Поточний час: 29 бер 2024, 08:56

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 13 ] 
Автор Повідомлення
#96107Повідомлення 31 груд 2019, 14:22 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Всім привіт! Почалася ця історія з того що колєга просив мене зібрати йому електромот. Почати ми планували з рами. Я почав шукати в інтернеті креслення, хотів щось квадратне на подобі раннього E-Kross Pozitiff, щоб засунути 7 акмуляторних банок з Nissan Leaf, але з педалями. Не знайшовши нічого почав задовбувати учасників чату "електробайкер" в вайбері. Закінчилося це тим, що Павло Рудакевич вирішив подарувати мені раму Eleek Atom, щоб я не мучився зваркою. За ними підтягнулися інші учасники чату. Александр Недобега подарував акумуляторну батарею 13s8р на елементах Samsung INR18650-29E. Андрій Брикалюк підігнав вилку. Ярослав Курус обіцяв BMS.
Після цього я почав вибирати МК. Спочатку хотів брати редукторник на 1кВт, тому що я любитель безпечної їзди і висока швидкість мені без потреби. Натомість мені потрібна можливість їзди на педалях і високий момент на низькій швидкості, оскільки я не маю машини і буду ровером возити всякий хлам (влітку планую ремонт в майстерні, цемент, пісок, пінопласт, труби, компресор на ТН, акумулятори на міні-СЕС...). Проте по відео в YouTube я зрозумів, що в редукторників часто ламається обгінна муфта. В результаті дискусій в чаті електробайкер я купив прямопривідне МК Evel 3000W 48В-72В. Аркадій прислав обода 18" Х 3" від мінська. Замовив шпиці, чекаю поки прийдуть. Також зараз я в пошуках амортизатора для маятника подешевше. Зараз працюю над кріпленням акумулятора в раму. Також треба буде вивести роз'єм для датчиків холла з свого контроллера 48В 30А і трошки залудити шунт.
https://www.youtube.com/watch?v=SfnmfuW ... e=emb_logo


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Павло Рудакевич і Павло Романишин
зображення_viber_2019-12-14_13-38-13.jpg
зображення_viber_2019-12-14_13-38-13.jpg [ 430.18 КБ | Переглядів: 8405 ]
Коментарій до файлу: Мотор Evel 3000W
IMG_20191219_173218.jpg
IMG_20191219_173218.jpg [ 352.68 КБ | Переглядів: 8405 ]
Коментарій до файлу: Вилка
IMG_20191219_172813.jpg
IMG_20191219_172813.jpg [ 373.48 КБ | Переглядів: 8405 ]
Коментарій до файлу: Ранній Pozitiff. Рама проста і має прямокутний акумуляторний відсік
IMG_20190626_000500.jpg
IMG_20190626_000500.jpg [ 527.73 КБ | Переглядів: 8403 ]

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96217Повідомлення 01 січ 2020, 23:33 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Якщо в когось є якісь думки стосовно комплектації або цікаві ідеї, які я можу реалізувати в даному байку - пишіть!

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96455Повідомлення 06 січ 2020, 01:26 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Батарея. Баратею мені подарував Александр Недобега з форуму "електробайкер" в Viber. Батарея 13s8р з елементів Samsung INR 18650-29E. По даташиту максимальний струм розрядки 8А, ємність 2900 мА/г. Отже в результаті дана батарея має номінальну напругу 48В, ємність 23.2 А/г, енергія 1113 Вт/г. Це розрахунки, замірів ще не проводив.
Почав роботу з заміни банки, яка була підсмалена. Можливо батарея отримала удар, в наслідок цього пробилося пластикове кільце і коротнуло біля банки, але це припущення, мені вона попала в такому стані з слідами плавки контактів. Напруга на всіх паралельних зборках, і на цій з пошкодженням, була рівна 3.5В, отже все добре.
Якось я виковиряв цю банку, робота була складна психологічно, оскільки один невірний рух міг коштувати мені майстерні... Коли викруткою ненароком коротив секцію і летіли іскри, я зрозумів що таке мікроінсульт {zzz} . Замінив банку на Videx високострумний. Через відсутність контактної зварки мусів цю батарею припаювати. Знаю що не можна, але надіюсь пронесе. Остатки кислоти після пайки змив бензином.
Далі почалася епопея з кріпленням батареї в раму. Форму кріплення я придумав давно, деталі робив в в ніч з 31.12 на 01.01. Найважче було зварити все в купу. Варив-пиляв, пиляв-варив, постійно прогорали тонкостінні трубки, коли пробував приварити їх до смуги 35Х6мм :wallbash: . Зварив нижнє кріплення, вроді норм, зварив верхнє - не залазить ніяк... пиляю, кріплю частини, прихвачую на місці. Зажав в тіски - відлетіло :doh: . Зрешою якось приварив, криво, але батарею тримає, помалював з балончика, бо було дуже страшне. Закріпив вчора в раму, верхню шпильку прийшлося замінити з М6 на М5, бо та не залізла, отвори не сходилися. В результаті коли подотягував всі різьби батарея в рамі тримається мертво, ніякого люфту, някої деформації не замічено (товщина смуги 6мм :ugly: ).
Після закріплення треба було чимось закрити струмоведучі частини. Знайшов на горищі шмат склотекстоліту - чудовий матеріал, тонкий і міцний! В пластиковій основі акумулятора були якісь отвори, закрутив туди саморізи. Щоб розмітити отвори під саморізи, я їх закрутив на місця, помазав головки коректором (тим що двійки в щоденнику замальовують) і приклав пластину. Пази під кріплення батареї і інші виступаючі частини вирізав електролобзиком, зажавши його ногами.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Пошкоджена банка з слідами плавлення з'єднувальної пластини
зображення_viber_2019-12-17_13-55-03.jpg
зображення_viber_2019-12-17_13-55-03.jpg [ 218.77 КБ | Переглядів: 8262 ]
Коментарій до файлу: Новий акумулятор з місцевого радіомагазину
IMG_20191228_164711.jpg
IMG_20191228_164711.jpg [ 592 КБ | Переглядів: 8262 ]
Коментарій до файлу: Новий акумулятор. Знизу припій є, я залудив перед пайкою поверхні
IMG_20191228_181428.jpg
IMG_20191228_181428.jpg [ 478.35 КБ | Переглядів: 8262 ]
Коментарій до файлу: новий акум
IMG_20191228_181238.jpg
IMG_20191228_181238.jpg [ 391.31 КБ | Переглядів: 8262 ]
Коментарій до файлу: Кріплення акумулятора
IMG_20200104_111305.jpg
IMG_20200104_111305.jpg [ 292.53 КБ | Переглядів: 8262 ]
Коментарій до файлу: Акумулятор змістив в бік від поздовжньої осі для економії місця
IMG_20200104_151201.jpg
IMG_20200104_151201.jpg [ 249.73 КБ | Переглядів: 8262 ]

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96460Повідомлення 06 січ 2020, 10:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
Кислота для паяння вчорашній день,в любому радіомагазині є флюс F3 ,він неагресивний,бляху на контактах лудить на ура,пошкрябав щоб не було гладке,капнув і за секунду залудив,мити необовязково


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96475Повідомлення 06 січ 2020, 11:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 14 Подякували 42
Павел, мне кажется спонсоры ожидают, что Вы эту раму хотя бы не испортите.
Поэтому, в первую очередь попробуйте сделать всё аккуратнее, чем на предыдущих моделях.
По поводу кислоты, вам сделали верное замечание. Бензином Вы её не смоете и через некоторое время место пайки начнет корродировать и замыкать. Попробуйте замыть место пайки изопропиловым спиртом (он не дорогой, продается в радиомагах) и припаять тонкий плюсовой провод, на всякий случай.

По поводу пожеланий к проекту.
Попробуйте сделать велосипед, на котором удобно будет ездить из села в місто, по магазинам, в школу и на работу. Чтоб пива помещалось на троих и закуски. Чтоб тёлок можно было катать и что то полезное с поля увезти.
Не нужно строить очередной недоэндуро.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96480Повідомлення 06 січ 2020, 12:22 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Стосовно корозії - можливо, але замикати куди воно може???

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96485Повідомлення 06 січ 2020, 12:56 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 14 Подякували 42
Там, где Вы плюс паяли, и изоляцию пришмалили. Со временем, под действием влажности воздуха, остатки кислоты расползаются по батарее и создают солевые, проводящие цепочки. У меня так первая моя батарея загорелась от флюса ФЛЮС F5. Он впитался в плату, хотя я очень тщательно её мыл. Через 3 месяца плата управления замкнула и загорелась. Сработал встроенный в батарею предохранитель.
При внимательном осмотре все места пайки были в кристаллах соли.
Я теперь использую только Харьковский F2000.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96489Повідомлення 06 січ 2020, 16:59 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
При пайке акумуляторов обычно используют очень мощный паяльник от прикасания которого кислота испаряется...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96490Повідомлення 06 січ 2020, 17:02 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Хто має амортизатор на продаж б/у 190 - 220 мм довжиною і жорсткістю 600-800? Цікавить мінімальна ціна, але робочий

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97510Повідомлення 23 січ 2020, 13:13 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Амортизатор є, як видалити повідомлення?

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103713Повідомлення 25 квіт 2020, 00:38 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Вилка. Ще на початку цієї історії я отримав велосипедну вилку від Андрія Брикалюка. Проте, порадившись з колегами, було вирішено брати мото вилку, все-таки тут зовсім не велосипедні нагрузки! Щоб не витрачати даремно нерви і час на пошук підходящих тормозного диска, суппорта і вилки, я зразу шукав все в зборі. Знайшов на OLX передок від дельти чи альфи, (автор оголошення не знав), 2000 грн, купив. В комплекті з рамою були підшипники і конуси з пропилом для вибірки люфта. Але мені, чомусь, рідні підшипники здалися замалими і ненадійними, я купив більші, теж радіально-упорні. З траверсами, штоком і рамою пішов до токара. Шток вварений в нижню траверсу. Зажали в патрон щось конусне, засунули в трубу штока, підперли центром, проточили під мій підшипник. Пробую зібрати те все в купу, і розумію, що я ідіот: довжини штока не вистачає, і не стає верхня траверса. Проточив верхній розрізний конус з комплекту рами, посадив на виступ гайки, зібрав все на нормальних підшипниках, все добре стало без проблем.


Додаткові файли:
IMG_20200213_092741.jpg
IMG_20200213_092741.jpg [ 394.63 КБ | Переглядів: 7641 ]
Коментарій до файлу: Пробував таке засунути
IMG_20200311_133050.jpg
IMG_20200311_133050.jpg [ 326.31 КБ | Переглядів: 7641 ]
Коментарій до файлу: Гайка, конус, підшипник. Сидять мертво
IMG_20200316_102823.jpg
IMG_20200316_102823.jpg [ 299.21 КБ | Переглядів: 7641 ]
Коментарій до файлу: Гайка, конус, підшипник
IMG_20200316_102900.jpg
IMG_20200316_102900.jpg [ 324.27 КБ | Переглядів: 7641 ]
Коментарій до файлу: Низ
IMG_20200316_102956.jpg
IMG_20200316_102956.jpg [ 265.45 КБ | Переглядів: 7641 ]

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118222Повідомлення 08 трав 2021, 12:30 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Скільки крові і сліз
і все надаремно (с)
(Це я про багажник а не про проект в цілому)
https://www.youtube.com/watch?v=IQ8AnmZjK0c

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126490Повідомлення 02 трав 2022, 11:30 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 19
Хочу електротранспорт: Електоро-Байк
Байки для наших захисників.



Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 13 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Majestic-12 [Bot] і гості: 36


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group