Поточний час: 28 бер 2024, 19:03

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 880 ]  На сторінку Пред.  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 59  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#93914Повідомлення 16 лист 2019, 17:48 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 182 Подякували 58
Мій електротранспорт: VW T2, 74
У меня вот так получилось
Пока 12квт панелей. Запущены с середины мая.
Свое “невидимое” потребление посчитали только за ноябрь - 50квт, итого потребление 200квт
Тариф на руки был 4.4 грн


Додаткові файли:
S91116-174725.jpg
S91116-174725.jpg [ 177.73 КБ | Переглядів: 7043 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94065Повідомлення 19 лист 2019, 23:45 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
Всім привіт ожила трохи тема підкину вам інфо для роздумів за рік роботи сес 30квт,щоб краще бухгалтерію рахувати. Зразу кажу споживання в мене в цей рік буде 2.5мВт решту самі побачите.


Додаткові файли:
Screenshot_20191119_234114_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20191119_234114_com.android.chrome.jpg [ 100.92 КБ | Переглядів: 6986 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94066Повідомлення 19 лист 2019, 23:48 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
Помісячно


Додаткові файли:
Screenshot_20191119_234054_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20191119_234054_com.android.chrome.jpg [ 84.96 КБ | Переглядів: 6986 ]
Screenshot_20191119_234054_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20191119_234054_com.android.chrome.jpg [ 84.96 КБ | Переглядів: 6986 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94067Повідомлення 19 лист 2019, 23:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
І звісно - 26,5тонн вуглецю та + 72 дерева , що для домашньої сес досить непогано.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94068Повідомлення 20 лист 2019, 00:04 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
Погано видно на фото 33,6мВт до кінця року буде 34,2 -2,5 грубо 31,5мВТ за рік чистими . Середній дохід від 30-ки в 150 000 грн за рік на 100 відсотків відповідає дійсності , 10 та 5 квт легко прорахувати але в них важче покривати власне споживання , тому їх краще перевантажувати і довантажувати на 20-40 відсотків. Ми зараз робимо сес з генерацією від акб в мережу в нічний час документи в обленерго вже переоформили обладнання в китаї замовили .Так що при певних умовах генерацію малої сес можна подвоїти і навіть потроїти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94072Повідомлення 20 лист 2019, 07:48 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 182 Подякували 58
Мій електротранспорт: VW T2, 74
Будь ласка, більше і нформаціі, щодо нічноіі генераціі. Теж маю такі фантазіі.
Які саме документи відмінні від звичайного ЗТ? Звичайний гібрид може лити вночі, чи лише якийсь особливий?
Яка планується батарейка?
Батарейка зможе заряжатися від безрозмірного поля панелей будь-якою кількістю зарядників?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94074Повідомлення 20 лист 2019, 08:52 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 626
Мій електротранспорт: Пежо 205
Solar-IS писав(ла):
... Ми зараз робимо сес з генерацією від акб в мережу в нічний час ...

Так у нас же ночью переизбыток энергии,кто ж такие доки даст? :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94080Повідомлення 20 лист 2019, 11:49 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Может, имеется в виду - дешево заряжать ночью, а в час пик отдавать в сеть дорого?

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94083Повідомлення 20 лист 2019, 12:11 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
Я понял по другому-СЭС например на 15кВт,больше не дают автоматы.Делаем еще одну СЕС с отдельным контроллером заряда и пока первая работает на полную мощность днем-вторая заряжает мощные аккумуляторы и после захода солнца сливает накопленное в сеть.Зачем какие то документы??
Хотя выгода от этого сомнительная,проще от соседа переноску протянуть,больше толку и меньше затрат...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94087Повідомлення 20 лист 2019, 16:23 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 126 Подякували 626
Мій електротранспорт: Пежо 205
tank6661 писав(ла):
...мощные аккумуляторы ...

ОЧЕНЬ дорогая и не долгосрочная цепочка этой операции...сомневаюсь,что они себя окупят :?

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 45 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94104Повідомлення 20 лист 2019, 22:39 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
Привіт, схематика роботи звичайні (он грід) 2 кіловатні інвертери DC48-90\220 AC+ китайський літій 80-100 баксів за кіловат (6-10 квт), мррт контролер пару кіловат панелей ,програматор та електромагнітне реле, І САМЕ ГОЛОВНЕ ЩО ЦЕ СЕС 2015 РОКУ з ціною 9,5 грн за кіловат ,тому ця система має нормальну фінансову перспективу, новіші сес збиткові однозначно крапка . Така модернізація з ЦІНОЮ 9,5 грн за кіловат окупиться за 2 роки , а скільки пропрацює китайський літій невідомо.Це можна сказати баловство але хоч з перспективою повернення коштів. Що стосується зміни в документах , що б не було питань в енергокомпаніїї до вашої генерації в темний час доби , це моментально виявить АСКОЕ, потрібно в облі змінити однолінійну схему вашої сес з мережевої на систему з акумуляторними батареями і написати заву пояснення що ви встановили акумулюючу гібридну станцію.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94108Повідомлення 20 лист 2019, 23:41 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
tank6661 писав(ла):
Я понял по другому-СЭС например на 15кВт,больше не дают автоматы.Делаем еще одну СЕС с отдельным контроллером заряда и пока первая работает на полную мощность днем-вторая заряжает мощные аккумуляторы и после захода солнца сливает накопленное в сеть.Зачем какие то документы??
Хотя выгода от этого сомнительная,проще от соседа переноску протянуть,больше толку и меньше затрат...

Ви близькі до істини ,тільки акумулятори будуть зливатися в вечірній час пік ,2-3 години на розряд і за ціною 9,5 грн за кіловат.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94109Повідомлення 20 лист 2019, 23:56 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
Головна проблема альтернативної енергетики не стабільність ,перекоси фаз вдень ,повна відсутність генерації вночі,тому найближчим часом буде стрімко розвиватись системи накопичення енергії , акумулятори ,водневі перетворювачі , теплоакумулюючі та інші системи. В розробці закони про системи акумулювання там теж буде фінансовий стимул .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94110Повідомлення 21 лист 2019, 00:04 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
В наступному році побачите які будуть скандали з перевиробництвом і дорожнечою зеленої енергії . Промислових СЕС дуже багато наставили кому тільки не лінь, тому лавочку прикриють і потоки направлять на зберігання енергії.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#94124Повідомлення 21 лист 2019, 12:43 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Піки та провали споживання дійсно є великою проблемою в електроенергетиці. На протязі доби є два максимуми споживання електроенергії - вранішній та вечірній. Електростанції це потужне стабільне джерело енергії, турбіну вивели на режим і вона генерує стабільну кількість. В час пік не вистачає потужності, а в час провалу споживання є великі надлишки енергії. На потужних підприємствах існують графіки обмеження споживання потужності по годинах, щоб якось трохи зглажувати ці скачки.
СЕС працюють хаотично залежно від погоди, але можна точно сказати що тільки вдень і тільки літом. Дрібні СЕС погоди не строять, а от великі промислові це вже питання.
Цікава новина : "Гарантированный покупатель" выплатил за произведенную электроэнергию в октябре 2,23 млрд гривен. https://nominal.com.ua/garantirovannyj- ... lrd-griven


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 880 ]              На сторінку Пред.  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 59  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group