Поточний час: 29 бер 2024, 03:48

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 83 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#93706Повідомлення 13 лист 2019, 13:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Kapral88 писав(ла):
земли разкиданы вокруг села на приличном растоянии.


У меня то же немало знакомых , которые получили в наследство от родителей и бабушек\дедушек куски земли .
Эти наделы не то что бы вокруг села , они даже в разных селах, потому как колхоз был большой , 4 села объединял.
Вот для таких фермеров Т-40 неплохой вариант , но только не электрический.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93707Повідомлення 13 лист 2019, 14:29 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 15 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
irde писав(ла):
Выход из ситуации - только мощный мобильный дизель- генератор.
Но в этом абсолютно нет смысла , потому как проще и дешевле заливать солярку напрямую в Т-40

Дизельний двигун напряму не завжди буде працювати в оптимальному режимі (особливо якщо враховувати, що трактор універсальний). Може виявитися, що заряджати акумулятори більш економно. Плюс генератор може використовувати газ(/біогаз) замість ДП, це не тільки економія, але ще й менше шкоди довкіллю.

P.S.: Коли я писав про титанатні батареї, то мав на увазі батарею невеликої ємності. Не розумію, яка там проблема з ціною. Треба ж брати до уваги окупність, а не ціну.


Востаннє редагувалось iom 13 лист 2019, 16:02, редаговано 4 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93710Повідомлення 13 лист 2019, 14:42 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
На тракторе не катаются :D , а работают , тоесть пашут.
А это и есть оптимальная для трактора нагрузка , с максимальным КПД.
iom писав(ла):
я писав про титанатні батареї, то мав на увазі батарею невеликої ємнос

Это сколько , на час работы ?
А потом ехать на зарядку .
Трактористу платят за площадь, а не за покатушки

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93714Повідомлення 13 лист 2019, 15:59 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 15 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
irde писав(ла):
Это сколько , на час работы ?

Можна й на пів години, аби інший акумулятор встиг зарядитися. А їздити нікуди не потрібно, зарядна станція сама рухається вздовж краю поля.

Звичайно це не те, чого хоче топікстартер. Не розумію як на невеликій ділянці може окупатися цілий трактор.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93715Повідомлення 13 лист 2019, 16:13 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Я так понял инвестор наслышался о халявной эксплуатации электротранспорта и решил сэкономить)).
Вопрос к топикстартеру-нафига браться (даже пытаться браться) за то,в чем вы абсолютно не разбираетесь???


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93716Повідомлення 13 лист 2019, 16:35 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
irde писав(ла):
Не нужно ничего брать ,
Все и так известно.
.

:D
Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93719Повідомлення 13 лист 2019, 17:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Ваш плакат сродни этому ,

Додаткові файли:
2019-11-13 17 44 39.jpg
2019-11-13 17 44 39.jpg [ 82.75 КБ | Переглядів: 6164 ]


Может даже один художник рисовал
:D :D :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93722Повідомлення 13 лист 2019, 19:06 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
stigmat писав(ла):
Подібний трактор вже розроблений і продається в США і Канаді https://www.youtube.com/watch?v=Ovc6F9K3DlE

это самодельный трактор,он мало чем отличается от большинства самодельных авто)но пустой прицепчик возит)

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93724Повідомлення 13 лист 2019, 19:50 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 15 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
Никола писав(ла):
Зображення

Теж варіант. Порахував вартість титанатних елементів для двох батарей по пів години роботи 35 квт тракторця на повній потужності, менше $10 тис не вийде (найдешевшим літієм на години роботи, думаю, також), вага однієї батареї близько тони.

Якщо вважаєте, що тягнути дріт через поле це смішно, то пошукайте зображення за запитом "irrigation reel" та "lateral move irrigation hose".
John Deere також в темі (довжина дроту 1 км):
Зображення
За 50 тис грн можна купити кілометр броньованого кабелю, який витримає номінально 80 кВт потужності при напрузі під 1000v.


Востаннє редагувалось iom 14 лист 2019, 12:24, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93738Повідомлення 13 лист 2019, 22:59 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Пахать троллейбусом , ?
Это идея ,
В этом что то есть , инновационное , нанотехнологическое , ну в духе Сколково ...
:D :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93740Повідомлення 13 лист 2019, 23:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Моя освіта агроном-дослідник маю також більше 10 років наукового стажу і що вам порекомендую. Використання єлектротрактора доцільно тільки на відносно легких роботах (транспортні, вантажні, допоміжні) у закритих приміщеннях, теплиці, грибарні, у тваринництві, а також при сберіганні
СГ продукції тобто там де не потрібна висока енерговитрата й є необхіднісь мінімального забруднення продуктами згорання палива. Електротрактор - високоспеціалізована техніка.
То ТЗ що запропоноване: поперше важко реалізувати технічно, по друге буде дуже висока вартість проєкту.
100кВтг АКБ вистачить на 16 годин роботи з малим навантаженням, у випадку оранки цієї ємності не достатньо буде навіть на 4 години на середніх по механічному складу грунтах та глибині обробки меньші 20 см.
Витрата палива при оранці становить для МТЗ 80 близько 14кг/г єфективність 237г/кВтг тобто витрата єнернії становить 60 кВг/г оскільки Ваш варіант у два рази меньший по класу то потребу ділемо на 2 тобто потреба в єнергіі при оранці становить близько 30 кВтг на годину і запропонованої АКБ вистачить на 3-3,5 години. А вартість данного проєкту на мій погляд буде становити близько 40-50 тис $ за прототип з АКБ в 100кВтг.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93744Повідомлення 14 лист 2019, 09:01 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Трактор Fendt e100
https://youtu.be/NK5lfKaE_hw
Батарея - 100кВт*год
Потужність - 50кВт
Оранка - 1га на одному заряді, 2год +-, швидкість 9км/год
Обробка поля - 5год на одному заряді, швидкість 15км/год
Транспортування - 4.5т, швидкість 25км/год, 3.5 год, до 80км

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93746Повідомлення 14 лист 2019, 09:26 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Вот вам еще один реальный трактор . В наших условиях что-то подобное можно сделать на базе МТЗ 80.

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93747Повідомлення 14 лист 2019, 09:33 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
На рахунок електропривода:
Передній міст з мотором +-10квт і передатним числом для руху з швидкістю до 35 км/год - для переміщення трактора з причепом або без.

Задній міст з мотором +- 15 кВт з передатним для швидкості до 15-18 км/год і забезпеченням необхідного тягового зусилля.

Режими роботи приводів:
1) тільки передній - транспортування
2) тільки задній - обробка поля
3) обидва - важка обробка поля (оранка)

На ВВПот окремий мотор редуктор +- 5кВт

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93748Повідомлення 14 лист 2019, 10:26 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Вячеслав М писав(ла):
В наших условиях что-то подобное можно сделать на базе МТЗ 80.

Дык никто не спорит , сделать можно .
Ну в плане навешать лапши инвестору о выгодности .

stigmat писав(ла):
Трактор Fendt e100
https://youtu.be/NK5lfKaE_hw
Батарея - 100кВт*год
Потужність - 50кВт
Оранка - 1га на одному заряді, 2год +-, швидкість 9км/


Все верно , это только подтверждает наши расчеты.
100кВтЧ - 2 часа работы при 50 кВт.
Вы планируете привод в 30 кВт , что составит 3.3 часа непрерывной работы при 100 кВтЧ батарее.
Для 16 часов работы нужна батарейка на 400-500 кВтЧ.

Осталось только найти специалистов , а на этом форуме они безусловно есть , и вперед - осваивать инвестора.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 83 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group