Поточний час: 29 бер 2024, 17:52

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 736 ]  На сторінку Пред.  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Наступ.
Автор Повідомлення
#95126Повідомлення 09 груд 2019, 21:40 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Удочки и дороги - было, теперь - удочки и электричество:


Оффтоп
Где-то в Киеве (вроде, район Выдубичи) есть канал с насыпью (дамбой). Там рыбаки рыбачили, довольно удачно, те, у кого удочки до 4 м. Но там еще и ЛЭП проходит довольно низко, и кого удочка 5 м - тем не повезло.
Говорят, после второго трупа, бульдозер снял слой земли под ЛЭП, и с тех пор ждут рыбака с 6 м удочкой...

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95133Повідомлення 09 груд 2019, 22:11 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 14 Подякували 42
Чтоб искра не проскочила, нужно электротранспорт заземлять, особенно на заправке, и в сырую погоду.
Вот выдержка из правил по технике безопасности:
13.4.10. Корпус электрических ручных машин на напряжение свыше 42 В должен иметь специальный зажим для присоединения заземляющего провода с отличительным знаком "3" или "Земля".
Потому у кого велик на 48В без знака "3" или "Земля" на дорогу не сметь!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95150Повідомлення 10 груд 2019, 09:17 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Протокол 2 заседания рабочей группы по индивидуальному электротранспорту. Прошу ознакомится и дать свои предложения.
Цитата:
ПРОТОКОЛ ДРУГОГО ЗАСІДАННЯ
спільної Робочої групи Верховної Ради України, Міністерства Інфраструктури України та Української Асоціації Електромобільності з законодавчого регулювання Персональних Електричних Транспортних Засобів (ПЕТЗ англ. PEV)

4 грудня 2019 р., м. Київ, Київський велотрек
Модератори:
ІГНАТОВ ВАДИМ, Асоціація EV-UA
КИТІНА МАРИНА, Міністерство Інфраструктури України

Присутні:
Олексій Балдін, Головний Сервісний Центр МВС
Анна Даниленко, експертка з розвитку велотранспорту, працювала у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА
Наталія Єрмакова, АВЕРЕ Україна
Олексій Кушка, NEXTBIKE Ukraine
Юрій , ГО асоціація власників моноколіс
Сергій Лич, EVEL.UA
Валентин Панченко, MOVEONE, iPOST
Константин Киричук, MOVEONE

Слухали:
Доповідь Ігнатова Вадима щодо результатів голосування по питанням дискусії на засіданні першої Робочої групи, експерти прийшли до висновку про загальну назву - Персональних Електричних Транспортних Засобів (ПЕТЗ англ. PEV). Прийнято до подальшого застосування у цій редакції.

Також було проведено голосування щодо необхідності класифікації Персональних Електричних Транспортних Засобів (ПЕТЗ англ. PEV), не за потужністю електродвигуна, а за максимальної швидкістю руху, межі якої виносяться на обговорення.
Проголосовано:
До 10 км./год – не має обмежень в руху (парки, дитячі зони відпочинку, тротуари тощо)
До 20 км./год обмеження руху у парках або дитячих зонах відпочинку та можливість руху по тротуарам та велодоріжкам. Заборонити рух дорогами для автомобілів та по полосі громадського транспорту.

Ігнатов Вадим запропонував норму, якщо ПЕТЗ має максимальну швидкість понад 20 км./год, ввести обмеження руху по тротуарам та дозволити можливість руху по дорогам для автомобілів по полосі громадського транспорту.
Обмеження максимальної швидкості встановлюється програмно, контролером ТЗ. Дотримання відповідності цім вимогам покладається на виробника або імпортера (продавця). Дотримання швидкості покладається на користувача (власника). Валентин Панченко та Константин Киричук, як представники виробника MOVEONE, підтвердили таку можливість.
Ця, запропонована, норма викликала жваву дискусію, але не виявила інших, більш дієвих способів контролю швидкості на тротуарах та велодоріжках. Було запропоновано покласти функцію контролю швидкості на користувача ПЕТЗ або на співробітників Поліції.

Анна Даниленко, зазначила що у велоспільноті України, на цей час, немає єдиної думки щодо допуску велосипедів та Персональних Електричних Транспортних Засобів для пересування тротуарами. Та що це може бути небезпечно для пішоходів.
Олексій Кушка, в свою чергу, зазначив що нинішня редакція Правил Дорожнього Руху (ПДР) взагалі не дозволяє рух велосипедів тротуарами, але ї не забороняє напряму та не передбачає покарання за це.
Така ситуація частково спричинена недостатнім розвитком спеціалізованої велоінфраструктури (велодоріжок, відокремлених полос руху таке інше) і на оцінкам Анни Даниленко, потребує як мінімум 7-10 років для частково вирішення.
І тому, якщо не дозволяти ПЕТЗ пересування тротуарами, то це зробить неможливим їх розвиток у теперішній час.
Але, як зазначив Вадим Ігнатов, безпека усіх учасників Дорожнього Руху є єдиним пріоритетом, тому треба розробити правила використання ПТЕЗ, що дозволять забезпечити безпеку. Та апаратне обмеження швидкості руху на рівні ПТЕЗ є однією з мір безпеки.
Іншім питанням дискусії була безпека пересування ПТЕЗ дорогами для автомобілів та по полосі громадського транспорту. Була змодельована ситуація за якої велика кількість слабо підготовлених райдерів прокатних (шерінгових) електросамокатів з’являться на дорогах для автомобілів, це може призвести до значного збільшення ДТП. Водночас було зазначено, що користувачі які придбали ПТЕЗ для власного користування, є більш відповідальними та підготовленими для пересування міськими дорогами.
Одним із варіантів вирішення цієї проблеми може бути заборона виїзду ПТЕЗ з максимальною швидкістю до 20 км./год на дороги для автомобілів та полоси громадського транспорту (у тому числі усіх прокатних (шерінгових) електросамокатів). Водночас дозволити рух дорогами для автомобілів та по полосі громадського транспорту ПТЕЗ з максимальною швидкістю понад 20 км./год, за умови державної реєстрації цих ТЗ з метою їх ідентифікації як учасників дорожнього руху та, можливо, страхування відповідальності (обов’язкової або добровільної) їх власників. Та рекомендоване застосування захисної амуніції (шолома) при руху дорогами міста. При цьому такий рух дозволити тільки по дорогам з обмеженням швидкості для автомобілів 50 км./год або нижче.
Олексій Балдін, Головний Сервісний Центр МВС, підтвердив можливість державної реєстрації ПТЕЗ за умови доробки законодавчої бази задля урахування специфіки конструкції та експлуатації Персональних Електричних Транспортних Засобів. Зокрема Сертифікатів відповідності, як документа необхідного для державної реєстрації.
Сергій Лич, зазначив велику потребу у спрощеній процедурі сертифікації та державної реєстрації, з боку малих виробників та аматорів, які самостійно збирають невелику кількість інноваційних Персональних Електричних Транспортних Засобів. Але не мають можливості, у подальшому, легально їх використовувати.
Олексій Балдін вважає, що для врегулювання експлуатації ПТЕЗ достатньо ввести дефініції та правила щодо цієї категорії ТЗ до ПДР. Що є компетенцією Кабінету Міністрів та може бути ініційоване Міністерством Інфраструктури України та Міністерством внутрішніх справ.
Наостанок Анна Даниленко та Олексій Кушка запропонували узгодити та об’єднати необхідні зміни до ПДР з Асоціацією велосипедистів Києва яка, в свою чергу, вже підготувала свої зміни до ПДР.

Наступне засідання Робочої групи постановили провести у другій декаді січня 2020 р.




Голова Робочої групи Ігнатов В.В.



Тел. 0503311475
Email: vadim.ignatov@gmail.com

Група у TELERGAM https://t.me/joinchat/OwB4NxP7cSX6wjGntHOSMw

Група у FACEBOOK https://www.facebook.com/groups/WG.PEV/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95155Повідомлення 10 груд 2019, 10:20 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 87 Подякували 89
Мій електротранспорт: Э-Скутер Aima journey king s
Исходя из изложенного текста : все переживают за самокаты, моноколёса и велосипедисты. Где позиция за более мощные скутера и мотоциклы......?! По-моему все видят беду только с супер лёгким ПЭТЗ, чтобы не дай Бог на тратуаре не сбили..... {__|_}, но моноколёса и самокаты тяжело ограничить, в плане , попробуй догнать - остановить и сказать " ай-ай-ай нельзя так делать".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95156Повідомлення 10 груд 2019, 10:25 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Решено, что элеткроскутеры и элеткромотоциклы и так уже попадают в рамки существующих ПДД. Точно так же как и электромобили.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95167Повідомлення 10 груд 2019, 15:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 87 Подякували 89
Мій електротранспорт: Э-Скутер Aima journey king s
Stalker_W писав(ла):
Решено, что элеткроскутеры и элеткромотоциклы и так уже попадают в рамки существующих ПДД. Точно так же как и электромобили.

То есть до 3 кВт без регистрации и водительского удостоверения......


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95168Повідомлення 10 груд 2019, 16:21 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 14 Подякували 42
Давайте введём законопроект, по которому построят хотя бы одну велодорожку на районе,и я смогу ездить по ней 25км/ч. А потом можно переходить к рассмотрению этого закона.
Как Вам такая идея?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95169Повідомлення 10 груд 2019, 17:35 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 288 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Без розвитку інфраструки будь які законопроекти -закони неварті навіть паперу на якому вони будуть написані. Через 2-3роки коли Київ і околиці остаточно стануть і будуть задихатись в лайні від ДВС може почнуть задумуватись .Сьогодні багато людей переїхали ночувати в передмістя (свіже повітря нема прблем з парковкою на ніч )а повертатись кожен день в Київ стає дедалі важче ,може цей фактор і піде на користь електро і просто велосипедистам колись.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95174Повідомлення 10 груд 2019, 18:50 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Androntii писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
Решено, что элеткроскутеры и элеткромотоциклы и так уже попадают в рамки существующих ПДД. Точно так же как и электромобили.

То есть до 3 кВт без регистрации и водительского удостоверения......


Пока в правилах одной и той же редакции не будут рассмотрены все виды электротранспорта будут такие казусы :) Я понимаю что прокату электросамокатов пофиг на мощные электробайки. Но то что они хотят ввести затрагивает и остальные виды электротранспорта, пусть и косвенно.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95176Повідомлення 10 груд 2019, 19:15 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 87 Подякували 89
Мій електротранспорт: Э-Скутер Aima journey king s
zloitapok писав(ла):
Androntii писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
Решено, что элеткроскутеры и элеткромотоциклы и так уже попадают в рамки существующих ПДД. Точно так же как и электромобили.

То есть до 3 кВт без регистрации и водительского удостоверения......

Я понимаю что прокату электросамокатов пофиг на мощные электробайки. Но то что они хотят ввести затрагивает и остальные виды электротранспорта, пусть и косвенно.

Правильная мысль - из-за самокатчиков и более мощным электробайкам покоя нет, самокаты и моноколёса тоже под регистрацию они не хотят сделать.....? Я за регистрацию в таком виде, чьё ПЕТЗ на того и записать, фото ПЕТЗ внести в какую-то базу, обязательный курс по безопасности движения, а потом вперёд - рули. Да, что там говорить......... Если нет возможности зарегистрировать 3 кВт скутер, то ПЕТЗ - это будет фантастика. Про самоделки Я вообще молчу.....Делаю трицикл и иногда задумываюсь, а как же ЗАКОНЫ, как ездить по дорогам общего пользования.....??? Я исходя из здравого ума открыл себе даже категорию А1 и Б1 , чтобы полицаи хоть к этому не цеплялись......


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95217Повідомлення 11 груд 2019, 23:23 
Кандидат у клуб
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 17
Мій електротранспорт: Электровел 500Вт
Чувство, что людям проблем в жизни мало...
Ув. заседатели, если после ваших заседаний мне придётся регистрировать свои эл. велы, на которых я уже почти 10 лет катаю без регистрации (читай без проблем), вы все станете моими, мягко говоря, недругами....а так же недругами сотен других аматоров, которым добавятся проблемы в виде никому ненужной регистрации.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95218Повідомлення 11 груд 2019, 23:30 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 87 Подякували 89
Мій електротранспорт: Э-Скутер Aima journey king s
Самокатчиков поблагодариш .....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95219Повідомлення 11 груд 2019, 23:36 
Кандидат у клуб
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 17
Мій електротранспорт: Электровел 500Вт
почему не лётчиков? :irre:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95221Повідомлення 11 груд 2019, 23:55 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Потому шо...
Даже если мы закроем тему и будем делать вид, что все нормально - это ничего не изменит.
Так что держитесь там...

Когда-то давно автомобили тоже ездили без номеров, и правил никаких не было, пока не всплыли конфликты интересов. Тогда и начали придумывать - чтоб ездили, но не быстрее 6 км/ч, а еще чтоб впереди чтоб шел человек с флажком (а лучше два, по сторонам), и предупреждал, что машина едет... :lachtot:
Правда, смешно? :lachtot:

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#95226Повідомлення 12 груд 2019, 06:17 
Кандидат у клуб
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 17
Мій електротранспорт: Электровел 500Вт
Может подскажите, кто вас уполномачивал решать за всех? С Европой понятно, там люди массово на велы пересели, а у нас пока нет проблемы с массовостью, есть проблема только у вас в голове! Про самокаты согласен, не следует им по дорогам ездить, а велы тут при чём?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 736 ]              На сторінку Пред.  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group