера?"
В. "можна. Загнати транзистори в активний режим, присрати до них радіатор розміром з каструлую - і вперед. В двох крайніх межах - транзистор повністю відкритий і транзистор повністю закритий (електроавто стоїть або пре, як німе) ККД буде прямувати до 100%. В середному випадку (транзистор відкритий на половину) потужність, що втрачається на транзисторі, буде рівна потужності, споживаній двигуном. При цьому ККД буде трохи менший за 50%.
Цей метод за своєю суттю абсолютно нічим не відрізняється від включення послідовно з двигуном регулюючого реостату, за виключенням того, що реостат будет коштувати три з половиною копійки, а збірка зі 100500 транзисторів - півтора відра золота"

Я же и говорю, в полностью открытом и полностью закрытом состоянии греться не будет, а промежуточное состояние будет только на короткое время.
Покажите мне реастат на 500 ампер, он существует ?
50 штук 25 амперных биполярников стоят 1000 грн


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89724Повідомлення 03 вер 2019, 16:20 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
На крыше старых тролейбусов реостаты.
25А транзисторы в ключевом режиме, в линейном они 1А ну 2. На хорошем радиаторе. Т.е не 50штук а 500 , не 1000 а 10000+ плюс радиатор еще 5

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89725Повідомлення 03 вер 2019, 16:23 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
Там не реостат, а резисторы которые включаются контакторами, а реостат это такая крутилка плавная, контакт по катушке перемещается, хочу посмотреть на такую катушку для 500 ампер


Востаннє редагувалось sokol 03 вер 2019, 16:39, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89726Повідомлення 03 вер 2019, 16:30 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
По-моєму, це безнадійно. Нажаль, зміни в мозку набули незворотнього характеру.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89728Повідомлення 03 вер 2019, 16:36 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
Алелуя


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89732Повідомлення 03 вер 2019, 17:14 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
sokol писав(ла):
50 штук 25 амперных биполярников стоят 1000 грн

Правильно. А ведро кукурузы - 60 грн.
Только при чем это все к управлению двигателем?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89733Повідомлення 03 вер 2019, 17:33 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1387
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
sokol писав(ла):
Алелуя
.
.......Соколов Дима, .....Очень прошу, не надо загаживать и ЭТУ ТЕМУ !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89735Повідомлення 03 вер 2019, 17:58 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
Он первый начал, ну ладно, я ушёл.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89746Повідомлення 03 вер 2019, 18:48 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Сокол, мощные реостаты обычно водяные (десятки и сотни тысяч ампер).
Стоит ванна с водой, в нее опускаются металлические ножи (щиты), ток регулируют поднятием или опусканием ножей, если не хватает тока - воду подсаливают.
В них есть обратная связь, точность поддерживается на достаточном уровне.
Вода естественно парит.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89752Повідомлення 03 вер 2019, 19:22 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Дякував (ла) 131 Подякували 208
Мій електротранспорт: Электра 2
В тролейбусе такого нет


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89753Повідомлення 03 вер 2019, 19:32 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Патон реостат РБП-302 (10 - 330 Ампер)

Наверно и на 500 ампер есть.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89915Повідомлення 06 вер 2019, 19:26 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Та й що - тема "здохла"??? А я тільки-но зібрався покликати пана Мікровата, пана Бризга....а та інших панове, щоб обговорити концепцію силового модуля...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89917Повідомлення 06 вер 2019, 19:47 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
СемикрилийВ. писав(ла):
Та й що - тема "здохла"??? А я тільки-но зібрався ...., щоб обговорити концепцію силового модуля...

Та обговорити що завгодно це тут залюбки кожний перехожий. Силового модуля кого-чого?
Як керувати 100 кВт двигуном чи який двигун дитячому самокату потрiбен? Питань же у електротранспортi - стонанадцять...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89919Повідомлення 06 вер 2019, 20:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Я собі так то бачу. Силовий модуль, щоб витримував вольтів з триста та амперів теж з триста (довгортивало), при цьому був нечутливий до "голочок" і витримував короткочасне перевантаження за струмом (обмежене потужністю) разів в три-чотири.
При цьому керувався рівнями "0 - 12В" (0 - закритий, 12 - відкритий).
І ще щоб мав сенсор струму.
Грубо кажучи - кілька мосфетів або ігбт "в паралель", зібраних в одному конструктиві. Разом з драйвером, снабберами і датчиком струму.
Всьо то зібране на мідній пластині і закрите пластиковою кришкою. Конкурентна перевага - менша ціна і функціональність, більш орієнтована на електропривід. Перевага досягається за рахунок великої частки ручної роботи під час складання.
Можна буде використовувати будь-де, в тому числі і для "розподіленого ШІМ-контролеру(с)" ( (С) моє, вибачайте за зухвалість ;) )


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]              На сторінку Пред.  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 23


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group