Поточний час: 29 бер 2024, 15:09

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 83 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#93754Повідомлення 14 лист 2019, 12:48 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Инвестор уже посчитал при каких ТТХ ему будет выгода от электротрактора (16 часов пахоты), но при текущем уровне батарейных технологий такие ТТХ за вменяемый бюджет недостижимы.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93756Повідомлення 14 лист 2019, 12:56 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Если же рассматривать просто концепцию небольшого трактора, то существующая классическая компоновка не очень подходит для использования электропривода.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93759Повідомлення 14 лист 2019, 14:05 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
stigmat писав(ла):
На рахунок електропривода:
Передній міст з мотором +-10квт і передатним числом для руху з швидкістю до 35 км/год - для переміщення трактора з причепом або без.

Задній міст з мотором +- 15 кВт з передатним для швидкості до 15-18 км/год і забезпеченням необхідного тягового зусилля.

Режими роботи приводів:
1) тільки передній - транспортування
2) тільки задній - обробка поля
3) обидва - важка обробка поля (оранка)

На ВВПот окремий мотор редуктор +- 5кВт



Мені такий варіант здається найбільш оптимальним для електропривода.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93760Повідомлення 14 лист 2019, 14:09 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Додаткові файли:
Буфер обміну01.png
Буфер обміну01.png [ 573.66 КБ | Переглядів: 5866 ]

Вот такая концепция нарисовалась.
Используется двухмоторная компоновка. Один мотор жестко подключен к переднему мосту, второй мотор либо к заднему мосту при пахоте (когда ВОМ не нужен), либо для привода ВОМ при менее тяжелых работах (покос и т.п.). В транспортном режиме используется только один мотор. Батареи между колесами под кабиной. Впереди опциональный модуль с доп. батареей или генератором. То есть одну и ту же платформу можно использовать как чисто электрический трактор, там где выхлопные газы нежелательны, и как гибридный, когда нужна повышеная автономность и наличие выхлопных газов не так критично, например при работе в поле. В гибридном варианте генератор работает с оптимальной нагрузкой без переходных режимов, с максимально достижимым для него КПД и соответственно с минимальным расходом топлива и выбросом выхлопных газов. Пока одна батарея в работе, вторая заряжается и наоборот.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93761Повідомлення 14 лист 2019, 14:25 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Ось за такий концепт я і говорю. Гарно проілюстрували. Тільки я думав ВВПот окремим мотором, але якщо норм механіка, то можна і від заднього.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93762Повідомлення 14 лист 2019, 15:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 15 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
Алексей В писав(ла):
Пока одна батарея в работе, вторая заряжается и наоборот.

Якщо батареї не з гарячою заміною, то це не потрібно. Контролер заряду сам визначить, яку потужність відбирати з генератора для оптимальної роботи. І акумулятор у такому режимі довше протягне, бо значна частина енергії проходитиме повз нього.
Але це вже дрібниці.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93768Повідомлення 14 лист 2019, 16:07 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
У меня складывается впечатление , что подобные темы специально вбрасываются , с целью искусственного поддержания активности форума .
Ведь очевидно , никто и никогда это э-трактор не сделает, и даже не начнет делать.
А любой богатый буратин ( инвестор) , не вложит свои кровные без предоставления ТЭО, которого не представлено даже в общих чертах.

Посидели , потрындели , разошлись.
:D :D
Зато не скучно
:lol:

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93773Повідомлення 14 лист 2019, 16:39 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Кому потриндіти, поговорити, а кому отримати корисну інформацію, укоротити хотелку і реально оцінити можливості :) І вже з тим матеріалом розуміти куди рухатися.

Цікаве рішення по піднімальному механізму - замість гідравліки поставили два лінійні актуатори, піднімають 450кг - динаміка, 1350кг - в статиці, що якраз для даного трактору підходить, щоб не використовувати гідравліку.

І такі актуатори застосували для повороту коліс, тільки менші. Що дуже мене зацікавило. Два актуатори, на руль поставити енкодер і не треба ні гідравліки ні тяг. Тільки питання надійності.

https://www.youtube.com/watch?v=9YmbFtJlZpU&list=PLpUB0Z_6V9g6dByL9LWDe7nNn6__fOddC&index=4&t=0s

До речі як відео вставити в пост? :?

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93775Повідомлення 14 лист 2019, 16:47 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
На фото трактор быстро заменивает батарею в кузове.


Додаткові файли:
электротрактор.jpg
электротрактор.jpg [ 6.15 КБ | Переглядів: 5829 ]

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93777Повідомлення 14 лист 2019, 16:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
stigmat писав(ла):
На рахунок електропривода:
Передній міст з мотором +-10квт і передатним числом для руху з швидкістю до 35 км/год - для переміщення трактора з причепом або без.

Задній міст з мотором +- 15 кВт з передатним для швидкості до 15-18 км/год і забезпеченням необхідного тягового зусилля.

Режими роботи приводів:
1) тільки передній - транспортування
2) тільки задній - обробка поля
3) обидва - важка обробка поля (оранка)

На ВВПот окремий мотор редуктор +- 5кВт

Думаю замість того щоб винаходити велосипед для прототипа взяв за основу готову конструкцию трактора без двигуна брутто. Якщо корпус двигуна частина рами робится підрамник а під передній капот встановлюємо швидкозамінну АКБ ємністю 2 годи найбільш енерговитратної роботи. Таким чином можливо доволі швидко і без великої інженерної роботи отримати високофункціональний прототип, який можно демонструвати інвесторам та й на цій платформі робити модернізації з метою покращення ТХ.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93780Повідомлення 14 лист 2019, 18:40 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
irde писав(ла):
Зато не скучно
:lol:


Главное -- про активный балансир не забыть!

:hurra:

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93784Повідомлення 14 лист 2019, 19:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
stigmat писав(ла):
...................................................................................................

Цікаве рішення по піднімальному механізму - замість гідравліки поставили два лінійні актуатори, піднімають 450кг - динаміка, 1350кг - в статиці, що якраз для даного трактору підходить, щоб не використовувати гідравліку.

І такі актуатори застосували для повороту коліс, тільки менші. Що дуже мене зацікавило. Два актуатори, на руль поставити енкодер і не треба ні гідравліки ні тяг. Тільки питання надійності.

https://www.youtube.com/watch?v=9YmbFtJlZpU&list=PLpUB0Z_6V9g6dByL9LWDe7nNn6__fOddC&index=4&t=0s
............................................................................................................................


Что то на подъёме ковша электроактуаторы очень уж на обычные гидроцилиндры смахивают 8O

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93785Повідомлення 14 лист 2019, 19:22 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
GrayCat писав(ла):
Главное -- про активный балансир не забыть!

Ну да , съемная батарея уже присутствует , осталось А-балансёр вставить

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93786Повідомлення 14 лист 2019, 19:23 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Ось тут нові трактори, і там в описі вказано три лінійні актуатори на передній підйомник -450кг.

На другому тракторі, eUtility ззаду теж лінійні актуатори на 450кг.

https://www.solectrac.com/eutility

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93787Повідомлення 14 лист 2019, 19:34 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Там да, электрические.

Кстати тут Алексея трактор уже с небольшими изменениями построили!

https://autoreview.ru/articles/predstav ... ktor-steyr

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 83 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 25


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group